abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53377927
Opstelling van de FC voor de wedstrijd tegen Excelsior.
Aldus DVHN

--------------------Van Loo--------------------------
Silva-----Sankoh---------Kruiswijk-------Stenman

--------------------Lindgren--------------------------

----Meerdink------------------------Levchenko---

----------------------Lovre--------------------------

-------Berg---------------------Nevland------------

Iedereen zou verder fit zijn, behalve Paul Matthijs.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 23 september 2007 @ 12:01:24 #52
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_53401473
vd Laak voor Meerdink en je hebt mn favoriete opstelling (Svejdik voor Silva zou voor mij ook een optie zijn, maar na dodnerdag haal je Silva er niet uit.) Voor de volle drie punten vanmiddag, we hebben ze nodig!
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_53407183
inmiddels is het rust en 1-1
den Ouden en Nevland
  zondag 23 september 2007 @ 15:31:32 #54
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53407247
Hup Grunn...
  zondag 23 september 2007 @ 16:03:02 #55
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53408238
Hier had ik nog niet gepost.

Als ze nu de komende wedstrijd in de Euroborg ook weer eens winnen ipv alleen de uitwedstrijden, zou ook wel eens leuk zijn.
pi_53408973
weer 3 puntjes in de tas.
nu thuis nog eens winnen
  zondag 23 september 2007 @ 16:27:11 #57
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53409048
Lijkt haast op een omgekeerd Euroborg effect...
pi_53409099
Eerste helft was echt waardeloos. Zomeravondvoetbal met een Sankoh die ergens anders was met zijn gedachten. Gelukkig wordt het dan nog 1-1 vlak voor rust.
2e helft was stukken beter en dus dik verdiend gewonnen. Hadden wel wat meer mogen scoren trouwens.

Maargoed, 3 punten zijn binnen. Prima zo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 23 september 2007 @ 16:38:46 #59
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_53409322
Geen goede pot, maar 3 punten.
Daar gaat het om .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_53415113
Van een kolkende Euroborg op donderdag naar een naargeestig Woudestein op zondag. Wat een koude douche .

Gelukkig hoeven we daar volgend niet weer naartoe. Alhoewel een zekere overwinning natuurlijk wel lekker is.
pi_53422738
quote:
Op zondag 23 september 2007 20:59 schreef Jahike het volgende:
Van een kolkende Euroborg op donderdag naar een naargeestig Woudestein op zondag. Wat een koude douche .
Woensdag naar een kolkende (rode) Westmaat, dat wordt ook erg gezellig.

Komen er nu nog mensen van hier? O ja, voor jullie IJsselmeervogels gaan onderschatten:

28 december 1974
IJsselmeervogels - FC Groningen 2-1

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53422943
Groningensupporters die er waren vandaag, gefeliciteerd (de anderen ook), maar excuses voor de verschrikkelijke ambiance. Buiten het voetbal om heb ik me 90 minuten kapot geschaamd.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_53425776
ik keek via Planet Voetbal.. hoorde idd vooral de spelers, het trappen tegen de bal en het uitvak. Diep Triest het aantal bezoekers, vooral ook sneu voor de ploeg zelf. Bijzonder knap gehandhaaft en dan nog zo weinig bezoekers. verwachtingspatroon te hoog met 2 grotere broertjes in de stad?
Schril contrast met PSV - Feyenoord.. (beetje gemene vergelijking natuurlijk)

troost je met de gedachte dat het na de 1-3 nog stiller was in het DSB.
pi_53426520
quote:
Wanvertoning zonder gevolgen

Zo gedreven FC Groningen zich donderdagavond weerde in de UEFACupwedstrijd tegen Fiorentina, zo tam acteerde het gistermiddag tegen Excelsior. Omdat de Rotterdammers er helemáál niets van terecht brachten en de Groningers zich in de tweede helft wat herstelden, konden zij toch de tweede competitieoverwinning van dit seizoen bijschrijven, 1-3.

Van de sfeerrijke Euroborg naar de stilte van Woudestein; het was voor de spelers van FC Groningen even wennen. En natuurlijk hadden zij de Europese inspanningen van donderdag ook nog in de benen. Maar veel meer dan kleine excuses voor de ondermaatste voorstelling die zij met name voor de rust afleverden waren het niet.

Een iets betere ploeg dan Excelsior zou de verkeerde instelling waarmee FC Groningen aan de wedstrijd begon genadeloos hebben afgestraft, maar de eredivisiehekkensluiter was daartoe niet in staat. Zelfs geruggensteund door een 1-0 voorsprong konden de Kralingers geen vuist maken. Excelsior was in de 39ste minuut aan de leiding gekomen door Geert den Ouden, die profiteerde van nonchalance in de Groninger defensie.

Het is dat FC Groningen in de blessuretijd van de eerste helft nog langszij kwam, anders had het nog wel eens een heel vervelend middagje voor de noorderlingen kunnen worden. Erik Nevland gaf de bal het laatste tikje nadat Martijn Meerdink uit een vrije trap van Bruno Silva had ingekopt. Meerdink had ook een voornaam aandeel in de 1-2 van Marcus Berg. De 1-3 kwam tot stand uit een strafschop, door Jevgeni Levtsjenko vlekkeloos ingeschoten. Rasmus Lindgren was door Sigourney Bandjar onderuit gehaald.

FC Groningen is deze competitie in uitwedstrijden nog ongeslagen. Eerder werd in Breda met 3-0 gewonnen van NAC en met 2-2 gelijk gespeeld tegen Ajax. Thuis heeft het merkwaardig genoeg nog geen punt gepakt. Zowel van De Graafschap als van FC Utrecht werd verloren. Beide keren met 2-0. Om de aansluiting met vergelijkbare ploegen als FC Twente, Vitesse, Roda JC en FC Utrecht niet kwijt te raken was een overwinning op Excelsior daarom broodnodig.

Jans: ”Daar waren wij ons ook terdege van bewust, maar de wedstrijd liep in de eerste helft precies zo zoals wij het niet wilden dat hij zou lopen. We misten eerst wat kansen en daarna… de zon scheen, de bal rolde en de spelers van FC Groningen keken er alleen maar naar. Hoewel we vlak voor de pauze gelijk maakten, had ik in de rust wel acht man willen vervangen.”

In de slotfase gunde Ron Jans Tim Matavz zijn eerste speelminuten in de hoofdmacht van FC Groningen. De 19-jarige Sloveen loste Erik Nevland af. Onderscheiden deed de jonge spits zich niet. FC Groningen was toen alweer weggedommeld en de wedstrijd kabbelde tergend langzaam naar het verlossende einde. Jans: ”Nadat wij een 3-1 voorsprong hadden genomen hadden de toeschouwers eigenlijk wel naar huis kunnen gaan.”

Van Loo: Kreeg weinig werk op te knappen 6
Silva: Minder op dreef dan donderdag 6
Sankoh: Veel te nonchalant 4
Kruiswijk: Redelijk 6
Stenman: Behoorlijk 6
Meerdink: Had de meeste inbreng 7
Lindgren: Het ging 6
Lovre: Onzichtbaar 4
Levtsjenko: Strafschop zat er goed in. Verder weinig van gezien 5
Berg: Derde competitietreffer 6
Nevland: Moegestreden vervangen 6
Fledderus: Te kort in actie voor beoordeling -
Van de Laak: Te kort in actie voor beoordeling -
Matavz: Te kort in actie voor beoordeling -
Trainer Jans: Kon zijn ploeg ook niet aan de gang krijgen 5
Teamprestatie: Slecht gespeeld, goed resultaat 5
Scheidsrechter Jol: Alles onder controle 7

(bron: DvhN, Jan Mennega)
quote:
Meerdink: Dat doelpunt komt vanzelf wel

Martijn Meerdink heeft nog niet gescoord voor FC Groningen, sinds de winterstop van het afgelopen seizoen zijn werkgever. Tegen Excelsior was hij dicht bij zijn eerste treffer, maar Erik Nevland gaf de bal bij de 1-1 toch nog net het laatste tikje.

Jammer voor jou hé dat Nevland de bal nog een zetje gaf.
”Helemaal niet. Ik heb vanmiddag toch twee assists gegeven.”

Dat wel, maar het was jouw eerste goal voor FC Groningen geweest.
”Ik heb in de voorbereiding ook gescoord hoor.”

Maar je wilt in de competitie toch ook graag een keer scoren.
”Ik zit er helemaal niet op te azen. Dat doelpunt komt vanzelf, daar ben ik helemaal niet bang voor.”

Wat vond je van de wedstrijd?
”De eerste helft was een drama. Van beide ploegen. Wij hielpen hun in het zadel en dan kun je zien dat je het ook op Woudestein voor 1000 toeschouwers tegen Excelsior heel moeilijk kunt krijgen.”

Waar wijt je het aan dat het zo slecht ging?
”De eerste tien minuten stond het bij ons nog wel redelijk. Daarna zetten we geen druk meer en we coachten elkaar toen ook niet meer.”

Heeft het ook met de entourage te maken?
”Dat weet ik niet. Onbewust misschien wel, maar het mag natuurlijk niet. Als wij in het begin direct hadden gescoord waren we zomaar weggelopen naar 3-0, 4-0 of misschien wel 5-0, maar ja.”

Voelde je de inspanningen van donderdag ook?
”Nu wel.”

In de wedstrijd ook?
”Nee, toen niet, in de laatste twintig minuten misschien. Maar we hebben gewonnen. Dat is het belangrijkste. De wedstrijd moet we maar gauw vergeten.”

(bron: DvhN, Jan Mennega)
pi_53428138
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:22 schreef Prosac het volgende:
ik keek via Planet Voetbal.. hoorde idd vooral de spelers, het trappen tegen de bal en het uitvak. Diep Triest het aantal bezoekers, vooral ook sneu voor de ploeg zelf. Bijzonder knap gehandhaaft en dan nog zo weinig bezoekers. verwachtingspatroon te hoog met 2 grotere broertjes in de stad?
Schril contrast met PSV - Feyenoord.. (beetje gemene vergelijking natuurlijk)

troost je met de gedachte dat het na de 1-3 nog stiller was in het DSB.
Tsja met 2 andere ploegen ind e stad is het logisch dat je concurrentie hebt. Wekelijks volle bak zit er ook niet in, maar dit sloeg echt alles. Wat dat betreft mag Excelsior op termijn naar Ridderkerk (of iets dergelijks) verhuizen, want dit is droevig.

Meerdink speelde idd goed trouwens, maar wie was die nr 6 die in de 4e minuut zo'n gigantische kans miste?
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_53435757
Er zijn al 1800 kaarten verkocht voor de uitwedstrijd tegen Fiorentina.
pi_53436972
quote:
Voetbalwijk in Groningen

Als je op zoek bent naar een nieuw huis in Groningen en je bent ook nog eens een voetballiefhebber, dan moet je op het terrein van het voormalige Oosterparkstadion zijn. Hier wordt het namelijk mogelijk te wonen aan de Middenstip, de Langezijde of aan de Omhaal.

Het college van B&W van Groningen heeft voorgesteld voor de nieuwbouw op het terrein van het voormalige Oosterparkstadion voetbaltermen als straatnamen te gebruiken.

In het voorjaar werd er aan de inwoners gevraagd mee te denken over mogelijke straat namen. Het college koos uit de vele inzendigen onder meer voor het Stadionplantsoen, Parkzijde, Voorzet en Hoekvlag.

De gemeente besloot de zeven straten niet naar mensen te vernoemen. Het is nu alleen nog wachten op de goedkeuring van de gemeenteraad. Binnen twee weken wordt bekend of ze akkoord gaan met de straatnamen.
pi_53437784
Ik kreeg in het stadion plaatsvervangende schaamte gisteren. Van het voetbal, van de ambiance. Droevig hoor. Gelukkig scheen het zonnetje.

Verder maar geen woorden meer aan vuil maken..
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_53437823
Zag er zelfs op tv een beetje droevig uit gister..

Maar goed, Jans is zometeen te gast in NoordSport.
  maandag 24 september 2007 @ 19:12:26 #71
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53439614
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:40 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat is er mis met de 'Milko Djurovski straat' of het 'Jan van Dijk plein'? Gemiste kans wat mij betreft...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_53439946
'Ja hoi, ik woon op Hoekvlag 14'

Parkzijde is wel mooi trouwens.
pi_53443892
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef MaxPower het volgende:
'Ja hoi, ik woon op Hoekvlag 14'
''Hoi, ik ben verhuist naar de Middenstip..''
pi_53443925
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Wat is er mis met de 'Milko Djurovski straat' of het 'Jan van Dijk plein'? Gemiste kans wat mij betreft...
hm, beetje overdreven...
Ik vind dit wel leuk.
pi_53445150
quote:
Dubbele punten voor Beloften

Jong FC Groningen heeft vanavond een knappe zege behaald in Alkmaar. De mannen van Erwin van de Looi wonnen in de slotminuut met 2-1 van Jong AZ. Robert Pomstra was maker van de 0-1. Koert Thalen werd matchwinner.

In Alkmaar trad FC Groningen aan met een piepjong elftal. Met alleen Marnix Kolder in de selectie als vast lid van de A-selectie moest de ploeg het opnemen tegen AZ dat door zijn zeer brede selectie – ondanks de UEFA Cup- en bekerverplichtingen van het eerste elftal – kon aantreden met spelers als Gunnarson, Koenders, Donk, Vorm, Medunjanin en Pogognioli.

Jong Groningen liet zich er niet door intimideren en speelde een degelijke en geconcentreerde wedstrijd. Er werd hard gewerkt door het collectief en de stand bleef tot de 85ste minuut in evenwicht. Op dat moment scoorde Robert Pomstra. Drie minuten later leek De Rijp de eindstand te bepalen op 1-1. In de laatste minuut kreeg FC Groningen echt nog een vrije trap te nemen en ging linksback Koert Thalen mee naar voren. Toen hij de bal voor zijn voeten kreeg, bedacht hij zich geen moment en knalde de 1-2 binnen.

FC Groningen staat nu zesde met zeven punten uit vier gespeelde duels. Volgende week gaat de FC op bezoek bij Willem II, dat momenteel voorlaatste staat. Overigens staan alle ploegen in de competitie nog dichtbij elkaar. Het gat tussen koploper NEC en Willem II is bijvoorbeeld maar zes punten.

Opstelling Jong FC: Koopmans; Ramalho, Apotheker, Hiariej, Thalen; Veldmate, Pellegriti, Van der Laan, Pomstra; Kolder, Öztürk (60’ Rogier Krohne). Rest bank: Ter Wielen, Dennis Krohne, Dijkstra (A1), Menting (A1).

Bron: FC Groningen
Lekkere overwinning!!
  maandag 24 september 2007 @ 22:51:38 #76
176521 Grulez
rasgroninger
pi_53446713
Kijk dat zijn berichten!
pi_53446787
Pogognioli, leuke spelling.

Maar die beloften gaan super zeg, er komt wat aan.
That's all folks!
  maandag 24 september 2007 @ 23:11:32 #78
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53447325
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:19 schreef Tommeke het volgende:

[..]

hm, beetje overdreven...
Ik vind dit wel leuk.
Behalve Parkzijde heeft het weinig met het Oosterpark stadion of FCG te maken. Maar goed, ik kom daar toch zo weinig mogelijk. Ben er sinds de laatste wedstrijd nog maar 2 keer langsgekomen, en dat was al 2 keer te vaak...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_53448149
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:11 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Behalve Parkzijde heeft het weinig met het Oosterpark stadion of FCG te maken. Maar goed, ik kom daar toch zo weinig mogelijk. Ben er sinds de laatste wedstrijd nog maar 2 keer langsgekomen, en dat was al 2 keer te vaak...
Ja, eigenlijk heb je daar wel gelijk in, laten ze die straten noemen naar de tribunes die ongeveer liepen zoals de straten gaan lopen oid, dan heb toch nog een beetje binding met de historie van het stadion zeg maar...
pi_53448223
Ik ben er nog slechts 1x toevallig langsgekomen. Maar doet me toch pijn, had het niet verwacht. Maar zo'n kale plek midden in de wijk. Er is een stuk historie keihard weggerukt.
pi_53455508
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Pogognioli, leuke spelling.

Nu je het zegt..
pi_53457186
quote:
Jans: "We hebben gewikt en gewogen"

FC Groningen kan woensdagavond in Spakenburg de eerste van zes stappen zetten in de richting van een nieuw Europees avontuur. In de tweede ronde van de KNVB-beker is IJsselmeervogels tegenstander van de ploeg van trainer Ron Jans.

De trainer van de FC werd in de aanloop naar de wedstrijd te maken met één extra blessuregeval naast Paul Matthijs (enkel): Bruno Silva. De Uruguayaan kampt met een lichte bovenbeenblessure. Daarnaast zal ook Goran Lovre geen deel uitmaken van de selectie. Jans: “Voor zijn komst naar FC Groningen had hij een tijdlang geen volledige wedstrijden gespeeld bij Anderlecht. In het begin kreeg hij moeite na een uur spelen en in deze periode met drie midweekse wedstrijden heeft hij wel weer een moeite in de slotfase. Dus hebben we besloten hem buiten de selectie te laten.”

Overigens hebben de coaches nog meer gewikt en gewogen en is het niet ondenkbaar dat het basiselftal op meer dan twee plekken gewijzigd zal worden: “Als je drie dagen hersteltijd hebt tussen wedstrijden, is dat een aardige termijn. Maar nu er slechts twee dagen tussen zitten, heeft het lichaam niet echt tijd om helemaal fit te worden. Dat merken vooral de spelers die terugkomen van blessures. We willen in ieder geval iedereen weer fris aan de start hebben tegen Sparta. En we hebben een handvol spelers bij de selectie die evenveel kwaliteiten hebben als de basisspelers en die we ook aan spelen toe willen laten komen.”

Afgelopen zaterdag zag Jans IJsselmeervogels voor de tweede keer: “Eerder heb ik met Raymond Libregts al de voorrondewedstrijd tegen ADO’20 gezien. Daarin waren ze souverein. En ook afgelopen zaterdag tegen Bennekom speelden ze – ondanks een verslapping in de eerste helft – een hele sterke partij. Het is echt een topamateurclub, die mee zou kunnen onderin de Eerste Divisie. Maar toch moet er natuurlijk verschil in niveau zitten tussen hun ploeg en die van ons. Zaak is dat ook in doelpunten uit te drukken.”

Middenvelder Evgeniy Levchenko, die juist behoefte heeft aan wat speelritme na een tweetal kleine blessure, verwoordt het strijdplan: "Voor hun is het de mooiste wedstrijd van het jaar. En het is een van de beste amateurploegen. Er speelt een aantal ex-profspelers. Wij moeten slim en snel spelen. Het zal minder met ze gaan als wij snel scoren."

Historie
33 Jaar geleden wist IJsselmeervogels FC Groningen al eens te verrassen in het bekertoernooi. Toen trokken 'de Roden' met 2-1 aan het langste eind. Drie jaar later nam de FC revanche door een 3-1 zege in Spakenburg. De amateurs kwamen ook in die wedstrijd eerst op voorsprong. Naast de uitschakeling door IJsselmeervogels liet FC Groningen zich tweemaal verrassen door een amateurclub. In 1975 was Emmen te sterk en negen jaar later zorgde Heerjansdam voor de uitschakeling van FC Groningen. De afgelopen jaren waren er 'narrow escapes' tegen Ter Leede (0-1) en SC Joure (2-3) met turbulente slotfases, maar over het algemeen weet de FC de amateurploegen redelijk eenvoudig af te schudden. Zo werd HSC'21 in 2003 vakkundig aan de kant gezet (1-4) en had FC Groningen nooit veel moeite met de noordelijke clubs in het toenmalige poulesysteem. De grootste zege in het bestaan van FC Groningen werd behaald tegen DVS'33. In 1999 werd het liefst 10-1 voor de FC. Dat gebeurde echter niet op het veld van de tegenstander, maar in het Stadion Oosterpark.
pi_53457307
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:40 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk heb je daar wel gelijk in, laten ze die straten noemen naar de tribunes die ongeveer liepen zoals de straten gaan lopen oid, dan heb toch nog een beetje binding met de historie van het stadion zeg maar...
De Radio 538-tribune, RTV Noord-tribune en het Rabobank-ereterras...? Nee, als het aan mij had gelegen waren het allemaal spelersnamen geworden, maar die zijn al gebruikt in de wijk Van Starkenborgh. Parkzijde en langezijde zijn dan wel redelijke vervangers, maar middenstip en hoekvlag

Nog precies een week voor vertrek naar Florence trouwens
pi_53461801
quote:
Plannen van Platini ongunstig voor Nederland

Internationale ontwikkelingen
“Gisteren (maandag – red.) was er een bijeenkomst in Zeist voor alle clubs die deelnemen aan de diverse Europese toernooien. Daar werden wij door vertegenwoordigers van de KNVB bijgepraat over de laatste internationale ontwikkelingen in het voetbal. Voor Nederland zijn er ongunstige plannen in de maak. Zo wil de nieuwe UEFA-voorzitter Michel Platini de bekerwinnaar van een land een grotere status toewijzen. In zijn optiek moet die bekerwinnaar in de voorronde van de Champions League terechtkomen. Bovendien moeten ook de kampioenen van de kleinere voetballanden rechtstreeks tot de Champions League worden toegelaten. Het Intertoto-toernooi verdwijnt helemaal van het toneel als het aan Platini ligt. Deze veranderingen zouden moeten ingaan bij het seizoen 2009/2010.”

“Vertaald naar de huidige situatie zou dit betekenen dat de landskampioen naar de Champions League gaat en dat de nummer twee op de ranglijst dus niet naar de voorronde van de Champions League gaat, maar rechtstreeks tot het UEFA Cup-toernooi doordringt. De nummers drie tot en met vijf moeten, veel vroeger dan nu het geval is, instromen in de voorrondes van de UEFA Cup. Voor de verliezend bekerfinalist is er geen ticket.”

Haast geboden
“Nederland kan zich niet vinden in de nieuwste ideeën van Platini en probeert nu aansluiting te vinden bij andere voetballanden om haar eigen positie zo sterk mogelijk te maken. Ook landen als Duitsland en Schotland hebben reeds laten weten de nieuwe plannen van de UEFA niet te omarmen. Haast is geboden om Platini op andere gedachten te brengen want eind november wordt er al een beslissing genomen over deze nieuwe opzet van de internationale competities.”

“Tevens is in Zeist de deelname van Oranje aan de Olympische Spelen in Beijing besproken. Aangezien de Spelen in augustus 2008 worden gehouden, is dit van invloed op clubs die internationals leveren. Over en weer zijn enkele standpunten en ideeën overgebracht, bijvoorbeeld met betrekking tot de competitieplanning, en is besproken hoe we hier het beste mee kunnen omgaan. Besloten is om eerst aan de bondscoaches hun visie te vragen om er daarna verder over te discussiëren.”

Nieuwsbrief:
Platini ...
pi_53462608
in het begin dacht ik dat hij wel met goede plannen zou komen, maar de plannen zoals die er nu liggen maken de al rijke en sportief sterke landen (Spanje, Engeland, Italie) alleen maar rijker en sterker.
Want de top 4 of 5 van de landenranking krijgen wel meer CL tickets en rechtstreekse CL toegang voor de bekerwinnaar dacht ik.
pi_53464475
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Grunner het volgende:

[..]

De Radio 538-tribune, RTV Noord-tribune en het Rabobank-ereterras...? Nee, als het aan mij had gelegen waren het allemaal spelersnamen geworden, maar die zijn al gebruikt in de wijk Van Starkenborgh. Parkzijde en langezijde zijn dan wel redelijke vervangers, maar middenstip en hoekvlag

Nog precies een week voor vertrek naar Florence trouwens
Ik wist ook niet hoe die tribunes heetten, maar dat klinkt ook niet zo vet
pi_53479709
quote:
Silva in belangstelling Fiorentina

Bruno Silva staat in serieuse belangstelling van Fiorentina. Dat meld het Dagblad van het Noorden vanmorgen. Der verdediger heeft tijdens de UEFA Cup zoveel indruk gemaakt op de technische staf van Fiorentina, dat die de hem graag over willen nemen van de FC.

Silva heeft een contract dat loopt tot 2009. Fiorentina zou de rechtsback in de winterstop over willen nemen van FC Groningen. Silva kwam in 2005 samen met Levchenko, Cornelisse en Sankoh naar Groningen. Eerst had hij het moeilijk, maar zo langzamerhand is hij uitgegroeid tot een zeer goede verdediger met drang naar voren. Of Silva, dan wel FC Groningen mee wil werken aan een overgang is niet duidelijk.

Tja, die speelde ook wel errug goed vorige week..
pi_53479751
Wijs die Italianen dan direct ook even op die Uruguayaan in Amsterdam. En op zijn bereidwilligheid tot het aanspannen van arbitragezaken en het veinzen van motivatieproblemen.
pi_53479774
Standaard italiaans trucje voor zo'n wedstrijd. Milan heeft ook altijd interesse in een speler van de tegenstander in de CL.

Hoor je nooit meer wat van.
pi_53481184
Heb helemaal geen zin in die wedstrijd van vanavond.
Je kan eigenlijk alleen maar verliezen van zo'n team, ik zie de geblesseerden alweer met bosjes tegelijk van het veld gaan.
Zou mooi zijn als we binnen een half uur met 3-0 voor staan oid, anders zie ik de bui alweer hangen.

Ja ik weetz, zwartkijker..
pi_53483435
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:27 schreef MaxPower het volgende:
Standaard italiaans trucje voor zo'n wedstrijd. Milan heeft ook altijd interesse in een speler van de tegenstander in de CL.

Hoor je nooit meer wat van.
Klopt en precies.
pi_53485438
quote:
Silva voor derde keer Man of the Match

Voor de derde keer op rij is Bruno Silva door de bezoekers van www.fcgroningen.nl uitgeroepen tot Man of the Match. Hij kreeg na afloop van de wedstrijd tegen Fiorentina meer dan de helft van de stemmen en gaat ruim aan kop in het klassement..

Bruno
pi_53485734
hopelijk wordt hij niet echt Speler van het Jaar, die hebben namelijk de gewoonte om te vertrekken aan het einde van het seizoen.
pi_53485863
Als ie zo blijft spelen als tegen Fiorentina......
Wat heb ik van hem genoten, hij ging op een gegeven moment 3 spelers van Fiorentina voorbij en leverde ook nog een gevaarlijke voorzet af. Prachtig om te zien. Ook verdedigend prima, en werken als een paard. De mooiste actie was natuurlijk het aftroeven van Mutu waarna Mutu een gele kaart kreeg.
pi_53486869
mooiste vond ik dat hij op een gegeven moment steeds 3 man van Fiorentina bij zich had staan, die hem tegen wilden houden.

en inderdaad, op een gegeven moment kwam hij zelfs daar tussendoor.
  woensdag 26 september 2007 @ 15:18:13 #96
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53488526
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:37 schreef venomsnake het volgende:
Je kan eigenlijk alleen maar verliezen van zo'n team, ik zie de geblesseerden alweer met bosjes tegelijk van het veld gaan.
Zou mooi zijn als we binnen een half uur met 3-0 voor staan oid, anders zie ik de bui alweer hangen.

Echt fijn inderdaad, om een week voor een belangrijke wedstrijd d'r nog even zo'n wedstrijdje tussendoor te hebben.
  woensdag 26 september 2007 @ 15:29:14 #97
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_53488816
Ben wel erg benieuwd naar Matavz, hopelijk laat hij vanavond wat moois zien .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_53489002
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:37 schreef venomsnake het volgende:

Wij zijn geen schopploeg, sterker nog, wij hebben op 2 spelers na alleen maar lieverdjes. Toch zal je op een redelijk niveau tegen ons moeten spelen anders hebben we altijd een kansje.
pi_53489295
Gelukkig maar. Blessures kunnen we nu echt niet gebruiken.
Vanavond zal ook geen makkie worden. Groningen heeft vaak de neiging om mee te gaan in het tempo en niveau van de tegenstander. Zo verlies je van de Graafschap en speel je gelijk tegen Ajax en Fiorentina. Als er vanavond maar gewonnen wordt en de selectie er heelhuids vandaan komt ben ik tevreden.

Maar op de één of andere manier zou het me ook weer niet verbazen als we gewoon op de bek gaan vanavond..

Ik hoop trouwens dat Jans Luciano en Matavz in de basis laat beginnen.
Die twee zullen lekker gemotiveerd zijn en ik ben wel benieuwd wat ze ervan bakken.
Verder Berg laten spelen, die moet wedstrijdritme opdoen.

[ Bericht 8% gewijzigd door venomsnake op 26-09-2007 15:55:58 ]
pi_53489470
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:47 schreef venomsnake het volgende:
Gelukkig maar. Blessures kunnen we nu echt niet gebruiken.
Vanavond zal ook geen makkie worden. Groningen heeft vaak de neiging om mee te gaan in het tempo en niveau van de tegenstander. Zo verlies je van de Graafschap en speel je gelijk tegen Ajax en Fiorentina. Als er vanavond maar gewonnen wordt en de selectie er heelhuids vandaan komt ben ik tevreden.

Maar op de één of andere manier zou het me ook weer niet verbazen als we gewoon op de bek gaan vanavond..
Zou ik wel voor tekenen natuurlijk. We spelen dit jaar nog niet zo goed als vorige jaren maar je weet maar nooit. Vorig jaar kwamen we ook 1-0 voor tegen NAC.

Hoe dan ook, degene wie naar de Westmaat komen hebben ieder geval een gezellige avond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')