Laat me raden: Boerenmacht.nl?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, die speelde ook wel errug goed vorige week..![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Laat me raden: Boerenmacht.nl?
quote:Fiorentina aast op Bruna Silva
FC Groningen speler Bruno Silva heeft vorige week met zijn optreden in de UEFAcup indruk gemaakt op tegenstander Fiorentina.
De Florentijnse club overweegt de volgende transferperiode (december) een poging te doen de Uruquayaan naar Florence te halen, aldus de Italiaanse media. De back heeft een contract tot medio 2009. Bron: DvhN
I know. Het originele bericht. Boerenmacht voegt meestal nog even een aantal spelfoutjes toe vandaar dat ik ervan uitging dat dit bericht van Boerenmacht kwam...quote:
Matavzquote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef Grunner het volgende:
1-4. Door wie?
O zo,quote:Op woensdag 26 september 2007 21:02 schreef The_Verve het volgende:
[..]
I know. Het originele bericht. Boerenmacht voegt meestal nog even een aantal spelfoutjes toe vandaar dat ik ervan uitging dat dit bericht van Boerenmacht kwam...
Hm ook wel, maar hij komt meer wat verlegen over (op mij iig).quote:Op woensdag 26 september 2007 23:50 schreef Prosac het volgende:
ik vind het juist een koele kikker
Tja, Kozakken Boys uit, altijd lastig!quote:
Was een lastige pot ja, ben blij dat we er nog een overwinning uit hebben kunnen slepen!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, Kozakken Boys uit, altijd lastig!!
Dat waren gewoon de enige Engelse woorden die hij kende.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nette uitslag. Matavz is nog wel wat verlegen heb ik 't idee, voor de camera enzo.
Lucquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef Prosac het volgende:
Luuk Joordens, Lindgren laat mannetje lopen bij corner
Luc is oud-speler van VVV?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Luc. Dat is onze verdediger die tot nu toe elke wedstrijd scoort, heel apart.
Gefeliciteerd trouwens, simpele overwinning terwijl jullie niet eens super (hoefden) te spelen, toch was het gezellig en was het 1e half uur leuk!
Jep, Luc komt via via van VVV. Leuke speler om erbij te hebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Luc is oud-speler van VVV?
Ik had geen 1-8 verwacht in elk geval, uitermate gemakkelijk allemaal, met wat reserves en als je dat dan afzet tegen de uitslagen van andere amateurs......
Op de site van rtvnoordquote:Op donderdag 27 september 2007 11:36 schreef Thomas87 het volgende:
Laatste doelpunt van Nijland net gezien, de rest van de goals gemist. Zijn ze ergens online te vinden?
quote:FC beschikt over nagenoeg fitte selectie tegen Sparta
GRONINGEN - FC Groningen speelt zaterdagavond in de Euroborg bijna op volle sterkte tegen Sparta.
Trainer Ron Jans beschikt over een fitte basis. Alleen verdediger Ondrej Svejdik is geblesseerd; hij heeft last van zijn lies.
Vermoedelijke opstelling:
In het doel Van Loo. Verdedigers zijn Stenman, Kruiswijk, Sankoh en Silva. Op het middenveld staan Levchenko, Lindgren, Lovre en Meerdink en de spitsen zijn Berg en Nevland.
rtvnoord
quote:Kaartverkoop Fiorentina loopt naar 1.900 toe
Met nog één verkoopdag te gaan, loopt het aantal supporters dat volgende week de Europese wedstrijd van FC Groningen in Florence zal bezoeken, op naar 1.900. Tot vanavond 18.00 uur zijn nog kaarten verkrijgbaar bij de Supportersbalie in Euroborg.
Tot en met gisteravond kochten 1.850 mensen een ticket voor de uitwedstrijd tegen Fiorentina, die donderdag 4 oktober vanaf 21.00 uur wordt gespeeld. Hiervan gaan er 1.600 op eigen gelegenheid richting Italië en daarnaast zullen er vijf bussen met in totaal 250 supporters afreizen.
FC Groningen is er trots op dat een record aantal supporters de ploeg van trainer Ron Jans zal steunen in het Artemio Franchi-stadion. Aangezien wij er met elkaar een mooi voetbalfeest van willen maken, vertrouwen wij erop dat alle supporters zich in Florence zullen gedragen als gasten. Zoals we vorig jaar ook in Belgrado hebben kunnen zien, zijn de omstandigheden rond voetbalwedstrijden in het buitenland vaak anders dan wij in Nederland gewend zijn.
Het is verstandig er rekening mee te houden dat ook in Italië andere normen en waarden worden gehanteerd. Het zou voor medesupporters en de club bijzonder vervelend zijn, mocht onze goede reputatie van de laatste jaren schade oplopen. FC Groningen wil een ieder op voorhand bedanken voor de steun en wenst alle FC Groningen-supporters een mooi Europees avontuur!
Bron: FC Groningen
quote:Stefan Nijland in voorlopige selectie Jong Oranje
GRONINGEN - Aanvaller Stefan Nijland van FC Groningen is opgenomen in de voorlopige selectie van Jong Oranje.
Nijland is een van de 32 spelers, die door bondscoach Foppe de Haan is geselecteerd. Jong Oranje speelt vrijdag 12 oktober in Tallin een kwalificatiewedstrijd tegen Estland voor het Europees Kampioenschap.
Het is de eerste keer dat Nijland door De Haan is opgeroepen voor Jong Oranje.
quote:Tim Matavz begrijpt dat hij vanavond niet speelt
Afgelopen woensdag in het bekerduel tegen IJsselmeervogels was hij met vier doelpunten de grote man: Tim Matavz.Maar toch legt de 19-jarige Sloveense spits zich zonder enige probleem neer bij een rol als wisselspeler in de competitiewedstrijd van vanavond tegen Sparta.Hij weet waar hij staat, dat is hem door trainer Ron Jans precies uitgelegd.Maar uiteraard kijkt Matavz nog graag terug naar zijn fraaie optreden van woensdagavond.
Heb je wel eens eerder vier doelpunten gemaakt in een oficiele wedstrijd?
"Nee, nog nooit.Slovenie heb ik wel een keer twee gescoord.Dat was tegen Domzale.Het ging wel goed tegen IJsselmeervogels, maar ik denk dat ik nog wel beter kan"
Je bent nu een ruim een maand bij FC Groningen.Hoe bevalt je het tot nu toe?
""Het bevalt me heel goed.De mensen bij de club zijn aardig voor me, ik word prima opgevangen.Ik ben nu bezig om Nederlands te leren, want ik begrijp nog niet alles wat ze zeggen.Op de training praat ik wel met Goran Lovre, we spreken ongeveer dezelfde taal."
Je had ook voor Fiorentina kunnen kiezen, waarom heb je dat niet gedaan?
"Ja, Fiorentina had mij in juni benaderd.Maar de stap vond ik te groot.Ik denk dat ik daar helemaal niet aan het voetballen was gekomen.Ik denk dat het beter is om stap voor stap te maken.Bij FC Groningen kan ik een betere voetballer worden en krijg ik ook nog wel speelminuten.Ik denk dat ik de juiste club gekozen heb"
Na woensdag had je natuurlijk gedacht dat je vanavond tegen Sparta in de basis zou staan?
""Haha, nee hoor.Ik weet waar ik aan toe ben, dat heeft de trainer me allemaal goed verteld.Erik Nevland en Markus Berg zijn normaal gesproken de twee eerste spitsen.Ik moet hard werken op de training en proberen op die manier steeds beter te worden.Ik ben bij FC Groningen om veel te leren en wist dat ik vanavond niet in de basis zou staan. "
Ben je al gewend aan het voetbal van FC Groningen en het Nederlandse voetbal?
""Nog niet helemaal, maar daar ben ik mee bezig.Het voetbal hier is sneller en aanvallender dan wat ik gewend was in Slovenie.Daarom is het ook goed voor me dat ik hier speel.Het bevalt me heel goed eb ik heb ook goede medespelers, waar ik veel van kan leren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |