Mark my words, hij gaat zometeen over de 1,41quote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef The_Forcer het volgende:
Ja leuk om dat steeds te posten, het heeft echter niet veel zin, omdat het steeds schommelt.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:41 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Mark my words, hij gaat zometeen over de 1,41
Waar volg je dat als de handel in Europa is gesloten?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:41 schreef DonGorgon het volgende:
Mark my words, hij gaat zometeen over de 1,41
Plaats dan niks... of de koers.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:29 schreef w8jij17 het volgende:
tvp
Met niets kan je geen terugvindpost makenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:40 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Plaats dan niks... of de koers.![]()
1,4061quote:Op donderdag 20 september 2007 22:21 schreef simmu het volgende:
morgen weer een dag, ben benieuwd
maar het is idd niet zo leuk om alleen maar hier om de minuut de koers te posten
Dat er dollars ingekocht worden, met als voornaamste reden om een val te voorkomen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:52 schreef Annn het volgende:
Wat betekent dat nu het weer naar beneden gaat?
Wat dus nooit lang volgehouden kan worden...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat er dollars ingekocht worden, met als voornaamste reden om een val te voorkomen.
Alsof de pompstations hun benzine prijzen gaan verlagenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:34 schreef HarryP het volgende:
Ach dan wordt de prijsstijging van de olie weer een beetje gecompenseerd.
Voor de wereld economie is het een risico maar als consument zeg ik.. Hij mag nog wel naar 1.50
verkocht bedoel je..quote:Op donderdag 20 september 2007 17:57 schreef indahnesia.com het volgende:
er is gewoon iemand die veel dollars gekocht heeft. Zeker op zoek naar Canadese dollars en per ongeluk de USD aangeklikt ...
Dit is helemaal niet goed voor nederland, aangezien we veel exporteren naar dollar-gerelateerde landen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:25 schreef bijdehand het volgende:
Geweldig!Eindelijk goed nieuws over de Euro
![]()
ja,quote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Robbiej het volgende:
inderdaad. ben benieuwd wat er gebeurd als Azie deze lage dollar ziet
http://calculatedrisk.blo(...)d-trade-deficit.htmlquote:If the trade deficit has peaked, the dollar is probably much closer to the bottom than the top. I know this may seem like heresy, especially given recent events.
niet echtquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:24 schreef Proximo het volgende:
Wat ik me nu zo afvraag, zouden ze nu in het witte huis ook niet het warm beginnen te krijgen...
Kan me toch niet voorstellen dat ze dit echt menen, alles wijst erop dat het de foute kant op gaat....quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:28 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
niet echttegenovergestelde: http://www.nu.nl/news/124(...)kaanse_economie.html
een lage dollar is erg goed (op de korte termijn) voor de amerikaanse economie.. het maakt namelijk export van amerikaanse goederen opeens erg gunstig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:52 schreef Proximo het volgende:
[..]
Kan me toch niet voorstellen dat ze dit echt menen, alles wijst erop dat het de foute kant op gaat....![]()
waarom zou een President die nog maar een jaartje te gaan heeft, zich al te druk maken over de langere termijn? sterker nog, op dit moment is het politiek gezien helemaal niet gunstig om als politicus te gaan melden dat hijzelf kennelijk iets verkeerds heeft zitten doen en dat het heel anders moet gaan....quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:05 schreef Proximo het volgende:
Klopt, lage dollar is goed voor de export, 3e klas economie
Maar je zou toch verwachten dat er in de regering van het machtigste land op aarde wel ietsje meer kennis zit.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:18 schreef KroJo het volgende:
[..]
waarom zou een President die nog maar een jaartje te gaan heeft, zich al te druk maken over de langere termijn? sterker nog, op dit moment is het politiek gezien helemaal niet gunstig om als politicus te gaan melden dat hijzelf kennelijk iets verkeerds heeft zitten doen en dat het heel anders moet gaan....
dacht je soms dat die politici bezig waren met het creeren van de beste omstandigheden voor de economie? gekkie... het is een democratie, dat betekent dat de heren politici zich enkel zorgen maken over verkozen te worden en is economisch slecht tij enkel negatief als het uitwerkt op de kiezersgunst.
Er lijkt toch een serieuze weerstand rond de 94 te liggen. Hij is overigens wel hoger geweest een paar uur terug toen stond ie op 96.quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Jeps, we hikken weer tegen de 1.41 aan
Bush familie toch? zijn papa had dat toch ook al gedaan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:34 schreef Proximo het volgende:
[..]
Bush gaat in ieder geval de geschiedenis in als de man die de economie verneukte
de AEX geloof ik wel ja. het grafiekje hierboven lijkt echter geen GMT te zijn overigens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:01 schreef DemonRage het volgende:
Gaan om 9:00u (8:00u GMT) de beurzen open?
nieuwe high van vandaag: $ 1.4097 / euro
en...quote:The dollar has lost 1.6 percent this week against the euro, extending its 2007 decline to 6.4 percent. It may fall to $1.42 per euro in a month, Yoshida said.
De ene zegt in een maand en de ander in een paar dagen, dat de dollar tot $ 1.42 per euro valt.quote:``The broader U.S. dollar weakness story is firmly back on the table,'' said Paul Milton, chief dealer at Societe Generale SA in Sydney. ``Underlying this week's moves was the Fed decision and the market should focus on U.S. fundamentals.''
The dollar is likely to fall to $1.42 per euro in the next few days, he said.
Ik was onderweg naar mn werkquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:35 schreef DemonRage het volgende:
1.4116(de high was 1.4118)
Is iedereen in slaap gevallen?
Zoals voorspeldquote:Op donderdag 20 september 2007 17:54 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk dat hij vandaag niet meer boven de 1.41 uitkomt, morgen vroeg rond 8.00 uur zullen we wel weer een sprong zien zoals vanochtend.
nee, ik was net Lost kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:09 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Ja jij moest zonodig gaan slapen![]()
Het is trouwens ook 'de dag voor het weekend'. De laatste tijd wordt op vrijdag nog wel eens slecht nieuws naar buiten gebracht.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, er zijn zeker steun-aankopen gedaan om de koers te beperken. Nog geen paniek te herkennen in de grafieken, maar de dag is nog lang
Hierquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is zo'n live-grafiekje te bekijken?
ach ja, we zullen zien hequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Het is trouwens ook 'de dag voor het weekend'. De laatste tijd wordt op vrijdag nog wel eens slecht nieuws naar buiten gebracht.
kun je hier ook het aantal weer te geven ticks aanpassen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:18 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Hier
Beste instelling is per 'Tick'. Dan heb je echt real-time
DailyFX is op de seconde, met misschien max 2 seconden vertragingquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:25 schreef Robbiej het volgende:
DailyFX loopt een paar minuten achter op http://www.fxstreet.com/rates-charts/forex-rates/
ik zie ongeveer 1 minuut vertraging volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:29 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
DailyFX is op de seconde, met misschien max 2 seconden vertraging
Ja je hebt gelijk .. +- 30/40 seconden vertragingquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zie ongeveer 1 minuut vertraging volgens mij
http://www.answers.com/topic/resistance-level?cat=biz-finquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:33 schreef DonGorgon het volgende:
Ben niet zo FX-taal-technisch:
Wat betekent 'First resistant level' en 'Immediate resistance' ?
Thnx!quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:40 schreef Robbiej het volgende:
[..]
http://www.answers.com/topic/resistance-level?cat=biz-fin
Voor mij nog steeds onduideljik... kan iemand het beter uitleggen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:40 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Da's een beschrijving wat een 'steun' en 'weerstand' eigenlijk is, maar het is geen verklaring waarom die dingen er zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:40 schreef Robbiej het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |