neem er eentje van mij.quote:op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
mag ik wel een pilletje nemen ?![]()
![]()
hehehequote:op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef quorocks het volgende:
nog anderhalve week
wurm heeft t er elke dag al over op school
nog anderhalve week en ik zie er erg tegenop. gaat die vervelende quorocks er ook nog elke dag over zeuren op school. hij heeft er echt enorm veel zin in, dus ik durf niet af te zeggen...quote:op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef quorocks het volgende:
nog anderhalve week
wurm heeft t er elke dag al over op school
het moge duidelijk zijn dat de les erg interessant isquote:op donderdag 20 september 2007 10:49 schreef quorocks het volgende:
wurm, hou eens op te fok!ken in de les...
quote:
ben benieuwd hoeveel politie er nou weer door l'veen lopen te crossenquote:op donderdag 20 september 2007 11:11 schreef armageddon het volgende:
morgen gaan we weer los op vakkie m.
geen dag zonder pearl jamquote:op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef ralfseltje het volgende:
ik kom ook. als ik het de hele nacht met pruplerose over pearl jam ga hebben iig. anders niet.
oh boyquote:op donderdag 20 september 2007 12:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
geen dag zonder pearl jam![]()
we zullen uren vullen pratende over pj
eddie vedder was net nog op de radio,quote:op donderdag 20 september 2007 12:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
geen dag zonder pearl jam![]()
we zullen uren vullen pratende over pj
en dat houd ik wel tegoed. okay?quote:op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef pussydeluxe het volgende:
(dan kan je tussen mij en ania in slapen)
z'n nieuwe, bij kink.quote:op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef purplerose het volgende:
pdl!![]()
![]()
blight: zn nieuwe solo nr of een ouwetje van pj? heb zelf eergister bij metmichiel zijn new stuff aangevraagd en gedraaid gekregen
nee. je komt naar groningen of je komt nietquote:op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef blight het volgende:
[..]
en dat houd ik wel tegoed. okay?
quote:op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef blight het volgende:
en ik ga niet betalen voor z'n goor hostel..
pak je edele ros uit de stal en ga heen!quote:op donderdag 20 september 2007 14:53 schreef blight het volgende:
dan zit ik nog altijd met dat dekselse vervoer. het is zo ver.
sterf met je hallo's steedsquote:op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef chipszak. het volgende:
hallo.
zeg je dat ook wel eens als iemand je op straat groet?quote:
whehehe, ik zie het al voor me:quote:op donderdag 20 september 2007 15:58 schreef blight het volgende:
[..]
zeg je dat ook wel eens als iemand je op straat groet?
quote:op donderdag 20 september 2007 16:06 schreef realzeus het volgende:
[..]
whehehe, ik zie het al voor me:
zoveelste hallo-zegger tegen fb:"hallo."
fb:"sterf met je hallo steeds."
voorbijganger:![]()
![]()
![]()
in het echt ben ik keilief manquote:op donderdag 20 september 2007 15:58 schreef blight het volgende:
[..]
zeg je dat ook wel eens als iemand je op straat groet?
quote:op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef q. het volgende:
dat "groningen", dat ligt toch in het gooi?
als je serieus wilt komen* blight: vervoer is te regelen (er gaan genoeg mensen die kant op) en slaapplaats is geen probleem (en nee je hoeft niet in zoeen gaar hostel).quote:op donderdag 20 september 2007 14:55 schreef blight het volgende:
of moemoe's aanbod moet nog gelden.
sukkel.quote:op donderdag 20 september 2007 16:15 schreef deoxyribonucleic het volgende:
remlof!
ik kom niet, beter gezegd, ik kanniet komen
klootzak, jij verteld te veel aan astrid.quote:
omdat ik tegen astrid vertel dat jij een lauwe hemaworst stond te eten durf je nu niet meer te komen?quote:op donderdag 20 september 2007 16:36 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
klootzak, jij verteld te veel aan astrid.![]()
ik kan niet komen lamlul, heb je nou niks geleerd bij die vrouwelijke ork?quote:op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef sebasser het volgende:
[..]
omdat ik tegen astrid vertel dat jij een lauwe hemaworst stond te eten durf je nu niet meer te komen?
ik heb werkelijk geen flauw idee, maar ik ga erachter aanquote:op donderdag 20 september 2007 16:47 schreef #ANONIEM het volgende:
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat gaan jullie nou doen 's middags in groningen
| Forum Opties | |
|---|---|