hoeveel reistijd heb je dna?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ik bij een klant zit en een behoorlijke reistijd heb. Dat vreet redelijk wat vrije tijd op.
Totaal. Maar dat vond ik eigenlijk ook wel genoeg.quote:
Kan je dan niet beter in een hotel gaan zitten?quote:
Als ik bij 1,5 uur in een hotel zou gaan zitten, kwam ik met regelmaat niet meer thuisquote:Op donderdag 20 september 2007 10:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter in een hotel gaan zitten?
Hier doen we dat zodra we meer dan 1,5uur reistijd hebben (enkel)
Da's een flink stuk.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Totaal. Maar dat vond ik eigenlijk ook wel genoeg.
haha, ja ze zijn hier verwendquote:Op donderdag 20 september 2007 10:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik bij 1,5 uur in een hotel zou gaan zitten, kwam ik met regelmaat niet meer thuis.
Reis je per auto of OV?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik bij 1,5 uur in een hotel zou gaan zitten, kwam ik met regelmaat niet meer thuis.
OV. Dus veel tijd om bij te lezen en forenzen te negeren.quote:
Ah. Da's wel lekker jaquote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
OV. Dus veel tijd om bij te lezen en forenzen te negeren.
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Ik krijg net te horen dat opa naar het ziekenhuis is gebracht, hij heeft inwendige bloedingen...
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
OV. Dus veel tijd om bij te lezen en forenzen te negeren.
bah.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Ik krijg net te horen dat opa naar het ziekenhuis is gebracht, hij heeft inwendige bloedingen...
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Jeetje Anniequote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Jemig Ant. Sterkte.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Tskquote:Op donderdag 20 september 2007 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij kan toch heul niet lezen?![]()
Mjaquote:Op donderdag 20 september 2007 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Het is wel een beetje de catchphrase van de week aan het worden he?.
Ja, ik verbaas mij er over dat alle shitzooi ineens achter elkaar gebeurd. Maar op dit moment weet ik nog niet meer dan dat daarboven.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Niet echt tof.
En jullie hadden al zo'n ontzettende portie ellende gehad. Bah.
Hmm, dat is niet best nee. Hoe oud is de beste manquote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
Sterkte.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat lekker hier...
78 jaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet best nee. Hoe oud is de beste man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |