is het daar dan ook benauwd of niet?quote:
owh, ik dacht die zit in India of zoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:16 schreef -skippybal- het volgende:
Nee joh! Hier is het best chill eigenlijk. 15 graden met lichte bewolking en geen wind![]()
Hij pwnde jou omdat je daar in die vochtige hitte zit....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, ik dacht die zit in India of zo
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:14 schreef Fredo55 het volgende:
Volgende week prachtig herfstweer met mist in de ochtend en zon in de middag bij aangename temperaturen en vrij koude nachten.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij pwnde jou omdat je daar in die vochtige hitte zit....(ruilen?)
Heb je daar trouwens nog iets meegekregen over vulkanen in de regio?
Ik had begrepen dat er nogal een paar wat activiteiten aan het ontplooien waren.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:59 schreef -skippybal- het volgende:
There it comes!!
[afbeelding]
Stuk van tussen de 0 en 50 meter![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:03 schreef Adelante het volgende:
wel op een plek waar normaliter toch al niks te zien valt
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je!
Ja ok ik had misschien ook wel mist kunnen hebben als ik wat eerder m'n nest uit was gekomen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je!
Ja ok ik had misschien ook wel mist kunnen hebben als ik wat eerder m'n nest uit was gekomen.
Je ziet het ook echt mooi dunner/kleiner worden:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier komt de zon nu ook voorzichtig doorheen
Ziet er lekker uit ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:10 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat volgens mij best loos boven Zuid-Frankrijk.
reis ze addiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:40 schreef addie het volgende:
Het is koud buiten.. Nouja, toch maar naar de trein
Is nu hier (Groningen) ingeruild voor een stralend zonnetje!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/126(...)egeld_door_mist.html
Da's lekker
hoeveel meter ongeveer?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds mistig hier. Helemaal potdicht.
Hier is het donker en ook wel lekker ja..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:00 schreef addie het volgende:
[..]
alweer thuis
Nu is het wel lekker eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |