Ik neem genoegen met een bossie gladiolenquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
Het praatje? Daarmee heeft ze het over dat dat takkebeest zomaar mensen bijt?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, brand in de schuur ja. Nee, u hoeft niet te komen hoor
Denk het niet, maar dan nog, ik zeg toch niks verkeerdsquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ze zal wel niet hier meelezen, denk je wel?
quote:
Nee, maar ze heeft het wel gezien (en is met Dettol in de weer geweest), er zat een gat in mijn arm en geen 'kras'...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, maar hoe moet die troela anders weten dat het een bijtwond was en geen nagels? Ze zal er niet met dr neus bovenop gestaan hebben toen het gebeurde
Moest dat dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je nou al naar de Zeeman geweest
.
Vrouw zoekt haar vader. Haar moeder zit ernaast.quote:
Als alternatief voor de onderbroekenman op de marktquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moest dat dan?
Ik ben er weer vandoor, meeting met wat clan-maatjes; we gaan (oa) schieten op de schietclub, dus heb er wel zin in
Tot zaterdag
Ga direct naar de winkelquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:40 schreef es70 het volgende:
De gestampte muisjes zijn (hier) uitgestorven.
Duhquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga direct naar de winkel
U komt niet langs Start
U ontvangt geen 20.000 gulden.
Ik ga het lekker zelf maken. Aangezien ik nooit meer afhaalquote:
Kipsateetje m'vroi? Heerlijk! Sambal bij?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga het lekker zelf maken. Aangezien ik nooit meer afhaal.
*Ril*.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kipsateetje m'vroi? Heerlijk! Sambal bij?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik zag trouwens net die foto van ons op het terras van Stairway Fles, ik moest weer lachen. Hij's best leuk.
Oh ja pizza, dat kan eindelijk weleens vanavondquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:23 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Inderdaad. Had ik nou maar pizza gehaald die avond.. maar nee, ik moest zo nodig wat anders omdat we twee dagen eerder al pizza op hadden. Snif.
quote:
Ik trakteer mezelf op pizza als JD een weekend weg is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja pizza, dat kan eindelijk weleens vanavond
Geef toe, zijn (ondanks dat het in witte uitvoering grafbloemen zijn) ten alle tijden te verkiezen boven de doodquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ja idd
Heb je al een bossie gladiolen gehad?
Aronskelken zijn dat toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:29 schreef es70 het volgende:
Geef toe, zijn (ondanks dat het in witte uitvoering grafbloemen zijn) ten alle tijden te verkiezen boven de dood.
Ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aronskelken zijn dat toch?
Anyway: Schadevergoeding eisen, aonklaoge die hāp
Allebei jullie
Snijbloemen, geen lieve bloemetjesquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet
Sneeuwklokjes, crocussen, madeliefjes, allemaal wit
Mag ook wel als ik er ben hoor!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik trakteer mezelf op pizza als JD een weekend weg is.
Ja maar.. maar..quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:25 schreef JDude het volgende:
Mag ook wel als ik er ben hoor!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:46 schreef Kuukske het volgende:
Jah, zalm hč. Maar het is wel lekker én gezond.
Soms kan ik best inhoudelijk doen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Leerzaam topic.
dat soort momenten koesteren we ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms kan ik best inhoudelijk doen hoor
En ik strooi gewoon zoeen zak in de pan en dat wordt beterquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Woensdag in Brussel tagiatelle met zalm op. Dat kon echt beter en dit was nog wel bij een Italiaans restaurant
Yep, die zijn prima te doenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik strooi gewoon zoeen zak in de pan en dat wordt beterLet maar op
Wazdaddan voor een AmyWhinehouse-attitude zegquote:
Hoiquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:03 schreef Ynske het volgende:
eindelijk weer internet en tv
stom wijf had de hele blok kabel uitgetrokken
hoiquote:
mens is soms heel erg zo dat ze dichtbij mensen wil komen, door te praten enzoquote:
Andere fysio zoeken, dit schiet niet opquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:25 schreef Ynske het volgende:
dat kan en wil ik niet. ik voel me daar heel ongemakkelijk, bloot en onveilig bij.
fysio moet bij iedere actie toch eigenlijk ook vragen of je iets voelt en of het wel prettig is? En zeker moet hij/zij kunnen merken aan jouw reactie of het wel aanslaat of neitquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
mens is soms heel erg zo dat ze dichtbij mensen wil komen, door te praten enzo
en dat kan ik niet hebben. daarnaast wilde ze doordrammen om ontspanningsoefeningen te doen liggend op een tafel, en dat kan en wil ik niet. ik voel me daar heel ongemakkelijk, bloot en onveilig bij.
ik ben dus terug gekomen met dikke ogen, heel veel tranen die dwars zaten en heel veel hoofdpijn
grote jongen!quote:
Was er al niet bang voorquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn tagliatelle met zalm en spinazie is goed binnen te houden hoor Marc
Prijzig, maar goed. Vaker doen. Goed spulquote:
Dat is al een ouwe geloof ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
2 een pickup. Staat 60 meter hoog op een flat die opgeblazen wordt. Daarna zoeken ze de pick-up. Laten een monteur naar de motor kijken en het ding rijdt gewoon weg
Een rooie Toyotaquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Stomme stunts,
1 men neme 3 bestel bussen. Daarmee racen. Zegt er 1 daar moet ik dan hard mee de bocht door. En toen lag ie op zijn zijkant
2 een pickup. Staat 60 meter hoog op een flat die opgeblazen wordt. Daarna zoeken ze de pick-up. Laten een monteur naar de motor kijken en het ding rijdt gewoon weg
geen ideequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er nog iemand?
geen treinen kijken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja, ik ga gewoon uitslapen hoor
quote:
waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
en die ruud de wild ook zegwat een sukkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |