Mja, dan heb ik iig die deadline vanmiddag iig ruim gehaald. Maar vannacht om 12 u heb ik nog een deadline. 23.00 u voor mij dusquote:Op donderdag 20 september 2007 08:23 schreef Q. het volgende:
Goed bezig zo vroeg, Twist. Ik begin wel ergens na de middag met werken.
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb niet zoveel zin om iets nuttigs te ondernemen. Ik voel me waardeloos.
Je bent vooral goed bezig!quote:Op donderdag 20 september 2007 08:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Plichtsgetrouw als ik ben. En streberig. En meer van dat soort zaken.
Dat ben ik ook, maar ik besef me ook dat ik het mezelf wel eens onnodig moeilijk maak.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent vooral goed bezig!![]()
Je gaat niet achterover zitten leunen en wachten op resultaat van die therapie, nee, je gaat er actief mee aan de slag! Wat mij betreft mag je best trots zijn op jezelf tot zover...![]()
Daarvan bewust te zijn is natuurlijk een goed begin. Heb je iemand die je af en toe even tegen houdt als je te hard gaat?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, maar ik besef me ook dat ik het mezelf wel eens onnodig moeilijk maak.
Ik werd op de fiets duizelig, hoofdpijnig. Ik ben moe, want ik heb ontzettend slecht geslapen. En nu zit ik hier een beetje suf te archiveren. Gewoon een dipdagje denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Kuukske. [afbeelding]
Waarom voel je je zo?
Zeker. En nee, ik denk dat ik het meestal ook zo min mogelijk aan anderen laat weten als ik bezig ben met mezelf voorbij rennen.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarvan bewust te zijn is natuurlijk een goed begin. Heb je iemand die je af en toe even tegen houdt als je te hard gaat?
J.!quote:
Meisje toch, je bent ook nog steeds ziek. Erg lastig als je ineens voor langere tijd zo uit je normale doen bent. Wel goed naar jezelf (en naar de dokter) luisteren he.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik werd op de fiets duizelig, hoofdpijnig. Ik ben moe, want ik heb ontzettend slecht geslapen. En nu zit ik hier een beetje suf te archiveren. Gewoon een dipdagje denk ik.
Ja prima... Lange dag vandaag aangezien ik om half 6 vanmiddag nog bij een klant moet zijn. Verwacht daar rond half 9 wel klaar te zijn (hoop ik ookquote:Op donderdag 20 september 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
J.!. Dank je.
Hoe is het met jou?
Ik maak er even een 'mental note' van. Als jij zegt dat alles prima gaat, dan is dat het signaal om je te temperen begrijp ik...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zeker. En nee, ik denk dat ik het meestal ook zo min mogelijk aan anderen laat weten als ik bezig ben met mezelf voorbij rennen.
Mja, ik heb wat pijnstillers ingenomen, dat lijkt vooralsnog wel te helpen. Maar niet veelquote:Op donderdag 20 september 2007 09:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Meisje toch, je bent ook nog steeds ziek. Erg lastig als je ineens voor langere tijd zo uit je normale doen bent. Wel goed naar jezelf (en naar de dokter) luisteren he. [afbeelding]
Half 9. Poeh. Waarom begin je dan nog gewoon om half 12 pas?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef jackson het volgende:
Ja prima... Lange dag vandaag aangezien ik om half 6 vanmiddag nog bij een klant moet zijn. Verwacht daar rond half 9 wel klaar te zijn (hoop ik ook).
Verder alles prima eigenlijk... ouders gaan een weekje op vakantie dus lekker alleen thuis en morgen vrij![]()
Nou, tegenwoordig gaat het ook vaak daadwerkelijk prima gaat.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak er even een 'mental note' van. Als jij zegt dat alles prima gaat, dan is dat het signaal om je te temperen begrijp ik...
Omdat het gewoon een extra klusje is wat erbij komt... zoals zo vaak hier. Dat is gewoon een onderdeel van je werk hier. Ga je moeilijk doen over dat soort dingen dan kan je beter een andere baan zoeken. Nachtwerk af en toe is geen uitzondering, dat heb ik ook al meegemaakt.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Half 9. Poeh. Waarom begin je dan nog gewoon om half 12 pas?. Doe/deed ik ook altijd als ik tot 9 uur moet werken.
Maar lekker rustig dus volgende week, altijd lekker.
Ik blijf je scherp in de gaten houden. Niet dat dat een straf is natuurlijk...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig gaat het ook vaak daadwerkelijk prima gaat.
Maar ik denk dat jij me wel goed genoeg kent om het te kunnen herkennen als het niet zo is..
Laten we afspreken dat ik ook mijn best doe om het jou te laten weten als het me teveel wordt. Misschien helpt dat.
Oohw, oké. Hart voor de zaak enzo dus.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:39 schreef jackson het volgende:
Omdat het gewoon een extra klusje is wat erbij komt... zoals zo vaak hier. Dat is gewoon een onderdeel van je werk hier. Ga je moeilijk doen over dat soort dingen dan kan je beter een andere baan zoeken. Nachtwerk af en toe is geen uitzondering, dat heb ik ook al meegemaakt.
Ouders zijn nu al weg... dus nu rust![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |