Geen geld zeg. Ik was gisteren voor Syriana al 7.50 bij Van Leest kwijtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:23 schreef pascalheister het volgende:
DVD Region 2 & 4: Little Fish
DVD Region 2: Natural Born Killers
DVD Region 3: Blood Diamond (2 Disc Set)
DVD Region 2: Syriana
DVD Region 2: The Party: Special Edition (2 Disc Set)
DVD Region 2: The Barbarian Invasions
DVD Region 2: Shooting Dogs
Inmiddels zijn de codes aangekomenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:15 schreef slindenau het volgende:
Emailtje van HMV.
[..]
Even jezelf met een 2e account aanmelden en gaan met die banaan![]()
Dus dat is lekker veel kortingquote:Sub Total £100.00
Discount £-82.01
Shipping £2.00
Total amount payable £19.99
dan ben je uberhaubt gestoord als je daar 100 pond voor uitgeeftquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Inmiddels zijn de codes aangekomen.
En op de site staan die pakketen inderdaad voor 100 pond te koop!
[..]
Dus dat is lekker veel korting.
Ja, dat lijkt me ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan ben je uberhaubt gestoord als je daar 100 pond voor uitgeeft![]()
Inderdaad. Zo overdreven, dat het tof isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:57 schreef Mikkie het volgende:
Hij was vet hè! Twee weken geleden bij ons ook in de sneak, hij is simpelweg schitterend
Ik ben gister ook geweest en inderdaad dezelfde ervaring (ik ben in Groningen geweest en heb ook nog niet vaak zo'n reactie gezien van het publiek. Heerlijke over-the-top aktie en sterke oneliners (Paul Giamatti: "Fuck me Sideways"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:07 schreef Dizer het volgende:
Shoot Em Up gezien bij de sneak preview
Nog nooit meegemaakt dat het publiek zovaak heeft geklapt.. toen ie begon.. tijdens de film en aan het einde
Geweldige film
Hier doet die het nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Timo20 het volgende:
Oh btw: ligt het aan mij of doet bij jullie ook www.dvdactive.com het niet meer
Ben ik dan ge-banned?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hier doet die het nog gewoon hoor.
hier ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hier doet die het nog gewoon hoor.
Hier nog steeds nietquote:
Zou tijd worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:31 schreef pascalheister het volgende:
limburg wordt langzaam afgezonderd
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou tijd worden.Geef ze eerst maar eens een cursus correct Nederlands praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |