Alweer Fiction Plane met Two Sisters en ik ben geloof ik de enige hier die ze kent.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:22 schreef Knoei het volgende:
tegenwoordig hoor ik heel vaak op arrow classic rock een nummer dat ik superlachen vind, laat ik er maar is een vraag van maken!
Uit welk nummer (en van wie) komt de volgende tekst:
[..]
echt leuk nummertje
Neehoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alweer Fiction Plane met Two Sisters en ik ben geloof ik de enige hier die ze kent.
papa Albert Hammond toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:31 schreef Berkery het volgende:
Wie is papa of mama Stroke dan?
Z ken ik alleen van Fok!.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:05 schreef ranja het volgende:
Wilson Phillips
The Strokes
Jovink & de Voederbietels
Z
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef bukgeit het volgende:
Z is een album van My Morning Jacket en de afgekorte groepsnaam van Dweezil Zappa.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
en dan nog beatles vs scaffold
en u2 vs virgin prunes
uiteraard
ik vind Soulffly en Delain eigenlijk flauw aangezien die broers wel begonnen zijn in dezelfde band.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
brassy vs john spencer blues explosion
soulfly vs sepultura
faithless vs dido
delain vs within temptation
jij hebt in de eigenschappen gekeken.quote:
Nee hoor, het logo is alles wat we zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
jij hebt in de eigenschappen gekeken.
nee.
Precies, je moet je foto ff ergens anders uploaden ..quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
jij hebt in de eigenschappen gekeken.
nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |