![]()
OK vandaag heb ik dus de nieuwe FOK stok opgehaald. Nadat
S7eph4n de stok in het weekend bij Den Bosch had gelegd ben ik de hobbelige straat naar de stok afgereden. (pff klere
drempels heuvels) Maar na een paar kippen bijna plat gereden te hebben lag hij daar: DE STOK.
![]()
Vandaag was dan mn dag om zo te zeggen. Na het bestuderen van de fotos in het weekend en goed op lokatie zoeken kwam ik er achter waar hij lag. Aangezien ik redelijk bekend was in Den Bosch wist ik het snel te vinden en kon ik de stok dus gaan ophalen. Ik besloot dit vandaag vlak voor mn werk te doen.
Vandaag om 8:00 vol met goede maandag moed oppad. In de auto, mijn dagelijkse traject naar den bosch afgelegd. In plaats van onderaan de afslag 2 keer rechts ging ik nu 1 keer rechts om vervolgens naar 3 kilometer ofzo weer rechts de orthen in te draaien. Gelijk begon het al met versmalling en
drempels heuvels. Maar aan het einde van de bebouwde kom bij de kippetjes lag de stok
![]()
![]()
De sleutel lag netjes aan de andere kant, en na het ochtend verkeer doorgelaten te hebben de stok los gemaakt en in de auto gelegd.
Vervolgens begon voor mij de lange werkdag, naar een rit naar utrecht kon ik om 17:00 dan weer richting Tilburg. De hele tijd had de stok in mn kofferbak gelegen dus had hem overal kunnen dumpen maar ik wilde hem of in sprang capelle of in Tilburg.
Vanaf de A59 de N261 opgedraaid richting Tilburg. Gezien het vele vrachtverkeer naar de linker rijstrook en zo reed ik sprang capelle al voorbij voor dat ik het in de gaten had. Maar niet getreurt ik wist ook een goede plek in Tilburg.
Dus op naar de lokatie in Tilburg. Voor mij een toplokatie omdat ik er niet voor om hoefde te rijden. En hier de fotos van de nieuwe positie:
![]()
Op de fotos laat ik weinig van de lokatie zien, maar niet getreurd, als de stok er lang blijft liggen maak ik een duidelijkere foto.
De eerste foto laat het bord zien waar de stok aan vast ligt. Zoals je ziet staat het gras er lekker hoog dus niet opvallend.
Zeker niet als je de stok neerlegt:
![]()
En om het nog maar is duidelijk te maken dat de stok echt niet opvalt:
Waar ligt de stok dan? ![]()
Nu is kijken waar de sleutel ligt. En zoals op de foto staat aangegeven ligt de sleutel in dit bord:
sleutel ligt in de ronding van het bord, en ja, ik adviseer het om niet de straat in te rijden ![]()
Vele waarschuwingen langs de kant van de weg
![]()
waar o waar is het
![]()
En als einde nog een hele mooie overzicht foto met de auto, het bord met de sleutel en ongeveer 100 meter verder het bord waar de stok aan ligt:
Advies voor mensen met auto: Zet je auto hier neer, fietsers kunnen beter ook hier neerzetten.als laatste nog even een foto van mn voeten:
Gras stond lekker hoog dus ja ook de hele dag regen gehadAls laatste veiligheidspuntjes om in acht te nemen bij het ophalen van de stok op deze lokatie:
- Loop ver in de berm. (misschien even een opvallend hesje aandoen)
- Auto: zet hem op de plek neer waar ik hem heb neer gezet
- Fiets: Zelfde als voor de auto
- Bij het wegrijden goed opletten (maar ja, situatie verwijst zichzelf op dat moment en snap je dan ook wel waarom
![]()
)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig