We hebben wel de Heizel gezien, dat is toch Anderlecht ?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk maar af en toe naar Brussel stad zelfGewoon iets eten en dan naar ons 'stamcafé'. Ik vind het rond kerst wel een leuke sfeer hebben met de kerstmarkt, maar voor de rest vind je mij daar niet
Behalve in Anderlecht natuurlijkMaar dat is dan naast de slachthuizen dus qua locatie kan dat ook wel tellen
Auteursrechten-geouwehoerquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auteursrechten-geouwehoer
serieus, die lui zijn echt gestoord
Ik denk het niet, dat ligt bij het atomium. Andere kant op dus. RSCA heeft een ander stadion.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben wel de Heizel gezien, dat is toch Anderlecht ?
Ah oke, dan zijn we er niet geweestquote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk het niet, dat ligt bij het atomium. Andere kant op dus. RSCA heeft een ander stadion.
Volgende keer vragen of je richting slachthuizen mag, kun je eens bij mij binnenspringen op het werkquote:Op donderdag 20 september 2007 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, dan zijn we er niet geweest
Of misschien met de tourbus doorheen gereden
We hebben besloten niet meer naar Brussel te gaanquote:Op donderdag 20 september 2007 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Volgende keer vragen of je richting slachthuizen mag, kun je eens bij mij binnenspringen op het werkMaar niet tijdens zo'n drukke periodes hoor
De erfgenamen van ontwerper André Waterkeyn hebben het auteursrecht op alle afbeeldingen van het Atomium. En in België lopen ze dus daadwerkelijk constant mensen te bedreigen die foto's op internet posten. Dienen ze gewoon een factuur in voor 100 euro per afbeelding als je ze niet binnen 24 uur weghaalt, zulke ziekheid. Soms vraag ik me echt af waarom die idioten moeten bestaanquote:
Zul je toch nog serieus wat geduld moeten hebben hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben besloten niet meer naar Brussel te gaan
Binnenspringen doe ik wel tijdens je housewarming
Dan wordt het de loungemeet in Antwerpenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zul je toch nog serieus wat geduld moeten hebben hoor
Normaal gingen ze volgende week beginnen, maar vandaag kregen we te horen dat als het weer goed blijft het pas voor de week erop zal zijn... Beetje vermoeiend
Jaquote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Dus omdat iemand reclame maakt voor je vreemde bouwwerk moeten ze er voor betalen
Wie weet?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wordt het de loungemeet in Antwerpen
En laat ze eens gewon beginnen![]()
quote:Alves, Alves, who the fuck is Alves
quote:We zwaaien met z'n allen naar Alves
quote:Laat je club maar in de steek
quote:Wie niet springt, is voor Alves.
Kutt 5-3quote:
Dat zijn Rotterdammers ook, die hadden ook zoiets met de Erasmusbrugquote:Op donderdag 20 september 2007 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auteursrechten-geouwehoer
serieus, die lui zijn echt gestoord
Wel oke thxquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen Marc. Hoe is het met je?
De plek om het neer te leggen tochquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:03 schreef Ynske het volgende:
men was hier aan t systeemplafond bezig, stort de boel ineens helemaal naar beneden over de gang
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De plek om het neer te leggen toch
Werkverschaffing heet datquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
t geeft wel aparte gevallen hier
dag 1.
laten we een stofwand plaatsen
dag 2.
die stofwand moet verplaatst worden, we hebben niet genoeg ruimte
dag 3.
breekt diezelfde stofwand weer af. deze staat niet practisch
dag 4.
stofwand word herplaatst op precies dezelfde plaats
| Forum Opties | |
|---|---|