is het daar dan ook benauwd of niet?quote:
owh, ik dacht die zit in India of zoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:16 schreef -skippybal- het volgende:
Nee joh! Hier is het best chill eigenlijk. 15 graden met lichte bewolking en geen wind![]()
Hij pwnde jou omdat je daar in die vochtige hitte zit....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, ik dacht die zit in India of zo
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:14 schreef Fredo55 het volgende:
Volgende week prachtig herfstweer met mist in de ochtend en zon in de middag bij aangename temperaturen en vrij koude nachten.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij pwnde jou omdat je daar in die vochtige hitte zit....(ruilen?)
Heb je daar trouwens nog iets meegekregen over vulkanen in de regio?
Ik had begrepen dat er nogal een paar wat activiteiten aan het ontplooien waren.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:59 schreef -skippybal- het volgende:
There it comes!!
[afbeelding]
Stuk van tussen de 0 en 50 meter![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:03 schreef Adelante het volgende:
wel op een plek waar normaliter toch al niks te zien valt
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je!
Ja ok ik had misschien ook wel mist kunnen hebben als ik wat eerder m'n nest uit was gekomen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je!
Ja ok ik had misschien ook wel mist kunnen hebben als ik wat eerder m'n nest uit was gekomen.
Je ziet het ook echt mooi dunner/kleiner worden:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier komt de zon nu ook voorzichtig doorheen
Ziet er lekker uit ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:10 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat volgens mij best loos boven Zuid-Frankrijk.
reis ze addiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:40 schreef addie het volgende:
Het is koud buiten.. Nouja, toch maar naar de trein
Is nu hier (Groningen) ingeruild voor een stralend zonnetje!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/126(...)egeld_door_mist.html
Da's lekker
hoeveel meter ongeveer?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds mistig hier. Helemaal potdicht.
Hier is het donker en ook wel lekker ja..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:00 schreef addie het volgende:
[..]
alweer thuis
Nu is het wel lekker eigenlijk
Hier was het vanochtend ook dichte mist sinds tijden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds mistig hier. Helemaal potdicht.
Regen en op bed liggen vind ik heerlijk, dat je zo de regen op het dakraam hoort vallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, ik denk dat het wel eventjes blijft regenen, maar gewoon van genieten dus
Zeg dat ff wat eerderquote:
ja, maar jij speelt valsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het donker en ook wel lekker ja..
Hoelang heeft het al serieus niet meer geregend dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:weer geen regen vandaag. Nu duurt het wel lang genoeg als ik de mensen zo hoor.
Ik kan me de laatste regenbui niet meer herinnerenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:56 schreef Adelante het volgende:
In NL is het anders ook al bijna een volle week droog
Ja, sinds april op 1 bui in juli na (10 mm) niet meer.. maar zo gaat dat hierquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:53 schreef Party_P het volgende:
[..]
Hoelang heeft het al serieus niet meer geregend dan?
mwoah, vorst-aan-de-grond verwacht ik eerder, maar je weet maar nooitquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Erg lijkt me dat dan met die warmte. Nooit even lekker een frisse neus halen na een verse regenbui.
En als het dan gaat regenen, dan houdt het waarschijnlijk niet meer op, totdat je het beu bent![]()
Maar goed als je niets anders gewend bent zal je je wellicht meer ergeren aan het Nederlandse klimaat
Hier krijgen we lekker een voorproefje van de winter vanaf donderdagnou ja, niet echt, maar wel benedennormale temps en kans op vorst
zie wintertopic.
Als het regent is het zelden langer als een paar uur hoor.. In de 15 maanden dat ik hier nu ben heb ik welgeteld 1 dag gehad met doorlopend regen, niet veel, maar wel doorlopend. Niet fijn inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Erg lijkt me dat dan met die warmte. Nooit even lekker een frisse neus halen na een verse regenbui.
En als het dan gaat regenen, dan houdt het waarschijnlijk niet meer op, totdat je het beu bent![]()
Maar goed als je niets anders gewend bent zal je je wellicht meer ergeren aan het Nederlandse klimaat
Hier krijgen we lekker een voorproefje van de winter vanaf donderdagnou ja, niet echt, maar wel benedennormale temps en kans op vorst
zie wintertopic.
Da's 6 uur rijden inderdaad. In het vulkanen-topic op Fok heb ik er al e.e.a. over geschreven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:44 schreef kahaarin het volgende:
Indahnesia.com, is dit bij jou in de buurt?
Vulkaan Kelud staat op uitbarsten
Je kunt de schaduw van Engeland goed zien.quote:
quote:WEEKEND METEORS: Be alert for meteors this weekend. Earth is moving through a stream of dust from Halley's Comet, the source of the annual Orionid meteor shower. The best time to look is Sunday morning, Oct. 21st, during the hours before sunrise. If this year's display is like last year's, observers with dark skies can expect to count 20 to 50 meteors per hour: sky map.
En ik maar denken dat ik de enigste benquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Koud maar vooral droog weer... jeetje ik lijk wel een energie centrale, het is weer raak met schokken, ik kan geen mens of metaal aanraken of het vonkt al
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:
hier is het nog altid lekker warm
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier is het bloed warm met 8.3 graden, en een flinke storm met windstoten richting 5km/h
hey Snuiverquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier is het bloed warm met 8.3 graden, en een flinke storm met windstoten richting 5km/h [afbeelding]
Indahquote:
hier is het alweer over.. rustig en het trekt open. Lekkere nacht komt eraan dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Indah [afbeelding]
Flink wat wind hier momenteel [afbeelding] heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |