Inderdaad. Zo overdreven, dat het tof isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:57 schreef Mikkie het volgende:
Hij was vet hè! Twee weken geleden bij ons ook in de sneak, hij is simpelweg schitterend
Ik ben gister ook geweest en inderdaad dezelfde ervaring (ik ben in Groningen geweest en heb ook nog niet vaak zo'n reactie gezien van het publiek. Heerlijke over-the-top aktie en sterke oneliners (Paul Giamatti: "Fuck me Sideways"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:07 schreef Dizer het volgende:
Shoot Em Up gezien bij de sneak preview
Nog nooit meegemaakt dat het publiek zovaak heeft geklapt.. toen ie begon.. tijdens de film en aan het einde
Geweldige film
Hier doet die het nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Timo20 het volgende:
Oh btw: ligt het aan mij of doet bij jullie ook www.dvdactive.com het niet meer
Ben ik dan ge-banned?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hier doet die het nog gewoon hoor.
hier ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hier doet die het nog gewoon hoor.
Hier nog steeds nietquote:
Zou tijd worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:31 schreef pascalheister het volgende:
limburg wordt langzaam afgezonderd
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou tijd worden.Geef ze eerst maar eens een cursus correct Nederlands praten
quote:
Aha, succes dan iigquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:32 schreef slindenau het volgende:
In ieder geval les ik nog tot eind November dit jaar...en pas na half Jan '08 mag ik (legaal) op >35kW afrijden.
Zeg dat wel zegquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:11 schreef drs_Kiwi het volgende:
Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben, van dat lessen...![]()
Ik kende hem al maar hij is wel goed gedaanquote:
Kende `m nog niet, m`n broertje liet `m zienquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik kende hem al maar hij is wel goed gedaan
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kende `m nog niet, m`n broertje liet `m zien
Truste![]()
![]()
![]()
Vaag idd:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:17 schreef Professional het volgende:
CD-Wow.nl is nu ook opeens dood, een of ander vaag hostingbedrijf krijg je te zien.
quote:cdwow.nl
De domeinnaam cdwow.nl is geregistreerd door een van onze klanten, maar er is momenteel geen website op actief.
Flauwquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:![]()
![]()
VAAAAAAAAKANTIEEE!!!!!
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Welk waardeloos programma?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:27 schreef Professional het volgende:
Weekend, eindelijk.
Nog even en dan is gelukkig dat waardeloze programma wat elke dag om 20.00 erop is afgelopen. Geen gemauw meer en filmpje opzetten.
NOT!quote:
Redelijk waardeloos idd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:36 schreef Professional het volgende:
[..]
Iets met goede en slechte tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |