ik denk dat je me verward met iemand anders. heb nog maar 1 ban gehad (persoonlijke redenen)quote:Op woensdag 19 september 2007 14:27 schreef Camplo het volgende:
bij die naam van jou staat me iets van bij met 100 bans...
wat een kuttopic dus.
Je zult vast wel weer snel verliefd zijn op een ander, dus laat iedereen in zijn/haar waarde.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef sararaats het volgende:
ik ben heel vaak verliefd en vraag me af of het wel nut heeft.
kom op zeg, stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:10 schreef sararaats het volgende:
ik zou het op prijs stellen dat hier normaal gereageerd wordt
het is voor mij al moeilijk genoeg en grappenmakers kan ik nu wel missen
Nou dit geldt net zo erg als voor vrouwen hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 14:18 schreef mantamanta het volgende:
Alhoewel in de basis, dien je beide gewoon te vergeten, getrouwd is een no go... Maar de geschiedenis leert dat dit voor mannen vaak minder geld dan voor vrouwen.....
Edit: tikken en links recht coordinatie laten nog wel eens te wensen over
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:12 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
kom op zeg, stel je niet zo aan.
dat probeer ik maar als ik over haar gedroomd heb, ben ik zodanig in de war en geloof me, ik droom bijna elke nacht over haarquote:Op woensdag 19 september 2007 15:32 schreef Misstique het volgende:
Je moet haar ook niet aanspreken, je moet haar uit je hoofd zetten..
Je komt hier om advies te vragen van mensen die jou niet kennen, waar jij niets voor terugdoet en dan ga je lopen klagen dat "niemand hier" weet wat goede raad is? Terwijl jij het niet eens zelf weet?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:49 schreef sararaats het volgende:
ik had gehoopt op een beetje goeie raad maar blijkbaar kennen jullie dat woord niet
Je hebt haar nog nooit gesproken toch? Hoe kan ze dan je beste vriendin zijn?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:42 schreef sararaats het volgende:
kleine rechtzetting:
het was niet m'n bedeling om ineens bitsig te worden.
het is gewoon, ik zou niet graag een mooie vrouw als Anick verliezen als "beste vriendin" maar ik voel voor haar iets meer dan bewondering.
ik denk wel dat ze het weet. heb het haar min of meer verteld via een bericht.
word er een beetje depri van (neem nog wel medicatie)
jawel. nou ja, beste vriendin is ook al zo'n groot woord.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt haar nog nooit gesproken toch? Hoe kan ze dan je beste vriendin zijn?
Ik heb geen gelijk wou je zeggen?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:19 schreef het.ismij het volgende:
Edit: Doe normaal.
Anders ga je je alvast inlezen voor de cursus begint? Er zijn vast genoeg sites daarover, het duurt nog wel even tot het november is.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:31 schreef sararaats het volgende:
misschien heb je wel gelijk. binnenkort start m'n cursus Praktische Sterrenkunde (november)
het luchtte anders wel op om het even neer te schrijven
slaapwel (ik hoop dat ik nog een keer goed doorslaap)
tuuuuuuuurlijk wat dacht je? dat ik dit allemaal uit m'n duim zuig?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:28 schreef IkWilbert het volgende:
even een serieuze vraag he... je hebt ze verder wel allemaal op een rijtje? Je komt zo.... raar... over...![]()
Doe maar wel. Het is de onzekerheid die je sloopt. OF je bent gewoon een masochist en je kickt op het klote gevoel.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:53 schreef sararaats het volgende:
was het maar zo simpel.
ik loop sinds Gooreind kermis met die kriebels rond
ik weet niet of ik haar ooit de waarheid ga vertellen maw wat ik voor haar voel en hoe ik me erbij voel
Enquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef sararaats het volgende:
voorlopig wil ik niet met haar praten, althans als zij wel wil praten.
het is onzekerheid en de drang om haar te zien maar ik hou me op een afstandje
zit zwaar in de puree en niet alleen met die gevoelens
Waarom zeg je niet gewoon wat er echt aan de hand is, in plaats van het op een obssesieve verliefdheid te gooien?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:21 schreef sararaats het volgende:
uit TRU:
verdomme, m'n verlegenheid speelt me parten. nu heb ik een unieke kans gemist.
maar... ik denk dat ze weet waar ik woon en wie weet staat ze straks wel voor de deur
ik wil gewoon dat ze weet dat ik het er moeilijk mee heb
ze heeft recht op de waarheid. ik denk dat zij ook verlegen is.
ik verga van de pijn. ik zit met m'n rechterhand in een steunverband
pillekes gehad en hopelijk verdwijnt de pijn weer een tijdje
Hoe doe je dat? Dat zie ik wel vaker hier, meisjes die om de haverklap verliefd worden. Zijn er echt zoveel leuke mannen?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef sararaats het volgende:
ik ben heel vaak verliefd en vraag me af of het wel nut heeft.
wie heeft het hier over mannen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Dat zie ik wel vaker hier, meisjes die om de haverklap verliefd worden. Zijn er echt zoveel leuke mannen?![]()
Scandalous hequote:Op zaterdag 22 september 2007 12:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
wie heeft het hier over mannen?
Leg het dan niet uit. Wees een vrouw, en baadt je in het welzijn van verliefdheid.quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef sararaats het volgende:
ben nog geen stap verder met uitleggen van gevoelens. ben gewoon te verlegen.
S.
dit ging even niet over m'n topic hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 19:18 schreef Inekris het volgende:
[..]
Leg het dan niet uit. Wees een vrouw, en baadt je in het welzijn van verliefdheid.
Dat laatste gun ik je van harte, en het eerste is verwarrend he. (ik ben ook wel us in de war, maar probeer dat wel overzichtelijk te houden).quote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
dit ging even niet over m'n topic hoor.
ik wou dat ik met plezier verliefd kon zijn
Minder hard zoeken wil wel eens helpenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:57 schreef sararaats het volgende:
heb altijd de pech dat ik op heterodames val
maar.. ooit vind ik wel iemand die bij me past en lesbisch is
het is alleen zo moeilijk
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef sararaats het volgende:
ben Anick al helemaal vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |