als je serieus wilt komen* blight: vervoer is te regelen (er gaan genoeg mensen die kant op) en slaapplaats is geen probleem (en nee je hoeft niet in zoeen gaar hostel).quote:op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef blight het volgende:
of moemoe's aanbod moet nog gelden.
sukkel.quote:op donderdag 20 september 2007 16:15 schreef deoxyribonucleic het volgende:
remlof!
ik kom niet, beter gezegd, ik kanniet komen
klootzak, jij verteld te veel aan astrid.quote:
omdat ik tegen astrid vertel dat jij een lauwe hemaworst stond te eten durf je nu niet meer te komen?quote:op donderdag 20 september 2007 16:36 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
klootzak, jij verteld te veel aan astrid.![]()
ik kan niet komen lamlul, heb je nou niks geleerd bij die vrouwelijke ork?quote:op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef sebasser het volgende:
[..]
omdat ik tegen astrid vertel dat jij een lauwe hemaworst stond te eten durf je nu niet meer te komen?
ik heb werkelijk geen flauw idee, maar ik ga erachter aanquote:op donderdag 20 september 2007 16:47 schreef #ANONIEM het volgende:
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat gaan jullie nou doen 's middags in groningen
newbies door bushokjes tiefen.quote:op donderdag 20 september 2007 16:47 schreef #ANONIEM het volgende:
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee, maar ik ga erachter aan [afbeelding].
ik wil het ook wel weten..
bovendien: een stel fok!kers op 1 plaats krijgen lukt nog wel, maar iets daadwerkelijk organiseren.
om 14:00 ontmoeten we elkaar onder het grote blauwe bord dat ze niet hebbenquote:op donderdag 20 september 2007 16:47 schreef #ANONIEM het volgende:
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|