abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2007 @ 20:02:09 #101
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53495472
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tja, die speelde ook wel errug goed vorige week..
Laat me raden: Boerenmacht.nl?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_53495852
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:02 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Laat me raden: Boerenmacht.nl?

Stond in het DVHN
quote:
Fiorentina aast op Bruna Silva

FC Groningen speler Bruno Silva heeft vorige week met zijn optreden in de UEFAcup indruk gemaakt op tegenstander Fiorentina.
De Florentijnse club overweegt de volgende transferperiode (december) een poging te doen de Uruquayaan naar Florence te halen, aldus de Italiaanse media. De back heeft een contract tot medio 2009. Bron: DvhN
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53495902
Ron Jans heeft zijn basiselftal in vergelijking met afgelopen zondag op liefst zeven plekken gewijzigd. Naast Bruno Silva en Paul Matthijs is ook Ondrej Svejdik geblesseerd.

Behalve de geblesseerde Bruno Silva gunde Ron Jans zes spelers rust: BRian van Loo, Fredrik Stenman, Erik Nevland, Marcus Berg, Martijn Meerdink en Goran Lovre. Luciano en Sander Rozema maken hun officiële debuut voor FC Groningen. Daarnaast spelen Shkodran Metaj, Koen van de Laak, Mark-Jan Fledderus, Tim Matavz en Stefan Nijland. Zij waren zondag in Rotterdam allemaal nog bankzitter.

Opstelling FC Groningen
16 Luciano; 2 Rozema, 3 Sankoh, 4 Kruiswijk, 5 Metaj; 6 Lindgren, 7 Van de Laak, 8 Levchenko, 10 Fledderus; 9 Matavz, 11 Nijland.
Bank: 1 Van Loo, 12 Stenman, 13 Hiariej, 14 Nevland, 15 Berg, 17 Meerdink, 18 Lovre.
pi_53496158
1-1
pi_53496181
Luuk Joordens, Lindgren laat mannetje lopen bij corner
pi_53496265
pingel voor FC Groningen na overtreding op Matavz

1-2

Lev voor de hattrick!
pi_53496458
Zo, dat gaat snel.
pi_53496509
Op sport1 is Fiorentina-Roma live te zien.. Voor de geinteresseerden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 26 september 2007 @ 21:02:34 #111
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53497242
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Stond in het DVHN
[..]
I know. Het originele bericht. Boerenmacht voegt meestal nog even een aantal spelfoutjes toe vandaar dat ik ervan uitging dat dit bericht van Boerenmacht kwam...
pi_53497321
1-4. Door wie?
pi_53497366
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef Grunner het volgende:
1-4. Door wie?
Matavz
pi_53497413
1-5, weer Matavz

edit:

1-6 inmiddels. Weer Matavz.

edit:

en 1-7: Nijland
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:02 schreef The_Verve het volgende:

[..]

I know. Het originele bericht. Boerenmacht voegt meestal nog even een aantal spelfoutjes toe vandaar dat ik ervan uitging dat dit bericht van Boerenmacht kwam...
O zo,
Dacht even dat je dacht dat die lui van boerenmacht het nieuws zelf verzonnen hadden..

[ Bericht 49% gewijzigd door venomsnake op 26-09-2007 21:31:15 ]
pi_53498753
Volgende ronde dus. Inmiddels 1-8.
Inpakken en wegwezen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_53498816
Die Matavz is lekker bezig.
Gaf ook de assist op Nijland voor de 1-8 met een hakbal.
Schijnt ook zeer technisch te zijn.

Gaan we nog veel plezier van hebben..
  woensdag 26 september 2007 @ 21:42:35 #117
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_53498898
Matavz kan dus een aardig balletje in het doel trappen zo te zien .
Mooi wark!
En Fiorentina op achterstand tegen Roma.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 26 september 2007 @ 21:56:56 #118
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53499556
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:26 schreef Jnk18 het volgende:
1-1
Hoe staat ajax er trouwens voor na 90 minuten bij Kozakken Boys?

NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 26 september 2007 @ 23:45:26 #119
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53503493
Nette uitslag. Matavz is nog wel wat verlegen heb ik 't idee, voor de camera enzo.
pi_53503649
ik vind het juist een koele kikker
  woensdag 26 september 2007 @ 23:51:49 #121
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53503691
quote:
Op woensdag 26 september 2007 23:50 schreef Prosac het volgende:
ik vind het juist een koele kikker
Hm ook wel, maar hij komt meer wat verlegen over (op mij iig).
pi_53503770
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:26 schreef Jnk18 het volgende:
1-1
Tja, Kozakken Boys uit, altijd lastig! !
  woensdag 26 september 2007 @ 23:58:54 #123
82589 S-Two
barba macacu
pi_53503863
quote:
Op woensdag 26 september 2007 23:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tja, Kozakken Boys uit, altijd lastig! !
Was een lastige pot ja, ben blij dat we er nog een overwinning uit hebben kunnen slepen!

1-8 is trouwens wel een lekkere uitslag. Mooi doelpunt ook van Nijland.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53504380
Grandioze overwinning
pi_53504417
quote:
Op woensdag 26 september 2007 23:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nette uitslag. Matavz is nog wel wat verlegen heb ik 't idee, voor de camera enzo.
Dat waren gewoon de enige Engelse woorden die hij kende.
pi_53504472
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:24 schreef Grulez het volgende:
Grandioze overwinning
Kampioenuuuuuuh
pi_53506427
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef Prosac het volgende:
Luuk Joordens, Lindgren laat mannetje lopen bij corner
Luc . Dat is onze verdediger die tot nu toe elke wedstrijd scoort, heel apart.

Gefeliciteerd trouwens, simpele overwinning terwijl jullie niet eens super (hoefden) te spelen, toch was het gezellig en was het 1e half uur leuk!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53506564
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:12 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Luc . Dat is onze verdediger die tot nu toe elke wedstrijd scoort, heel apart.

Gefeliciteerd trouwens, simpele overwinning terwijl jullie niet eens super (hoefden) te spelen, toch was het gezellig en was het 1e half uur leuk!
Luc is oud-speler van VVV?
Ik had geen 1-8 verwacht in elk geval, uitermate gemakkelijk allemaal, met wat reserves en als je dat dan afzet tegen de uitslagen van andere amateurs......
pi_53507008
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:24 schreef Prosac het volgende:

[..]

Luc is oud-speler van VVV?
Ik had geen 1-8 verwacht in elk geval, uitermate gemakkelijk allemaal, met wat reserves en als je dat dan afzet tegen de uitslagen van andere amateurs......
Jep, Luc komt via via van VVV. Leuke speler om erbij te hebben.

Was een onnodig grote nederlaag, domme fouten achterin. Maar goed, wij kunnen ook niet verdedigen, wij horen aan te vallen en dat is lastig tegen Groningen. Tweede helft was ook deels sparen voor het weekend, net als jullie.

Anyway, leuk jullie een keer live te hebben gezien.

Was je op de Westmaat en wat vond je ervan? (Buiten het voetbal om)
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53507101
ik wou graag heen, maar kon vanwege werk en prive verplichtingen het niet redden die kant op te rijden. Had me wel mooi geleken.
pi_53507328
Die Matavz leek me een prima voetballer. Mooie bal van Nijland ook bij het laatste doelpunt.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:36:29 #132
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_53510684
Laatste doelpunt van Nijland net gezien, de rest van de goals gemist. Zijn ze ergens online te vinden?
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_53523395
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:36 schreef Thomas87 het volgende:
Laatste doelpunt van Nijland net gezien, de rest van de goals gemist. Zijn ze ergens online te vinden?
Op de site van rtvnoord

Dat interview met Matavz is trouwens geniaal:
I come from Slovenia, i am a spits , and this is all.!
pi_53532921
Feyenoord uit dus de volgende bekerwedstrijd..
pi_53533003
hopelijk niet zon aanfluiting als wat een Ajax, AZ of Twente hebbe gepresteerd
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 28 september 2007 @ 00:10:44 #136
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_53533190
Feyenoord uit, altijd lastig...
Ach, kunnen we alvast oefenen in de Kuip, voor de finale!
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  vrijdag 28 september 2007 @ 00:27:31 #137
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53533519
Mooie loting, helemaal aangezien onze uitwedstrijden prima verlopen tegenwoordig heb ik er alle vertrouwen in.
pi_53534344
Ach ja, als je die beker wil winnen kom je op den duur toch een goede tegenstander tegen. Jammer dat het een uitwedstrijd is, maar we zijn zeker niet kansloos.!
De selectie is weer zo goed als fit en ik denk dat we best voor een stuntje kunnen zorgen. We hebben gewoon een uitstekend elftal als iedereen fit is!

Kop d'r veur.!
  vrijdag 28 september 2007 @ 05:31:53 #139
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53535141
0-3
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:01:07 #140
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53535469
1-2!

Mooie loting dit, voor het eerst geen warme balletjes, vooropgezette loting verhaal. Ook weer een aantal amateurclubs die de 3e ronde gaan halen.

DIT is bekervoetbal.
pi_53540603

Dat zijn de laatste 5 wedstrijden tegen Feyenoord. Moet te doen zijn dus.
Of zoals Royston Drenthe zegt: Pakkuhh die bekurrr
pi_53542757
quote:
FC beschikt over nagenoeg fitte selectie tegen Sparta

GRONINGEN - FC Groningen speelt zaterdagavond in de Euroborg bijna op volle sterkte tegen Sparta.

Trainer Ron Jans beschikt over een fitte basis. Alleen verdediger Ondrej Svejdik is geblesseerd; hij heeft last van zijn lies.

Vermoedelijke opstelling:
In het doel Van Loo. Verdedigers zijn Stenman, Kruiswijk, Sankoh en Silva. Op het middenveld staan Levchenko, Lindgren, Lovre en Meerdink en de spitsen zijn Berg en Nevland.

rtvnoord
interview met Jans.
pi_53545156
quote:
Kaartverkoop Fiorentina loopt naar 1.900 toe

Met nog één verkoopdag te gaan, loopt het aantal supporters dat volgende week de Europese wedstrijd van FC Groningen in Florence zal bezoeken, op naar 1.900. Tot vanavond 18.00 uur zijn nog kaarten verkrijgbaar bij de Supportersbalie in Euroborg.

Tot en met gisteravond kochten 1.850 mensen een ticket voor de uitwedstrijd tegen Fiorentina, die donderdag 4 oktober vanaf 21.00 uur wordt gespeeld. Hiervan gaan er 1.600 op eigen gelegenheid richting Italië en daarnaast zullen er vijf bussen met in totaal 250 supporters afreizen.

FC Groningen is er trots op dat een record aantal supporters de ploeg van trainer Ron Jans zal steunen in het Artemio Franchi-stadion. Aangezien wij er met elkaar een mooi voetbalfeest van willen maken, vertrouwen wij erop dat alle supporters zich in Florence zullen gedragen als gasten. Zoals we vorig jaar ook in Belgrado hebben kunnen zien, zijn de omstandigheden rond voetbalwedstrijden in het buitenland vaak anders dan wij in Nederland gewend zijn.

Het is verstandig er rekening mee te houden dat ook in Italië andere normen en waarden worden gehanteerd. Het zou voor medesupporters en de club bijzonder vervelend zijn, mocht onze goede reputatie van de laatste jaren schade oplopen. FC Groningen wil een ieder op voorhand bedanken voor de steun en wenst alle FC Groningen-supporters een mooi Europees avontuur!

Bron: FC Groningen
pi_53546490
quote:
Stefan Nijland in voorlopige selectie Jong Oranje

GRONINGEN - Aanvaller Stefan Nijland van FC Groningen is opgenomen in de voorlopige selectie van Jong Oranje.

Nijland is een van de 32 spelers, die door bondscoach Foppe de Haan is geselecteerd. Jong Oranje speelt vrijdag 12 oktober in Tallin een kwalificatiewedstrijd tegen Estland voor het Europees Kampioenschap.

Het is de eerste keer dat Nijland door De Haan is opgeroepen voor Jong Oranje.
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:59:41 #145
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_53546630
Zaterdag moet er gewoon gewonnen worden van Sparta.
En dinsdag lekker op de trekker naar Firenze .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:36:25 #146
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53550276
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:54 schreef venomsnake het volgende:

[Nijland]

Zo, lekker voetbaljaartje voor die jongen.
pi_53569749
quote:
Tim Matavz begrijpt dat hij vanavond niet speelt

Afgelopen woensdag in het bekerduel tegen IJsselmeervogels was hij met vier doelpunten de grote man: Tim Matavz.Maar toch legt de 19-jarige Sloveense spits zich zonder enige probleem neer bij een rol als wisselspeler in de competitiewedstrijd van vanavond tegen Sparta.Hij weet waar hij staat, dat is hem door trainer Ron Jans precies uitgelegd.Maar uiteraard kijkt Matavz nog graag terug naar zijn fraaie optreden van woensdagavond.

Heb je wel eens eerder vier doelpunten gemaakt in een oficiele wedstrijd?
"Nee, nog nooit.Slovenie heb ik wel een keer twee gescoord.Dat was tegen Domzale.Het ging wel goed tegen IJsselmeervogels, maar ik denk dat ik nog wel beter kan"

Je bent nu een ruim een maand bij FC Groningen.Hoe bevalt je het tot nu toe?
""Het bevalt me heel goed.De mensen bij de club zijn aardig voor me, ik word prima opgevangen.Ik ben nu bezig om Nederlands te leren, want ik begrijp nog niet alles wat ze zeggen.Op de training praat ik wel met Goran Lovre, we spreken ongeveer dezelfde taal."

Je had ook voor Fiorentina kunnen kiezen, waarom heb je dat niet gedaan?
"Ja, Fiorentina had mij in juni benaderd.Maar de stap vond ik te groot.Ik denk dat ik daar helemaal niet aan het voetballen was gekomen.Ik denk dat het beter is om stap voor stap te maken.Bij FC Groningen kan ik een betere voetballer worden en krijg ik ook nog wel speelminuten.Ik denk dat ik de juiste club gekozen heb"

Na woensdag had je natuurlijk gedacht dat je vanavond tegen Sparta in de basis zou staan?
""Haha, nee hoor.Ik weet waar ik aan toe ben, dat heeft de trainer me allemaal goed verteld.Erik Nevland en Markus Berg zijn normaal gesproken de twee eerste spitsen.Ik moet hard werken op de training en proberen op die manier steeds beter te worden.Ik ben bij FC Groningen om veel te leren en wist dat ik vanavond niet in de basis zou staan. "

Ben je al gewend aan het voetbal van FC Groningen en het Nederlandse voetbal?
""Nog niet helemaal, maar daar ben ik mee bezig.Het voetbal hier is sneller en aanvallender dan wat ik gewend was in Slovenie.Daarom is het ook goed voor me dat ik hier speel.Het bevalt me heel goed eb ik heb ook goede medespelers, waar ik veel van kan leren."
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:07:16 #148
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53570623
Vanavond Nijhuis als scheidsrechter. Zal wel weer 90 minuten ergernis worden.
pi_53574156
Nog steeds 0-0...
Frederick Stokker houdt ons mooi op de hoogte radio noord.

Dit moet toch een inkoppertje worden deze wedstrijd? Dan staan we weer mooi stevig in de top 10
pi_53576617
BRUNO SILVA

Alleen moeten we beter met de kansen omspringen..
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:36:47 #151
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_53577989
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
BRUNO SILVA

Alleen moeten we beter met de kansen omspringen..
Bruno idd was weer lekker op dreef
Maar inderdaad, kansen creeren er iets nuttigs mee doen mag we wat beter

1-0 is toch wel erg mager, waarom trouwens werd de 2-0 afgekeurd? Ik zag weinig schokkends

Trouwens, wat een kutweer, was blij niet op de onderste ring te zitten bij ingang 2 Wel zeiknat geregend tijdens eht naar de auto lopen bij de IBG
pi_53578005
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:36 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

1-0 is toch wel erg mager, waarom trouwens werd de 2-0 afgekeurd? Ik zag weinig schokkends
Dat sloeg ook nergens op, was niets aan de hand..
Wat een dramatische scheids, heb me dood lopen ergeren.
  zaterdag 29 september 2007 @ 23:23:41 #153
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53578933
Hm, had best 3-0 mogen worden.
pi_53578950
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat sloeg ook nergens op, was niets aan de hand..
Hij drukte hem wel weg hoor, maar verder zag het vak P scheidsje er weer dramatisch uit.
pi_53583497
quote:
Paul Matthijs kan niet spelen tegen Fiorentina

GRONINGEN - FC Groningen aanvoerder Paul Matthijs mist ook de uitwedstrijd tegen Fiorentina.

Matthijs heeft nog teveel last van een enkelblessure, die hij twee weken geleden opliep in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Hij is zaterdag weer voorzichtig begonnen met trainen.

Door de enkelblessure miste Paul Matthijs ook al het thuisduel tegen de Italianen.
RTVNOORD
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:25 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij drukte hem wel weg hoor, maar verder zag het vak P scheidsje er weer dramatisch uit.
Mjah, was wel een heeeel licht duwtje dan.. Ik vond het niets.

Anyway, als Bruno dit niveau kan blijven vasthouden vrees ik dat we hem in de winterstop of in de zomer kwijt zijn. Hij speelde weer geweldig. Zijn voorzetten worden ook steeds gevaarlijker.
Verdedigend ook prima en zijn loopvermogen is gewoon gigantisch.
Die gaat wederom gekozen worden tot Man of the match. En dat voor een rechtsback.
pi_53583537
quote:
Op zondag 30 september 2007 09:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[..]

Mjah, was wel een heeeel licht duwtje dan.. Ik vond het niets.

Anyway, als Bruno dit niveau kan blijven vasthouden vrees ik dat we hem in de winterstop of in de zomer kwijt zijn. Hij speelde weer geweldig. Zijn voorzetten worden ook steeds gevaarlijker.
Verdedigend ook prima en zijn loopvermogen is gewoon gigantisch.
Die gaat wederom gekozen worden tot Man of the match. En dat voor een rechtsback.
Maar toch, blijft raar dat een scheidsrechter die in Vak P heeft gestaan bij FC Twente een wedstrijd mag fluiten van Heracles of Groningen, clubs die nu niet bepaald bekend staan als goede vrienden van FCT.

Supporters niet blij met arbiter Nijhuis
Door: Joost van Vliet op 13-09-2006 16:49
Bron: HAFC.nl

De competitie is nog maar net van start gegaan en nu al is er voldoende reden tot klagen over de arbiters. Uit een recentelijk gehouden Poll op deze website blijkt dat maar weinig bezoekers te spreken zijn over het optreden van dhr. Nijhuis. Deze man had afgelopen zondag de leiding tijdens het duel FC Groningen - Heracles Almelo.

Wellicht kunt u zich nog PSV - Heracles Almelo herinneren van het vorige seizoen. Ook daar hanteerde Bas Nijhuis de fluit en toen al was de kritiek hevig. Dat duel ging verloren na een volkomen overbodig gegeven vrije trap waaruit PSV wist te scoren, voordeel aan Heracles werd nauwelijks gegeven. In Groningen ging het net zo en de woede onder supporters werd niet onder stoelen of banken gestoken.

Bas Nijhuis, woonachtig in Borne en voormalig fanatiek supporter van... FC Twente. In zo'n geval kun je natuurlijk nooit een scheidsrechter mee hebben. Het is dan ook een raadsel waarom de KNVB deze man op wedstrijden van Heracles Almelo durft te zetten, of zou de voetbalbond soms niet op de hoogte zijn van Nijhuis' Vak P verleden? Heracles Almelo zou er goed aan doen om bij de KNVB een verzoek in te dienen om deze man nooit meer een wedstrijd van Heracles te laten leiden. Overigens kunnen we met gemak praten van "lijden".

De resultaten uit de Poll liegen er niet om. Van de 678 bezoekers die hun stem uitbrachten betitelde maar liefst 72% daarvan arbitertje Nijhuis als "pure bagger". Een flink aantal minder (18%) is van mening te maken te hebben met een middelmatige scheidsrechter. De overige 10% zal vast uit stemmen komen van FC Groningen supporters die deze website wisten te vinden. Zij vonden hem niet geheel verrassend een "toppertje".

Beetje oud, maar toch. Toen was het maar goed dat er weinig valt af te breken in jullie uitvak, wat was ik pissed off toen zeg.
Valt wel op dat we hem sindsdien niet meer gehad hebben, net als Vink die ons (vorig seizoen) een paar keer naaide en er flink van langs kreeg vanuit het Heracles kamp.
pi_53583589
Hij lijkt er ook van te genieten met die vuile grijns op zijn smoel af en toe..
Man wat zat ik me gister dood te ergeren zeg, kon hem wel schieten.

Die Vink vind ik de laatste tijd wel redelijk fluiten eig.
Maar het liefst heb ik Blom. (of één van de oude garde)

Maar die Nijhuis moeten ze maar snel naar het damesvoetbal sturen.
pi_53583697
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:08 schreef venomsnake het volgende:
Maar die Nijhuis moeten ze maar snel naar het damesvoetbal sturen.

Blom is wel oke inderdaad, maar fluit hier zelden. van Hulten vind ik zelf wel een van de beteren. Maar goed, jullie hebben de 1e thuisoverwinning binnen. Hopen dat dit weer het begin is van een goede thuisreeks.
pi_53584037
Zou idd mooi zijn als dit het begin is van weer een leuke reeks thuiswedstrijden.
Maar dan moet het met name voorin nog wel iets scherper. Vooral de aanvoer van het middenveld moet beter. Berg en Nevland krijgen veel te weinig bruikbare ballen. Maar ik heb ergens wel het vertrouwen dat het steeds beter gaat lopen, en dat dus goed komt..
Met name Berg moet meer in de diepte aangespeeld worden. Hij speelde gister wat ongelukkig en miste een behoorlijke kans. Maar hij word ook vaak verkeerd aangespeeld of helemaal niet aangespeeld.
Zelfde geldt een beetje voor Nevland.
pi_53584298
fiorentina was toch geinteresseerd in Bruno?
pi_53584504
Volgens Italiaanse media wel inderdaad.
Zoals hij nu speelt ben ik bang dat hij volgend seizoen ook niet meer in de Euroborg te zien zal zijn.
Hij is zichzelf enorm in de kijker aan het spelen.
  zondag 30 september 2007 @ 15:58:59 #162
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53592018
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:37 schreef venomsnake het volgende:
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:07 schreef The_Verve het volgende:
Vanavond Nijhuis als scheidsrechter. Zal wel weer 90 minuten ergernis worden.

"Ja, maar dat had ik al voorspeld..."

Het is schandalig dat Uilenberg beweert dat Nijhuis de nummer 1 is in Nederland en Jol buiten de top 10 valt. Wie kan zo'n man ooit nog serieus nemen?

De wedstrijd was slecht. Hoewel Groningen in de periode dat de goals vielen eindelijk eens een beetje het spel kon maken. Ik denk dat we in thuiswedstrijden een echte nummer 10 missen die het spel naar zich toe trekt. Hoewel ik Lovre een goede speler vind, is het geen echte 10 zoals bijvoorbeeld Hugo was.
  zondag 30 september 2007 @ 17:22:03 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_53594632
Waar ik vooral van baal is dat we eigenlijk na die 1-0 naar 3, 4 of 5-0 hadden MOETEN uitlopen, maar dat Groningen echt to-taal niet lijkt te kunnen counteren, dat wordt echt bar en bar slecht uitgespeeld. Terwijl Groningen juist op die wijze altijd de goals om de oren krijgt.
Dat kan en moet echt veel beter.

Silva wel man of the match, eindelijk eens 100% rendement van zijn opkomen. Mooie goal ook van Goran, best knap om zo'n harde bal goed de goal in te rammen.

Enfin, wel voor het eerst sinds 95 thuis gewonnen van SP-AR-TA.
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:41:26 #164
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_53612685
Ik vond de tweede helft zeer vermakelijk, waarbij Groningen best een leuke pot voetbal liet zien. Dik verdiend gewonnen op basis van de tweede helft, waarbij naar mijn mening heel behoorlijk werd gevoetbald. De eerste helft was natuurlijk bar en boos, maar ben met een lekker gevoel (ook dankzij de 3 punten) het stadion uitgegaan).

Het lijkt me trouwens een goed idee om bij hevige regenval het uitvak op de eerste drie rijen van de lange zijde te plaatsen
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_53619202

Mooie foto's van het waterballet.
  maandag 1 oktober 2007 @ 15:44:44 #166
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_53619314
Kriebels in de buik.
Morgenavond is het dan zover, met de auto naar Florence.
Nagenoeg fitte selectie, prachtig weer en hopelijk een mooi resultaat.
Kan eigenlijk niet wachten .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_53619466
quote:
Op zondag 30 september 2007 15:58 schreef The_Verve het volgende:

[..]

[afbeelding]
"Ja, maar dat had ik al voorspeld..."
pi_53621816
quote:
Uitzending Fiorentina - FC Groningen op tv onzeker

GRONINGEN - Het is nog niet zeker of TV Noord donderdag de UEFA Cup-wedstrijd Fiorentina - FC Groningen live gaat uitzenden. Via Radio Noord zal het duel in ieder geval wel live worden uitgezonden.

De thuiswedstrijd twee weken geleden werd live uitgezonden op Radio én TV Noord. Maar of dat nu ook gebeurt, valt nog te bezien, want Fiorentina heeft de tv-rechten nog niet verkocht.

Vraag is nog of een publieke omroep of een commerciële omroep de wedstrijd verzorgt. Is het eerste het geval, dan kan ook TV Noord het duel live uitzenden. In het tweede geval zendt TV Noord of niet uit, of met een half uur vertraging.
RTVNOORD
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:37:11 #169
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53621901
Henk Kok FTW....
pi_53621918
quote:
Jonge fans moedigen FC aan met groenwitte grijns

GRONINGEN - Jeugdige FC-fans lopen sinds kort met een tevreden, groenwitte grijns op hun gezicht.

De vaantjes, sjaaltjes, shirts en stickers van de FC kennen we. Jonge fans van FC Groningen hebben sinds kort echter een andere manier om de club te promoten; ze laten hun beugel 'pimpen' met groenwitte elastieken. Die zijn doorgaans wit en moeten het ding op z'n plaats houden.

Ook Erwin Roelfsma en Paul Hofman hebben zich een groenwitte grijns aangemeten en willen zo een beetje reclame maken voor de club. Volgens orthodontist Cathrin Segerath zijn het meestal jonge FC-fans die voor de aanpassing komen, maar heel soms komt nog wel eens een vader langs voor een groenwit beugeltje.
RTVNOORD
pi_53636591
De beloften doen het ook niet onaardig, ze staan momenteel 3e.
quote:
Beloften met zege naar derde plaats

Jong FC Groningen heeft maandagavond in Tilburg een 2-1 overwinning geboekt op Jong Willem II. Voor de pauze maakten Robert Pomstra en Shkodran Metaj de FC-treffers. Tien minuten voor tijd maakte Willem II de 1-2.

Jong FC Groningen speelde een prima eerste helft en nam overtuigend de leiding tegen een team waarin onder anderen Cristiano in meespeelden. Robert Pomstra is door zin tweede treffer van het seizoen nu topscorer van de Beloften. Shkodran Metaj bepaalde de ruststand op 0-2. Ook in de tweede helft waren de betere kansen voor Groningen, maar werden die niet meer benut. Zo kon het dat de Tilburgers tien minuten voor het einde van de wedstrijd de spanning nog weer terugbrachten. Een kans op de gelijkmaker kreeg Willem II echter niet.
Door de zege heeft FC Groningen nu tien punten en staat de ploeg van trainer Erwin van de Looi nu op de derde plaats. Volgende week komt FC Utrecht op bezoek.

Scoreverloop: 8’ Pomstra 0-1, 38’ Metaj 0-2, 80’ Junior Wiframento 1-2.

Opstelling FC Groningen: Koopmans; Hiariej, Apotheker, Veldmate, Thalen; Metaj, Rozema, Van der Laan (88’ Ramalho), Pomstra (61’ Pellegriti); Kolder, Matavz (75’ Rogier Krohne). Rest bank: Ter Wielen, Öztürk, Dennis Krohne.

pi_53637506
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:38 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Pff, tien jaar geleden liep ik al rond met blauw-witte elastiekjes.
pi_53638548
Wij lopen nog een beetje achter in het noorden Robbie, jeweetz.

Twee interviews met Milko
Interview met Milko Djurovski (RTL4)
Interview met Milko Djurovski (NOS)

pi_53638830
Oe oe oe kriebelsssss! Morgenochtend vliegen!

Wachten duurt langgggggggggg

pi_53639490
Het duurt altijd lang als je je ergens op verheugd.
Maar gaat vast een gekke boel worden daar. Met 2000 Groningers aan de pizza..
quote:
C1000 MotM: en dat is vier voor Silva

Bruno Silva is voor de vierde keer uitgeroepen tot C1000 Man of the Match. Hij kreeg meer dan tweederde van de stemmen naar aanleiding van de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam van afgelopen zaterdag.

Voor de vierde keer op rij MotM.. En dat voor een rechtsback..
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:52:11 #176
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53639615
hahah mooi en terecht!
pi_53639989
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:52 schreef Grulez het volgende:
hahah mooi en terecht!
Geweldig inderdaad.. Hij heeft het ook dik verdiend, speelde weer erg goed en bracht wat leven in de brouwerij. Volgens mij is Suarez zelfs nooit vier keer achter elkaar MotM geworden.
Zal je zien dat die reukorganen hem willen halen in de winter.
quote:
FC Groningen en supporters klaar voor Italioanen

GRONINGEN - De laatste training voor de reis naar Italië is afgewerkt en zowel spelers als trainer zijn er klaar voor. Kortom: FC Groningen maakt zich op voor de returnwedstrijd in de eerste ronde van de UEFA Cup tegen Fiorentina.

FC Groningen reist woensdag af naar Florence, maar ook de supporters staan in de startblokken. Zo ook de medewerkers van een café in de Oosterpoort, die met hun eigen 'touringcar' richting Italië gaan.

De supporters kochten een oude stadsbus op, pimpten het beestje en richtten een heuse VIP-lounge in. Woensdag om elf uur vertrekt de bus. En om te zorgen dat die niet in het zicht van de haven strandt, is er zelfs een monteur mee. En anders wordt het duwen.
RTVNOORD

• Een radioverslag

Italioanen
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_53640585
    Haha tof.
    pi_53640734
    Nog een paar uurtjes en dan vertrek ik naar Italië. Wordt een onvergetelijke reis, kan niet anders!
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:19:55 #180
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_53641918
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 14:35 schreef Grunner het volgende:
    Nog een paar uurtjes en dan vertrek ik naar Italië. Wordt een onvergetelijke reis, kan niet anders!
    Veel plezier en succes enzo.
    pi_53642703
    quote:
    Duel Fiorentina - FC Groningen live

Het UEFA Cup-duel Fiorentina - FC Groningen wordt zowel op Radio Noord als TV Noord live uitgezonden. De tv-uitzending begint donderdag om 20.50 uur.

Mischa van den Berg blikt samen met analist Azing Griever vooruit op de wedstijd. Vanaf 21.00 uur schakelen we over naar Italië, waar Henk Kok het commentaar verzorgt voor de tv-uitzending. De radio-uitzending begint om 20.00 uur. Presentator is Edwin Pasveer.
    RTVNOORD

Joehoe, toch live op tv.
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 14:35 schreef Grunner het volgende:
    Enorm veel plezier daar.!
    pi_53642970
    quote:
    Berg en Matavz opgeroepen

Marcus Berg en Tim Matavz zijn opgeroepen door de Zweedse en Sloveense voetbalbond voor interlandwedstrijden in de periode van 12 tot en met 16 oktober. Stefan Nijland hoort vrijdag of hij definitief tot de selectie van Jong Oranje behoort.

Tim Matavz reist maandag 8 oktober af naar Slovenië waar hij zich meldt bij de selectie van Jong Slovenië. Op zaterdag 13 oktober speelt Jong Slovenië om 17.00 uur plaatselijke tijd de kwalificatiewedstrijd tegen Finland. Drie dagen later speelt de ploeg in Domzale thuis tegen Denemarken. Dat duel begint om 18.00 uur.

Marcus Berg behoort tot de selectie voor twee oefenduels die op 12 en 16 oktober gespeeld worden tegen respectievelijk Ierland en België. Het duel met Ierland op vrijdag wordt gespeeld in Uppsala en begint om 18.30 uur. Op dinsdag 16 oktober is het Stade Leburton te Tubize vanaf 19.00 uur het decor voor het uitduel met de Belgen.

Op woensdag 17 oktober zullen beide spelers – ditmaal hopelijk fit – zich weer in Nederland melden, waar zij zich vanaf donderdag zullen voorbereiden op het thuisduel met FC Twente. Van de vorige interlandperiod keerden Berg en Matavz met respectievelijk een hersenschudding en griep terug bij FC Groningen.

Stef Nijland hoort vrijdag of hij behoort tot de selectie van Jong Oranje, dat vrijdag 12 oktober uit tegen Estland speelt. Op dinsdag 16 oktober speelt het Olympisch Elftal overigens in Roosendaal tegen Schotland. Ook voor dit duel behoort Nijland tot de voorselectie.

pi_53644557
    De gepimpte stadsbus:

Hier kan je de videoreportage vinden.
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:21:48 #184
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53646475
    Over 3,5 uur word ik opgehaald en gaan we richting Firenze .
    1 woord: gekkenhuis.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53661660
    quote:
    Fledderus gaat niet mee naar Florence

GRONINGEN - Mark-Jan Fledderus kan niet met FC Groningen mee naar Florence. Hij heeft last van buikgriep.

De 24-jarige middenvelder meldde zich woensdagochtend enkele uren voor het vertrek naar Italië bij coach Ron Jans af. Fledderus is de enige speler uit de Groningse A-selectie die niet meegaat.

FC Groningen speelt donderdagavond om 21.00 uur de return in de eerste ronde van de UEFA Cup tegen Fiorentina. Het eerste duel eindigde twee weken geleden in de Euroborg in 1-1.
    Oh god.. Als ie maar niet de rest heeft aangestoken..
    pi_53662757
    Klaverjassen, dammen en schaken!
      woensdag 3 oktober 2007 @ 10:40:49 #187
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_53662869
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 17:01 schreef venomsnake het volgende:
    De gepimpte stadsbus:

[afbeelding]

Hier kan je de videoreportage vinden.
    24 uur heen en terug... kan je beter met een gepimpt vliegtuig gaan...
    pi_53663064
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 10:40 schreef Grulez het volgende:

[..]

24 uur heen en terug... kan je beter met een gepimpt vliegtuig gaan...
    Nee man, veel mooier om lekker aan te kloten in zo'n bus.!
    Biertjes erbij, beetje klaverjassen enzo. Lekker uit eten ergens in Zwitserland etc..

Vroem vroem..
      woensdag 3 oktober 2007 @ 10:58:51 #189
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_53663273
    lekker kolonisten in de bus Die donkere stoelen lijken me alleen dodelijk voor je rug....
    pi_53663406
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 10:58 schreef Grulez het volgende:
    Die donkere stoelen lijken me alleen dodelijk voor je rug....
    Dat valt wel mee zolang er maar geen armleuningen aan zitten. Die bij dat tafeltje zijn dodelijk.
    Kolonisten..
    pi_53663542
    En dan bij aankomst onder de banken verstoppen!
    pi_53663814
    !!
    quote:
    Remy van Mannekes bericht vanuit Florence

Remy van Mannekes reist met een groep FC Groningen-supporters in een oude stadsbus naar Florence om het UEFA Cup-duel Fiorentina-FC Groningen bij te wonen. Hij houdt ons via deze website op de hoogte van zijn belevenissen.

Het avontuur begint al goed: de bus heeft een uur vertraging. Er zou woensdagmorgen om elf uur gereden worden, maar dit is niet gelukt. Of dit iets te maken heeft met de conditie van de klassieke opgepimpte stadsbus is niet helemaal duidelijk. Remy houdt ons op de hoogte.

[ Bericht 37% gewijzigd door venomsnake op 03-10-2007 14:32:22 ]
    pi_53663884
    Het moet zijn:

Paesani non rinunciate mai!
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_53663991
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
    Het moet zijn:

Paesani non rinunciate mai!
    Aha... Ik heb het ook maar hier vandaan geplukt..

[ Bericht 8% gewijzigd door venomsnake op 03-10-2007 11:39:36 ]
    pi_53669498
    Ze rijden inmiddels in Duitsland met die stadsbus en lopen de polonaise in de bus..
    Ze vertokken na een paar uur vertaging ivm wat papierwerk.

Hier de weblog van de busreis, wordt regemaltig ge-update.
      woensdag 3 oktober 2007 @ 15:43:00 #196
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_53669661
    Krijg er wel dorst van
      donderdag 4 oktober 2007 @ 13:56:37 #197
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_53691975
    Vandaag aangekomen in Italie. Nachtje doorgehaald en nu live vanuit Hotel Sampaoli in Florence.

Best een leuk hotelletje. Gratis internet. En veel Groningers. Straks maar even de stad in en naar de wedstrijd. Mooie stad trouwens: Florence.
      donderdag 4 oktober 2007 @ 14:07:38 #198
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_53692222
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Aha... Ik heb het ook maar hier vandaan geplukt..

[afbeelding]

Altijd nuttig om te weten
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 13:56 schreef The_Verve het volgende:
    Vandaag aangekomen in Italie. Nachtje doorgehaald en nu live vanuit Hotel Sampaoli in Florence.

Best een leuk hotelletje. Gratis internet. En veel Groningers. Straks maar even de stad in en naar de wedstrijd. Mooie stad trouwens: Florence.
    Have fun daar, hier regent het
      donderdag 4 oktober 2007 @ 18:31:00 #199
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_53698693
    ZIN!

vanavond wss in café Tante Truus
    pi_53698909
    Is het weer zo druk in de Kachel? Is hier om de hoek, misschien ga ik wel ff kiek'n
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')