Ja dat weet ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:34 schreef Professional het volgende:
Ja kerel, 40 uur per week werken is niet niks.
Elke dag colleges + werkcolleges van 9-17 ingeroosterd hebben is toch vrij 40 uurquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach kom, de meeste studies kosten geen 40 uur. Dat dat er officieel voor staat is wat anders
Anders lust ik er nog wel een paar. 53,33 uur studie, 30 uur bestuur en 20 uur werk zou ik dan elke week hebben. Daar komt het effectief ook niet op neer(hoewel dat qua bestuur en werk wél echt zo is...)
Heb vannochtend een mail gehad. Nieuwe eigenaren... en website is supersnel gewordenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:52 schreef Mikkie het volgende:
cd-wow is trouwens op dit moment voor aantal titels goed te doen, op de .us-versie.
zoals?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:52 schreef Mikkie het volgende:
cd-wow is trouwens op dit moment voor aantal titels goed te doen, op de .us-versie.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:01 schreef pascalheister het volgende:
alvast een glaasje azijn voor timo
je hebt zeker geen stem meer over van het fluiten?quote:Op zondag 30 september 2007 12:30 schreef Timo20 het volgende:
Môgguh![]()
![]()
![]()
[..]! had je het gezien? daar kan ik me nog eens meer boos over maken. als je op zo`n ontzettend amateuristische wijze 2 penalty`s weg geeft en Excelsior weer in de wedstrijd helpt
![]()
Mogen blij zijn dat ze niet veloren hebben
Maar ja, dat ze gaan lopen kloten als ze voorstaan: dat ben ik intussen wel gewend na bijna 15 jaar![]()
Dat valt echt ontzettend mee. Voor de tweede thuis wedstrijd achter elkaar had ik zoiets van: "waarom zou ik me daar druk over maken?" blijf gewoon voetballen dan is er compleet niets aan de hand en loop je zo over je tegenstander heen. Maar als je het zo weggeeft zoals gisteren en zoals tegen Feyenoord dan is het compleet je eigen schuld en niet eens een waard je er druk over te maken.quote:Op zondag 30 september 2007 12:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt zeker geen stem meer over van het fluiten?![]()
Hij kijkt een beetje moeilijkquote:Op zondag 30 september 2007 11:51 schreef Dizer het volgende:
Oh.. nieuwe avatarNieuwe personage verslaving
Chris Keller
uit
Oz
.
Volgens mij moest hij ook een paar keer bukken in de serie.quote:Op zondag 30 september 2007 14:50 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje moeilijk.
Hij liet juist anderen bukken!!!! Maar zelf was ie er ook niet vies van hoorquote:Op zondag 30 september 2007 14:54 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij ook een paar keer bukken in de serie.![]()
maar het is een tijd geleden dat ik het gezien mogelijk dat ik me vergis
Ozquote:Op zondag 30 september 2007 11:51 schreef Dizer het volgende:
Chris Keller
uit
Oz
.
Backstabberquote:Op zondag 30 september 2007 11:51 schreef Dizer het volgende:
Chris Keller
uit
Oz
.
Nouja, ze hebben het heel gemeen ingedeeld meestal: 1e + 2e uur college, [zelfstudie blok], 7e+8e uur college/terugkoppeling/aftekenen.quote:Op zondag 30 september 2007 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, dan welIk dacht meer aan een zooi colleges en verder zelfstudie die niemand doet
Als je alleen de 2e helft bekeek wel ja. De eerste helft was Roda beterquote:Op zondag 30 september 2007 13:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord heeft gewoon terecht gewonnen bij RodaEn we staan nu weer even bovenaan!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:37 schreef Shogo het volgende:
Heb de layout ook nog maar even op foksilver gezet die andere is me iets te druk.
Idd. en stront traag. Heb `m ook weer terug op fok-silver gezetquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:50 schreef Professional het volgende:
Is echt ff wennen aan de layout.
Volgens mij niet...quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Is er een manier om op www.play.com te omzeilen dat je als niet-inwoner van Engeland in Ponden kan afrekenen? Als je de prijs in Euro's zet verhogen ze de prijs nogal schandalig![]()
Maar lamstralen is juist super vermoeiend! En dat bijna 40 uur per weekquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusGeen studeren, maar lamstralen. Dan mag je je studie ook niet voor 40 uur rekenen, vind ik.
.
Geen geld zeg. Ik was gisteren voor Syriana al 7.50 bij Van Leest kwijtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:23 schreef pascalheister het volgende:
DVD Region 2 & 4: Little Fish
DVD Region 2: Natural Born Killers
DVD Region 3: Blood Diamond (2 Disc Set)
DVD Region 2: Syriana
DVD Region 2: The Party: Special Edition (2 Disc Set)
DVD Region 2: The Barbarian Invasions
DVD Region 2: Shooting Dogs
Inmiddels zijn de codes aangekomenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:15 schreef slindenau het volgende:
Emailtje van HMV.
[..]
Even jezelf met een 2e account aanmelden en gaan met die banaan![]()
Dus dat is lekker veel kortingquote:Sub Total £100.00
Discount £-82.01
Shipping £2.00
Total amount payable £19.99
dan ben je uberhaubt gestoord als je daar 100 pond voor uitgeeftquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Inmiddels zijn de codes aangekomen.
En op de site staan die pakketen inderdaad voor 100 pond te koop!
[..]
Dus dat is lekker veel korting.
Ja, dat lijkt me ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan ben je uberhaubt gestoord als je daar 100 pond voor uitgeeft![]()
Inderdaad. Zo overdreven, dat het tof isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:57 schreef Mikkie het volgende:
Hij was vet hè! Twee weken geleden bij ons ook in de sneak, hij is simpelweg schitterend
Ik ben gister ook geweest en inderdaad dezelfde ervaring (ik ben in Groningen geweest en heb ook nog niet vaak zo'n reactie gezien van het publiek. Heerlijke over-the-top aktie en sterke oneliners (Paul Giamatti: "Fuck me Sideways"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:07 schreef Dizer het volgende:
Shoot Em Up gezien bij de sneak preview
Nog nooit meegemaakt dat het publiek zovaak heeft geklapt.. toen ie begon.. tijdens de film en aan het einde
Geweldige film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |