Dat ze allemaal gebanned mogen wordenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:31 schreef Henk-B het volgende:
Voor alle warez hoeren
Halo 3 is uit!
Dan moet je een apart topic openen, hier word alleen gekakeldquote:Op woensdag 19 september 2007 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt er ook nog over Half Life 2 gepraat?
Ik heb liever dat hij er hier over praat, dan komt er tenminste een rem op de overtollige slowchatquote:Op woensdag 19 september 2007 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan moet je een apart topic openen, hier word alleen gekakeld
Veel plezier met FIFA.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:05 schreef Filay het volgende:
In de nieuwe PES zit zeker niet de optie om met 1 speler een carriere op te bouwen? Zoals die als het goed is wel in FIFA zit? Als die er namelijk niet in zit dan kies ik voor FIFA.
Beter voor julliequote:Op woensdag 19 september 2007 19:14 schreef Un4 het volgende:
[..]
Veel plezier met FIFA.![]()
Geen FOK! Pes cup voor jou!
True truequote:Op woensdag 19 september 2007 19:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij er hier over praat, dan komt er tenminste een rem op de overtollige slowchat
Genoeg stof zoquote:Op woensdag 19 september 2007 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt er ook nog over Half Life 2 gepraat?
Pre order kit al in huis, Bol.com bestelling staat open.. ik scoor em dus 2 keer alquote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
True true
Ga jij nog halo scoren dan pik?
Als je dat hier flikt kost je dat 50.000 euro...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Bizar,... hopelijk komt Halo 3 nu wel eerder uit,... helemaal nu ze bijna overal alweer te vinden zijn op de torrentsEngeland heeft wat winkels die Halo 3 al verkoopt,..... andere winkels leggen druk.
http://www.gamer.nl/doc/4(...)-3-een-week-te-vroeg
Ik vind het wachten het probleem niet, alleen die tyfus spoilers die je overal tegenkomtquote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Bizar,... hopelijk komt Halo 3 nu wel eerder uit,... helemaal nu ze bijna overal alweer te vinden zijn op de torrentsEngeland heeft wat winkels die Halo 3 al verkoopt,..... andere winkels leggen druk.
http://www.gamer.nl/doc/4(...)-3-een-week-te-vroeg
Ja,...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Als je dat hier flikt kost je dat 50.00 euro...
FIFAquote:
Ow, een 0 vergeten.quote:
En jij moet ze lezen + verwijderenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind het wachten het probleem niet, alleen die tyfus spoilers die je overal tegenkomt..
Ik heb denk ik geen zin meer om Forza af te maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:55 schreef Bastard het volgende:
De tering, ben bezig met een maraton sessie Forza.. 2 endurance races achter elkaar... voor mij hadden die endurances niet gehoeven, maar ja je wil het spel wel afmaken he.
als ik hem had zou ik gewoon niet online gaan tot het spel uit isquote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef Scarface2004 het volgende:
En een ban tot het jaar 9999?
Ik schiet u zo uit uwe warthhogquote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als ik hem had zou ik gewoon niet online gaan tot het spel uit is
Hmm.. blijft mij toch bezig houden... zoveeeel auto's die ik nog wil tunen en painten al. Moet nog 2 endurance, ben ik er mee klaar maar liefst rij ik alleen maar online.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:07 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik geen zin meer om Forza af te maken.
Ben nu Lvl43 en vind het wel mooi geweest.
Start hem soms nog wel eens op en dan selecteer ik zo'n event.
9 rondjes Laguna Seca, 6 rondjes full Mugello, 5 rondjes Silverstone, 2 rondjes Nurburgring, 7 Rondjes Maple...en dan heb ik er al geen zin meer in.
Zie Single player / Multiplayer ??quote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm.. blijft mij toch bezig houden... zoveeeel auto's die ik nog wil tunen en painten al. Moet nog 2 endurance, ben ik er mee klaar maar liefst rij ik alleen maar online.
andersom graag , mass effect > ACquote:Op woensdag 19 september 2007 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
Anyway nieuwe screens Assassin's Creed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg AC in november, Mass Effect in januari![]()
Heel erg mooi! Must have dit!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
Anyway nieuwe screens Assassin's Creed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg AC in november, Mass Effect in januari![]()
Ik ben weer opnieuw begonnen met Forza 2quote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm.. blijft mij toch bezig houden... zoveeeel auto's die ik nog wil tunen en painten al. Moet nog 2 endurance, ben ik er mee klaar maar liefst rij ik alleen maar online.
Die auto's die ik win race ik zeldzaam mee.. heb meestal mijn zinnen gezet op een bepaalde bak, die ga ik dan tunen en painten en daarmee racen. Ben je veel langer bezig, maar het is denk ik wel leuker jaquote:Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben weer opnieuw begonnen met Forza 2![]()
Het irriteert me wel dat je steeds zo veel auto's wint dat is helemaal niet leuk. Daarom verkoop ik die nu altijd meteen en koop ik gewoon een wagen die ik echt wil i.p.v. gewoon een gewonnen auto pakken die de betreffende race kan doen.
Dan is het wel iets leuker weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |