Het valt hier meequote:Op donderdag 20 september 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Is Fok bij iedereen zo irritant bezig trouwens? Continue "pagina kan niet gevonden worden" enzo.
Excuses, ik zat nog een beetje in de flow van het ontleden van wat poëzie vanmorgen heel vroeg.quote:
Of dat ze én jou én een blonde deerne uit Breda wil!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan is het misschien handig als mijn huidige vriendin mij ook niet meer wil
Waarschijnlijk beter dan gevatte opmerkingen over 'theater' en 'rol', gekoppeld aan belegen Shakespearecitaten.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Zouden ze dat waarderen, zo'n eerlijk antwoord?
Qua originaliteit vast, inhoudelijk betwijfel ik het...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Zijn er nog andere factoren die volgens jou een rol spelen in de totstandkoming van theater?
Ongetwijfeld, al heb ik te weinig verstand van de theaterwereld om daar nu iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Zouden ze dat waarderen, zo'n eerlijk antwoord?
Inderdaad... die kans had ik voor het gemak maar even verwaarloosdquote:Op donderdag 20 september 2007 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dat ze én jou én een blonde deerne uit Breda wil!
Ik zou het voor de zekerheid maar even ter sprake brengen de eerstvolgende keer dat je haar spreekt...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad... die kans had ik voor het gemak maar even verwaarloosd
Ik ga er niet vanuit dat het voorval zich spoedig zal voordoen. Aan de andere kant... het is altijd leuk om te weten of de mogelijkheden er zijn vanuit haar kantquote:Op donderdag 20 september 2007 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou het voor de zekerheid maar even ter sprake brengen de eerstvolgende keer dat je haar spreekt...![]()
Correct!quote:
Blonde deernes genoeg in Breda...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat het voorval zich spoedig zal voordoen. Aan de andere kant... het is altijd leuk om te weten of de mogelijkheden er zijn vanuit haar kant![]()
Je kan het maar beter even checken met je medemens...quote:
Gegeven dat je er uiteraard naast Kuuks geen nodig hebt, is 'genoeg' exact de juiste term.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blonde deernes genoeg in Breda...
Hier ook wel hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blonde deernes genoeg in Breda...
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat je er uiteraard naast Kuuks geen nodig hebt, is 'genoeg' exact de juiste term.
Het is niet zo dat dit een belangrijke opdracht is gelukkig. Meer een check of je de stof wel hebt gelezen voor je naar het hoorcollege komt. Deze vraag is dan wel een uitzondering, want het valt niet uit de stof te halen.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Qua originaliteit vast, inhoudelijk betwijfel ik het...
Done deal.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef jackson het volgende:
Dan is het misschien handig als mijn huidige vriendin mij ook niet meer wil
Ik heb mijn priveleven nog nooit fatsoenlijk bij Fok! betrokken dus vertel mij niksquote:Op donderdag 20 september 2007 14:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil JD niet kwijt trouwens J.. Dus ik denk dat het bij een simpele forumuitspraak moet blijven. En er verder .. blablabla je weet wel.
Ik noem alle mensen die in Delft gestudeerd hebben fietsenmaker.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op welke positie plaats jij jezelf eigenlijk als je nixxx een fietsenmaker noemt?
True, true.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:46 schreef jackson het volgende:
Ik heb mijn priveleven nog nooit fatsoenlijk bij Fok! betrokken dus vertel mij niks. Allemaal geleuter... maar het is vermakend
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |