abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55746669
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:48 schreef Xith het volgende:
Het gaat me er niet om of de techniek nu nog onbetrouwbaar is of niet, ik wil gewoon zelf beslissen wat er in mijn lichaam gaat komen, ik wil zelf beslissen of ik de overheid vertel waar ik die en die dag was en waarom ik er was.
en dat is nu net die angst die er gezaaid wordt .. je beslist met of zonder RFID precies hetzelfde...

mocht er iemand zeer veel eblang aan hechten te weten waar je was of niet, weten ze dat probleemloos.... als je een gsm bij je draagt is dat zelf s enorm eenvoudig en zelfs stukken efficienter dan van die domme RFID chips welke dan en heel netwerk aan uitlees-apparaten zou betekenen welke op ieder denkbaar moment binnen een paar meter afstand van jou zou moeten zijn (of iig minimaal een zeer fijn uitleessysteem, onhaalbaar iig)..

Nogmaals. RFID is absoluut nutteloos als een breed 'close-monitoring-systeem, omdat het signaal veels te zwak is, en het een zeer fijn uitleesnetwerk zou vergen, wat financieel niet haalbaar is.

Bescherming van je recht op privacy begint er mee om zelf bewust te worden en voor jezelf te gaan denken en niet hersenloos diegene na te gaan bléren over onzinnige privacy-dreigingen die feitelijk niet bestaan en totaal onhaalbaar zijn...

iedere opwinding over RFId is ook niet meer dan absolute FUD welke eerder afleidt van veel reele bedreigingen van je privacy die veelal veel efficienter en toepasbaarder zijn dan de totaal hypothetische dreiging die RFID zou inhouden en waarvoor veel Fantasy, Sci-Fi en goedgelovigheid nodig is om er een reele dreiging in te zien...
enkel is het natuurlijk veel makkelijker om er een fantasierijk dreigverhaal omheen te bedenken, inclusief 'implant-chips', 'rfid-bommen' en dergelijke onzin voor de goedgelovigen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_55747063
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en dat is nu net die angst die er gezaaid wordt .. je beslist met of zonder RFID precies hetzelfde...

mocht er iemand zeer veel eblang aan hechten te weten waar je was of niet, weten ze dat probleemloos.... als je een gsm bij je draagt is dat zelf s enorm eenvoudig en zelfs stukken efficienter dan van die domme RFID chips welke dan en heel netwerk aan uitlees-apparaten zou betekenen welke op ieder denkbaar moment binnen een paar meter afstand van jou zou moeten zijn (of iig minimaal een zeer fijn uitleessysteem, onhaalbaar iig)..

Nogmaals. RFID is absoluut nutteloos als een breed 'close-monitoring-systeem, omdat het signaal veels te zwak is, en het een zeer fijn uitleesnetwerk zou vergen, wat financieel niet haalbaar is.

Bescherming van je recht op privacy begint er mee om zelf bewust te worden en voor jezelf te gaan denken en niet hersenloos diegene na te gaan bléren over onzinnige privacy-dreigingen die feitelijk niet bestaan en totaal onhaalbaar zijn...

iedere opwinding over RFId is ook niet meer dan absolute FUD welke eerder afleidt van veel reele bedreigingen van je privacy die veelal veel efficienter en toepasbaarder zijn dan de totaal hypothetische dreiging die RFID zou inhouden en waarvoor veel Fantasy, Sci-Fi en goedgelovigheid nodig is om er een reele dreiging in te zien...
enkel is het natuurlijk veel makkelijker om er een fantasierijk dreigverhaal omheen te bedenken, inclusief 'implant-chips', 'rfid-bommen' en dergelijke onzin voor de goedgelovigen.
Ik loop dan ook express niet rond met mijn paspoort, ook al zou het moeten van de overheid - uit protest. En mijn telefoon kan ik gewoon achterlaten of niet...

Wat zou jij dan zien als reele bedreigingen van onze privacy?
pi_55747262
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

iedere opwinding over RFId is ook niet meer dan absolute FUD welke eerder afleidt van veel reele bedreigingen van je privacy die veelal veel efficienter en toepasbaarder zijn dan de totaal hypothetische dreiging die RFID
Het CBP heeft al de uitspraak gedaan dat het gebruik van de gegevens die de OV bedrijven verzamelen aan de hand van de OV chipkaart in strijd is met de privacywetgeving. Helaas kan ik in Rotterdam niet zelf beslissen of ik gebruik maak van het OV met of zonder chip. Je kunt niet meer in de metro zonder chip. Dan kies ik ervoor om geen gebruik te maken van het OV, maar om mijn privacy te bewaren mag ik dus geen gebruik maken van het OV.
pi_55747894
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:35 schreef Xith het volgende:

is dat niet een beetje het omdraaien van de vraag...?

ik loop hier niet te mekkeren en als jij kennelijk beweert je paspoort 'uit principe' thuis te laten, waarbij vermoedelijk jouw paranoia over 'in de gaten gehouden te worden' meespeelt, maar wel rond te lopen met je GSM.. tja, dan begrijp je ergens iets niet..

het signaal van de chip in je paspoort komt niet eens door een laagje aluminiumfolie heen..je GSM heeft een bereik van kilometers..
bovendien heeft de overheid helemaal geen apparaten staan die continu gegevens uit paspoorten kunnen uitlezen, er zijn nauwelijks RFID uitleesapparaten voor
daarentegen, via een gerechterlijk bevel kan de overheid domweg van je mobiele telefonieprovider de GSM-records opvragen waar uitstekend uit te halen valt waneer je waar exact was...

Snap je nu niet dat je bezig bent met het dom nablaten van anderen als je kennelijk veel ophef maakt 'dat de regeing zou weten waar je zou zijn via je paspoort' en je het dan thuislaat, terwijl je kennelijk gelijktijdig wel hersenloos met je GSM rondloopt (of geldt je paranoia dan opeens niet meer?)

Nogmaals, de grootste bedreiging voor de privacy van burgers is niet een 'boze overheid', maar vooral de domheid van mensen zelf en hun neiging erg goedgelovig te zijn, zich makkelijk te laten afleiden door angstverhalen aan de ene ant, die vooral effect hebben erop dat ze daadwerkelijke en minder #romantische' en fantasievolle' dreigingen niet meer zien of opeens die niet meer 'indrukwekkend' lijken te zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_55748597
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]

is dat niet een beetje het omdraaien van de vraag...?

ik loop hier niet te mekkeren en als jij kennelijk beweert je paspoort 'uit principe' thuis te laten, waarbij vermoedelijk jouw paranoia over 'in de gaten gehouden te worden' meespeelt, maar wel rond te lopen met je GSM.. tja, dan begrijp je ergens iets niet..
...
quote:
iedere opwinding over RFId is ook niet meer dan absolute FUD welke eerder afleidt van veel reele bedreigingen van je privacy die veelal veel efficienter en toepasbaarder zijn
Zie hierboven.

Kan ik je gelijk ook even vragen of je kan ophouden met die agressie die je in je posts zet, ik ben hier om normaal te discussieren ipv. zeuren dat anderen schapen zijn die maar zeuren.
quote:
het signaal van de chip in je paspoort komt niet eens door een laagje aluminiumfolie heen..je GSM heeft een bereik van kilometers..
Ik weet dit., nogmaals, ik draag geen paspoort bij mij uit protest, niet uit een - zoals jij zegt - paronia gedachte. Ik ben het niet eens met het feit dat ik als het ware een loopbewijs moet hebben om op openbare plekken zoals de straat voor mijn huis te lopen. Ik trap er geen rotzooi mee, ben er geen tuig door, bij eventuele boetes zal ik gewoon betalen, maar dit stukje principe zal ik houden.
quote:
bovendien heeft de overheid helemaal geen apparaten staan die continu gegevens uit paspoorten kunnen uitlezen, er zijn nauwelijks RFID uitleesapparaten voor
daarentegen, via een gerechterlijk bevel kan de overheid domweg van je mobiele telefonieprovider de GSM-records opvragen waar uitstekend uit te halen valt waneer je waar exact was...
Ik ben dan ook niet bang voor RFID chips, wel zie ik de toekomst somber in met de komt van betere chips.
quote:
Snap je nu niet dat je bezig bent met het dom nablaten van anderen als je kennelijk veel ophef maakt 'dat de regeing zou weten waar je zou zijn via je paspoort' en je het dan thuislaat, terwijl je kennelijk gelijktijdig wel hersenloos met je GSM rondloopt (of geldt je paranoia dan opeens niet meer?)
Ik claim helemaal niet dat de regering weet waar ik ben mocht ik wel mijn paspoort meenemen. En zoals ik ook al zei over de telefoon; die neem ik niet mee mocht ik ermee zitten. Ik zit er trouwens niet mee, ik vind het alleen een slechte ontwikkeling dat steeds meer techniek vast wordt gekoppeld aan je eigen persoon. Ik ga dus wel de telefoon blijven gebruiken, welke nu al wordt gefiltert door de overheid, samen met elke e-mail die ik stuur. Dat betekent echter niet dat ik het ermee eens ben, ik heb gewoon geen keus. (mijn lol op het internet weegt hoger dan mijn gedachtes over de meekijkende overheid).
quote:
Nogmaals, de grootste bedreiging voor de privacy van burgers is niet een 'boze overheid', maar vooral de domheid van mensen zelf en hun neiging erg goedgelovig te zijn, zich makkelijk te laten afleiden door angstverhalen aan de ene ant, die vooral effect hebben erop dat ze daadwerkelijke en minder #romantische' en fantasievolle' dreigingen niet meer zien of opeens die niet meer 'indrukwekkend' lijken te zijn.
Hier ben ik het niet mee eens, deze groepen gebruiken (net zoals ik en jij eerder zeiden) dezelfde methodes als de overheid (angst). Echter is het de overheid die de macht heeft om onze privacy te schenden, niet deze groepen. Vandaag kwam een rapport uit:

'Nederland bijna politiestaat'
quote:
Van 1.1 tot 5.0
Het beste cijfer dat een land kan krijgen is een 5. De categorieën zijn als volgt verdeeld:

4.1-5.0: Consequente handhaving mensenrecht-standaarden

3.6-4.0: Significante bescherming en beveiliging

3.1-3.5: Adequate bescherming tegen misbruik

2.6-3.0: Er zijn voorzorgsmaatregelen, maar verzwakte bescherming

2.1-2.5: Systematische verwaarlozing van de waakzaamheid

1.6-2.0: Uitgebreide bewaking maatschappij

1.1-1.5: Vrijwel complete bewaking maatschappij

Nederland zit dus tussen 'Systematische verwaarlozing van de waakzaamheid' en 'Uitgebreide bewaking van de maatschappij' in.
Sorry als ik niet blij ben met deze ontwikkeling. Ik snap dat je gaat zeggen dat ik er toch niets van zal merken, dat klopt. Omdat ik (atm) niets verkeerds doe zou ik geen angst moeten hebben, die heb ik ook niet, wel vind ik het niet fijn dat onschuldige mensen hun privacy kwijt raken voor maatregelen die toch geen invloed hebben (gedwongen paspoort meenemen helpt tegen terrorisme?).
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:58:13 #131
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55749176
1+1=2 en dat x 100 = 200 etc rm-rf.
Tel de effecten maar op en die politiestaat privacy doctrine is zo "conspiracy nut" niet meer.

Je kunt straks nieteens meer eten kopen zonder je te kunnen registreren.

Dat mensen uberhaupt de id plicht al normaal vinden/accepteren zegt genoeg hoe ver het al genormaliseerd is dat je geregistreerd moet staan.
Vind je dat geen aanval op de privacy? Ik vraag me af wat jij onder privacy verstaat.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_55750839
Ik zie dat anders, Baajguardian...
Enkel dat jij gelijkt begint over totaal andere zaken zoals een ID-plicht is een teken ervan dat juist de mensen die zeggen zo 'voor bescherming van de privacy strijden' door hun eigen discussiestijl de bomen niet meer van het bos kunnen onderscheiden.

het is één grote wirwar geworden van jezelf opstellen als slachtoffer van 'boze grote machten' en vervolgens niet onderbouwde rampzalige toekomst-voorspellingen....
En alles maar overrdrijven...

probleem aan die redeneertrand is dat je eigenlijk je eigen geloofwaardigheid verspeelt en vooral de aandacht afleid van veel reele gevaren..

Niet voor niks werd een tijdje terug juist de burger zelf tot de winnaar van de 'Big brother Award' uitgeroepen, die verleent wordt aan diegenen die het slechtse omgaat met de privacy...
Dan kun je wel net doen alsof jij daar niet bij hoort, omdat je je bevind in een community van mensen die elkaar naroepen over het 'komende gevaar' en elkaar nbang zit te maken (en ondertussen eigenlijk niks doen behalve dan heel 'principieel' bv je paspoort niet bij je dragen, wat imho een beetje een onzin-handeling is, althans dat moet je vooral niet doen als je denkt er ofwel een statement mee te maken óf je privacy mee te beschermen, beide maakt geen flikker uit... het is net zo effectief als een aluminium hoedje op je kop te zetten) .

Mijn stelling is juist dat de grootste hersenloze massa, en groep mensen die vooral elkaar napraten en niet zelf kunnen denken, de complot-denkers zélf zijn ...
en bovenal dat zij onbewust meewerken aan juist veel (ongegronde) angst-zaaierij, die veelal juist de indruk versterkt dat er een sterke overheid zou zijn, of dat het nuttig zou zijn als de overheid vooral machtiger zou worden en dat die effectief met zijn macht zou omgaan, wat juist de grootste leugen is..

De belangrijkste reden om voor een bescherming van je privacy te zijn, is nu juist dat er niet zoiets simpels als 'één regering' is..... maar een veelvoud aan verschillende overheidsdiensten, verschillende politieke belangen en daarbij ook nog een veelvoud aan bedrijven en andere machtsorganisaties die allemaal graag ook hun macht uitbreiden.

Overigens, een belangrijk gevaar dat juist bv die complotdenkers met hun slachtoffer-drang betekenen is dat ze bv een soort van fatalistische niets-doen stemming oproepen, het idee van 'je kunt er niks tegen doen'..
juist dat zet ook mensen aan om het maar te 'accepteren'... ook domweg omdat ze de gevaren als overdreven hoog inschatten en vooral een hoop overdrijven....

Punt is dat als je de realiteit gewoon een stuk realistischer ziet en ophoud de overheid of bepaalde machten voor te doen als 'almachtig' kun je juist ook de motivatie hebben om wél te pogen je eigen omgeving te beinvloedden.. of bv zelf actief te worden op een positieve en constructieve manier..
Enkel moet je dan ophouden bepaalde onzinnige en fantastische gedachtespinsels uit te dragen, na te blaten wat je allemaal leest aan paranoia complot-profeten op internet die je vooral 'machteloos' doen voelen tegen iets 'dat veel groter is'.

Je privacy beschermen doe je gewoon door zelf een individu te worden en op te houden aan te nemen wat je allemaal vertelt wordt ...
ook bv eens kritisch te kijekn welke 'bedreiging' er nu werkelijk schuilt in een techniek als RFID, en op welke manier je er wél en welke je niet ermee kunt of wilt omgaan.. niet jezelf af te schermen van de maatschappij, maar in te zien dat je er zelf middenin staat en zélf diegene bent die je eigen maatschappij vormgeeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 03-01-2008 18:23:42 ]
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:18:45 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55752428
op de paar aanvalletjes en overdrijvingen na.. (ja je doet het zelf ook, in je aannames van hoe mensen zijn, want zoals jij zegt dat zogenaamde conspiracy nuts 'aannemen' dat veel mensen schapen zijn en er meer aan de hand is dan je op de tv of in de kranten tegenkomt.. het zijn mensen als jij en ik die tot bepaalde conclusies komen naar ervaring, natuurlijk zitten er gekken tussen, maar die heb je ook in de 2e kamer. , Ik heb verder weer eens een post van je gelezen waar ik het mee eens ben.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:31:59 #134
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_55752785
Goed stukje RM-rf.

Ben het niet helemaal eens met jouw stelling dat er geen georganiseerde club achter het beperken van privacy zit, maar ben het wel met je eens dat er ook veel tegenstrijdige belangen zijn en dat niet alles tot in de details gepland is.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_55754649
Niet alles zal gepland zijn. Ik geloof niet dat te doen is. Wel zie je overal "kleine initiatieven" ontstaan om het gebruik van een RFID chip te promoten. Op een gegeven moment is me zo gewend aan het feit dat je overal je elektronische spoor achterlaat, dat de weerstand om er iets groters meer te doen nog erg klein is.

Het probleem met de chips is namelijk niet dat ze van grote afstand uitgelezen zouden kunnen worden. Het punt is dat mensen de chip maar al te graag laten uitlezen. In het OV, in de winkel en in de VIP bar van de Baya. Als er op een gegeven moment een koppeling ontstaat van databases kan er een ongewenste situatie ontstaan.

Zou het alleen om een paspoort gaan dan is dat niet zo'n probleem. In het gekste geval maak je de chip onklaar. Het gaat me om de mogelijkheid verbanden te leggen over grote groepen mensen. Zoals het voornemen van de NS om aanbiedingen te doen op basis van regelmatig afgelegde treinreizen.
pi_55754981
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:55 schreef deom het volgende:
Als er op een gegeven moment een koppeling ontstaat van databases kan er een ongewenste situatie ontstaan.
Dát is idd het probleem, vooral omdat je eigenlijk vrijwel zeker kunt verwachten dat het gaat gebeuren.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:59:42 #137
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55756446
voor de critici, stel eens dat de chip net zo wordt toegepast als de ID plicht van nu? Ik vind dat een reëele stelling. Dat je dus geregistreerd moét staan volgens de wet dmv chip inclusief biometrische gegevens.

Hoe klinkt dat?
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:05:00 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55756637
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef BaajGuardian het volgende:
voor de critici, stel eens dat de chip net zo wordt toegepast als de ID plicht van nu? Ik vind dat een reëele stelling. Dat je dus geregistreerd moét staan volgens de wet dmv chip inclusief biometrische gegevens.

Hoe klinkt dat?
Even voor de duidelijkheid dan, wat zie jij hier als "de chip" ?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:06:47 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55756693
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid dan, wat zie jij hier als "de chip" ?
Hetzelfde als wat jij eronder ziet.
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:08:06 #140
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55756731
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef BaajGuardian het volgende:

Hoe klinkt dat?
Hetzelfde als atoom-energie het ligt eraan op welke manier en hoe je er mee om gaat.

Eigenlijk vind ik dat je veel verder moet denken. Cyborgs. Jezelf volstoppen met allerhande technologie om sneller te kunnen denken en langer te kunnen neuken. Ben je daar tegen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:09:16 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55756779
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hetzelfde als wat jij eronder ziet.
Doe eens niet zo flauw trollen en beantwoord gewoon de vraag...
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:02:15 #142
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55758211
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hetzelfde als atoom-energie het ligt eraan op welke manier en hoe je er mee om gaat.

Eigenlijk vind ik dat je veel verder moet denken. Cyborgs. Jezelf volstoppen met allerhande technologie om sneller te kunnen denken en langer te kunnen neuken. Ben je daar tegen?
Ja daar ben ik tegen, vind je dat raar?
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:03:50 #143
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55758253
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja!

Trouwens als je langer wilt neuken of andere zaken. De natuur staat bol van de planten en kruiden. Daar heb je echt geen idioterie van de techniek bij nodig.

Een simpel pepermuntje maakt je al helder denkender en alerter.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55758258
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:13 schreef RM-rf het volgende:
...
Eventjes terug
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:35 schreef Xith het volgende:

En Baaj vroeg wat jij onder privacy verstond, ben ik ook benieuwd naar ...
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:05:32 #145
52357 Lambiekje
pi_55758300
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Doe eens niet zo flauw trollen en beantwoord gewoon de vraag...
jy denkt vast aan een paprikagekruid stuk Lays-aardapppelschijfje
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:06:54 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55758340
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jy denkt vast aan een paprikagekruid stuk Lays-aardapppelschijfje

Ga ajb ergens anders trollen
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:08:41 #147
52357 Lambiekje
pi_55758380
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:04 schreef Xith het volgende:

[..]

Eventjes terug
[..]

En Baaj vroeg wat jij onder privacy verstond, ben ik ook benieuwd naar ...
Als we straks een chip hebben en een hacker heeft een chip-reader. En kan met een blik op de monitor zien of je een hartpatient of bodybuilder bent of wat je banksaldo is. Dat lijkt me echt fantastich als veiligheid. Een receptioniste van hotel weet meteen of je een slippertje maakt.

Minority Report met zijn pre-crime ...dat lijkt mij nu niet eens zo heel onwaarschijnlijk meer.
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:10:12 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55758413
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ga ajb ergens anders trollen
Haha hij had je wel he, en dan maar janken dat er wordt getrolt terwijl jij zelf steeds zit te trollen met je "antwoord daar eens op" terwijl ik je al 100x heb gezegd dat jij niet hoeft te weten wat ik weet en als ik iets niet zal posten is dat mijn zaak.
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:13:31 #149
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_55758524
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Haha hij had je wel he, en dan maar janken dat er wordt getrolt terwijl jij zelf steeds zit te trollen met je "antwoord daar eens op" terwijl ik je al 100x heb gezegd dat jij niet hoeft te weten wat ik weet en als ik iets niet zal posten is dat mijn zaak.
Hij had me wel? Ik vraag me af hoe je dat er in weet te zien... Maargoed, ieder zijn kronkels.

Ik zou nog steeds graag een antwoord willen hebben.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:30:27 #150
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55759047
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 23:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja!

Trouwens als je langer wilt neuken of andere zaken. De natuur staat bol van de planten en kruiden. Daar heb je echt geen idioterie van de techniek bij nodig.

Een simpel pepermuntje maakt je al helder denkender en alerter.
Je vind het beter om allerlei vage chemicaliën in te nemen waarvan je maar moet afwachten wat het doet ipv technologie waarvan je van tevoren precies weet wat het doen, wat het je kost en wat het je oplevert?

Vreemd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')