Dat komt...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef Pendri het volgende:
In hoeverre is hier een feitelijk antwoord op?
Scheer je weg, jij!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:19 schreef ElizabethR het volgende:
Francis Ford Coppola???
Sorryquote:
Fassbinder dusquote:Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Hij is hier in Nederland vooral bekend van een omstreden toneelstuk van zijn hand...
Hint had niet gehoeven...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Fassbinder
De uitvoering in Nederland van Fassbinder's toneelstuk 'Der Müll, die Stadt und der Tod' werd bestreden door Jules Croiset die er zelfs een in scene gezette ontvoering van zichzelf voor over had om dat kenbaar te maken en ook hiervoor dreigbrieven aan Freek de Jonge schreef.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Het verband met Mulisch en Freek ontgaat me.
Ik geloof niet dat dit zonder meer geraden gaat worden...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe werd de nephaai op de set van Jaws genoemd, en waarom?
quote:200 g roompate - 3 e creme fraiche of slagroom - 3 e rode port of cognac - cayenne peper - toast of stokbrood - kerstomaatjes - augurkjes
Bruce, naar de advocaat van Steven Spielberg. Of hij op de set ook zo werd genoemd weet ik niet, maar dat is het bekendste verhaal wat over de naam van die haai in de rondte gaatquote:Op donderdag 20 september 2007 21:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe werd de nephaai op de set van Jaws genoemd, en waarom?
Kijk es een post hogerquote:Op donderdag 20 september 2007 21:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien wel beter dat de haai niet gelijk werd geraden, dat was misschien erg verdacht geweest.
Anyway, de haai werd Bruce genoemd, naar de advocaat van Spielberg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |