Mja, dan heb ik iig die deadline vanmiddag iig ruim gehaald. Maar vannacht om 12 u heb ik nog een deadline. 23.00 u voor mij dusquote:Op donderdag 20 september 2007 08:23 schreef Q. het volgende:
Goed bezig zo vroeg, Twist. Ik begin wel ergens na de middag met werken.
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet zoveel zin om iets nuttigs te ondernemen. Ik voel me waardeloos.
Je bent vooral goed bezig!quote:Op donderdag 20 september 2007 08:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Plichtsgetrouw als ik ben. En streberig. En meer van dat soort zaken.
Dat ben ik ook, maar ik besef me ook dat ik het mezelf wel eens onnodig moeilijk maak.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent vooral goed bezig!![]()
Je gaat niet achterover zitten leunen en wachten op resultaat van die therapie, nee, je gaat er actief mee aan de slag! Wat mij betreft mag je best trots zijn op jezelf tot zover...![]()
Daarvan bewust te zijn is natuurlijk een goed begin. Heb je iemand die je af en toe even tegen houdt als je te hard gaat?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, maar ik besef me ook dat ik het mezelf wel eens onnodig moeilijk maak.
Ik werd op de fiets duizelig, hoofdpijnig. Ik ben moe, want ik heb ontzettend slecht geslapen. En nu zit ik hier een beetje suf te archiveren. Gewoon een dipdagje denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Kuukske. [afbeelding]
Waarom voel je je zo?
Zeker. En nee, ik denk dat ik het meestal ook zo min mogelijk aan anderen laat weten als ik bezig ben met mezelf voorbij rennen.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarvan bewust te zijn is natuurlijk een goed begin. Heb je iemand die je af en toe even tegen houdt als je te hard gaat?
J.!quote:
Meisje toch, je bent ook nog steeds ziek. Erg lastig als je ineens voor langere tijd zo uit je normale doen bent. Wel goed naar jezelf (en naar de dokter) luisteren he.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werd op de fiets duizelig, hoofdpijnig. Ik ben moe, want ik heb ontzettend slecht geslapen. En nu zit ik hier een beetje suf te archiveren. Gewoon een dipdagje denk ik.
Ja prima... Lange dag vandaag aangezien ik om half 6 vanmiddag nog bij een klant moet zijn. Verwacht daar rond half 9 wel klaar te zijn (hoop ik ookquote:Op donderdag 20 september 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
J.!. Dank je.
Hoe is het met jou?
Ik maak er even een 'mental note' van. Als jij zegt dat alles prima gaat, dan is dat het signaal om je te temperen begrijp ik...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeker. En nee, ik denk dat ik het meestal ook zo min mogelijk aan anderen laat weten als ik bezig ben met mezelf voorbij rennen.
Mja, ik heb wat pijnstillers ingenomen, dat lijkt vooralsnog wel te helpen. Maar niet veelquote:Op donderdag 20 september 2007 09:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Meisje toch, je bent ook nog steeds ziek. Erg lastig als je ineens voor langere tijd zo uit je normale doen bent. Wel goed naar jezelf (en naar de dokter) luisteren he. [afbeelding]
Half 9. Poeh. Waarom begin je dan nog gewoon om half 12 pas?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef jackson het volgende:
Ja prima... Lange dag vandaag aangezien ik om half 6 vanmiddag nog bij een klant moet zijn. Verwacht daar rond half 9 wel klaar te zijn (hoop ik ook).
Verder alles prima eigenlijk... ouders gaan een weekje op vakantie dus lekker alleen thuis en morgen vrij![]()
Nou, tegenwoordig gaat het ook vaak daadwerkelijk prima gaat.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak er even een 'mental note' van. Als jij zegt dat alles prima gaat, dan is dat het signaal om je te temperen begrijp ik...
Omdat het gewoon een extra klusje is wat erbij komt... zoals zo vaak hier. Dat is gewoon een onderdeel van je werk hier. Ga je moeilijk doen over dat soort dingen dan kan je beter een andere baan zoeken. Nachtwerk af en toe is geen uitzondering, dat heb ik ook al meegemaakt.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Half 9. Poeh. Waarom begin je dan nog gewoon om half 12 pas?. Doe/deed ik ook altijd als ik tot 9 uur moet werken.
Maar lekker rustig dus volgende week, altijd lekker.
Ik blijf je scherp in de gaten houden. Niet dat dat een straf is natuurlijk...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig gaat het ook vaak daadwerkelijk prima gaat.
Maar ik denk dat jij me wel goed genoeg kent om het te kunnen herkennen als het niet zo is..
Laten we afspreken dat ik ook mijn best doe om het jou te laten weten als het me teveel wordt. Misschien helpt dat.
Oohw, oké. Hart voor de zaak enzo dus.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:39 schreef jackson het volgende:
Omdat het gewoon een extra klusje is wat erbij komt... zoals zo vaak hier. Dat is gewoon een onderdeel van je werk hier. Ga je moeilijk doen over dat soort dingen dan kan je beter een andere baan zoeken. Nachtwerk af en toe is geen uitzondering, dat heb ik ook al meegemaakt.
Ouders zijn nu al weg... dus nu rust![]()
Ik heb TD, Q, Memento-Mori, Anthraxx, Burdie, Nosh en Webspider een keer gezien. That's all.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:40 schreef jackson het volgende:
Kennen jullie elkaar allemaal persoonlijk hier of niet ?
(verder geen aanval of zo)
Sommigen meer dan anderen!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:40 schreef jackson het volgende:
Kennen jullie elkaar allemaal persoonlijk hier of niet ?
(verder geen aanval of zo)
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf je scherp in de gaten houden. Niet dat dat een straf is natuurlijk...![]()
Juh, plus af en toe een uurtje of wat meer maken. Is ook niet meer dan normaal wat mij betreftquote:Op donderdag 20 september 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oohw, oké. Hart voor de zaak enzo dus.
Check!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb TD, Q, Memento-Mori, Anthraxx, Burdie, Nosh en Webspider een keer gezien. That's all.
En JDude, maar dat is een gevalletje apart.
Voor zolang het duurt... Per oktober is ze ingeloot voor een opleiding, dus we zijn al op zoek naar een volgende...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:45 schreef TwistedDarling het volgende:
Tijd voor wat huishoudelijk werk.
Mag ik je huishoudster een keer lenen Air?
Ja, is ook zo. Hoewel ik dat in het bedrijfsleven meer had, dan nu in het onderwijs.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:46 schreef jackson het volgende:
Juh, plus af en toe een uurtje of wat meer maken. Is ook niet meer dan normaal wat mij betreft![]()
Oh, probleemloos. Maar zo gauw het uurtjes worden wel geschreven.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Juh, plus af en toe een uurtje of wat meer maken. Is ook niet meer dan normaal wat mij betreft![]()
Dag Aarti.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:51 schreef Aarti het volgende:
goejiemorge
Ja, hoiquote:Op donderdag 20 september 2007 09:51 schreef Aarti het volgende:
goejiemorge
Druk. Nog anderhalve week. Daarna is de rust wedergekeerdquote:
waarom zo druk?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Druk. Nog anderhalve week. Daarna is de rust wedergekeerd.
jammer.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zolang het duurt... Per oktober is ze ingeloot voor een opleiding, dus we zijn al op zoek naar een volgende...
Omdat ik bij een klant zit en een behoorlijke reistijd heb. Dat vreet redelijk wat vrije tijd op.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ik bij een klant zit en een behoorlijke reistijd heb. Dat vreet redelijk wat vrije tijd op.
Indeedquote:
Goedemorgenquote:
hoeveel reistijd heb je dna?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ik bij een klant zit en een behoorlijke reistijd heb. Dat vreet redelijk wat vrije tijd op.
Totaal. Maar dat vond ik eigenlijk ook wel genoeg.quote:
Kan je dan niet beter in een hotel gaan zitten?quote:
Als ik bij 1,5 uur in een hotel zou gaan zitten, kwam ik met regelmaat niet meer thuisquote:Op donderdag 20 september 2007 10:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter in een hotel gaan zitten?
Hier doen we dat zodra we meer dan 1,5uur reistijd hebben (enkel)
Da's een flink stuk.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Totaal. Maar dat vond ik eigenlijk ook wel genoeg.
haha, ja ze zijn hier verwendquote:Op donderdag 20 september 2007 10:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik bij 1,5 uur in een hotel zou gaan zitten, kwam ik met regelmaat niet meer thuis.
Reis je per auto of OV?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik bij 1,5 uur in een hotel zou gaan zitten, kwam ik met regelmaat niet meer thuis.
OV. Dus veel tijd om bij te lezen en forenzen te negeren.quote:
Ah. Da's wel lekker jaquote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
OV. Dus veel tijd om bij te lezen en forenzen te negeren.
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Ik krijg net te horen dat opa naar het ziekenhuis is gebracht, hij heeft inwendige bloedingen...
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
OV. Dus veel tijd om bij te lezen en forenzen te negeren.
bah.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Ik krijg net te horen dat opa naar het ziekenhuis is gebracht, hij heeft inwendige bloedingen...
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Jeetje Anniequote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Jemig Ant. Sterkte.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Tskquote:Op donderdag 20 september 2007 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij kan toch heul niet lezen?![]()
Mjaquote:Op donderdag 20 september 2007 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Het is wel een beetje de catchphrase van de week aan het worden he?.
Ja, ik verbaas mij er over dat alle shitzooi ineens achter elkaar gebeurd. Maar op dit moment weet ik nog niet meer dan dat daarboven.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Niet echt tof.
En jullie hadden al zo'n ontzettende portie ellende gehad. Bah.
Hmm, dat is niet best nee. Hoe oud is de beste manquote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Sterkte.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
78 jaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet best nee. Hoe oud is de beste man?
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Sterkte.
Alles gaat mis sinds jullie in Zeist zijn, tijd om maar weer te verhuizen.[/truth
]
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Pff.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
.
Ik ben eerder toe aan een goede vakantie eigenlijk
En. Hoe voelt dat?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:17 schreef AirwiN het volgende:
Zo, terug naar af!
Verder wel redelijk vitaal nog ?! Of werd het al minder.... ?quote:
Mocht je wel door start heen ?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:17 schreef AirwiN het volgende:
Zo, terug naar af!
Als thuiskomen!quote:
Hmm, dan zijn de inwendige bloedingen toch een erg slecht verhaal als je al alcoholist bent. Waarschijnlijk de boel kapot gedronkenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, opa is al 10 jaar (zoniet meer; sinds het overlijden van mijn oma) alcohollist. Dus niet vitaal (verre van zelfs). Ging steeds harder achteruit...
Dat is een prettig gevoel.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:22 schreef AirwiN het volgende:
Als thuiskomen!
Alleen heen. Litpho vertrekt 's ochtends om 4.00 uur om op tijd aanwezig te kunnen zijn en is dan 's avonds om 10 uur thuis.quote:
Kan die toch nog een nette 6uur slapen per nachtquote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen heen. Litpho vertrekt 's ochtends om 4.00 uur om op tijd aanwezig te kunnen zijn en is dan 's avonds om 10 uur thuis.
jij ook goeiemorgenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen heen. Litpho vertrekt 's ochtends om 4.00 uur om op tijd aanwezig te kunnen zijn en is dan 's avonds om 10 uur thuis.
Plus die negen uur dat hij in het OV kan slapen per dag!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan die toch nog een nette 6uur slapen per nacht![]()
Zullen we daar onze Den Haag meet hou'en...quote:
Lijkt me leuk. Ooit. Als ik geld heb.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we daar onze Den Haag meet hou'en...![]()
Met de lease auto is de reis al gratis... Voor jou is er nog wel een plekje vrij!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Ooit. Als ik geld heb.
Zit je in Breda ofzo dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:37 schreef jackson het volgende:
Mooie opmerking ook... "alleen heen"
Met 4,5uur zit je (vanuit hier) in Parijs![]()
Het zou alleen mogelijk geweest zijn als hij in Groningen zou wonen en in Maastricht zou werken.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:37 schreef jackson het volgende:
Mooie opmerking ook... "alleen heen"
Met 4,5uur zit je (vanuit hier) in Parijs![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de lease auto is de reis al gratis... Voor jou is er nog wel een plekje vrij!
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou alleen mogelijk geweest zijn als hij in Groningen zou wonen en in Maastricht zou werken.![]()
Je gaat nu uit van zowel een woonplaats als een bestemming met station. Die 4,5 uur is hemelsbreed veel korter te doen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou alleen mogelijk geweest zijn als hij in Groningen zou wonen en in Maastricht zou werken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |