Geniale afleveringquote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef Koploperkopper het volgende:
"Wie heeft de gloeilamp uitgevonden?"
> "Huh, wat?"
"Goed zo!"
(c) Bassie en Adriaan
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:15 schreef DemonRage het volgende:
"Doe de deur eens open?"
- "Waarom?"
"Het weekend staat voor de deur."
Begin met roken en zeg dan steevast "Past goed bij m'n zwarte longen". Succes gegarandeertquote:Op woensdag 19 september 2007 16:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je neemt 2 of 3de kop koffie, "daar krijg je een zwart hart van"
Als ik er over na denk heb ik gewoon een hele flauwe familie![]()
En gerookt vlees blijft langer goed..quote:Op woensdag 26 september 2007 22:42 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Begin met roken en zeg dan steevast "Past goed bij m'n zwarte longen". Succes gegarandeert![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 @ 09:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Jami
Eindelijk een moslim die het doorheeft, nu die andere 1 miljard nog.
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
- "Hèh!?"
"Hengel"
- "Wat?"
"Water"
-"Waar heb je het over?"
"Vissen natuurlijk"
Wees blij dat de "McDriveByShooting" nog niet is overgewaaid.... Dan zou ze de Big King in d'r gezicht terug krijgenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:18 schreef AstroStart het volgende:
Een vriendin van mij werkt bij de Burger King en wordt er moe van als mensen een 'Big Mac' bestellen bij de Drive.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef OldJeller het volgende:
Baas tegen werknemer: 'Koffie?' Hij wil dat de werknemer het voor hem haalt.
Werknemer: 'Ja, lekker.'
Bron: Airplane
Whehe, mijn baas kon er toen wel om lachen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef OldJeller het volgende:
Baas tegen werknemer: 'Koffie?' Hij wil dat de werknemer het voor hem haalt.
Werknemer: 'Ja, lekker.'
Bron: Airplane
quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:13 schreef Magereheinus het volgende:
Ik werk nu sinds 2 weken als postbode, had vandaag mn 2e ronde en heb nu al 30x gehoord: De rekening bij de buren he. Dat is de eerste keer nog wel goed voor een flauwe glimlach, maar daarna is t echt tenenkrommend slecht!
Gewoon eens een keer doen. Hebben hun gelijk en jij lol.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:13 schreef Magereheinus het volgende:
Ik werk nu sinds 2 weken als postbode, had vandaag mn 2e ronde en heb nu al 30x gehoord: De rekening bij de buren he. Dat is de eerste keer nog wel goed voor een flauwe glimlach, maar daarna is t echt tenenkrommend slecht!
Nee, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:00 schreef -XX- het volgende:
Vrouwen schijten niet.![]()
Onee, dat is geen geintje hé.![]()
Mooiste die ik tot nu had als postbode:quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:13 schreef Magereheinus het volgende:
Dat zei je moeder vannacht ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:05 schreef ToriHino het volgende:
'Slaap jij op je buik? Mag ik dat ook?'![]()
> Ik ben gestopt met darten...quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:06 schreef McFearless het volgende:
"Als jij zing voor je brood, mag je van mij verhongeren."
* Waarom deed je dat?
- Nouja, ik had geen keus.
* Ow, dan mag je de mijne wel lenen.![]()
![]()
!!!11123
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |