abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 september 2007 @ 21:11:29 #1
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_53310891
Hoi Allen!

Ik merk al een tijdje dat als ik een game koop, heel even de single player speel en daarna eigenlijk heel veel tijd op gaat aan mulitplayer.

Als ik dan de volgende keer vastberaden ben om een game uit te spelen, kan ik het toch niet laten om weer de multiplayer te doen.
Zo is het dus nu dat ik voor de xbox360 geen enkel spel heb uitgespeeld.
Elke keer denk ik, dalijk in het weekend heb je genoeg tijd en toch weer die verdomde multiplayer

Meer mensen hier last van en mensen die tips hebben?

[ Bericht 1% gewijzigd door Henk-B op 19-09-2007 21:38:23 ]
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_53311566
Ja, gewoon lekker MP spelen. Is veel leuker. Je gaat toch niet tegen je zin in de Singleplayer uitspelen omdat het 'moet?'

Ik speel ook alleen in uiterste verveling de singleplayer (of als ik te hard gepwnd word.)
  woensdag 19 september 2007 @ 22:08:19 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_53312943
Herkenbaar
The truth was in here.
  donderdag 20 september 2007 @ 12:05:52 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_53323817
Van alle spellen die ik heb zijn er maar een paar uitgespeeld. Wat ik me nog kan herinneren zijn:
* Doom 1 en 2 (en de addons)
* Wolfenstein
* Keen serie
* Quake 1
* Unreal 1
* Undying
* Half Life 1, Opposing Force & Gunman Chronicles
* Call of Duty 1 & United Offensive
* Alle drie de Guild Wars campaigns

...dat was het wel geloof ik Ik verlies vaak de interesse in spellen als ik er lang mee bezig ben (behalve dan met GW maar dat is omdat ik ook zoveel chars heb)
Over het algemeen blijf ik op ongeveer 40% steken, dan ga ik weer wat anders doen. Of de MP.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 20 september 2007 @ 12:12:55 #5
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_53323988
Ik speel juist alleen singleplayer op mijn Xbox (oude). Ik heb geen Live, geen geld om 60 euro per jaar te betalen en geen zin om een kabeltje aan te leggen. Het lijkt me wel leuk maar ik heb tot nu toe genoeg gehad aan de singleplayer. Wel een keer iets met systemlink+computer+internet gedaan maar dat vind ik zo'n gedoe.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')