ik denk dat je me verward met iemand anders. heb nog maar 1 ban gehad (persoonlijke redenen)quote:Op woensdag 19 september 2007 14:27 schreef Camplo het volgende:
bij die naam van jou staat me iets van bij met 100 bans...
wat een kuttopic dus.
Je zult vast wel weer snel verliefd zijn op een ander, dus laat iedereen in zijn/haar waarde.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:01 schreef sararaats het volgende:
ik ben heel vaak verliefd en vraag me af of het wel nut heeft.
kom op zeg, stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:10 schreef sararaats het volgende:
ik zou het op prijs stellen dat hier normaal gereageerd wordt
het is voor mij al moeilijk genoeg en grappenmakers kan ik nu wel missen
Nou dit geldt net zo erg als voor vrouwen hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 14:18 schreef mantamanta het volgende:
Alhoewel in de basis, dien je beide gewoon te vergeten, getrouwd is een no go... Maar de geschiedenis leert dat dit voor mannen vaak minder geld dan voor vrouwen.....
Edit: tikken en links recht coordinatie laten nog wel eens te wensen over
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:12 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
kom op zeg, stel je niet zo aan.
dat probeer ik maar als ik over haar gedroomd heb, ben ik zodanig in de war en geloof me, ik droom bijna elke nacht over haarquote:Op woensdag 19 september 2007 15:32 schreef Misstique het volgende:
Je moet haar ook niet aanspreken, je moet haar uit je hoofd zetten..
Je komt hier om advies te vragen van mensen die jou niet kennen, waar jij niets voor terugdoet en dan ga je lopen klagen dat "niemand hier" weet wat goede raad is? Terwijl jij het niet eens zelf weet?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:49 schreef sararaats het volgende:
ik had gehoopt op een beetje goeie raad maar blijkbaar kennen jullie dat woord niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |