quote:
Je moet ook met de WATERfiets gaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:56 schreef Hi_flyer het volgende:
Venetië, ben er een keer heen gefietst, maar vond er weinig aan. Sowieso niet echt aan te raden om het laatste stukje per fiets te doenIk had gedacht dat het wel ging, maar dat viel even tegen.
Ik heb haar idd achtergelaten bij ene Guan. Kon ik lekker de hele weg naar huis K3 in de auto draaienquote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef BonJovi het volgende:
wat zeik je je bent met je vriendin/vrouw in venetie ze smelt helemaal weg. Je gaat haar uit eten nemen savonds en chillen in de bubbelbad met Champagne, maar jij gaat fokken. Terwijl een of andere Italiaanse Don Juan met mooie woorden je vriendin inpalmpt1
Kost vanaf Roverto 86 euro voor 2 retourtjes.quote:Op zondag 23 september 2007 11:54 schreef StarGazer het volgende:
Venetie
Waarom ben je trouwens niet met de trein gegaan naar Venetie? Kost geen drol.
Hmm valt tegen vanuit Rovoreto. 4 jaar geleden vanaf Trento met de trein gegaan en dat was ong 15 ¤.quote:Op zondag 23 september 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kost vanaf Roverto 86 euro voor 2 retourtjes.
Zie mn column: http://frontpage.fok.nl/column/6267/1
Ben ik niet geweest. Limone is ook erg de moeite waard trouwens.quote:Op zondag 23 september 2007 12:38 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt voor 20 euro vanuit Roverto voor 19 euro maar die trein rijdt maar 2x per dag.
Moet zeggen dat Arco nog t leukst was, met heerlijk eten voor weinig, goedkope winkeltjes en lekker sfeervol.
quote:Op zondag 23 september 2007 00:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet ook met de WATERfiets gaan![]()
: D;d;d:D D
Allereerst, dit gezegde wordt zovaak verkeerd gequote: maar het is " eerst NAPELS zien en dan sterven " (met een v dus;-)) dat sterven duidt op het nabij gelegen plaatsje dat vrij vertaald sterven betekent.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sja, Venetië zien en Sterfen zeggen ze. Maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. Maar goed, het is een ervaring én een desillusie rijker. We zijn expres allemaal steegjes in gedoken om een beetje te verdwalen. Maar in feite lijkt Venetïe erg op de binnenstad van Amsterdam. Toerisme, eettentjes, souveniers, drukke bezienswaardigheden, bedelaars, MC Donalds, grachten, rondvaarten, duiven, kledingwinkels, pleintjes en steegjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |