abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:40:56 #52
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53369142
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 07:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_53372300
Daar gaat m'n droombeeld van Venetië .
  zaterdag 22 september 2007 @ 00:56:59 #54
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_53372486
Venetië, ben er een keer heen gefietst, maar vond er weinig aan. Sowieso niet echt aan te raden om het laatste stukje per fiets te doen Ik had gedacht dat het wel ging, maar dat viel even tegen.
  zondag 23 september 2007 @ 00:54:31 #55
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53396109
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 00:56 schreef Hi_flyer het volgende:
Venetië, ben er een keer heen gefietst, maar vond er weinig aan. Sowieso niet echt aan te raden om het laatste stukje per fiets te doen Ik had gedacht dat het wel ging, maar dat viel even tegen.
Je moet ook met de WATERfiets gaan : D;d;d:D D
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53397499
wat zeik je je bent met je vriendin/vrouw in venetie ze smelt helemaal weg. Je gaat haar uit eten nemen savonds en chillen in de bubbelbad met Champagne, maar jij gaat fokken . Terwijl een of andere Italiaanse Don Juan met mooie woorden je vriendin inpalmpt1
AFC AJAX
  Redactie Frontpage zondag 23 september 2007 @ 02:23:00 #57
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_53397631
quote:
Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef BonJovi het volgende:
wat zeik je je bent met je vriendin/vrouw in venetie ze smelt helemaal weg. Je gaat haar uit eten nemen savonds en chillen in de bubbelbad met Champagne, maar jij gaat fokken . Terwijl een of andere Italiaanse Don Juan met mooie woorden je vriendin inpalmpt1
Ik heb haar idd achtergelaten bij ene Guan. Kon ik lekker de hele weg naar huis K3 in de auto draaien
pi_53397673
AFC AJAX
pi_53398168
Hoef ik daar ook al niet meer naartoe. Overpopulatie
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_53401314
Venetie

Waarom ben je trouwens niet met de trein gegaan naar Venetie? Kost geen drol.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Redactie Frontpage zondag 23 september 2007 @ 11:58:38 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_53401408
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:54 schreef StarGazer het volgende:
Venetie

Waarom ben je trouwens niet met de trein gegaan naar Venetie? Kost geen drol.
Kost vanaf Roverto 86 euro voor 2 retourtjes.

Zie mn column: http://frontpage.fok.nl/column/6267/1
pi_53402228
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Kost vanaf Roverto 86 euro voor 2 retourtjes.

Zie mn column: http://frontpage.fok.nl/column/6267/1
Hmm valt tegen vanuit Rovoreto. 4 jaar geleden vanaf Trento met de trein gegaan en dat was ong 15 ¤.

Ik had je ook aan kunnen raden om een dag naar Verona te gaan.
Porcupine Tee - Normal
  Redactie Frontpage zondag 23 september 2007 @ 12:38:02 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_53402337
Je kunt voor 20 euro vanuit Roverto voor 19 euro maar die trein rijdt maar 2x per dag.

Moet zeggen dat Arco nog t leukst was, met heerlijk eten voor weinig, goedkope winkeltjes en lekker sfeervol.
pi_53402426
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:38 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt voor 20 euro vanuit Roverto voor 19 euro maar die trein rijdt maar 2x per dag.

Moet zeggen dat Arco nog t leukst was, met heerlijk eten voor weinig, goedkope winkeltjes en lekker sfeervol.
Ben ik niet geweest. Limone is ook erg de moeite waard trouwens.
Porcupine Tee - Normal
  Redactie Frontpage zondag 23 september 2007 @ 12:44:54 #65
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_53402529
Limone hebben we gegeten, net in die binnenbocht, Pirata, was erg druk en erg goed. We zater eerst in de buitenbocht, met zicht op het meer, maar daar was t rustig en trage bediening en de pizza's zagen er niet lekker uit op de kaart, dus toen weggegaan nar Pirata,

Leukste is trouwens gewoon verdwalen. We gingen naar Limone, reden tever en kwmen op hele smalle weggetjes daarboven, zagen een Madonnagrot, bruggen en hebben geluncht op een panoramaterras. Jammer dat de lucht boven t Gardameer zo heiig was
  maandag 24 september 2007 @ 11:10:39 #66
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_53426941
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je moet ook met de WATERfiets gaan : D;d;d:D D

Ik ben nog behoorlijk op mijn muil gegaan op die dam naar Venetië. Je moet als fietser rechts van de vangrail rijden, maar dat is zo smal (zeker met veel fietstassen) dat ik op een gegeven moment tussen de vangrail en het stenen dammuurtje heen en weer stuiterde. Uiteindelijk ben ik op de vangrail tot stilstand gekomen.

In Venetië wilde ik vervolgens mn fiets ergens stallen, bood iemand een plekje in zijn garagebedrijf aan. Wilde hij alleen wel ¤25 voor hebben Het is TE commercieel daar, leuk om er een keer geweest te zijn, maar daar blijft het ook bij.
pi_53860137
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Sja, Venetië zien en Sterfen zeggen ze. Maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. Maar goed, het is een ervaring én een desillusie rijker. We zijn expres allemaal steegjes in gedoken om een beetje te verdwalen. Maar in feite lijkt Venetïe erg op de binnenstad van Amsterdam. Toerisme, eettentjes, souveniers, drukke bezienswaardigheden, bedelaars, MC Donalds, grachten, rondvaarten, duiven, kledingwinkels, pleintjes en steegjes.
Allereerst, dit gezegde wordt zovaak verkeerd gequote: maar het is " eerst NAPELS zien en dan sterven " (met een v dus;-)) dat sterven duidt op het nabij gelegen plaatsje dat vrij vertaald sterven betekent.
Ik ben 2 weken geleden - ook voor het eerst - naar Venetië geweest, en het beviel mij wel goed. Dat kwam omdat ik er misschien niet zo'n zelfde hoge verwachtingen van had, althans sowieso niet de illusie dat venetië niet verstoken zou zijn van massatoerisme. Dat had ik al ingecalculeerd. Kwam bij dat alles mooi was na 2 dagen regenachtig Milaan. In vergelijking met Milaan was Venetië weer "ouderwets" toeristisch mooi om het zo maar ff uit te drukken. Ik liet me gewoon naief overvallen door de schoonheid althans zo kwam het bij mij wel over. Heb de lekkerste lasagne gegeten die ik ooit gehad heb (in een zijstraatje achter Piazza San Marco) en ondanks dat het plein onder water stond scheen de zon volop. Iets wat mee heeft geholpen aan mijn positive image building van Venetië. Met mijn levensgezellin heerlijk in de luwte van een goed glas wijn genoten en vlak voordat we terug reden met de trein naar Milaan het heerlijkse ijs sinds lange tijd gegeten; kortom precies het Italie wat ik wou zien, itt het kille zakelijke chaotische Milaan.
pi_53877481
Eensch. Een dag, wat een dagdeel is voldoende. Als je van de bustandplaats naar de 'ingang' loopt (inclusief welkomstbord is 4 talen) ligt de vergelijking met Fata Morgana sterk op de loer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')