de rld is helemaal aan de buitenkant van grunnquote:op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
om 14:00 ontmoeten we elkaar onder het grote blauwe bord dat ze niet hebbendan wachten we tot half 3 op de laatkomers
en vertrekken we per voet naar de grote markt
we kijken vluchtig naar de olle grieze en zoeken een kroeg op voor een middag drankje
tegen half 6 plunderen we de febo en vervolgens zetten wij koers naar de drie
![]()
tevens is er vanaf 14:00 uur tijd om toeristische plekjes te bekijken![]()
ik hoorde iets over voetballen en je moeder!quote:op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan niet komen lamlul, heb je nou niks geleerd bij die vrouwelijke ork?
tip:quote:op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee, maar ik ga erachter aan [afbeelding].
ik wil het ook wel weten..
bovendien: een stel fok!kers op 1 plaats krijgen lukt nog wel, maar iets daadwerkelijk organiseren.
waarom diequote:op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
om 14:00 ontmoeten we elkaar onder het grote blauwe bord dat ze niet hebbendan wachten we tot half 3 op de laatkomers
en vertrekken we per voet naar de grote markt
we kijken vluchtig naar de olle grieze en zoeken een kroeg op voor een middag drankje
tegen half 6 plunderen we de febo en vervolgens zetten wij koers naar de drie
![]()
tevens is er vanaf 14:00 uur tijd om toeristische plekjes te bekijken![]()
ja hoorquote:op donderdag 20 september 2007 16:58 schreef pussydeluxe het volgende:
zijn er genoeg kroegen in groningen waar zo'n 20, 30 mensen bij kunnen?
zoiets wou moemoe toch organiseren? dat speeddatings gedoe?quote:op donderdag 20 september 2007 16:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
tip:
we kunnen wel eerst winkelen bij de hema, vervolgens grote warme stroopwafels kopen op de markt en die opeten om het af te sluiten met een speed-datingsgesprek waarin je elkaar in 5 minuten geforceerd praten écht leert kennen.
das toch een kroeg voor het plebs en breezervolk?quote:op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef sebasser het volgende:
[..]
waarom diesmiley bij de drie?
de drie is eerder
hema, mits worst.quote:op donderdag 20 september 2007 16:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
tip:
we kunnen wel eerst winkelen bij de hema, vervolgens grote warme stroopwafels kopen op de markt en die opeten om het af te sluiten met een speed-datingsgesprek waarin je elkaar in 5 minuten geforceerd praten écht leert kennen.
bij de febo is de meeste ruimte.quote:op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ja hoorook wel een paar eetcafé's
![]()
ik heb een toe toe toeter op mijn waaa waaa waterscooter.quote:op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
das toch een kroeg voor het plebs en breezervolk?
rld ?quote:op donderdag 20 september 2007 16:59 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
de rld is helemaal aan de buitenkant van grunn
ow wist niet dat sommige mensen zoiets serieus wouden doen. nou ja, lijkt me leuk!!quote:op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef sebasser het volgende:
[..]
zoiets wou moemoe toch organiseren? dat speeddatings gedoe?
pi vergeten, schande!quote:op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef sebasser het volgende:
[..]
ik heb een toe toe toeter op mijn waaa waaa waterscooter.
het regionaal landschap dijleland is een streek tussen leuven en brussel met een grote landschappelijke waarde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |