Hier doet die het nog gewoon hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Timo20 het volgende:
Oh btw: ligt het aan mij of doet bij jullie ook www.dvdactive.com het niet meer
Ben ik dan ge-banned?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hier doet die het nog gewoon hoor.
hier ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hier doet die het nog gewoon hoor.
Hier nog steeds nietquote:
Zou tijd worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:31 schreef pascalheister het volgende:
limburg wordt langzaam afgezonderd
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou tijd worden.Geef ze eerst maar eens een cursus correct Nederlands praten
quote:
Aha, succes dan iigquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:32 schreef slindenau het volgende:
In ieder geval les ik nog tot eind November dit jaar...en pas na half Jan '08 mag ik (legaal) op >35kW afrijden.
Zeg dat wel zegquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:11 schreef drs_Kiwi het volgende:
Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben, van dat lessen...![]()
Ik kende hem al maar hij is wel goed gedaanquote:
Kende `m nog niet, m`n broertje liet `m zienquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik kende hem al maar hij is wel goed gedaan
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kende `m nog niet, m`n broertje liet `m zien
Truste![]()
![]()
![]()
Vaag idd:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:17 schreef Professional het volgende:
CD-Wow.nl is nu ook opeens dood, een of ander vaag hostingbedrijf krijg je te zien.
quote:cdwow.nl
De domeinnaam cdwow.nl is geregistreerd door een van onze klanten, maar er is momenteel geen website op actief.
Flauwquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:![]()
![]()
VAAAAAAAAKANTIEEE!!!!!
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Welk waardeloos programma?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:27 schreef Professional het volgende:
Weekend, eindelijk.
Nog even en dan is gelukkig dat waardeloze programma wat elke dag om 20.00 erop is afgelopen. Geen gemauw meer en filmpje opzetten.
NOT!quote:
Redelijk waardeloos idd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:36 schreef Professional het volgende:
[..]
Iets met goede en slechte tijden.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:04 schreef Professional het volgende:
Die pizza`s van New York Pizza zijn veel te lekker.
Maar ook een aanslag op mijn beurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |