Je verwoordt precies wat ik ook al dacht.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:29 schreef Rewimo het volgende:
De Portugese politie maakt wel een lachertje van zichzelf met al die zogenaamde "bewijzen" die stuk voor stuk weer worden weerlegd. Hoe kan iemand het onderzoek nog serieus nemen? En wat erger is, als de ouders inderdaad geen schuld hebben, hoeveel tijd wordt er dan nu verknoeid met het nagaan van valse sporen? Stel nu dat over een tijdje blijkt dat Maddy nog gered had kunnen worden als de politie haar taak goed uitgevoerd had en meteen grondig naar haar op zoek was gegaan?
Niet iedereen reageert 't zelfde, stel dat de moeder om de een of andere reden altijd al stiekem bang is geweest dat mensen een van haar kinderen zou ontvoeren ? Als dan blijkt dat haar dochter weg komt haar angst tot * leven * en schreeuwt ze die angst uit. Ik zou niemand willen veroordelen op grond van zo'n uitroep hoor.quote:My ass! In eerdere topic is al uitgebreid gepost hoe wij zouden reageren als je kind niet in bed ligt. Zelfs dan roep je niet Madeleine's gone, maar schreeuw je eerst tig keer keihard haar naam.
dat is die ene ooggetuige die dat zegt, link staat in een van de posts hierbovenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef Suko het volgende:
Toch blijf ik er bij dat alles wat nu uit het McCann-kamp wordt gezegd, met name via hun woordvoerder Clarence Mitchel en hun familieleden, er op is gericht hun naam te zuiveren. Kate McCann, zoals ik eerder postte, heeft tot nu toe altijd in het meervoud gesproken (to stick to her story?) qua ontvoerders en dan komen ze nu met dat Kate alleen Madeleine's gone heeft geroepen?
even afgezien van het feit dat ieder mens anders reageert, en dat je wel makkelijk in je leunstoel kan bedenken hoe jij zou reageren, maar dat dat niets zegt over wat je zou doen als het echt gebeurt ..quote:My ass! In eerdere topic is al uitgebreid gepost hoe wij zouden reageren als je kind niet in bed ligt. Zelfs dan roep je niet Madeleine's gone, maar schreeuw je eerst tig keer keihard haar naam.
op SKY verwoord die het iets beter .. de McCanns zijn realistische mensen en beseffen dat met het verstrijken van tijd .. bla blaquote:Die Mitchel was vermorgen 'toevallig' bij de BBC in het programma Breakfast en volgens mij maakte hij een slip of the tongue door te zeggen dat ze/we vooral doorgaan to look out voor Madeleine (het publiek dan he, zij niet) net zolang 'the body was found.' Ook zij gaan er dus vanuit dat de kleine niet meer leeft. Ik lees bovenstaande berichten met een zekere cynisme if you don't mind...![]()
Behalve dan dat in de Puttense moordzaak die lui wel werden veroordeeld. In deze zaak zie je vrij snel al verdachtmakingen (ook in deze topicreeks...) in de richting van de ouders, en dat heeft met psychologie te maken, op één of andere manier 'willen' mensen dat de McCanns -leuk, hoogopgeleid koppel, labour minded ook nog- schuldig zijn, bijv. omdat ze zogenaamd 'slechte ouders' zijn, hun kinderen alleen laten, maar die verdachtmakingen blijven niet overeind: het is te onwaarschijnlijk ook. Ondertussen is er wrs ook door het Portugese politieteam kostbare tijd verspild...quote:Op donderdag 20 september 2007 20:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tja. Het lijkt steeds meer op de Puttense moordzaak. De portugese politie roept dingen om de andacht af te leiden van het feit dat ze helemaal geen sporen hebben. Dus pak je de ouders, die al kwetsbaar zijn door wat er gebeurd is, ga je er lekker op lopen beuken en hopen dat ze breken.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:06 schreef Suko het volgende:
Ah, Eef Hoos is weer in beeld,
quote:Portugese politie onderzoekt dierencrematorium
MONCHIQUE - De Portugese politie heeft donderdag een dierencrematorium doorzocht op 50 kilometer van de plaats waar het Britse meisje Madeleine McCann in mei vermist raakte. Dit meldde Evert Hendrik Hoos, de Nederlandse eigenaar van het dierencrematorium Creon Starlight.
„De agenten vroegen me drie keer of ik de ouders van het meisje had gesproken of ze kende”, aldus Hoos in de zuidelijke plaats Monchique. De eigenaar zei ze niet te kennen.
Twee agenten in burger doorzochten het crematorium een half uur lang, ook binnenin de oven. De politiemannen wilden niet zeggen of ze naar Madeleine zochten. Het meisje verdween op 3 mei in Praia da Luz.
Zie een eerder antwoord. Heb hier geen zin in, klaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probeer eens kritisch te zijn tav jezelf; haat je mensen zoals de McCanns, blijf je daarom geloven aan de schuld van de McCanns? En indien zo (het lijken wel kamervragen van Wilders btw) warom haat je ze zo?
Het raam was vanuit de binnenkant van de kamer geforceerd.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probeer eens kritisch te zijn tav jezelf; haat je mensen zoals de McCanns, blijf je daarom geloven aan de schuld van de McCanns? En indien zo (het lijken wel kamervragen van Wilders btw) warom haat je ze zo?
Neen, ik dacht, kom laat ik eens iets posten waar R3 direct op gaat reagerenquote:
You betquote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef Suko het volgende:
Toch blijf ik er bij dat alles wat nu uit het McCann-kamp wordt gezegd, met name via hun woordvoerder Clarence Mitchel en hun familieleden, er op is gericht hun naam te zuiveren.
Ja, volgens mij is het bijna onmogelijk om nog wijs te worden uit alle 'ooggetuigenverklaringen' en 'bronnen' en 'reconstructies'.quote:Kate McCann, zoals ik eerder postte, heeft tot nu toe altijd in het meervoud gesproken (to stick to her story?) qua ontvoerders en dan komen ze nu met dat Kate alleen Madeleine's gone heeft geroepen? My ass! In eerdere topic is al uitgebreid gepost hoe wij zouden reageren als je kind niet in bed ligt. Zelfs dan roep je niet Madeleine's gone, maar schreeuw je eerst tig keer keihard haar naam. Die Mitchel was vermorgen 'toevallig' bij de BBC in het programma Breakfast en volgens mij maakte hij een slip of the tongue door te zeggen dat ze/we vooral doorgaan to look out voor Madeleine (het publiek dan he, zij niet) net zolang 'the body was found.' Ook zij gaan er dus vanuit dat de kleine niet meer leeft. Ik lees bovenstaande berichten met een zekere cynisme if you don't mind...![]()
omg .. nou zijn ze zelfs verdacht omdat zij een advocaat benadert zouden hebben die ervaring heeft met een bepaald soort DNA onderzoek ? Omdat die iemand heeft verdedigt die ervan verdacht word iets afschuwelijks te hebben gedaan ?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Zie een eerder antwoord. Heb hier geen zin in, klaar.
Overigens is het nog maar de vraag of de advocaten van de McCanns zelf de advocaten van de dader Sean Hoey (wat betreft die Omagh bombing, uit een eerder topic) hebben gecontacteerd, het was juist andersom: "Gerry and Kate McCann were involved in a potentially embarrassing dispute yesterday over their association with lawyers representing a man accused of the 1998 Omagh bombing."
"However, the McCanns issued a categorical denial of a relationship with the Belfast firm of solicitors, Kevin R. Winters. The denial came as sources close to the firm said that information was already being conveyed to the McCanns’ solicitors.
The Real IRA claimed to have carried out the Omagh bombing, the worst terrorist atrocity of the Troubles. A key element of the prosecution case against Mr Hoey is the use of a forensic science test called Low Copy Number (LCN) DNA. The judge in the case, which ended in January, has yet to deliver his verdict. "
A spokesman for the couple categorically denied the involvement of Mr Hoey’s solicitors, who have become experts in LCN DNA. He said that rather than the McCanns’ legal team contacting the Belfast lawyers, it was the other way round.
“Along with a number of other legal companies we have been contacted by this firm. They contacted us,” the spokesman insisted. “The suggestion that they are working with us is untrue. No meeting has been arranged for next week.”
The firm’s senior partner, Kevin Winters, later said that a meeting with Kingsley Napley would take place in Belfast next week. Mr Winters said: “I can confirm that we were approached to assist them in the specific area of DNA.” LCN DNA is a highly sensitive testing procedure that magnifies material that cannot be identified by a standard test. Opponents say that LCN DNA tests are unreliable because the magnification carries a risk of distortion." Compleet te lezen op The Times.
-edit- Ik vraag je gewoon waarom jij voelt dat de McCanns daders zijn, terwijl langzaam maar zeker duidelijk wordt dat iets anders gebeurd moet zijn. Waarom wil je elke strohalm aanpakken??? Ik ben echt benieuwd. Leg me dat gewoon eens uit... Ik ken geen haat of weerzin tegen de McCanns, ik ben neutraal, hoe komt dat?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:18 schreef Suko het volgende:
Ach, ik heb er ook geen zin meer in, er wordt teveel op de persoon (poster) gespeeld, een topic zoals deze onwaardig, dus why bother...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |