hoeveel reistijd heb je dna?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ik bij een klant zit en een behoorlijke reistijd heb. Dat vreet redelijk wat vrije tijd op.
Totaal. Maar dat vond ik eigenlijk ook wel genoeg.quote:
Kan je dan niet beter in een hotel gaan zitten?quote:
Als ik bij 1,5 uur in een hotel zou gaan zitten, kwam ik met regelmaat niet meer thuisquote:Op donderdag 20 september 2007 10:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter in een hotel gaan zitten?
Hier doen we dat zodra we meer dan 1,5uur reistijd hebben (enkel)
Da's een flink stuk.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Totaal. Maar dat vond ik eigenlijk ook wel genoeg.
haha, ja ze zijn hier verwendquote:Op donderdag 20 september 2007 10:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik bij 1,5 uur in een hotel zou gaan zitten, kwam ik met regelmaat niet meer thuis.
Reis je per auto of OV?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik bij 1,5 uur in een hotel zou gaan zitten, kwam ik met regelmaat niet meer thuis.
OV. Dus veel tijd om bij te lezen en forenzen te negeren.quote:
Ah. Da's wel lekker jaquote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
OV. Dus veel tijd om bij te lezen en forenzen te negeren.
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Ik krijg net te horen dat opa naar het ziekenhuis is gebracht, hij heeft inwendige bloedingen...
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
OV. Dus veel tijd om bij te lezen en forenzen te negeren.
bah.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Ik krijg net te horen dat opa naar het ziekenhuis is gebracht, hij heeft inwendige bloedingen...
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Jeetje Anniequote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Jemig Ant. Sterkte.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Tskquote:Op donderdag 20 september 2007 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij kan toch heul niet lezen?![]()
Mjaquote:Op donderdag 20 september 2007 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Het is wel een beetje de catchphrase van de week aan het worden he?.
Ja, ik verbaas mij er over dat alle shitzooi ineens achter elkaar gebeurd. Maar op dit moment weet ik nog niet meer dan dat daarboven.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Niet echt tof.
En jullie hadden al zo'n ontzettende portie ellende gehad. Bah.
Hmm, dat is niet best nee. Hoe oud is de beste manquote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Sterkte.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
78 jaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet best nee. Hoe oud is de beste man?
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Sterkte.
Alles gaat mis sinds jullie in Zeist zijn, tijd om maar weer te verhuizen.[/truth
]
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Pff.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
.
Ik ben eerder toe aan een goede vakantie eigenlijk
En. Hoe voelt dat?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:17 schreef AirwiN het volgende:
Zo, terug naar af!
Verder wel redelijk vitaal nog ?! Of werd het al minder.... ?quote:
Mocht je wel door start heen ?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:17 schreef AirwiN het volgende:
Zo, terug naar af!
Als thuiskomen!quote:
Hmm, dan zijn de inwendige bloedingen toch een erg slecht verhaal als je al alcoholist bent. Waarschijnlijk de boel kapot gedronkenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, opa is al 10 jaar (zoniet meer; sinds het overlijden van mijn oma) alcohollist. Dus niet vitaal (verre van zelfs). Ging steeds harder achteruit...
Dat is een prettig gevoel.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:22 schreef AirwiN het volgende:
Als thuiskomen!
Alleen heen. Litpho vertrekt 's ochtends om 4.00 uur om op tijd aanwezig te kunnen zijn en is dan 's avonds om 10 uur thuis.quote:
Kan die toch nog een nette 6uur slapen per nachtquote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen heen. Litpho vertrekt 's ochtends om 4.00 uur om op tijd aanwezig te kunnen zijn en is dan 's avonds om 10 uur thuis.
jij ook goeiemorgenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen heen. Litpho vertrekt 's ochtends om 4.00 uur om op tijd aanwezig te kunnen zijn en is dan 's avonds om 10 uur thuis.
Plus die negen uur dat hij in het OV kan slapen per dag!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan die toch nog een nette 6uur slapen per nacht![]()
Zullen we daar onze Den Haag meet hou'en...quote:
Lijkt me leuk. Ooit. Als ik geld heb.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we daar onze Den Haag meet hou'en...![]()
Met de lease auto is de reis al gratis... Voor jou is er nog wel een plekje vrij!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Ooit. Als ik geld heb.
Zit je in Breda ofzo dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:37 schreef jackson het volgende:
Mooie opmerking ook... "alleen heen"
Met 4,5uur zit je (vanuit hier) in Parijs![]()
Het zou alleen mogelijk geweest zijn als hij in Groningen zou wonen en in Maastricht zou werken.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:37 schreef jackson het volgende:
Mooie opmerking ook... "alleen heen"
Met 4,5uur zit je (vanuit hier) in Parijs![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de lease auto is de reis al gratis... Voor jou is er nog wel een plekje vrij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |