zo klein zijn de mijne nou ook weer nietquote:Op donderdag 20 september 2007 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Air is denk ik een borsten kerel.![]()
Ja, ik heb het over het OV ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je gaat nu uit van zowel een woonplaats als een bestemming met station. Die 4,5 uur is hemelsbreed veel korter te doen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Air is denk ik een borsten kerel.![]()
Ik heb er nog niet onbeschaamd naar durven te turen!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zo klein zijn de mijne nou ook weer niet.
Nee, 4,5uur is lichtelijk optimistisch hoor maar zeker te halen. Tis een krappe 500km denk ik vanaf hier. Zit in de buurt van Tiel (gelderland)quote:
Ah oké. Vanaf hier (Breda) doen we er met 120 km per uur al 4,5 uur over namelijk. Of 4 uur. Dus dat is best hard wat jij rijdt danquote:Op donderdag 20 september 2007 11:56 schreef jackson het volgende:
Nee, 4,5uur is lichtelijk optimistisch hoor maar zeker te halen. Tis een krappe 500km denk ik vanaf hier. Zit in de buurt van Tiel (gelderland)
Piemelsquote:Op donderdag 20 september 2007 11:56 schreef jackson het volgende:
Borsten
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet onbeschaamd naar durven te turen!![]()
Klein of groot, het maakt niet uit... Als het maar borsten zijn!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zijn ze te klein anders kan je er niet omheen.
Dat is ook een maatstaf natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:59 schreef Godlike02 het volgende:
Dan zijn ze te klein anders kan je er niet omheen.
Zijn dat diezelfde bergen als waar Shakira ook aan refereert?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ook een maatstaf natuurlijk.
[afbeelding] She'll be coming round the mountain when she comes [afbeelding]
Niet stoppen onderweg en netjes 130 rijden in Frankrijk will do...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. Vanaf hier (Breda) doen we er met 120 km per uur al 4,5 uur over namelijk. Of 4 uur. Dus dat is best hard wat jij rijdt dan.
Ja, dat vind je wel wat... ?quote:
Dat verklaart.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef jackson het volgende:
Niet stoppen onderweg en netjes 130 rijden in Frankrijk will do...
Oohja, geen file![]()
Alleen maar om verwarring te zaaien. Alhoewel ze uiteraard het tegendeel beweert.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn dat diezelfde bergen als waar Shakira ook aan refereert?![]()
Dat dacht ik ookquote:
Daar zijn vrouwen goed in, het tegendeel beweren...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen maar om verwarring te zaaien. Alhoewel ze uiteraard het tegendeel beweert.
Of jij laat je makkelijk overhalenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn vrouwen goed in, het tegendeel beweren...![]()
Hoezo of?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Of jij laat je makkelijk overhalen.
Waaruit concludeer jij dat ik die bewering overneem?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Of jij laat je makkelijk overhalen. Of proberen ze het maar lukt het niet
?
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de lease auto is de reis al gratis... Voor jou is er nog wel een plekje vrij!
Ligt die onthoofde pop nog op het aanrecht?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Leuk hoor zo'n huisgenote die allerlei meldingen maakt bij de ssh, en wie moet alles regelen. Ik. Heel fijn bedankt, want ik heb het nog niet druk genoeg.
Dat is het nadeel van een fietsenmaker als vriend, die zijn doorgaans niet zo zorgzaam.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:19 schreef ijsprinses het volgende:
Ik ben nog steeds ziek, maar moet gewoon werken, en heb het zo vreselijk megadruk vandaag, terwijl de dokter me bevolen heeft in bed te gaan liggen... maar daar heb ik echt geen tijd voor.
[zelfmedelijden] Voel me zo klote!!! [zelfmedelijden/]![]()
je werk kan toch wel een dagje wachten? ga uitzieken joh!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:19 schreef ijsprinses het volgende:
Ik ben nog steeds ziek, maar moet gewoon werken, en heb het zo vreselijk megadruk vandaag, terwijl de dokter me bevolen heeft in bed te gaan liggen... maar daar heb ik echt geen tijd voor.
Oh en Anthraxx, sterkte...
Ga er voor het gemak eens van uit dat de dokter je dat niet voor niets beveelt?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:19 schreef ijsprinses het volgende:
Waarom geef je geen antwoord ?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat ik die bewering overneem?
Hoi,quote:Op donderdag 20 september 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik prefereer enkelvoud.
quote:
Ja weet ik ook wel... maar heb gewoon echt, echt, echt geen tijd om in bed te liggen vandaag. Moet nog 7 uur werken, kan echt niet anders, dan mn huis nog schoon/opgeruimd, koffer inpakken want ga een weekendje naar NL, en er komen kennissen in mijn huis logeren als ik weg ben.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ga er voor het gemak eens van uit dat de dokter je dat niet voor niets beveelt?
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een fietsenmaker als vriend, die zijn doorgaans niet zo zorgzaam.
Dat neem ik maar als een "ja"quote:
The_Ed?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Kan er hier iemand hongaars?
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 20 september 2007 13:46 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Moet nog 7 uur werken, kan echt niet anders
Op welke positie plaats jij jezelf eigenlijk als je nixxx een fietsenmaker noemt?quote:
Uitzieken heb je tijd genoeg voor als je dood neervalt...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:46 schreef ijsprinses het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel... maar heb gewoon echt, echt, echt geen tijd om in bed te liggen vandaag. Moet nog 7 uur werken, kan echt niet anders, dan mn huis nog schoon/opgeruimd, koffer inpakken want ga een weekendje naar NL, en er komen kennissen in mijn huis logeren als ik weg ben.
Zou het wel graag willen hoor, luisteren naar de dokter. (Heb sinds vandaag een penicilline kuur van 2000 mg per dag voor 10 dgn.) Maar ja, gaat even niet.
Moet weer door...![]()
Hahaha. Ja hoor J. Als JD me niet meer wil dan bellen we wel een keer.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:51 schreef jackson het volgende:
Dat neem ik maar als een "ja". Goed voor mijn zelfvertrouwen en zo
![]()
Dat rijmtquote:Op donderdag 20 september 2007 14:10 schreef TwistedDarling het volgende:
aiaiai, m'n oren.
de man van de kachel is aan het boren.
Dan is het misschien handig als mijn huidige vriendin mij ook niet meer wilquote:Op donderdag 20 september 2007 14:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hahaha. Ja hoor J. Als JD me niet meer wil dan bellen we wel een keer.
Het valt hier meequote:Op donderdag 20 september 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Is Fok bij iedereen zo irritant bezig trouwens? Continue "pagina kan niet gevonden worden" enzo.
Excuses, ik zat nog een beetje in de flow van het ontleden van wat poëzie vanmorgen heel vroeg.quote:
Of dat ze én jou én een blonde deerne uit Breda wil!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan is het misschien handig als mijn huidige vriendin mij ook niet meer wil
Waarschijnlijk beter dan gevatte opmerkingen over 'theater' en 'rol', gekoppeld aan belegen Shakespearecitaten.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Zouden ze dat waarderen, zo'n eerlijk antwoord?
Qua originaliteit vast, inhoudelijk betwijfel ik het...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Zijn er nog andere factoren die volgens jou een rol spelen in de totstandkoming van theater?
Ongetwijfeld, al heb ik te weinig verstand van de theaterwereld om daar nu iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Zouden ze dat waarderen, zo'n eerlijk antwoord?
Inderdaad... die kans had ik voor het gemak maar even verwaarloosdquote:Op donderdag 20 september 2007 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dat ze én jou én een blonde deerne uit Breda wil!
Ik zou het voor de zekerheid maar even ter sprake brengen de eerstvolgende keer dat je haar spreekt...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad... die kans had ik voor het gemak maar even verwaarloosd
Ik ga er niet vanuit dat het voorval zich spoedig zal voordoen. Aan de andere kant... het is altijd leuk om te weten of de mogelijkheden er zijn vanuit haar kantquote:Op donderdag 20 september 2007 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou het voor de zekerheid maar even ter sprake brengen de eerstvolgende keer dat je haar spreekt...![]()
Correct!quote:
Blonde deernes genoeg in Breda...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat het voorval zich spoedig zal voordoen. Aan de andere kant... het is altijd leuk om te weten of de mogelijkheden er zijn vanuit haar kant![]()
Je kan het maar beter even checken met je medemens...quote:
Gegeven dat je er uiteraard naast Kuuks geen nodig hebt, is 'genoeg' exact de juiste term.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blonde deernes genoeg in Breda...
Hier ook wel hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blonde deernes genoeg in Breda...
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat je er uiteraard naast Kuuks geen nodig hebt, is 'genoeg' exact de juiste term.
Het is niet zo dat dit een belangrijke opdracht is gelukkig. Meer een check of je de stof wel hebt gelezen voor je naar het hoorcollege komt. Deze vraag is dan wel een uitzondering, want het valt niet uit de stof te halen.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua originaliteit vast, inhoudelijk betwijfel ik het...
Done deal.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef jackson het volgende:
Dan is het misschien handig als mijn huidige vriendin mij ook niet meer wil
Ik heb mijn priveleven nog nooit fatsoenlijk bij Fok! betrokken dus vertel mij niksquote:Op donderdag 20 september 2007 14:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil JD niet kwijt trouwens J.. Dus ik denk dat het bij een simpele forumuitspraak moet blijven. En er verder .. blablabla je weet wel.
Ik noem alle mensen die in Delft gestudeerd hebben fietsenmaker.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op welke positie plaats jij jezelf eigenlijk als je nixxx een fietsenmaker noemt?
True, true.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:46 schreef jackson het volgende:
Ik heb mijn priveleven nog nooit fatsoenlijk bij Fok! betrokken dus vertel mij niks. Allemaal geleuter... maar het is vermakend
![]()
Het bestaat. Voor sommigen.quote:
Niet noodzakelijk geheel onterecht, mag ik daar wel aan toevoegen.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik noem alle mensen die in Delft gestudeerd hebben fietsenmaker.![]()
Sorryquote:
Nee, dat heeft zeker zo zijn reden.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk geheel onterecht, mag ik daar wel aan toevoegen.
Newbies stuiteren nog zo liefquote:
Ik ben niet zo van "leg je priveleven neer op fok!". Heb er ook totaal geen behoefte aan... Verder ook geen kloon waar ik wel privedingen mee post of zo.quote:
Ff door het bushokje heen getyft wordenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Newbies stuiteren nog zo lief.
Ja hèquote:
Op mijn hoofdpijn perikelen en m'n mannetje na, same here.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef jackson het volgende:
Ik ben niet zo van "leg je priveleven neer op fok!". Heb er ook totaal geen behoefte aan... Verder ook geen kloon waar ik wel privedingen mee post of zo.
Wat mij echt bezig houd in het leven zal ik je hier niet terugvindenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op mijn hoofdpijn perikelen en m'n mannetje na, same here.
Jij hebt wel enig recht van spreken. Je zit zelf immers in een beroepsgroep die ook sterk gegeneraliseerd wordt.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik noem alle mensen die in Delft gestudeerd hebben fietsenmaker.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt wel enig recht van spreken. Je zit zelf immers in een beroepsgroep die ook sterk gegeneraliseerd wordt.
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk geheel onterecht, mag ik daar wel aan toevoegen.
Dat magquote:Op donderdag 20 september 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een nieuwe signature jongens.
Wie verzint wat leuks, bedoel ik dan eigenlijk.quote:
Dat doen wij al op dagelijkse basis. Laat je inspireren door de vele lofposts die met enige regelmaat voorbij komen.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie verzint wat leuks, bedoel ik dan eigenlijk.
Ok.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:04 schreef Litpho het volgende:
Dat doen wij al op dagelijkse basis. Laat je inspireren door de vele lofposts die met enige regelmaat voorbij komen.
Jijzelf misschienquote:Op donderdag 20 september 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie verzint wat leuks, bedoel ik dan eigenlijk.
Gel;ukkig weet jij nu hoe onterecht dat is.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt wel enig recht van spreken. Je zit zelf immers in een beroepsgroep die ook sterk gegeneraliseerd wordt.
HUH. Hoe kom je dáár nou weer op?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef jackson het volgende:
"Ik ben kuuk.... neuken zonder te bewegen... da's de truc"
Altijd maar weer seks enzo![]()
Oeh, chocolade.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef Aarti het volgende:
ik heb Daim, best lekker
Geeeeeeeeeeen idee... ik dacht een rijmpje voor in je naamquote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HUH. Hoe kom je dáár nou weer op? [afbeelding]
je bent een sexbeestquote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HUH. Hoe kom je dáár nou weer op? [afbeelding]
Ja, de generalisatie is inderdaad geen representatieve afspiegeling van de werkelijkheid...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gel;ukkig weet jij nu hoe onterecht dat is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |