Damn, dude.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik moest gisterenochtend van Vlaardingen naar Hilversum. Ik wilde via Rotterdam naar Utrecht gaan, maar de trein reed niet. Wat kut was, want daardoor ging ik m'n afspraak niet halen. Omdat het niet duidelijk was wanneer er weer wel treinen naar Utrecht zouden rijden, ben ik als een gek via Den Haag, Leiden, Schiphol en Weesp omgereisd naar Hilversum. Tienduizend keer overgestapt en van perron naar perron gerend om nog een beetje op tijd te komen. En in al die hectiek, heb ik m'n laptoptas ergens laten staan.
Oerstom. En superkut.
De NS heeft niks gevonden. Schiphol ook niet. Ik verwacht ook niet dat de verzekering zo gek is om iets uit te betalen. Ik denk dat ik 'em gewoon kwijt ben
Nee dat is Amersfoort. Vlaardingen is je iPod in de trein laten liggenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna net zo erg als je MBP in de trein laten liggen..
Om te werken?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef Battlefan het volgende:
AmersfoortDaar ga ik iedere dag naar toe, in de trein, met MBP
Ik zonder MBP. Zelfs zonder MB. Ik werk daar toch op een Dell.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef Battlefan het volgende:
AmersfoortDaar ga ik iedere dag naar toe, in de trein, met MBP
Vergeleken met Amersfoort is Vlaardingen een Apple-folder in de trein laten liggen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee dat is Amersfoort. Vlaardingen is je iPod in de trein laten liggen
Oja, ben ooit eens op een app gestoten die voor jou ms nog wel handig kan zijn: Papersquote:Op woensdag 19 september 2007 19:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er komt blijkbaar een nieuwe Intel-versie uit; de huidige versie die draait onder intel Macs is 11.0.4: er is nu reeds een nieuwere uit maar die draait enkel op PPC.
Ik draai versie 15 onder VMWare: gaat zo rap als een tiet.
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:31 schreef JoMo0 het volgende:
Want zo eerlijk zijn de meeste lui niet , zeker niet als het om minder blanke mensen gaat.
Ik help je morgen wel ff, mocht het nog niet opgelost zijn. Ik heb dat ook wel 's gehad met VPN-UvA.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Iemand verstand van VPN's ?
Om gebruik te kunnen maken van de digitale tijdschriften database van de Universiteitsbibliotheek in Amsterdam moet je met je studentnummer enzo op een VPN inloggen, zodat ze weten dat het een student van de UvA is die gebruik maakt van de tijdschriftendatabase. Maar, het irritante is, als ik de VPN aanzet, dan doet mijn internet het niet meer. De VPN is wel geconnect, dat is geen probleem. En met het internet heb ik voor de rest compleet geen problemen, behalve dus als ik de VPN aanzet.
Ik begrijp er niks van.
Gaat gewoon legen niet?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe leeg je een prullenbak waar 80 gig in zit
Het duurde echt iets van 5 minuten ofzo voordat er iets gebeurdequote:Op woensdag 19 september 2007 23:06 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Gaat gewoon legen niet?
Terugslepen naar het bureaublad/map op het bureaublad en in schijven legen?
Schoolquote:Op woensdag 19 september 2007 22:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Om te werken?
Of doe je dat met je iPod in Vlaardingen?![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:31 schreef JoMo0 het volgende:
Want zo eerlijk zijn de meeste lui niet , zeker niet als het om minder blanke mensen gaat. Maar goed erg kut ja Tijn.![]()
Eigenlijk wel hè? Het is wel errrrrg stil... en oktober komt best snel dichtbij.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:31 schreef Jarno het volgende:
Je zou zo ondertussen ook wel iets over Leopard verwachten he?
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:31 schreef Jarno het volgende:
Je zou zo ondertussen ook wel iets over Leopard verwachten he?
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:00 schreef Jarno het volgende:
http://www.nu.nl/news/124(...)ar_Nederland%27.html
Walter, bij mij doen diezelfde instellingen het dus niet. Zodra de VPN aanstaat valt de volledige internettoegang weg, en als ik 'm uitzet is er niks meer aan de hand. Het is dus niet dat ik alleen niet kan browsen, alles doet het niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo..iPhone besteld
Au3, ik heb momenteel geen moeite met de UvA-VPN. Heb je deze handleiding ook..? Met de instellingen op pagina 3 kom ik met mn UvANet-id gewoon op de site van de bieb. En elke andere site op het internet.
Breng gewoon terug dat ding gekkie. Je gaat toch niet voor je lol met een imperfect afgeleverd product lopen werken.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:31 schreef Toeps het volgende:
Hij zit best centraal ja. Maar zo hinderlijk is het niet. Ja, je kan je er aan gaan zitten ergeren..
Ik doe dat met Onyx: dat is een onderhoudsprogramma wat sowieso handig is om op je Mac te hebben staan.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe zet je precies verborgen bestanden weergeven aan ?
Ik heb nu maar even gewoon gezocht met Spotlight en alles weggedonderd dat met die VPNclient van doen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |