Ja hier ook, nadat ik gisteravond maar aan de herfstthee met speculaas zat...quote:
ik was al op zoek naar bokbier!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja hier ook, nadat ik gisteravond maar aan de herfstthee met speculaas zat...
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten we weer in het gekkenhuis.
Al is de combinatie met Limburg goed gevonden door de TS.![]()
Ik heb al een Sinterklaasgedicht af!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was al op zoek naar bokbier!
Boeiend vak of niet?quote:
bij mijn buurvrouw stond de kerstboom buiten, geen grapquote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb al een Sinterklaasgedicht af!
Ik associeer Gekkenhuis eigenlijk automatisch met Limburg en v.v. dus zo goed gevonden is het niet, het is gewoon een gegeven.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
ach, administratie verhaal voor de 5e keer in 3 dagenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Boeiend vak of niet?
Ik kan niet wachten op de stamppotten met rundervink/rookworst en veel jus. En erwtensoep!
Al zit ik liever op een terrasje in de korte broek en een biertje erbij.
Vandaar dat jullie in de zomer allemaal met pap en man aan het handje naar Valkenburg enz. komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
vanavond weer een kansquote:Op woensdag 19 september 2007 13:07 schreef RayMania het volgende:
Ingeschreven voor toernooitje, ga er lekker voor zitten, bakkie koffie.
Duurt het welgeteld één hand.
Neequote:
Mwa, kan gebeuren. Jammer dat hij die andere aas had.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef Suijk het volgende:
All in met A2 is ook wel dommig, Ray.
Is goedquote:Op woensdag 19 september 2007 13:50 schreef RayMania het volgende:
Als ik nu win ga ik persoonlijk iedereen een biertje brengen.
ik heb dorst, hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:50 schreef RayMania het volgende:
Doe maar een theetje.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:50 schreef RayMania het volgende:
ik vind de Keynes inslag van het kabinet wel sterk, ik ben daar wel een aanhanger van.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vind de begroting helemaal zo onaardig niet, maar er wordt wel veel te weinig gedaan aan file bestrijding (terwijl het auto rijden weer flink extra belast wordt) en ik vind dat in deze economische tijd het niet juist is er op achteruit te gaan. Gelijk is prima, als je daarmee allerlei projecten voor de toekomst kunt opzetten die nodig zijn, maar minder, dat is lastig verkoopbaar.
(En zichzelf goed verkopen is al niet het sterkste punt van dit kabinet)
Ik zou het maar niet vragenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb dorst, hoe is het afgelopen?![]()
Ik heb de voordeur al geopend.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb dorst, hoe is het afgelopen?![]()
Ik ben daar ook wel fan van, dus dat vind ik wel positief aan deze begroting.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:07 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ik vind de Keynes inslag van het kabinet wel sterk, ik ben daar wel een aanhanger van.
even een PM sturenquote:
Het was weer uiterst vermakelijk, dat betoog van hem.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:37 schreef golfer het volgende:
Even lachen om Wilders bij de Algemene Beschouwingen.
Dan slopen ze je huis op weg naar het stadionquote:Op woensdag 19 september 2007 16:53 schreef DarkShine het volgende:
Vrijdagmorgen woning bekijken waar ik op gereageerd had.
Ligt ideaal, tussen het centrum en het stadion in!
Helaas voor jou ligt het niet op een toegangsweg naar het stadion, daar gebruikt iedereen de autostrade voor.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan slopen ze je huis op weg naar het stadion
ik word over half uurtje opgehaaldquote:Op woensdag 19 september 2007 17:28 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben nu ook thuis
PSV shirt ff aantrekken en dan richting het stadion
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:34 schreef sjimz het volgende:
Ik ben vanavond voor CSKA.
Niet omdat ik het PSV niet gun, maar heb altijd wel een voorliefde voor van die clubjes uit Rusland en Oekraine!![]()
Huilliequote:Op woensdag 19 september 2007 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]je stel je voor dat je voorliefde hebt voor je eigen land
ga je schamen jongen, voor volk en vaderland!quote:
Is gewoon een kwestie van een voorkeur.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je schamen jongen, voor volk en vaderland!
ik ben niet blindquote:Op woensdag 19 september 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
Als je trouwens wat meer in andere topics dan alleen Hools en PSV kwam dan kon je zien dat ik heel vaak in het Rusland topic heb gepost, idem dito voor het Oekraine topic.
Ik stap over ca 1.5 uur op de fietsquote:Op woensdag 19 september 2007 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik word over half uurtje opgehaald
En ik geen biertjequote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:15 schreef pascalheister het volgende:
thuis
wat een dombo's bij de TNT Post, heb ik gister een pakje laten opsturen allemaal prima enz.. Kom ik vandaag thuis, hebben ze het pakje gvd bij mij afgeleverd, hoe dom kan je zijn![]()
![]()
![]()
niet alles over 1 kam scherenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:41 schreef RayMania het volgende:
Hup PSV dan maar, om geen vijanden te maken. Geen zin ook om in m'n eentje hier te ruimen bij een 0-3 verlies.
Ja studenten die een uni moeten beoordelen. Niet zo heel vreemd dat er bij een grotere uni meer zeikerds zitten.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wageningen Universiteit scoort hoogst
VoreG eats the dust.
Darkshine woont toch al in het buitenlandquote:Op woensdag 19 september 2007 18:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Volgens Wilders moeten alle buitenlanders zonder werk het land uit.
Ik zou maar snel gaan solliciteren Darkshine.
Zelfs Mabel kan een Wikipedia positief makenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:47 schreef VoreG het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Universiteit_Utrecht#Reputatie
Van de officiele sitequote:Op woensdag 19 september 2007 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zelfs Mabel kan een Wikipedia positief maken
Hier zijn gewoon de meest positieve studenten.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van de officiele site
http://ed.sjtu.edu.cn/rank/2007/ARWU2007_TopEuro.htm
Golfer moet zn haar dus laten groeien?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef Bluezz het volgende:
DWDD vanavond : de tafel met lekkere langharige mannen![]()
Gaat lastig als je kaal bent.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Golfer moet zn haar dus laten groeien?
Straks maar eens naar de herhaling kijken Edwin Swinkels Hugo Borst en Jules Deelder.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef Bluezz het volgende:
DWDD vanavond : de tafel met lekkere langharige mannen![]()
Bluezz zit een film te bekijken. Het is dus zelfbediening.quote:
leest ze tijdens de sex ook altijd een boek?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz zit een film te bekijken. Het is dus zelfbediening.
Ach ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef borisz het volgende:
* borisz verwacht zo een boze ray binnen
bitterballetjes en mini-kalfskroketjesquote:Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat gooi je er zo in bloes?
Ik weet niet hoe je 'geweldig' bedoelt Pasc met die smilies erbijquote:Op woensdag 19 september 2007 22:37 schreef pascalheister het volgende:
Ik moet zeggen dat je de geweldige films wel uitzoekt Bluezz
Ik zette < 2,5 goals in bij 0-0 PSV.quote:
Ik had vooraf erover na zitten denken om een 2-1 score te kiezen, maar ik vind dat risico te groot.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zette < 2,5 goals in bij 0-0 PSV.
.
dat zeg ik nou nooitquote:
Ik InPlay kleine 120 euro verlorenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had vooraf erover na zitten denken om een 2-1 score te kiezen, maar ik vind dat risico te groot.
Had geen vertrouwen in Inter en weinig in Fener. Dus maar 5 ingezet, naderhand had ik beter meer in kunnen zetten tegen een odd van 4.0...
Was wel te verwachten dat Inter zou winnen.
Alleen bij Glasgow en Barca zat ik ernaast,
Pijnlijk..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik InPlay kleine 120 euro verloren.
Als je van vrouwen-drama met wat soap houdt ; Jaquote:
Nee, PSV is gewoon saai.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:06 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, is het wat ik denk dat het is, poesj..euh Catjuh?
Zo is ie mooier dan dat ik in de korte samenvatting zag.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:06 schreef DIGGER het volgende:
Trusten.
En Tong: Technisch hoogstaand teamvoetbal
Gefeliciteerd geluksvogel.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:32 schreef appelsientje het volgende:PSV
PEREZ
Wat een avondhelemaal schor
Wanneer komt het Feyenoord-logo in je icon, Ray?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:49 schreef Suijk het volgende:
Toch maar weer ingeschreven voor de RTL7 poker, Ray?
quote:
Smaakten ze wel ?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, ik ga dit morgen merken.
Jij drinkt niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, ik ga dit morgen merken.
Toch wel verrassendquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:42 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Goeiemorgen Bos Golfert Digger en Appelsientje.
Dat ene zinnetje ook op de Chelsea website: "Chelsea Football Club and Jose Mourinho have agreed to part company (today) by mutual consent"quote:
Jij kan Mourinho toch wel aan...quote:Op donderdag 20 september 2007 08:02 schreef DIGGER het volgende:
Zo lang m'n vrouw Mourinho maar niet binnenhaald en ik op de reservebank beland, vind ik alles best
Neu, alleen maar een wekker om 6:45.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij drinkt niet.
Dus heb je een harinkje op of zo?
en wie moest er kilo's kwijt ?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:33 schreef appelsientje het volgende:
hehe ik sprong net op de fiets.. begon het te regenen...
Dus ik meteen terug en in de auto
quote:
Als je nou eens stopt met het zoeken van een regenpak in de lingerie shop.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog steeds geen regenpak gekocht.
En nu baal ik.
Heb nog wel een dunne doorzichtige oranje poncho van het honkballen kijken liggen
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:21 schreef DarkShine het volgende:
Als je nou eens stopt met het zoeken van een regenpak in de lingerie shop.
quote:Op donderdag 20 september 2007 04:28 schreef tong80 het volgende:
HoezoMijn laatste post was om 02.42.
Ach, een leuke slurfje staat best leukquote:Op donderdag 20 september 2007 10:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ook niet
En dat wilde ik graag zo houden
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach, een leuke slurfje staat best leuk
Het begint al minder te regenen en lichter te worden
Duimt dat het om 10 over 11 droog is
Regen in Twente en dat gaat nog even duren.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef Ole het volgende:
Het ziet er hier inmiddels droog uit..
Heb je er zo een.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:00 schreef Damzkieee het volgende:
a) Het is te klein, ben ik te dik??
b) Het is te groot, vind je mn kont zo dik!?
ah, als het bij jou droog is, dan wordt het hier ook snel droog waarschijnlijk!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef Bluezz het volgende:
Droog, tijd voor de trein, werkoverleg en werken tot 5 uur, baaaaaai folks
daar heeft menquote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef appelsientje het volgende:
Pfff ben nog steeds duf van gisteren
Lastig op gang komen op mijn werk.
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:16 schreef borisz het volgende:
[..]
daar heeft menvoor uitgevonden
een potje met deksel ?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo, dat was me toch even een potje saai.
Voor dit potje ben ik niet het dekseltje.quote:
zullen een hoop GM's zijn geweestquote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Gezellig knokken: http://www.abrutis.com/video.php?id=3726
Middag
Niet mokken lekkel wokkenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:38 schreef borisz het volgende:
vanavond trouwens de Nederlander uithangen in een wokrestaurant![]()
Ga je dan van die hele slechte grappen maken?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:38 schreef borisz het volgende:
vanavond trouwens de Nederlander uithangen in een wokrestaurant![]()
Ik weet niet eens welke,quote:
Nee, zoals ik al zei, ik laat het er niet van komenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je er zo een.
Hier is het weer even droog nu.
sinds ik weer binnen ben wel jaquote:Op donderdag 20 september 2007 13:27 schreef Bluezz het volgende:
Niet helemaal droog overgekomen en het werkoverleg ging niet door
AZ droog bij jou???
Hier is het wel droogquote:Op donderdag 20 september 2007 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
sinds ik weer binnen ben wel ja
Mag dat gewoon allemaal? Ik snap er niets vanquote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Gezellig knokken: http://www.abrutis.com/video.php?id=3726
Middag
quote:
in de VS straffen ze iedereen heel hard die meedoet aan dat soort dingen. Net zoals die ene basketball wedstrijd waarbij alle 10 de spelers die op het veld stonden begonnen knokken alle tien werden weggestuurd. Er zijn toen straffen uitgedeeld tussen de 1 en 20 wedstrijden ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mag dat gewoon allemaal? Ik snap er niets van.
Beterschap golfert.
ik ben zo weg, dus heeft niet veel zin. plus dat ik met een opdracht bezig ben voor micro.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:28 schreef RayMania het volgende:
Zin om ergens samen te pokeren, borisz?.
MO=MK?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:31 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ben zo weg, dus heeft niet veel zin. plus dat ik met een opdracht bezig ben voor micro.
MC(q)=MR(q)quote:
E = MC²?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
EV = C + I + O + E - M
Y = EV
Toch?
Dat is Macroquote:Op donderdag 20 september 2007 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
EV = C + I + O + E - M
Y = EV
Toch?
simpel gezegd wel jaquote:Op donderdag 20 september 2007 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
EV = C + I + O + E - M
Y = EV
Toch?
Het is al zo lang geledenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:34 schreef borisz het volgende:
[..]
MC(q)=MR(q)![]()
de ene is middelbare school manier van opschrijven en de ander universitair![]()
MO = MK zit toch inhetzelfde model?! Of was dat meer met boekhouden etc....quote:
Nee, jij gaf net de formule voor Nationaal Inkomen ( Y) (Macro niveau dus)quote:Op donderdag 20 september 2007 14:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
MO = MK zit toch inhetzelfde model?! Of was dat meer met boekhouden etc....
Ik weet het niet meer.
O ja dat was hetquote:Op donderdag 20 september 2007 14:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, jij gaf net de formule voor Nationaal Inkomen ( Y) (Macro niveau dus)
MO=MK heeft te maken met maximale winst (bedrijfsniveau)
Maximale winst heb je zodra van een extra product meeropbrengst = meerkosten.
Nee, dat zou ik ook maar laten.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, ik laat het er niet van komen
Ik vond het rijtje ook al vrij kortquote:Op donderdag 20 september 2007 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat er in die minuten al gescoord was toen ik ermee begon. En alle 90 minuten passen niet in m'n sig.
een heer waardoor hij een broadway maakt ?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:09 schreef RayMania het volgende:
Ik word er ziek van. 45-mans toernooi, 8 over (7 in het geld).
AKs (ik) tegen AJo allin En wat valt er op de river. Zo oneerlijk.
Nee, een kutboerquote:Op donderdag 20 september 2007 16:11 schreef borisz het volgende:
[..]
een heer waardoor hij een broadway maakt ?![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:20 schreef VoreG het volgende:
Morgen nog 50 pagina's lezen en ik heb alles weer gedaan van deze week.
Gaat goed.
Doe maar wat pils ja. En zulke dingen gebeuren, wel zuur zo op de bubble.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:20 schreef RayMania het volgende:
Ik kan er echt niet overuit. 95,5% kans dat ik ging winnen na de turn.
Anyway, bier?
lekkerquote:Op donderdag 20 september 2007 16:20 schreef RayMania het volgende:
Ik kan er echt niet overuit. 95,5% kans dat ik ging winnen na de turn.
Anyway, bier?
Het zat ook in Economie 1 inderdaad, maar ik had Economie 1,2 en M&O. M&O was veel toepassing van economie 1.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef Ole het volgende:
Bij mij zat het allebei in Economie I
Profielen deden ze toen niet aan.Ik ging al studeren toen jij nog in de luiers zat
![]()
Ik lijk er wel een abonnement op te hebben. Voortaan fold ik alles totdat ik in het geld zit, ook AAquote:Op donderdag 20 september 2007 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe maar wat pils ja. En zulke dingen gebeuren, wel zuur zo op de bubble.
i.i.g. op papier!quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik lijk er wel een abonnement op te hebben. Voortaan fold ik alles totdat ik in het geld zit, ook AA.
* RayMania schuift een Grolsch naar Vaduz & borisz.
Je lijkt nu al veel beter bezig te zijn dan vorig jaar, nu volhouden hčquote:Op donderdag 20 september 2007 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
i.i.g. op papier!
Het valt nu goed terug te zoeken etc. Het is in principe alleen nog maar voor de opdrachten etc. 15 oktober komt de 1e test.
Ik ben nu al veel beter bezig dan de afgelopen 15 jaarquote:Op donderdag 20 september 2007 16:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je lijkt nu al veel beter bezig te zijn dan vorig jaar, nu volhouden hč.
Ik maak altijd wel ergens een fout, dus niet alles goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef RayMania het volgende:
Hey Bos, alles goed?
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik maak altijd wel ergens een fout, dus niet alles goed.
Maar het gaat wel goed.
En met jou?
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef RayMania het volgende:
[..]. Met mij goed, ben nerveus voor over 1,5 uur
.
bierquote:Op donderdag 20 september 2007 16:58 schreef Againzender het volgende:
hoorde ik daar bier?
je komt nu pas thuis ???quote:Op donderdag 20 september 2007 17:31 schreef rubbereend het volgende:oi
zo dat blijft leuk, CL wedstrijden bezoeken
Was het lastig om de uitgang te vinden?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:31 schreef rubbereend het volgende:oi
zo dat blijft leuk, CL wedstrijden bezoeken
Bedankt Vaduzquote:
ja, je moet er zolang mogelijk van genietenquote:
tvgidsquote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef tong80 het volgende:
Iemand een tv schema van alle wedstrijden van de Nederkanders vanavond ?
veel plezier, en succes!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:57 schreef clauwheee het volgende:
Zo naar de Euroborg!!! Ben benieuwd
ik was toevallig net zelf aan het zoekenquote:
best leuk toch, die tifosi?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:00 schreef clauwheee het volgende:
Thanks![]()
Nu maar hopen dat we niet weg worden gespeeld
Allemaal al paars in de stad.
Zekers!!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
best leuk toch, die tifosi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |