Niet noodzakelijk geheel onterecht, mag ik daar wel aan toevoegen.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik noem alle mensen die in Delft gestudeerd hebben fietsenmaker.![]()
Sorryquote:
Nee, dat heeft zeker zo zijn reden.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk geheel onterecht, mag ik daar wel aan toevoegen.
Newbies stuiteren nog zo liefquote:
Ik ben niet zo van "leg je priveleven neer op fok!". Heb er ook totaal geen behoefte aan... Verder ook geen kloon waar ik wel privedingen mee post of zo.quote:
Ff door het bushokje heen getyft wordenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Newbies stuiteren nog zo lief.
Ja hèquote:
Op mijn hoofdpijn perikelen en m'n mannetje na, same here.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef jackson het volgende:
Ik ben niet zo van "leg je priveleven neer op fok!". Heb er ook totaal geen behoefte aan... Verder ook geen kloon waar ik wel privedingen mee post of zo.
Wat mij echt bezig houd in het leven zal ik je hier niet terugvindenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op mijn hoofdpijn perikelen en m'n mannetje na, same here.
Jij hebt wel enig recht van spreken. Je zit zelf immers in een beroepsgroep die ook sterk gegeneraliseerd wordt.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik noem alle mensen die in Delft gestudeerd hebben fietsenmaker.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt wel enig recht van spreken. Je zit zelf immers in een beroepsgroep die ook sterk gegeneraliseerd wordt.
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk geheel onterecht, mag ik daar wel aan toevoegen.
Dat magquote:Op donderdag 20 september 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een nieuwe signature jongens.
Wie verzint wat leuks, bedoel ik dan eigenlijk.quote:
Dat doen wij al op dagelijkse basis. Laat je inspireren door de vele lofposts die met enige regelmaat voorbij komen.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie verzint wat leuks, bedoel ik dan eigenlijk.
Ok.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:04 schreef Litpho het volgende:
Dat doen wij al op dagelijkse basis. Laat je inspireren door de vele lofposts die met enige regelmaat voorbij komen.
Jijzelf misschienquote:Op donderdag 20 september 2007 15:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie verzint wat leuks, bedoel ik dan eigenlijk.
Gel;ukkig weet jij nu hoe onterecht dat is.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt wel enig recht van spreken. Je zit zelf immers in een beroepsgroep die ook sterk gegeneraliseerd wordt.
HUH. Hoe kom je dáár nou weer op?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef jackson het volgende:
"Ik ben kuuk.... neuken zonder te bewegen... da's de truc"
Altijd maar weer seks enzo![]()
Oeh, chocolade.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef Aarti het volgende:
ik heb Daim, best lekker
Geeeeeeeeeeen idee... ik dacht een rijmpje voor in je naamquote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HUH. Hoe kom je dáár nou weer op? [afbeelding]
je bent een sexbeestquote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HUH. Hoe kom je dáár nou weer op? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |