Wie is die engel des doods die in elk bericht van jou terugkomt? Kun je daar wat meer over kwijt dan enkel zijn naam?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef pikachupikachu het volgende:
Aliens zullen deze wereld niet meer aanvallen ze waren het van plan in 2001 maar engel des dood wist ze over te halen omdat niet te doen en ze beschouwden hem als god .
Maar in dat zelfde jaar hebben de Amerikaanse regering hun planeten vernietigd .
De politieke ruzie tussen de Aliens en de aardbewonrs is al tientallen jaren oud tot 2001
Dus heel waarschijnlijk...? Aangezien de 'masons-dinges' gewoon algemeen bekend zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:12 schreef Neruo het volgende:
Deus Ex![]()
Geniaal spel.
(daar zit ook MJ12 in, inclusief ondergrondse basissen enzo)
Verder natuurlijk net zo waarschijnlijk als de illuminati, of de masons-dinges. En aliens. En elvis die nog leeft.
De Amerikaanse regering, die naast het binnenvallen van Irak, nog geld over heeft om wapens te bouwen om planeten te vernietigen? Ik zou er niet te veel van geloven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:57 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Wie is die engel des doods die in elk bericht van jou terugkomt? Kun je daar wat meer over kwijt dan enkel zijn naam?
BijVoorbaatDank
Ik ben eigenlijk gewoon wel benieuwd, waarom hij/zij deze engel telkens noemt en wie dit dan is..quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:42 schreef Loppe het volgende:
De Amerikaanse regering, die naast het binnenvallen van Irak, nog geld over heeft om wapens te bouwen om planeten te vernietigen? Ik zou er niet te veel van geloven.
En wat te denken van Half-Life en de Black Mesa research facility? Was het helemaal vergeten, totdat ik vanmiddag weer eens besloot de single player te proberen.. en toen dacht ik hier meteen aan..quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:12 schreef Neruo het volgende:
Deus Ex![]()
Geniaal spel.
(daar zit ook MJ12 in, inclusief ondergrondse basissen enzo)
Verder natuurlijk net zo waarschijnlijk als de illuminati, of de masons-dinges. En aliens. En elvis die nog leeft.
ja, goed punt. Maar er zijn mensen die denken dat de masons iets meer zijn dan de liefdadigheid organisatie die ze zijn. Daar doelde ik op.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus heel waarschijnlijk...? Aangezien de 'masons-dinges' gewoon algemeen bekend zijn.
half life 1quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:01 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
En wat te denken van Half-Life en de Black Mesa research facility? Was het helemaal vergeten, totdat ik vanmiddag weer eens besloot de single player te proberen.. en toen dacht ik hier meteen aan..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |