Jij gaat het dus pas geloven als honderden MJ12 documenten door hun eigenaren wordt gefotografeerd?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:13 schreef Mirage het volgende:
ik zeg niet dat het "nep" is hoor, maar ik vraag mij wel af hoe je in hemelsnaam opgewonden kan denken dat dit echt/iets bijzonders is....... het enige dat je ziet zijn gefotografeerde bladzijden tekst...
als je dit nou tegenkomt en op veraschillende andere plaatsen soortgelijke info of een filmpje van hetzelfde exemplaar en dergelijke... dan heb je een patroon dat het verhaal interessant en mogelijk aannemelijk maakt. ( in mijn beleving).
Dan wordt het interessant om te kijekn of je meer van hetzelfde kan vinden.
Maar zo?
Als ik nu iets uittik op de typemachine van mijn mams, er een paar mooie logo's boven zet en inscan...
dat is toch exact hetzelfde?
nogmaals, ik zeg niet dát het nep is, maar ik zie in deze niet wat een jubelend/ spannend gevoel op kan wekken.
Het is één link. Geen pakket informatie vanuit verschillende hoeken dat in elkaar lijkt te passen.
Bedoel je die alien in die kamer die opeens niet lekker wordt?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:19 schreef Loppe het volgende:
er staan filmpjes op youtube over majestic 12, waarin zelf een alien gefilmd wordt
oftewel is het echt oftewel is het een sublieme hoax (die toch wel veel geld moet gekost hebben)
Het is desinfo, de desk is daarvoor gebouwd namelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:19 schreef Loppe het volgende:
er staan filmpjes op youtube over majestic 12, waarin zelf een alien gefilmd wordt
oftewel is het echt oftewel is het een sublieme hoax (die toch wel veel geld moet gekost hebben)
Heb ik al beschreven in dit topic.quote:Op zondag 23 september 2007 14:58 schreef Loppe het volgende:
Waar gaat het dan om?
Ik zou eigenlijk niet weten waarom de informatie, welke in dat document staat ook niet zou kloppen?quote:Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb ik al beschreven in dit topic.
Wat weet jij dan wat de rest niet weet?quote:Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb ik al beschreven in dit topic.
Ik kan alleen zeggen wat ik zeggen kan, en dat heb ik al gedaan in dit topic, dieper ga ik liever niet.quote:Op maandag 24 september 2007 11:46 schreef Loppe het volgende:
[..]
Wat weet jij dan wat de rest niet weet?
Dat klopt, maar het lijkt me logisch dat ik in mijn huidige positie niet de mijn contacten kan onderbouwen en de informatie daarbij. Dat zou ten eerste gevaarlijk zijn voor mijn contacten en ten tweede krijg ik daar negatieve aandacht van. Heb al genoeg te doen atm.quote:Op maandag 24 september 2007 16:41 schreef Loppe het volgende:
Je geeft namen die desinfo geven, daar kan ik dan ook niet veel uithalen.
Ik heb geen codering atm dus dat niet nu.quote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Loppe het volgende:
Mail me het anders door: hier.mailen@gmail.com
Baaj, wat ben je weer lekker vaag bezig.quote:Op maandag 24 september 2007 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen codering atm dus dat niet nu.
Hoezo vaag, ik ga geen geclassificeerde informatie sturen zonder het te coderen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Baaj, wat ben je weer lekker vaag bezig.![]()
Wat?quote:Op maandag 24 september 2007 18:58 schreef Loppe het volgende:
Je maakt me blaasjes wijs.
Ik geef mijn kennis tot de grens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:59 schreef Loppe het volgende:
dan moet je hier ook niet over zulke dingen beginnen
Niet alleen in dat soort gadgets.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:37 schreef joanie het volgende:
Hacker ontdekt ernstig lek in Adobe Reader
leve de angstquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik geef mijn kennis tot de grens.
Jij denkt lekker makkelijk, men kan zichzelf niet in gevaar gaan brengen op zon voorbarig tijdstip.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:29 schreef Loppe het volgende:
je bedoelt arrogantie?
Deze discussie is nu afgelopen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:45 schreef Loppe het volgende:
of over jouw wantrouwen
nou, nee, het zit iets anders... iets meer dan 5 jaar geleden werden over bovenstaande ineens allemaal vrij pijnlijke vragen gesteld in het Europees Parlement (zoek op EU echelon of lees dit), toen vlogen er ineens een stel vliegtuigen tegen flatgebouwen, en nu wil elke regering zijn eigen echelon en hebben we het hier vooral over reptilians en zo...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Bijv. het irc is het meest doorzichtige programma dat er is, en mensen gebruiken het massaal voor alles.
Msn word aan de lopende band getapt, zelfs telefoonverkeer constant opgeslagen.
Dat laatste zouden mensen je 5 jaar terug nog om gek verklaren, nu is het bekend.
Dat zijn die lui uit de oude jaren 80 serie "V"?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:11 schreef Loppe het volgende:
Ik zou me niet zo'n zorgen maken over reptilians, die hun bloedlijn zal wrs al sterk verdund zijn.
T'is toch eigenlijk een vreemde community als je, jezelf erin verdiept.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:36 schreef huupia het volgende:
zelfs in de ufo gemeenschap zijn de majestic documents omsteden. er zijn voorstanders zoals stanton friedman ( www.stantonfriedman.com) die beweren dat een aantal idd authentiek zijn. zelfs stanton geeft toe dat er ook vervalsingen in omloop zijn.
er zijn ook ufo onderzoekers die er helemaal niet in geloven.
zoals gewoonlijk in het ufo wereldje is er geen duidelijkheid, helaas
ik nijg naar stanton friedman's mening die ik erg hoog heb zitten. een gedegen onderzoeker die zich niet bezighoud met zweefverhalen. en een autoriteit op het " roswell" gebied.
Pi40? Aangezien je er mee komt, zal jij ook wel wat interessante links over hun hebben? (scheelt zoeken op mis-info sites)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Greer is, of is geinfiltreerd door Pi40.
Heb die site van Friedman gekeken, en toen ik die bolle kop ineens zag op een google filmpje wist ik al gelijk wie hij was!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:36 schreef huupia het volgende:
zelfs in de ufo gemeenschap zijn de majestic documents omsteden. er zijn voorstanders zoals stanton friedman ( www.stantonfriedman.com) die beweren dat een aantal idd authentiek zijn. zelfs stanton geeft toe dat er ook vervalsingen in omloop zijn.
er zijn ook ufo onderzoekers die er helemaal niet in geloven.
zoals gewoonlijk in het ufo wereldje is er geen duidelijkheid, helaas
ik nijg naar stanton friedman's mening die ik erg hoog heb zitten. een gedegen onderzoeker die zich niet bezighoud met zweefverhalen. en een autoriteit op het " roswell" gebied.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Pi40? Aangezien je er mee komt, zal jij ook wel wat interessante links over hun hebben? (scheelt zoeken op mis-info sites)
Wie is die engel des doods die in elk bericht van jou terugkomt? Kun je daar wat meer over kwijt dan enkel zijn naam?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef pikachupikachu het volgende:
Aliens zullen deze wereld niet meer aanvallen ze waren het van plan in 2001 maar engel des dood wist ze over te halen omdat niet te doen en ze beschouwden hem als god .
Maar in dat zelfde jaar hebben de Amerikaanse regering hun planeten vernietigd .
De politieke ruzie tussen de Aliens en de aardbewonrs is al tientallen jaren oud tot 2001
Dus heel waarschijnlijk...? Aangezien de 'masons-dinges' gewoon algemeen bekend zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:12 schreef Neruo het volgende:
Deus Ex![]()
Geniaal spel.
(daar zit ook MJ12 in, inclusief ondergrondse basissen enzo)
Verder natuurlijk net zo waarschijnlijk als de illuminati, of de masons-dinges. En aliens. En elvis die nog leeft.
De Amerikaanse regering, die naast het binnenvallen van Irak, nog geld over heeft om wapens te bouwen om planeten te vernietigen? Ik zou er niet te veel van geloven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:57 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Wie is die engel des doods die in elk bericht van jou terugkomt? Kun je daar wat meer over kwijt dan enkel zijn naam?
BijVoorbaatDank
Ik ben eigenlijk gewoon wel benieuwd, waarom hij/zij deze engel telkens noemt en wie dit dan is..quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:42 schreef Loppe het volgende:
De Amerikaanse regering, die naast het binnenvallen van Irak, nog geld over heeft om wapens te bouwen om planeten te vernietigen? Ik zou er niet te veel van geloven.
En wat te denken van Half-Life en de Black Mesa research facility? Was het helemaal vergeten, totdat ik vanmiddag weer eens besloot de single player te proberen.. en toen dacht ik hier meteen aan..quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:12 schreef Neruo het volgende:
Deus Ex![]()
Geniaal spel.
(daar zit ook MJ12 in, inclusief ondergrondse basissen enzo)
Verder natuurlijk net zo waarschijnlijk als de illuminati, of de masons-dinges. En aliens. En elvis die nog leeft.
ja, goed punt. Maar er zijn mensen die denken dat de masons iets meer zijn dan de liefdadigheid organisatie die ze zijn. Daar doelde ik op.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus heel waarschijnlijk...? Aangezien de 'masons-dinges' gewoon algemeen bekend zijn.
half life 1quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:01 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
En wat te denken van Half-Life en de Black Mesa research facility? Was het helemaal vergeten, totdat ik vanmiddag weer eens besloot de single player te proberen.. en toen dacht ik hier meteen aan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |