newbies door bushokjes tiefen.quote:op donderdag 20 september 2007 16:47 schreef #ANONIEM het volgende:
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat gaan jullie nou doen 's middags in groningen
quote:op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee, maar ik ga erachter aan [afbeelding].
ik wil het ook wel weten..
bovendien: een stel fok!kers op 1 plaats krijgen lukt nog wel, maar iets daadwerkelijk organiseren.
om 14:00 ontmoeten we elkaar onder het grote blauwe bord dat ze niet hebbenquote:op donderdag 20 september 2007 16:47 schreef #ANONIEM het volgende:
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat gaan jullie nou doen 's middags in groningen
de rld is helemaal aan de buitenkant van grunnquote:op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
om 14:00 ontmoeten we elkaar onder het grote blauwe bord dat ze niet hebbendan wachten we tot half 3 op de laatkomers
en vertrekken we per voet naar de grote markt
we kijken vluchtig naar de olle grieze en zoeken een kroeg op voor een middag drankje
tegen half 6 plunderen we de febo en vervolgens zetten wij koers naar de drie
![]()
tevens is er vanaf 14:00 uur tijd om toeristische plekjes te bekijken![]()
ik hoorde iets over voetballen en je moeder!quote:op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan niet komen lamlul, heb je nou niks geleerd bij die vrouwelijke ork?
tip:quote:op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee, maar ik ga erachter aan [afbeelding].
ik wil het ook wel weten..
bovendien: een stel fok!kers op 1 plaats krijgen lukt nog wel, maar iets daadwerkelijk organiseren.
waarom diequote:op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
om 14:00 ontmoeten we elkaar onder het grote blauwe bord dat ze niet hebbendan wachten we tot half 3 op de laatkomers
en vertrekken we per voet naar de grote markt
we kijken vluchtig naar de olle grieze en zoeken een kroeg op voor een middag drankje
tegen half 6 plunderen we de febo en vervolgens zetten wij koers naar de drie
![]()
tevens is er vanaf 14:00 uur tijd om toeristische plekjes te bekijken![]()
ja hoorquote:op donderdag 20 september 2007 16:58 schreef pussydeluxe het volgende:
zijn er genoeg kroegen in groningen waar zo'n 20, 30 mensen bij kunnen?
zoiets wou moemoe toch organiseren? dat speeddatings gedoe?quote:op donderdag 20 september 2007 16:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
tip:
we kunnen wel eerst winkelen bij de hema, vervolgens grote warme stroopwafels kopen op de markt en die opeten om het af te sluiten met een speed-datingsgesprek waarin je elkaar in 5 minuten geforceerd praten écht leert kennen.
das toch een kroeg voor het plebs en breezervolk?quote:op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef sebasser het volgende:
[..]
waarom diesmiley bij de drie?
de drie is eerder
hema, mits worst.quote:op donderdag 20 september 2007 16:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
tip:
we kunnen wel eerst winkelen bij de hema, vervolgens grote warme stroopwafels kopen op de markt en die opeten om het af te sluiten met een speed-datingsgesprek waarin je elkaar in 5 minuten geforceerd praten écht leert kennen.
bij de febo is de meeste ruimte.quote:op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
ja hoorook wel een paar eetcafé's
![]()
ik heb een toe toe toeter op mijn waaa waaa waterscooter.quote:op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
das toch een kroeg voor het plebs en breezervolk?
rld ?quote:op donderdag 20 september 2007 16:59 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
de rld is helemaal aan de buitenkant van grunn
ow wist niet dat sommige mensen zoiets serieus wouden doen. nou ja, lijkt me leuk!!quote:op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef sebasser het volgende:
[..]
zoiets wou moemoe toch organiseren? dat speeddatings gedoe?
pi vergeten, schande!quote:op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef sebasser het volgende:
[..]
ik heb een toe toe toeter op mijn waaa waaa waterscooter.
het regionaal landschap dijleland is een streek tussen leuven en brussel met een grote landschappelijke waarde.quote:
diequote:op donderdag 20 september 2007 17:02 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
pi vergeten, schande!
quote:op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef sebasser het volgende:
[..]
bij de febo is de meeste ruimte.
red light districtquote:
jij hebt teveel films gezien, dat noemt men gewoon yvonne's theehuisje hier in groningen.quote:op donderdag 20 september 2007 17:04 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
red light district
ow wacht, die hebben ze in assen niet
quote:op donderdag 20 september 2007 17:05 schreef sebasser het volgende:
[..]
jij hebt teveel films gezien, dat noemt men gewoon yvonne's theehuisje hier in groningen.
dit is niet aan de andere kant. dan gaan we vanaf het station de museumbrug over lopen gewoon rechtdoor, dan de nieuwstad door en dan via de vismarkt naar de grote markt. en daar gaan we de kroeg terwijl we wachten op iedereen die bij de nieuwstad ergens naar binnen is gegaan.quote:op donderdag 20 september 2007 17:04 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
red light district
ow wacht, die hebben ze in assen niet
moemoe moet komen want moemoequote:op donderdag 20 september 2007 17:26 schreef pussydeluxe het volgende:
moemoe is in andere topics aan het vertellen dat ze twijfelt of ze naar de meet komt..
quote:op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef bullet-tooth het volgende:
enzo is denk ik de tofste tent, altijd goeie muziek en mooie vrouwen.
quote:op woensdag 17 januari 2007 21:27 schreef brammes het volgende:
- enzo: handig als je met een aantal mensen bent waarvan de ene helft wil relaxen/loungen en de andere helft lekker uit zijn dak wil gaan.
het voorstel dat je eerder deed geldt nog steeds?quote:op donderdag 20 september 2007 17:26 schreef pussydeluxe het volgende:
moemoe is in andere topics aan het vertellen dat ze twijfelt of ze naar de meet komt..
wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:op donderdag 20 september 2007 18:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
het voorstel dat je eerder deed geldt nog steeds?![]()
quote:
tuurlijkquote:op donderdag 20 september 2007 18:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
het voorstel dat je eerder deed geldt nog steeds?![]()
leugens!quote:op donderdag 20 september 2007 17:26 schreef pussydeluxe het volgende:
ieks. ik zit op mijn werk dude.quote:op donderdag 20 september 2007 18:12 schreef #ANONIEM het volgende:
[afbeelding]
en we gaan naar zo'n bandje.
als ik ga wel.quote:op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef blight het volgende:
of moemoe's aanbod moet nog gelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |