En dan weekend?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:39 schreef Ynske het volgende:
jaaaaaaaaaaaaah nog maar 1 dag vroeg opstaan
1 dag vrij, zondag van 9-17 uurquote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dan weekend?
Middag/avond diensten?
Zo is datquote:Op donderdag 20 september 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Weekenden zijn tof.
veel plezier, doe ze de groeten van mequote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zondag naar de dieseldagen van de ZLSM
vooral als die al op donderdagmiddag begintquote:Op donderdag 20 september 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Weekenden zijn tof.
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:00 schreef buzzer het volgende:
vooral als die al op donderdagmiddag begint
tsss, maandagspijbelaarster, jij moet nodig wat zeggenquote:
Oja, dat is waar. En dan werk ik nog eens 55% ook. Én ik heb nog 2,5 week aan vakantiedagen. Ik klaag niet meer. Sorry Buzz. Ik neem mijn smilie terug.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
tsss, maandagspijbelaarster, jij moet nodig wat zeggen
Hoeveel werk jij deze week ook al weerquote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsss, maandagspijbelaarster, jij moet nodig wat zeggen
Toch al zeker 3 dagenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel werk jij deze week ook al weer
Daarom jaquote:Op donderdag 20 september 2007 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch al zeker 3 dagenik was ziek weet je nog?
oei, dat is veul....quote:
gewerkte uren is betaalde urenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfieuw.
Krijg je dat wel uitbetaald? (alsin: die 6 uur overwerk )
Dat is dan wel weer goed aan een uitzendburoquote:
Ik doe 't niet, net zoals bij Kipfilet (behalve wanneer 't ingevroren was). Heb ze dus linearecta in de prullemand gegooid.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja, zulke eieren heb ik ookZou het erg veel kwaad kunnen denk je?
zal een lekker zootje worden in die prullemandquote:Op donderdag 20 september 2007 12:55 schreef Sjowhan het volgende:
Heb ze dus linearecta in de prullemand gegooid.
Naja, in 't doossie natuurlijk. Met vuilniszakquote:Op donderdag 20 september 2007 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zal een lekker zootje worden in die prullemand
quote:Serverfout
Helaas, Gmail is tijdelijk niet beschikbaar. We werken momenteel aan een oplossing voor dit probleem. Probeer je over een aantal minuten aan te melden bij je account.
Nah, denk het dus welquote:Op donderdag 20 september 2007 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien ook wel niet hoor
Wat tot nu toe redelijk slaapverwekkend isquote:
Nou, noem jij het maar slaapverwekkendquote:Op donderdag 20 september 2007 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat tot nu toe redelijk slaapverwekkend is
heheh, er gingen een kwartier voor tijd al mensen naar huisquote:Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Winnen is goed ja, maar iets beter mag wel, van beide kanten.
Ja, die moet dus nog komenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
hoi, hoe was je date?
Of moet die nog komen?
ja, was ik ookquote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben de dagen wat kwijt.![]()
sorry.
Neeeeheeeeeeeeequote:Op donderdag 20 september 2007 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
jij hebt in gedachten al je date achter de rug?
Hoe was die dan?
Cool,quote:Op donderdag 20 september 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeeheeeeeeeee
Geweldighele nacht geen oog dichtgedaan
Whehehequote:Op donderdag 20 september 2007 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
Cool,een hele nacht, wat zal ze moeilijk lopen.
![]()
Stoer ikkequote:Op donderdag 20 september 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
Wist wel dat je een stoere vent was fles.
Je wordt ouder papa?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:01 schreef qu63 het volgende:
Zo, net ff anderhalf uur gelegen
Was wel nodig
Tuurlijk wordt ik ouderquote:Op donderdag 20 september 2007 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wordt ouder papa?
Hoi qutie.
En nu?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Anders vergeet ik gewoon het vuur onder mijn eten zacht te zetten
Doei!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er vandoor.fijne avond nog. doeii.
Ik vrees dat ik hier ook boven zal eindigenquote:
Wat probeerde je te maken?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Was het voor een deel zwart
Heb de bovenkant er voorzichtig afgehaald en dat ga ik nu proberen te eten
succes!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
Was het voor een deel zwart
Heb de bovenkant er voorzichtig afgehaald en dat ga ik nu proberen te eten
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik hier ook boven zal eindigenNu al bijna 43u en er komt nog een volledige dag bij. Rekening houdend met een gemiddelde van 10.5u per dag, zal ik serieus wat overuren verzameld hebben... Bovenop die 9 van vorige week.
Het wordt toch een beetje vermoeiend eigenlijk.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik hier ook boven zal eindigenNu al bijna 43u en er komt nog een volledige dag bij. Rekening houdend met een gemiddelde van 10.5u per dag, zal ik serieus wat overuren verzameld hebben... Bovenop die 9 van vorige week.
Het wordt toch een beetje vermoeiend eigenlijk.
Daar kan ik me helemaal in vindenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das wel heel lang overwerk he. Dat moet niet structureel worden hoor
kip beetje asbesta maarquote:Op donderdag 20 september 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, en nu kip tikkie flambada?
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, en nu kip tikkie flambada?
Binnenkort jaquote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vrij nemenLeuke dingen doen met mannie
Kindjes maken
Geen foto's van het atomium posten he?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
leonieke, ik was gisteren in Brussel. Klopt het dat dat echt een saaie stad is
Ik ga eigenlijk maar af en toe naar Brussel stad zelfquote:Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
leonieke, ik was gisteren in Brussel. Klopt het dat dat echt een saaie stad is
Huhquote:Op donderdag 20 september 2007 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen foto's van het atomium posten he?
Die randdebielen klagen je aan, serieus
We hebben wel de Heizel gezien, dat is toch Anderlecht ?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk maar af en toe naar Brussel stad zelfGewoon iets eten en dan naar ons 'stamcafé'. Ik vind het rond kerst wel een leuke sfeer hebben met de kerstmarkt, maar voor de rest vind je mij daar niet
Behalve in Anderlecht natuurlijkMaar dat is dan naast de slachthuizen dus qua locatie kan dat ook wel tellen
Auteursrechten-geouwehoerquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auteursrechten-geouwehoer
serieus, die lui zijn echt gestoord
Ik denk het niet, dat ligt bij het atomium. Andere kant op dus. RSCA heeft een ander stadion.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben wel de Heizel gezien, dat is toch Anderlecht ?
Ah oke, dan zijn we er niet geweestquote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het niet, dat ligt bij het atomium. Andere kant op dus. RSCA heeft een ander stadion.
Volgende keer vragen of je richting slachthuizen mag, kun je eens bij mij binnenspringen op het werkquote:Op donderdag 20 september 2007 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, dan zijn we er niet geweest
Of misschien met de tourbus doorheen gereden
We hebben besloten niet meer naar Brussel te gaanquote:Op donderdag 20 september 2007 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Volgende keer vragen of je richting slachthuizen mag, kun je eens bij mij binnenspringen op het werkMaar niet tijdens zo'n drukke periodes hoor
De erfgenamen van ontwerper André Waterkeyn hebben het auteursrecht op alle afbeeldingen van het Atomium. En in België lopen ze dus daadwerkelijk constant mensen te bedreigen die foto's op internet posten. Dienen ze gewoon een factuur in voor 100 euro per afbeelding als je ze niet binnen 24 uur weghaalt, zulke ziekheid. Soms vraag ik me echt af waarom die idioten moeten bestaanquote:
Zul je toch nog serieus wat geduld moeten hebben hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben besloten niet meer naar Brussel te gaan
Binnenspringen doe ik wel tijdens je housewarming
Dan wordt het de loungemeet in Antwerpenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zul je toch nog serieus wat geduld moeten hebben hoor
Normaal gingen ze volgende week beginnen, maar vandaag kregen we te horen dat als het weer goed blijft het pas voor de week erop zal zijn... Beetje vermoeiend
Jaquote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Dus omdat iemand reclame maakt voor je vreemde bouwwerk moeten ze er voor betalen
Wie weet?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wordt het de loungemeet in Antwerpen
En laat ze eens gewon beginnen![]()
quote:Alves, Alves, who the fuck is Alves
quote:We zwaaien met z'n allen naar Alves
quote:Laat je club maar in de steek
quote:Wie niet springt, is voor Alves.
Kutt 5-3quote:
Dat zijn Rotterdammers ook, die hadden ook zoiets met de Erasmusbrugquote:Op donderdag 20 september 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auteursrechten-geouwehoer
serieus, die lui zijn echt gestoord
Wel oke thxquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen Marc. Hoe is het met je?
De plek om het neer te leggen tochquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:03 schreef Ynske het volgende:
men was hier aan t systeemplafond bezig, stort de boel ineens helemaal naar beneden over de gang
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De plek om het neer te leggen toch
Werkverschaffing heet datquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
t geeft wel aparte gevallen hier
dag 1.
laten we een stofwand plaatsen
dag 2.
die stofwand moet verplaatst worden, we hebben niet genoeg ruimte
dag 3.
breekt diezelfde stofwand weer af. deze staat niet practisch
dag 4.
stofwand word herplaatst op precies dezelfde plaats
Beter dan gisteren. Het gaat best goed.quote:
Zin in het weekend?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Beter dan gisteren. Het gaat best goed.
quote:
Jahwel. Altijd hč.quote:
TD zat een liedje te luisteren en verving een woord door Kuukske.quote:
Ik moet maandag gewoon komen werken, en dat terwijl ik vakantie hebquote:
Nou, dat kan dus niet hčquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet maandag gewoon komen werken, en dat terwijl ik vakantie heb
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat flash zegt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat kan dus niet hč
Want je zit dan op <<random achterlijk ver eiland>>
Was je hard aan toe gezien de stress van de laatste wekenSucces nog jongens, enneh.... LATER!
Waarom dat nou weer? Je hebt Va-kan-tie. Niet gaan hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:30 schreef marcb1974 het volgende:
Daar wil ik niet eens aan denkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:59 schreef Ynske het volgende:
Je moet niets. er is maar een ding dat je moet en dat is poepen
wat nu als je zondag op vakantie was vertrokken? dan had je ook niet kunnen komen.
Ga vast Marc zn werk van maandag doenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik verveel me. En ik moet nog anderhalf uur.
Ok.. wat moet er gebeuren dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga vast Marc zn werk van maandag doenKan die kerel ook een keertje vakantie hebben
Ja, leuk voor zequote:Op vrijdag 21 september 2007 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
Verzekeraars
En mensen die daar werken moeten ze opsluiten. Wat een mongolen zijn dat zeg
Zo... Chocola.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
Zo.. weekend.
Niks eigenlijk, ik heb een chocoladetic de laatste tijdquote:
Heb je ook zin in chocola danquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Goed bezig Kuuk.
Hoiquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, ik heb een chocoladetic de laatste tijd, gaat wel weer over
. Weekend had ik al vanaf vorige week dinsdag
.
Vandaag gesprek gehad op mijn werk, was prettig.
Dinsdag weer aan het werkquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Gaan ze nog wat voor je doen? En mag je nog even thuisblijven?
Mogen ze vast wel achterwege laten als ze zelf die hond ritueel slachten. Er daarna sate van maken en dat zelf opeten. Geheel opgenomen zodat es het kan controleren natuurlijkquote:
Ik neem genoegen met een bossie gladiolenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
Het praatje? Daarmee heeft ze het over dat dat takkebeest zomaar mensen bijt?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, brand in de schuur ja. Nee, u hoeft niet te komen hoor
Denk het niet, maar dan nog, ik zeg toch niks verkeerdsquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ze zal wel niet hier meelezen, denk je wel?
quote:
Nee, maar ze heeft het wel gezien (en is met Dettol in de weer geweest), er zat een gat in mijn arm en geen 'kras'...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, maar hoe moet die troela anders weten dat het een bijtwond was en geen nagels? Ze zal er niet met dr neus bovenop gestaan hebben toen het gebeurde
Moest dat dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je nou al naar de Zeeman geweest
.
Vrouw zoekt haar vader. Haar moeder zit ernaast.quote:
Als alternatief voor de onderbroekenman op de marktquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moest dat dan?
Ik ben er weer vandoor, meeting met wat clan-maatjes; we gaan (oa) schieten op de schietclub, dus heb er wel zin in
Tot zaterdag
Ga direct naar de winkelquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:40 schreef es70 het volgende:
De gestampte muisjes zijn (hier) uitgestorven.
Duhquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga direct naar de winkel
U komt niet langs Start
U ontvangt geen 20.000 gulden.
Ik ga het lekker zelf maken. Aangezien ik nooit meer afhaalquote:
Kipsateetje m'vroi? Heerlijk! Sambal bij?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga het lekker zelf maken. Aangezien ik nooit meer afhaal.
*Ril*.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kipsateetje m'vroi? Heerlijk! Sambal bij?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik zag trouwens net die foto van ons op het terras van Stairway Fles, ik moest weer lachen. Hij's best leuk.
Oh ja pizza, dat kan eindelijk weleens vanavondquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:23 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Inderdaad. Had ik nou maar pizza gehaald die avond.. maar nee, ik moest zo nodig wat anders omdat we twee dagen eerder al pizza op hadden. Snif.
quote:
Ik trakteer mezelf op pizza als JD een weekend weg is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja pizza, dat kan eindelijk weleens vanavond
Geef toe, zijn (ondanks dat het in witte uitvoering grafbloemen zijn) ten alle tijden te verkiezen boven de doodquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ja idd
Heb je al een bossie gladiolen gehad?
Aronskelken zijn dat toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:29 schreef es70 het volgende:
Geef toe, zijn (ondanks dat het in witte uitvoering grafbloemen zijn) ten alle tijden te verkiezen boven de dood.
Ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aronskelken zijn dat toch?
Anyway: Schadevergoeding eisen, aonklaoge die hāp
Allebei jullie
Snijbloemen, geen lieve bloemetjesquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet
Sneeuwklokjes, crocussen, madeliefjes, allemaal wit
Mag ook wel als ik er ben hoor!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik trakteer mezelf op pizza als JD een weekend weg is.
Ja maar.. maar..quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:25 schreef JDude het volgende:
Mag ook wel als ik er ben hoor!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:46 schreef Kuukske het volgende:
Jah, zalm hč. Maar het is wel lekker én gezond.
Soms kan ik best inhoudelijk doen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Leerzaam topic.
dat soort momenten koesteren we ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms kan ik best inhoudelijk doen hoor
En ik strooi gewoon zoeen zak in de pan en dat wordt beterquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Woensdag in Brussel tagiatelle met zalm op. Dat kon echt beter en dit was nog wel bij een Italiaans restaurant
Yep, die zijn prima te doenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik strooi gewoon zoeen zak in de pan en dat wordt beterLet maar op
Wazdaddan voor een AmyWhinehouse-attitude zegquote:
Hoiquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:03 schreef Ynske het volgende:
eindelijk weer internet en tv
stom wijf had de hele blok kabel uitgetrokken
hoiquote:
mens is soms heel erg zo dat ze dichtbij mensen wil komen, door te praten enzoquote:
Andere fysio zoeken, dit schiet niet opquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:25 schreef Ynske het volgende:
dat kan en wil ik niet. ik voel me daar heel ongemakkelijk, bloot en onveilig bij.
fysio moet bij iedere actie toch eigenlijk ook vragen of je iets voelt en of het wel prettig is? En zeker moet hij/zij kunnen merken aan jouw reactie of het wel aanslaat of neitquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
mens is soms heel erg zo dat ze dichtbij mensen wil komen, door te praten enzo
en dat kan ik niet hebben. daarnaast wilde ze doordrammen om ontspanningsoefeningen te doen liggend op een tafel, en dat kan en wil ik niet. ik voel me daar heel ongemakkelijk, bloot en onveilig bij.
ik ben dus terug gekomen met dikke ogen, heel veel tranen die dwars zaten en heel veel hoofdpijn
grote jongen!quote:
Was er al niet bang voorquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn tagliatelle met zalm en spinazie is goed binnen te houden hoor Marc
Prijzig, maar goed. Vaker doen. Goed spulquote:
Dat is al een ouwe geloof ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
2 een pickup. Staat 60 meter hoog op een flat die opgeblazen wordt. Daarna zoeken ze de pick-up. Laten een monteur naar de motor kijken en het ding rijdt gewoon weg
Een rooie Toyotaquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Stomme stunts,
1 men neme 3 bestel bussen. Daarmee racen. Zegt er 1 daar moet ik dan hard mee de bocht door. En toen lag ie op zijn zijkant
2 een pickup. Staat 60 meter hoog op een flat die opgeblazen wordt. Daarna zoeken ze de pick-up. Laten een monteur naar de motor kijken en het ding rijdt gewoon weg
geen ideequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er nog iemand?
geen treinen kijken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja, ik ga gewoon uitslapen hoor
quote:
waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
en die ruud de wild ook zegwat een sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |