Jij gaat het dus pas geloven als honderden MJ12 documenten door hun eigenaren wordt gefotografeerd?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:13 schreef Mirage het volgende:
ik zeg niet dat het "nep" is hoor, maar ik vraag mij wel af hoe je in hemelsnaam opgewonden kan denken dat dit echt/iets bijzonders is....... het enige dat je ziet zijn gefotografeerde bladzijden tekst...
als je dit nou tegenkomt en op veraschillende andere plaatsen soortgelijke info of een filmpje van hetzelfde exemplaar en dergelijke... dan heb je een patroon dat het verhaal interessant en mogelijk aannemelijk maakt. ( in mijn beleving).
Dan wordt het interessant om te kijekn of je meer van hetzelfde kan vinden.
Maar zo?
Als ik nu iets uittik op de typemachine van mijn mams, er een paar mooie logo's boven zet en inscan...
dat is toch exact hetzelfde?
nogmaals, ik zeg niet dát het nep is, maar ik zie in deze niet wat een jubelend/ spannend gevoel op kan wekken.
Het is één link. Geen pakket informatie vanuit verschillende hoeken dat in elkaar lijkt te passen.
Bedoel je die alien in die kamer die opeens niet lekker wordt?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:19 schreef Loppe het volgende:
er staan filmpjes op youtube over majestic 12, waarin zelf een alien gefilmd wordt
oftewel is het echt oftewel is het een sublieme hoax (die toch wel veel geld moet gekost hebben)
Het is desinfo, de desk is daarvoor gebouwd namelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:19 schreef Loppe het volgende:
er staan filmpjes op youtube over majestic 12, waarin zelf een alien gefilmd wordt
oftewel is het echt oftewel is het een sublieme hoax (die toch wel veel geld moet gekost hebben)
Heb ik al beschreven in dit topic.quote:Op zondag 23 september 2007 14:58 schreef Loppe het volgende:
Waar gaat het dan om?
Ik zou eigenlijk niet weten waarom de informatie, welke in dat document staat ook niet zou kloppen?quote:Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb ik al beschreven in dit topic.
Wat weet jij dan wat de rest niet weet?quote:Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb ik al beschreven in dit topic.
Ik kan alleen zeggen wat ik zeggen kan, en dat heb ik al gedaan in dit topic, dieper ga ik liever niet.quote:Op maandag 24 september 2007 11:46 schreef Loppe het volgende:
[..]
Wat weet jij dan wat de rest niet weet?
Dat klopt, maar het lijkt me logisch dat ik in mijn huidige positie niet de mijn contacten kan onderbouwen en de informatie daarbij. Dat zou ten eerste gevaarlijk zijn voor mijn contacten en ten tweede krijg ik daar negatieve aandacht van. Heb al genoeg te doen atm.quote:Op maandag 24 september 2007 16:41 schreef Loppe het volgende:
Je geeft namen die desinfo geven, daar kan ik dan ook niet veel uithalen.
Ik heb geen codering atm dus dat niet nu.quote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Loppe het volgende:
Mail me het anders door: hier.mailen@gmail.com
Baaj, wat ben je weer lekker vaag bezig.quote:Op maandag 24 september 2007 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geen codering atm dus dat niet nu.
Hoezo vaag, ik ga geen geclassificeerde informatie sturen zonder het te coderen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Baaj, wat ben je weer lekker vaag bezig.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |