abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53336873
Door de steeds dichterbij komende doemscenario's omtrent bepaalde data ging ik op onderzoek uit. Ik kwam volgend document tegen, in geval van een encountering met aliens:
http://www.signofjonah.co.uk/download/m12_manual.pdf
  donderdag 20 september 2007 @ 20:14:54 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_53337312
"Majic eyes only"
pi_53338416
tvp
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:10:41 #4
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_53348603
Cool man.

Ziet er goed uit.
Dat handje overal erbij om het boek strak te trekken o.i.d. geeft het zo'n autentiek gevoel.

!!

edit:

Het helemaal gelezen.. tja.. bizar. Kan er niets anders van zeggen. Iemand die nu denkt "Ticker, wat ben jij toch weer snel in de maling te nemen" kan van mij de pot op. Als denkt dat dit nep is, heb je totaal geen besef van wat je nou precies aan het lezen bent.

Loppe ben je nog meer dingen tegen gekomen? En hoe kwam je bij dit document? Als ik de oorpspronkelijke site bekijk zie ik echt hele vage onderwerpen. Maar niets over UFO's e.d.

[ Bericht 23% gewijzigd door Ticker op 21-09-2007 12:02:48 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_53368326
ik zeg niet dat het "nep" is hoor, maar ik vraag mij wel af hoe je in hemelsnaam opgewonden kan denken dat dit echt/iets bijzonders is....... het enige dat je ziet zijn gefotografeerde bladzijden tekst...

als je dit nou tegenkomt en op veraschillende andere plaatsen soortgelijke info of een filmpje van hetzelfde exemplaar en dergelijke... dan heb je een patroon dat het verhaal interessant en mogelijk aannemelijk maakt. ( in mijn beleving).
Dan wordt het interessant om te kijekn of je meer van hetzelfde kan vinden.
Maar zo?

Als ik nu iets uittik op de typemachine van mijn mams, er een paar mooie logo's boven zet en inscan...
dat is toch exact hetzelfde?

nogmaals, ik zeg niet dát het nep is, maar ik zie in deze niet wat een jubelend/ spannend gevoel op kan wekken.
Het is één link. Geen pakket informatie vanuit verschillende hoeken dat in elkaar lijkt te passen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_53368760
Ik vind het een interessant document om te lezen. Moeilijk om te zeggen of het echt is, dat zul je nooit weten, of het moet bevestigd worden door de overheid, en dat is iets wat niet zal gebeuren.
If Hitler had been a Hippy how happy would we be.
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:53:52 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53369474
Majic (majority 12) bestaat niet meer, het is nu public initiative 4.0
De desk is behoorlijk bezig de laatste tijd, zie bijv. frankrijk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:18:56 #8
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_53381480
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:13 schreef Mirage het volgende:
ik zeg niet dat het "nep" is hoor, maar ik vraag mij wel af hoe je in hemelsnaam opgewonden kan denken dat dit echt/iets bijzonders is....... het enige dat je ziet zijn gefotografeerde bladzijden tekst...

als je dit nou tegenkomt en op veraschillende andere plaatsen soortgelijke info of een filmpje van hetzelfde exemplaar en dergelijke... dan heb je een patroon dat het verhaal interessant en mogelijk aannemelijk maakt. ( in mijn beleving).
Dan wordt het interessant om te kijekn of je meer van hetzelfde kan vinden.
Maar zo?

Als ik nu iets uittik op de typemachine van mijn mams, er een paar mooie logo's boven zet en inscan...
dat is toch exact hetzelfde?

nogmaals, ik zeg niet dát het nep is, maar ik zie in deze niet wat een jubelend/ spannend gevoel op kan wekken.
Het is één link. Geen pakket informatie vanuit verschillende hoeken dat in elkaar lijkt te passen.
Jij gaat het dus pas geloven als honderden MJ12 documenten door hun eigenaren wordt gefotografeerd?
Lijkt me beetje vreemd, aangezien die mensen die functie hebben verkregen door het vertrouwen wat de regering in hun heeft. Wat is het nut van een veiligheids instantie als blijkt dat de gedachtegang van de agent in kwestie niet overeenkomt met het idee van de regering.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_53384012
er staan filmpjes op youtube over majestic 12, waarin zelf een alien gefilmd wordt

oftewel is het echt oftewel is het een sublieme hoax (die toch wel veel geld moet gekost hebben)
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:22:28 #10
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_53384096
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:19 schreef Loppe het volgende:
er staan filmpjes op youtube over majestic 12, waarin zelf een alien gefilmd wordt

oftewel is het echt oftewel is het een sublieme hoax (die toch wel veel geld moet gekost hebben)
Bedoel je die alien in die kamer die opeens niet lekker wordt?

Als je die bedoelt, ik denk dat het een pop is.
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:31:44 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53384334
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:19 schreef Loppe het volgende:

Het is desinfo, de desk is daarvoor gebouwd namelijk.
Het public initiative 4.0 is zoals ik zei vooral de laatste tijd bezig met valse informatie, hoewel ze volledig publiekelijk zijn nu blijft het een gov. organisatie opgezet door de desk, voorheen majority 12.
De majority 12 was een tak welk ervoor zorgde dat bepaalde informatie over disc sightings, disc landings en overige informatie niet bij de burgerbevolking terecht kwam omdat dit de samenleving zodanig zou veranderen dat regering geen macht meer zou hebben.
Het public initiative is erop gebouwd om de bevolking nu met de paplepel bepaalde informatie te voeren en te doen alsof dat alles is wat ze hebben, terwijl ze veel meer hebben.
Kongming zou deze tactiek ongetwijfeld als "Mixing the truth and the falsehood" erkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BaajGuardian op 22-09-2007 17:39:49 ]
pi_53405122
Ja, beter dan volledig stilzwijgen.
  zondag 23 september 2007 @ 14:23:42 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53405231
Juist niet, dat is de truc namelijk. Mensen denken straks dat ze de info krijgen waar het om gaat, terwijl het info is die iedereen kan opvragen als ze maar in de juiste richting zoeken.
Bijv. Disclosure project, ook een tak van de desk en LC.
pi_53406166
Waar gaat het dan om?
  zondag 23 september 2007 @ 15:31:48 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53407256
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:58 schreef Loppe het volgende:
Waar gaat het dan om?
Heb ik al beschreven in dit topic.
  maandag 24 september 2007 @ 09:45:10 #16
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_53425139
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk niet weten waarom de informatie, welke in dat document staat ook niet zou kloppen?
Het sluit goed aan bij wat we al weten, daarintegen weet ik niet veel van de MJ12 buiten een aantal bronnen waarin de namen geregeld opduiken.

Je gaat er dus van uit dat deze omschrijving, wat in mijn ogen een beetje de Men In Blacks omschrijft, niet klopt en het verhaal nog veel dieper zit..

Nou ok goed, dan nog is het een openbaring van de regering om te zeggen dat buitenaards contact bekend is. Grootser dan dat kan ik het niet vatten.
pi_53427974
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wat weet jij dan wat de rest niet weet?
  maandag 24 september 2007 @ 15:33:59 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53433651
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:46 schreef Loppe het volgende:

[..]

Wat weet jij dan wat de rest niet weet?
Ik kan alleen zeggen wat ik zeggen kan, en dat heb ik al gedaan in dit topic, dieper ga ik liever niet.
Ik ben geen squawker namelijk. Heb al genoeg namen genoemd.
pi_53435534
Je geeft namen die desinfo geven, daar kan ik dan ook niet veel uithalen.
  maandag 24 september 2007 @ 17:22:03 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53436554
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:41 schreef Loppe het volgende:
Je geeft namen die desinfo geven, daar kan ik dan ook niet veel uithalen.
Dat klopt, maar het lijkt me logisch dat ik in mijn huidige positie niet de mijn contacten kan onderbouwen en de informatie daarbij. Dat zou ten eerste gevaarlijk zijn voor mijn contacten en ten tweede krijg ik daar negatieve aandacht van. Heb al genoeg te doen atm.
pi_53437354
Mail me het anders door: hier.mailen@gmail.com
pi_53437442

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 24 september 2007 @ 18:19:12 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53437994
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Loppe het volgende:
Mail me het anders door: hier.mailen@gmail.com
Ik heb geen codering atm dus dat niet nu.
  maandag 24 september 2007 @ 18:53:55 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_53439035
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb geen codering atm dus dat niet nu.
Baaj, wat ben je weer lekker vaag bezig.
  maandag 24 september 2007 @ 18:54:47 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53439057
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Baaj, wat ben je weer lekker vaag bezig.
Hoezo vaag, ik ga geen geclassificeerde informatie sturen zonder het te coderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')