Ja hier ook, nadat ik gisteravond maar aan de herfstthee met speculaas zat...quote:
ik was al op zoek naar bokbier!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja hier ook, nadat ik gisteravond maar aan de herfstthee met speculaas zat...
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten we weer in het gekkenhuis.
Al is de combinatie met Limburg goed gevonden door de TS.![]()
Ik heb al een Sinterklaasgedicht af!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was al op zoek naar bokbier!
Boeiend vak of niet?quote:
bij mijn buurvrouw stond de kerstboom buiten, geen grapquote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb al een Sinterklaasgedicht af!
Ik associeer Gekkenhuis eigenlijk automatisch met Limburg en v.v. dus zo goed gevonden is het niet, het is gewoon een gegeven.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
ach, administratie verhaal voor de 5e keer in 3 dagenquote:Op woensdag 19 september 2007 12:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Boeiend vak of niet?
Ik kan niet wachten op de stamppotten met rundervink/rookworst en veel jus. En erwtensoep!
Al zit ik liever op een terrasje in de korte broek en een biertje erbij.
Vandaar dat jullie in de zomer allemaal met pap en man aan het handje naar Valkenburg enz. komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
vanavond weer een kansquote:Op woensdag 19 september 2007 13:07 schreef RayMania het volgende:
Ingeschreven voor toernooitje, ga er lekker voor zitten, bakkie koffie.
Duurt het welgeteld één hand.
Neequote:
Mwa, kan gebeuren. Jammer dat hij die andere aas had.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef Suijk het volgende:
All in met A2 is ook wel dommig, Ray.
Is goedquote:Op woensdag 19 september 2007 13:50 schreef RayMania het volgende:
Als ik nu win ga ik persoonlijk iedereen een biertje brengen.
ik heb dorst, hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 19 september 2007 13:50 schreef RayMania het volgende:
Doe maar een theetje.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:50 schreef RayMania het volgende:
ik vind de Keynes inslag van het kabinet wel sterk, ik ben daar wel een aanhanger van.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vind de begroting helemaal zo onaardig niet, maar er wordt wel veel te weinig gedaan aan file bestrijding (terwijl het auto rijden weer flink extra belast wordt) en ik vind dat in deze economische tijd het niet juist is er op achteruit te gaan. Gelijk is prima, als je daarmee allerlei projecten voor de toekomst kunt opzetten die nodig zijn, maar minder, dat is lastig verkoopbaar.
(En zichzelf goed verkopen is al niet het sterkste punt van dit kabinet)
Ik zou het maar niet vragenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb dorst, hoe is het afgelopen?![]()
Ik heb de voordeur al geopend.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb dorst, hoe is het afgelopen?![]()
Ik ben daar ook wel fan van, dus dat vind ik wel positief aan deze begroting.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:07 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ik vind de Keynes inslag van het kabinet wel sterk, ik ben daar wel een aanhanger van.
even een PM sturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |