Dat ze allemaal gebanned mogen wordenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:31 schreef Henk-B het volgende:
Voor alle warez hoeren
Halo 3 is uit!
Dan moet je een apart topic openen, hier word alleen gekakeldquote:Op woensdag 19 september 2007 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt er ook nog over Half Life 2 gepraat?
Ik heb liever dat hij er hier over praat, dan komt er tenminste een rem op de overtollige slowchatquote:Op woensdag 19 september 2007 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan moet je een apart topic openen, hier word alleen gekakeld
Veel plezier met FIFA.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:05 schreef Filay het volgende:
In de nieuwe PES zit zeker niet de optie om met 1 speler een carriere op te bouwen? Zoals die als het goed is wel in FIFA zit? Als die er namelijk niet in zit dan kies ik voor FIFA.
Beter voor julliequote:Op woensdag 19 september 2007 19:14 schreef Un4 het volgende:
[..]
Veel plezier met FIFA.![]()
Geen FOK! Pes cup voor jou!
True truequote:Op woensdag 19 september 2007 19:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij er hier over praat, dan komt er tenminste een rem op de overtollige slowchat
Genoeg stof zoquote:Op woensdag 19 september 2007 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt er ook nog over Half Life 2 gepraat?
Pre order kit al in huis, Bol.com bestelling staat open.. ik scoor em dus 2 keer alquote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
True true
Ga jij nog halo scoren dan pik?
Als je dat hier flikt kost je dat 50.000 euro...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Bizar,... hopelijk komt Halo 3 nu wel eerder uit,... helemaal nu ze bijna overal alweer te vinden zijn op de torrentsEngeland heeft wat winkels die Halo 3 al verkoopt,..... andere winkels leggen druk.
http://www.gamer.nl/doc/4(...)-3-een-week-te-vroeg
Ik vind het wachten het probleem niet, alleen die tyfus spoilers die je overal tegenkomtquote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Bizar,... hopelijk komt Halo 3 nu wel eerder uit,... helemaal nu ze bijna overal alweer te vinden zijn op de torrentsEngeland heeft wat winkels die Halo 3 al verkoopt,..... andere winkels leggen druk.
http://www.gamer.nl/doc/4(...)-3-een-week-te-vroeg
Ja,...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Als je dat hier flikt kost je dat 50.00 euro...
FIFAquote:
Ow, een 0 vergeten.quote:
En jij moet ze lezen + verwijderenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind het wachten het probleem niet, alleen die tyfus spoilers die je overal tegenkomt..
Ik heb denk ik geen zin meer om Forza af te maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef Bastard het volgende:
De tering, ben bezig met een maraton sessie Forza.. 2 endurance races achter elkaar... voor mij hadden die endurances niet gehoeven, maar ja je wil het spel wel afmaken he.
als ik hem had zou ik gewoon niet online gaan tot het spel uit isquote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef Scarface2004 het volgende:
En een ban tot het jaar 9999?
Ik schiet u zo uit uwe warthhogquote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als ik hem had zou ik gewoon niet online gaan tot het spel uit is
Hmm.. blijft mij toch bezig houden... zoveeeel auto's die ik nog wil tunen en painten al. Moet nog 2 endurance, ben ik er mee klaar maar liefst rij ik alleen maar online.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:07 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik geen zin meer om Forza af te maken.
Ben nu Lvl43 en vind het wel mooi geweest.
Start hem soms nog wel eens op en dan selecteer ik zo'n event.
9 rondjes Laguna Seca, 6 rondjes full Mugello, 5 rondjes Silverstone, 2 rondjes Nurburgring, 7 Rondjes Maple...en dan heb ik er al geen zin meer in.
Zie Single player / Multiplayer ??quote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm.. blijft mij toch bezig houden... zoveeeel auto's die ik nog wil tunen en painten al. Moet nog 2 endurance, ben ik er mee klaar maar liefst rij ik alleen maar online.
andersom graag , mass effect > ACquote:Op woensdag 19 september 2007 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
Anyway nieuwe screens Assassin's Creed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg AC in november, Mass Effect in januari![]()
Heel erg mooi! Must have dit!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
Anyway nieuwe screens Assassin's Creed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg AC in november, Mass Effect in januari![]()
Ik ben weer opnieuw begonnen met Forza 2quote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm.. blijft mij toch bezig houden... zoveeeel auto's die ik nog wil tunen en painten al. Moet nog 2 endurance, ben ik er mee klaar maar liefst rij ik alleen maar online.
Die auto's die ik win race ik zeldzaam mee.. heb meestal mijn zinnen gezet op een bepaalde bak, die ga ik dan tunen en painten en daarmee racen. Ben je veel langer bezig, maar het is denk ik wel leuker jaquote:Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben weer opnieuw begonnen met Forza 2![]()
Het irriteert me wel dat je steeds zo veel auto's wint dat is helemaal niet leuk. Daarom verkoop ik die nu altijd meteen en koop ik gewoon een wagen die ik echt wil i.p.v. gewoon een gewonnen auto pakken die de betreffende race kan doen.
Dan is het wel iets leuker weer.
Ik vind D t/m A wagens het leukstequote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die auto's die ik win race ik zeldzaam mee.. heb meestal mijn zinnen gezet op een bepaalde bak, die ga ik dan tunen en painten en daarmee racen. Ben je veel langer bezig, maar het is denk ik wel leuker ja
Die R auto's heb ik helemaal de schijt aan..
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
Het is helemaal geen probleem om Halo 3 online te spelen als je er maar legaal aankomt. Ik zag hem SP spelen.
hier 2 linkjes over bovenstaande tekst :quote:Microsoft has backtracked on its original threat to ban the LIVE accounts of gamers who have purchased Halo 3 early following high street retailer Argos' admin error.
Earlier today, a Microsoft rep told Pro-G that gamers who played Halo 3 early would have their LIVE accounts banned. The rep also confirmed that Microsoft was able to ban accounts based on information collected by the console which showed when the game was played.
However, Pro-G has since been contacted by another MS rep, who said the ban only applies to Microsoft employees.
What this means for those of you lucky enough to have taken advantage of the Argos error is that you can start playing the game, if you already weren't, free from retribution.
A full statement from Microsoft on the Halo 3 banning scandal is expected soon
Zou ook bullshit zijn als MS gaan bannen omdat de winkeliers de game te vroeg hebben verkocht!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
hier 2 linkjes over bovenstaande tekst :
Klikje 1
Klikje 2
btw over de release van Halo3, alleen nog maar @ nieuwsgroepen, en die upload duurt al 10 uur
en de uploader is een forum mod van bungie,net
idd, maar niet gaat het dus over MS medewerkers zelf!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zou ook bullshit zijn als MS gaan bannen omdat de winkeliers de game te vroeg hebben verkocht!
Trek dan de stekker uit de Halo 3 server zodat online simpelweg niet functioneerd.
Je kan moeilijk mensen gaan bannen omdat ze de mazzel hadden dat een verkoper zo dom was het te verkopen.
Staat ook nergens in de policy dat het verboden is games te vroeg te kopen, zolang je ze maar koopt.
denk je ?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:25 schreef DJ_ het volgende:
als je nou gewoon niet online gaat tot de release date met je xbox ( niet in halo maar gewoon helemaal niet , trek gewoon de lan kabel er uit )
dan is het toch gewoon opgelost , volgens mij kan MS niet de datum zien waneer je een game voor het eerst hebt gespeeld
denk dat xbox het wel opslaatquote:The rep also confirmed that Microsoft was able to ban accounts based on information collected by the console which showed when the game was played.
waneer je aka voor het laatst , niet waneer je bent begonnen dat staat er nietquote:Op woensdag 19 september 2007 23:33 schreef linuxje het volgende:
[..]
denk je ?
[..]
denk dat xbox het wel opslaat
MS medewerkers krijgen van MS de kans om Halo 3 te spelen. Dus als ze hen dan gaan bannen is dat ook een beetje kansloosquote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Doen ze toch ook niet, ze komen terug op hun woorden..
ze doen nu alleen MS medewerkers..
mja vind het ook beetje raar, maar nu denken alle mensen met een omgebouwde xbox dat ze safe zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
MS medewerkers krijgen van MS de kans om Halo 3 te spelen. Dus als ze hen dan gaan bannen is dat ook een beetje kansloos.
Ik speel sinds gisteren de beta op de PC, heel erg tof !quote:
Ga dan maar hiermee:quote:Op donderdag 20 september 2007 11:46 schreef Trigalti het volgende:
Jow doe is ff rustig.. ik houdt et niet meer bij!
Ben ik al zo oudquote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga dan maar hiermee:
[afbeelding]
Hier achter zitten:
[afbeelding]
Daarvoor moet je geloof ik eerst iets downloaden en daarna werkt het.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:45 schreef Reintji het volgende:
Even een ander vraagje tussendoor,. het zou mogelijk zijn om je iPod met USB op de 360 aan te sluiten en dan de muziek (mp3) af te spelen via de console. Wanneer ik mijn Nano (2nd gen) aansluit dan wordt deze echter niet gevonden door de 360. Heb alle poorten al geprobeerd. Iemand een idee?
WE WANT YOU!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:45 schreef DooD het volgende:
Zojuist mijn nieuwe 360 effe een spin gegeven maar die elite maakt net zoveel herrie als mijn oude vlak afterlanch premium. Niet dat ik me er aan erger ofzo, maar ik had hem toch wel stiller verwacht. Maar ja waar hebben we het over woensdag Halo 3
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:45 schreef DooD het volgende:
Zojuist mijn nieuwe 360 effe een spin gegeven maar die elite maakt net zoveel herrie als mijn oude vlak afterlanch premium. Niet dat ik me er aan erger ofzo, maar ik had hem toch wel stiller verwacht. Maar ja waar hebben we het over woensdag Halo 3
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Zijn er ook nog mensen zoals ik die Halo 3 overslaan ?
Dan zou ik hem eens moeten zoeken in een verdomhoekje van mijn huis. Hij is wel voor de pc trouwens.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
Nou als je Halo 1 nog in de kast hebt liggen en hem niet meer speelt, stuur hem dan naar mij op..heb altijd alleen het eerste level gespeeld..
*Halo 3 overslaat* Maar niet omdat ik m niet wil spelen, maar meer omdat ik me niet laat meeslepen in de hype. Halo 2 vond ik zo'n domper...ik kijk wel uit. Wie weet ooit als 2e hands ofzo. Vermaak me prima met Bioshock en Stranglehold. (En DiRT op de PS3, maar dat hoort niet hier thuis.)quote:Op donderdag 20 september 2007 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
ja hoor, ik kijk persoonlijk meer uit naar PGR 4quote:Op donderdag 20 september 2007 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik sla 'm ook over. Die hele setting doet me helemaal niks. En voor multiplayer hebben we Call of Duty 4quote:Op donderdag 20 september 2007 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Multiplayer in FPS intersseert me geen kut. Vond het verhaal ook niet denderend. Geen Halo 3 in dit huis dus.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh laat maar danquote:Op donderdag 20 september 2007 15:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan zou ik hem eens moeten zoeken in een verdomhoekje van mijn huis. Hij is wel voor de pc trouwens.
Oh, heb hem net gevondenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh laat maar dan. Denk niet dat die draait op mn geforce 2 mx
Toch bedankt
En toen bleef er maar weinig overquote:Op donderdag 20 september 2007 16:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Xbox 360 TGS lijst
p=speelbaar
v=video
d=niet speelbaar
* Assassin's Creed (P)
* Beautiful Katamari (P)
* Devil May Cry 4 (P)
* Halo 3 (P)
* Lost Odyssey (D)
* Ninja Gaiden 2 (D)
* Project Gotham Racing 4 (P)
* Soulcalibur IV (V)
* The Last Remnant (V)
?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En toen bleef er maar weinig over
Godzijdank hebben we niet allemaal jouw smaak.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En toen bleef er maar weinig over
Tuurlijk, in Japan heet het Winning Eleven. Stom van mequote:Op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Leugens, want sinds wanneer is bijv. pes2008 een kut spel?
maar hij heeft wel gelijk , hij is alleen infant undiscovery vergeten in die lijstquote:Op donderdag 20 september 2007 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we niet allemaal jouw smaak.
True truequote:Op donderdag 20 september 2007 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
sinds er elk jaar een voetbal spel uit komtquote:Op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Leugens, want sinds wanneer is bijv. pes2008 een kut spel?
Nee eigelijk niet nee.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sinds er elk jaar een voetbal spel uit komt![]()
* Ace Combat 6: Fires of Liberations (P)quote:Op donderdag 20 september 2007 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
op de 3 na zulle we dit maar de schijt lijst noemenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
* Ace Combat 6: Fires of Liberations (P)
* Apocalypse -Desire Next- (V)
* Bladestorm: The Hundred Years' War (P)
* Dark Sector (P)
* Dynasty Warriors 6 (P)
* Dynasty Warriors: Gundam (V)
* Final Fantasy XI: Wings of the Goddess (V)
* Guilty Gear 2 Overture (P)
* Gundam: Operation Troy / Mobile Ops: The One Year War (P)
* Infinite Undiscovery (V)
* Kingdom Under Fire: Circle of Doom (P)
* Medal of Honor Airborne (P)
* NBA Live 08 (P)
* Rainy Woods (V)
* SEGA Rally Revo (P)
* Shikigami no Shiro Episode III / Castle Shikigami III (P)
* Smash Court Tennis 3 (P)
* Soulcalibur IV (V)
* The Last Remnant (V)
* Virtua Fighter 5 (P)
* Viva Pinata: Party Animals (P)
* Zoids Alternative (P)
Dit zijn heerlijke titels jaSorry maar ik maak voor me zelf wel uit wat mij kan bekoren
![]()
Ik dus ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Sorry maar ik maak voor me zelf wel uit wat mij kan bekoren![]()
Waarom reageer je in godsnaam op mijn quote dan? Wat jij vindt zal aan mijn reet roesten hoorquote:
Insgelijks, dus waarom zou je uberhaupt een lijstje showen en zeggen dat de rest bagger is ?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat jij vindt zal aan mijn reet roesten hoor![]()
TLR en SC IV had ik in m'n eerste quote er ook nog bijstaanquote:Op donderdag 20 september 2007 17:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
op de 3 na zulle we dit maar de schijt lijst noemen![]()
Dus ik mag nu niet mijn mening geven over het lijstje? Doe niet zo vreselijk naïef zegquote:Op donderdag 20 september 2007 17:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Insgelijks, dus waarom zou je uberhaupt een lijstje showen en zeggen dat de rest bagger is ?
Dat bepaal jij niet.
De enige interessante op die lijst zijn Assassin's Creed en Winning Eleven 2008 (PES 2008). Maar ja wat wil je dan ook met Tokyo Game Show, vage Japanse zooiquote:Op donderdag 20 september 2007 16:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Xbox 360 TGS lijst
p=speelbaar
v=video
d=niet speelbaar
* Ace Combat 6: Fires of Liberations (P)
* Apocalypse -Desire Next- (V)
* Assassin's Creed (P)
* Beautiful Katamari (P)
* Bladestorm: The Hundred Years' War (P)
* Dark Sector (P)
* Devil May Cry 4 (P)
* Dynasty Warriors 6 (P)
* Dynasty Warriors: Gundam (V)
* Final Fantasy XI: Wings of the Goddess (V)
* Guilty Gear 2 Overture (P)
* Gundam: Operation Troy / Mobile Ops: The One Year War (P)
* Halo 3 (P)
* Infinite Undiscovery (V)
* Kingdom Under Fire: Circle of Doom (P)
* Lost Odyssey (D)
* Medal of Honor Airborne (P)
* NBA Live 08 (P)
* Ninja Gaiden 2 (D)
* Operation Darkness (P)
* Phantasy Star Universe: Ambition of the Illuminus (P)
* Project Gotham Racing 4 (P)
* Rainy Woods (V)
* SEGA Rally Revo (P)
* Shikigami no Shiro Episode III / Castle Shikigami III (P)
* Smash Court Tennis 3 (P)
* Soulcalibur IV (V)
* The Last Remnant (V)
* Virtua Fighter 5 (P)
* Viva Pinata: Party Animals (P)
* World Soccer Winning Eleven 2008 (P)
* Zoids Alternative (P)
Xbox Live Arcade
* Every Extend Extra Extreme (P)
* Exit (P)
* Fatal Fury Special (P)
* Ikaruga (P)
* Omega Five (P)
* Triggerheart Exelica (P)
* 40 reeds verschenen Xbox Live Arcade games (P)
Ik maak dat ook zelf uitquote:Op donderdag 20 september 2007 17:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit zijn heerlijke titels jaSorry maar ik maak voor me zelf wel uit wat mij kan bekoren
![]()
Dat kabeltje om je 20 gig schijf over te zetten op de 120 gig schijf.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:22 schreef Klonk het volgende:
oh ja, en ik vind het mateloos irritant dat ik al meer dan een week zit te wachten op een kabeltjedat moet echt anders kunnen van MS uit, weet ik veel een tegoedbon per email ofzo dat je zo'n kabeltje in de winkel kunt halen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat kabeltje om je 20 gig schijf over te zetten op de 120 gig schijf.
Daar zit ik ook al behoorlijk lang op te wachten.
Volgende week maar eens een keer over bellen.
Dingen die je gedownload hebt zijn gekoppeld aan je account.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef apengek het volgende:
als ik een mn premium verkoop en dan een elite koop kan ik dan nog wel met mn account de dingen van marketplce downloaden waar ik voor betaald heb? of kun je alleen de boel overzetten met zon migration cable?
Kun je dat dan niet voor jezelf houden want het interesseert hier ook niemand wat.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]...
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:18 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Kun je dat dan niet voor jezelf houden want het interesseert hier ook niemand wat.
Wat blieft?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:03 schreef piet_pelle het volgende:
Skatewat een baggerspel, nog gaarder dan de nieuwe Tony Hawk.
Zie je, ik heb smaak.quote:
oke bedakt... dan hoef ik alleen een memorycard te lenen voor de savegamesquote:Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef apengek het volgende:
als ik een mn premium verkoop en dan een elite koop kan ik dan nog wel met mn account de dingen van marketplce downloaden waar ik voor betaald heb? of kun je alleen de boel overzetten met zon migration cable?
Op deze manier gaat dat nog lang durenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:08 schreef Trigalti het volgende:
Goedenavond... Na ajax gaan we maar weer ens spelen
We scoren wel hoor.. ik geef et 7 minuutjes 2e helft..quote:Op donderdag 20 september 2007 19:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op deze manier gaat dat nog lang duren![]()
Gevonden op marketplace, maar werken ho maar.. Nog een suggestie?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarvoor moet je geloof ik eerst iets downloaden en daarna werkt het.
Waar je dat kan vinden weet ik niet. Ergens op marketplace iig.
Houd er wel rekening mee dat je die content alleen maar kan gebruiken als je online bent.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:31 schreef apengek het volgende:
[..]
oke bedakt... dan hoef ik alleen een memorycard te lenen voor de savegames
Oorspronkelijk wel, maar als Bol.com zo aardig is om hem me kado te doen speel ik hem wel hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Is het wat?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
Viva Pinata party animals is net up gegaan
Ok ok . ill be therequote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Rond half 10 ben ik online. Be there.
Ik ben er ook wel even denk ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Rond half 10 ben ik online. Be there.
Die vind ik heel slecht ja.quote:
Ik vond die demo van Juiced 2 erg vetquote:Op donderdag 20 september 2007 21:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Die vind ik heel slecht ja.
Wat een goede argumenten heb je toch weer![]()
haha lijkt mij ook gewoon een update vanwege Halo3 die een week te vroeg al speelbaar isquote:Op donderdag 20 september 2007 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Kleine systeem update voor de Xbox 360
Jij bent een lul en valt opquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik het had gedaan begon Gamedemon gelijk in mijn nek te hijgen![]()
Kan er ook niks aan doen dat MMaRsu Gifjes post terwijl ik slaap.quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Broeliebroeliequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:
kijk ook de ingame beelden maar is op gametrailers dan lijkt het net forza2 die auto'squote:Op vrijdag 21 september 2007 08:13 schreef Bastard het volgende:
PGR4 filmpjes vs reallife Grafisch is het inderdaad helemaal top, soms zag ik het verschil niet eens
Toch laat ik m voorbij gaan..
Kheb ze gezien hoor..quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kijk ook de ingame beelden maar is op gametrailers dan lijkt het net forza2 die auto's
Oehh laatkomertje..quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef wc-eend het volgende:
TvP
Ziet er heel strak uit. Maar dit is natuurlijk wel een klein formaat filmpje waardoor de kwaliteit altijd stukken beter lijkt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:13 schreef Bastard het volgende:
PGR4 filmpjes vs reallife Grafisch is het inderdaad helemaal top, soms zag ik het verschil niet eens
Toch laat ik m voorbij gaan..
Stel je es voor als GTA 4 toch nog in oktober uitkwamquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb ze gezien hoor..
Maar ik heb nu een 'realistisch' racespel waar ik nog veel tijd in wil steken.. volgende week komt God uit.. voor de afwisseling beetje racen. Misschien nog Mass Effect.. om de RPG elementen, hopende dat ik die gevechtstijl trek..
Wil nog een keer ergens Bioshock spelen.. GTA4.. Unreal Championship. Heb geen eens tijd voor PGR4![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Demo: PES 2008
Content: PES 2008 Demo
Price: Free
Availability: Not available in Asia or North America
Dash Text: [<ESRB EN>] A stunningly real, breathtakingly beautiful football game! That's PES 2008! Download, play and tell your friends "This is My Game".
Size: 1.18 GB
Posted: Sep 21 2007, 02:00 AM by Major Nelson | with 4 comment(s) |
Filed under: Marketplace, Demo
Daarvoor moet je een americaans acount hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:59 schreef Trigalti het volgende:
Wil ik wel proberen..
Hoe zit het eigenlijk met gratis tv programma's enzo? Series die je kunt kijken via marketplace..
Daar heb ik nog niet echt gebruik van gemaakt en weet het ook niet goed te vinden..
Ik ben overtuigd... koop ik!quote:Vrijdag 21 september 2007 - Er is lichte commotie ontstaan rondom de RPG Mass Effect voor de Xbox 360, die ontwikkeld wordt door BioWare. Onlangs bleek namelijk dat je seks kunt hebben in de game. Nu is dat normaal gesproken al genoeg reden voor allerlei instanties om moord en brand te schreeuwen, maar dit keer gaat het ook nog eens om lesbische seks én met aliens.
Desondanks heeft de British Board of Film Classification (BBFC) de game in Engeland goedgekeurd voor 12 jaar en ouder. Het is echter onzeker of deze rating zal blijven staan nu het bovenstaande bekend is geworden. Eerder werd de rating van de controversiele game Bully aangepast, nadat ook deze titel hevige kritieken te verwerken kreeg. Mogelijk zal bij Mass Effect hetzelfde gebeuren.
we hebben hier toch ook die videomarketplace, alleen ik maak er echt nooit gebruik van. maar ik meen me te herinneren dat MS die uitgebreide videomarketplace ook naar Europa gaat brengenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een americaans acount hebben.
En om een ban te verkomen moet je ook een americaans IP adres hebben.
Sowieso was de demonstratie die jij zag bedoeld om te laten zien hoeveel opties je hebt,... je hoeft niet continue dat menu in uiteraard,.... het gevecht stil leggen,.... aan jou de keuze om het 'Halo' effect toe te passen,... gaan met die banaan zeg maar,... of om de 'Kotor' manier te gebruiken, zoals RPG'ers graag spelen,... Mass Effect wordt echt meesterlijk,...quote:
Beetje een rare quote..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sowieso was de demonstratie die jij zag bedoeld om te laten zien hoeveel opties je hebt,... je hoeft niet continue dat menu in uiteraard,.... het gevecht stil leggen,.... aan jou de keuze om het 'Halo' effect toe te passen,... gaan met die banaan zeg maar,... of om de 'Kotor' manier te gebruiken, zoals RPG'ers graag spelen,... Mass Effect wordt echt meesterlijk,...
Halo deuntje neurietquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Beetje een rare quote..
Je reageert op zijn reactie op Mass Effect.
Maar hebt het ondertussen over Halo 3.
Zo moeilijk is het niet,... gaat over je manier van aanpak in Mass Effect,... ga je schietend de situatie in, lees Halo, of gebruik je juist heel veel tactiek, lees Kotor,...... of vind je een middenweg. Je leest te letterlijk denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Beetje een rare quote..
Je reageert op zijn reactie op Mass Effect.
Maar hebt het ondertussen over Halo 3.
Klopt.. heb het nog een paar keer overgelezen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet,... gaat over je manier van aanpak in Mass Effect,... ga je schietend de situatie in, lees Halo, of gebruik je juist heel veel tactiek, lees Kotor,...... of vind je een middenweg. Je leest te letterlijk denk ik.
Hoe heb je je xbox ingesteld?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:46 schreef -Dries- het volgende:
Ben ik de enige bij wie het veld in PES 2008 demo er gaar uitziet? Het lijkt soms alsof er 2 textures over elkaar heen lopen ofzo..
Is het zo ergquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
PES op een LCD schijnt een regelrechte ramp te zijn![]()
Je internet is kapot!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan het zo voor je checken.... na 3 uur downloaden istie eindelijk op 95%
Nee half Europa download de demo tegelijkquote:
Het is ook alleen bij PES een probleem zover ik weet. Het vorige deel ook veel last van tearing naar het schijnt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:01 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Is het zo erg![]()
CoD4 ziet er namelijk gelikt uit..![]()
Ben dus niet de enigequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem met PES 2008Lijkt wel of er 2 velden door elkaar heen lopen
De graphics zijn trouwens dramatisch, zeker in vergelijking met FIFA 08.
Ja maar dan worden de andere games toch lelijker met interlaced??quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ben dus niet de enigeHet helpt trouwens wel als je je beeldscherm op 1080i zet. Mijne stond hiervoor op 720p, nu merk ik amper verschil. Op 1080i zetten dus.
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja maar dan worden de andere games toch lelijker met interlaced??
Die warthogs hebben extreme goede schokdempersquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Die draai net voordat hij de grond raakt klopt voor geen meter, hij zou veel verder door moeten rollen...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:28 schreef Klonk het volgende:
Dan was dat een goedkope auto als je er alleen dat ene spel van kunt kopen
Ja want een normale auto gaat ook altijd draaiend door de lucht en komt weer netjes neer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Die draai net voordat hij de grond raakt klopt voor geen meter, hij zou veel verder door moeten rollen...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een ophef om niets. AQuila verkoopt zijn auto voor een ander vervoermiddel.
[afbeelding]
Niks mis mee toch? Zit existenz nu dichter op hem op dan ooit.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Grot enzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:44 schreef Leonos het volgende:
En welk spel is dat?
Ziet er wel leuk uit
brothers in armsquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Genoeg over Halo 3. Volgende topic is voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:44 schreef Wessiej het volgende:
Die komt denk ik ook niet meer in 2007 uit.
Gearbox Forumquote:Multiplayer Update for Brothers in Arms Hell's Highway
Hi,
I'm going to disappoint you in that I'm not actually providing an update about multiplayer. I'm actually providing an update about the lack of updates about multiplayer
At one point, we had planned to talk about the multiplayer game at the German game convention. We decided not to do this for a number of reasons that I can't go into here.
We will talk about multiplayer as soon as we can/should.
We're very close to locking in a launch date. That will affect the PR and marketing strategy which will affect discussion of multiplayer and a bunch of other really cool things we haven't talked about yet.
Try not to make me feel too bad about us having to change communication plans about multiplayer... I want to be motivated to make more posts in the forums, not fewer
Voor Brothers In Arms wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
brothers in arms![]()
Mag ik het topic daarna dan reserveren alvast?
Ik heb tenminste een grotquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Grot enzo
Maar het is Brothers in Arms : Hells Highway
Mooie screens.. ik mis de warthog en sticky grenadesquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Genoeg over Halo 3. Volgende topic is voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BIA ga ik absoluut niet spelen maar dat is meer omdat ik geen zin meer heb ik die WO2 dingen. Maar ik zie wel in dat het een zeer goed spel is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor Brothers In Arms wel ja![]()
Maar waarom wél BIA en niet CoD?![]()
CoD MP > BIA MPquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
BIA ga ik absoluut niet spelen maar dat is meer omdat ik geen zin meer heb ik die WO2 dingen. Maar ik zie wel in dat het een zeer goed spel is.
En Cod ga ik wel spelen maar dan alleen de SP waarschijnlijk!
Dus CoD > BiA
Amen to that.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
CoD MP > BIA MP
BIA SP > CoD SP
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt een zwak voor baggerspellen he?quote:
Ben ik niet de enige die er zo over dachtquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor baggerspellen he?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef DJ_ het volgende:
weer met zijn allen aquila pesten he , druven jullie wel ?
ziet er leuk uit, alleen jammer dat je dan elke keer consoles weer moet aansluiten, btw die ronding in je huis is mooiquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:30 schreef DJ_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn set up![]()
kabels en controllers ect liggen in een doos in de kast omdat het anders teveel zooi is
daar achter en het toch niet allemaal tegelijk aangesloten kan worden .
( kon dat topic niet vinden waar je je game setup moest posten )
Vet huis man DJ_quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:30 schreef DJ_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn set up![]()
kabels en controllers ect liggen in een doos in de kast omdat het anders teveel zooi is
haha nee ik kon dat topic eerst niet vindenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:01 schreef -En4Cer- het volgende:
Verkeerde topic DJ_?
ik zag dat je het ook in dit topic had gepost namelijk: Show je game Setup
Of het is gewoon de bedoeling om overal te gaan pimpen?![]()
ja , beekbergen eigenlijk maar dat ligt net naast apeldoornquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vet huis man DJ_
Apeldoorn toch? Dan kom ik een keer langs![]()
s'nachts uiteraard dan neem ik meteen alles mee
tja wil ik best doen , maar het kastje is al niet zo hoog en er ligt al een hele kabel bende achterquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:14 schreef wc-eend het volgende:
Dj.. je kan toch gewoon zo'n 3 scart op 1 switch aansluiting zetten op 1 scart van je TV? doe je dat op je andere scart ook, kan je 6 apparaten aansluiten, kabeltjes netjes bij elkaar binden met een tie - rappie.. klaar
Kan tof zijn iddquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef linuxje het volgende:
misschien een idee op bij iemand die meerdere lcd tv's heeft te xboxen? neemt nog iemand een xbox mee en paar vette games, iedereen z'n controller + eten (of geld en telefoon -> chinees bestellen)
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:11 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb twee Halo 3 t-shirts. Geen idee of het dezelfde zijn als bij die ene edition (hoe zien die eruit?).
Netjesquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:30 schreef DJ_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn set up![]()
Ikke Bumpy Trot 2 wordt de game die de ps3 zal reddenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
Wie checkt hier allemaal dagelijks die video updates van de GameKings op de TGS?
WoW! Mooi man!quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:30 schreef DJ_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn set up![]()
Thnx, zijn dat alle tricks of zijn er meer?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
@ morpheus LB en RB tegelijk indrukken en met de stick een richting aangeven!
haha ik haat voetbal dus ik heb heel die demo niet gespeeldquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thnx, zijn dat alle tricks of zijn er meer?
DJ_ heeft een amerikaanse 360!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:05 schreef MMaRsu het volgende:
Is Eternal Sonata regiovrij dan?
Dat vind ik aardig van jequote:Op vrijdag 21 september 2007 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
@AQuila360:
Hier is Juiced 2 maar ¤ 31,90! Betaal je niet al teveel voor dat baggerspel
Volgens mij is er in het midden van je kijkzicht sprake van een kabelcrash jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:53 schreef Wessiej het volgende:
Gaan we set ups posten![]()
[afbeelding]
Kabels FTW!
Hij is te klein, hij gaat namelijk naar mijn pc toe die je niet op de pic ziet, en anders moet ik een groter draadje kopen maar dat kost geldquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:07 schreef peristilius het volgende:
Dat ene draadje kan toch wel iets subtieler?
Heb je daar de Z-5400? En is het geluid redelijk goed? Wil namelijk even een goedkopere geluidsset aanschaffen voor tijdelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:04 schreef Wessiej het volgende:
Ach, het stoort niet, heb al het apparatuur + geluid dus vind het best [afbeelding]
Zeer leuk dingetje, geeft goed geluid.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je daar de Z-5400? En is het geluid redelijk goed? Wil namelijk even een goedkopere geluidsset aanschaffen voor tijdelijk.
Interessant. Van de week maar eens gaan kijken danquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zeer leuk dingetje, geeft goed geluid.
De bass is wel 4x4 meter oidquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Interessant. Van de week maar eens gaan kijken dan![]()
Danke![]()
Daar kom ik wel mee vooruit denk ikquote:
encore XP2102 heb ik 4 jaar geleden gekocht bij www.eynstein.nlquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nette opstelling hoor DJ_Maar wat voor geluidset heb je daar staan (type model, merk)? En hoe bevalt ie je tot dusver?
![]()
Niet meer in het assortiment zie ik nuquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
encore XP2102 heb ik 4 jaar geleden gekocht bij www.eynstein.nl
jammer nou ze hebben ook lcd tv's enzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ehm een goede audioset koop je niet bij een Computerwinkel![]()
Ga toevallig morgenochtend met m'n pa een nieuwe DVD speler kopen, de Denon DVD-3930
Meteen de huiskamer vol.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Halo 3 '1UP Unboxing' video
Ben ik blij dat ik de Legendary Edition heb besteld![]()
![]()
quote:
bron : xbox360onlyquote:aterdag 22 september 2007 - Brothers in Arms: Hell's Highway is het nieuwste deel uit de Brothers in Arms franchise ontwikkeld door Gearbox Software. De game wist eerder al hoge ogen te scoren op de E3 2007. In juli van dit jaar berichtten we nog dat Brothers in Arms Hell's Highway op schema zou liggen voor een release in 2007. Nu ziet het er echter naar uit dat we het mis hadden.
Vandaag heeft Ubisoft namelijk laten weten dat de game niet eerder dan het vierde kwartaal van fiscaal jaar 2007, dat loopt van januari tot maart 2008, in de winkels zal liggen.
Jezus wat krijg je daar een hoop rotzooi bij...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Halo 3 '1UP Unboxing' video
Ben ik blij dat ik de Legendary Edition heb besteld![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jezus wat krijg je daar een hoop rotzooi bij...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
@Cyb jij krijgt dus ook die helm er bij?![]()
Jij denkt dat ook een mic en de controller in de Legendary Edition zit inbegrepen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jezus wat krijg je daar een hoop rotzooi bij...
Heb het over het filmpje, niet over je LE...quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ook een mic en de controller in de Legendary Edition zit inbegrepen?
Vond het vorige deel erg snel saai worden. En daar ben ik met deze ook weer bang voor!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Project Origin: Exclusive Debut Trailer HD
Heb het vorige deel nog steeds niet gespeeld![]()
Dit nieuwe deel ziet er erg tof uit![]()
Dat had ik dus ook, te veel van hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vond het vorige deel erg snel saai worden. En daar ben ik met deze ook weer bang voor!
Ik vond het spel echt heel erg tegenvallen. In het begin is het allemaal wel intens enz en denk je van vet dit spel en die vuurgevechten. Maar je blijft maar door die gangetjes lopenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, te veel van hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |