Truste allemaalquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, tot morgen en sweet dreams for everybody.![]()
Je brief is voorgelezen op de streamsquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef Desii het volgende:
Kom net thuis... en moet ineens 3 Cossen nalezen.... das altijd een teken, dat ik wat gemist heb![]()
Gelukkig zijn de filmpjes snel... en het is idd een kleine kopstoot... iig een boete waardig![]()
Als gooien met een oorbel een boete is, is dit het zeker...... tel daarbij het gebruiken/stelen van elkaars spullen door Nadia en Amanda bij op... en er gaat weer lekker geincasseerd worden door de Febo![]()
Een exit vind ik het niet trouwens....... en Dennix moet punten krijgen voor zijn nobele "ho, ho" .... wat een spreker is die man![]()
Zekersquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Je brief is voorgelezen op de streams
Daar zou Amanda nog best stekeltjes van kunnen tangen, die krullies zijn wel een paar cm langquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
geen extensions:
[afbeelding]
Moeilijk tangen ook.![]()
ik las het ja.... leuk (was maar klein krabbeltje, nix bijzonders)quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:14 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Je brief is voorgelezen op de streams
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zou Amanda nog best stekeltjes van kunnen tangen, die krullies zijn wel een paar cm lang![]()
Ja duhuh.........quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:12 schreef tutjehola het volgende:
Nou, het is weer fraai. Eindelijk ben ik bijgelezen. Ik stel voor om die tering herrie het huis uit te sturen, iedereen op de bank. Als de Febo ballen heeft, laten ze nu zien dat de heilige messias niet zo heilig is. Ook Jaap, de gluurder en Amanda en nadia de pikkendieven mogen wat mij betreft in hun hemd gezet worden.
Ik gok op 23.00 Uur de bank.Komop Febo, je kunt het.
By de weg, neefje was drummert bij Spinvis
(heb een geadopteerd haitiaans neefje, en ik vind het altijd zo leuk om die krullies uit te pluizen)quote:
Behalve dat Amanda er niet uit ziet in dat rokjequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:20 schreef Prospera het volgende:
Niet veel interessants te melden
[afbeelding]
[afbeelding]
hij heeft alle vrouwelijke bewoners van de gouden kooi erop staan dus amanda moet er ook bij iddquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt gek geworden.Hij gaat Amanda ook op zijn rug doen.
Ik heb antillianen in de familie met prachtige krulletjes. Het gaat niet om de krulletjes maar om de persoon die er aan vast zit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
(heb een geadopteerd haitiaans neefje, en ik vind het altijd zo leuk om die krullies uit te pluizen)![]()
Idd echt gek!!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt gek geworden.Hij gaat Amanda ook op zijn rug doen.
Ja en Natasia en Nadia dan.Hij is echt kierewiet hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hij heeft alle vrouwelijke bewoners van de gouden kooi erop staan dus amanda moet er ook bij idd
En Nadia dan ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hij heeft alle vrouwelijke bewoners van de gouden kooi erop staan dus amanda moet er ook bij idd
dat dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:24 schreef petraa het volgende:
Jaap komt er weer bij, bang dat Huub en Lieke info krijgen ?
Hij is nu 20, er wordt helaas niet meer gepluisdquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb antillianen in de familie met prachtige krulletjes. Het gaat niet om de krulletjes maar om de persoon die er aan vast zit.![]()
![]()
Kan ik dat ruiken aan je post.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is nu 20, er wordt helaas niet meer gepluisd![]()
Zei Jaap.Maar dat bluft Brian zei Huub.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef STAP01 het volgende:
Hoorde ik nu dat Huub zei dat Brain 1000 krijgt?
En Huub zei ook dat hij alleen de bedragen van Brian, Lieke en zichzelf wist. Hijzelf en Brian zijn 'de best betaalden'.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef STAP01 het volgende:
nee Jaap zegt Brian krijgt 1000... Huub zegt dat bluft tie danquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef STAP01 het volgende:
Moet ie wel van te voren even stiekum kijken welke richting hij uitgaat, een muur is zo hardquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef mazaru het volgende:
Als dit wordt toegestaan, dan weet Huub wat hem te doen staat.
Bind een theedoek om je ogen, en ga als een dolle stier op neuzen af, dat is dan weer makkelijk als iedereen je tegenstander is, wie je ook raakt, het is altijd goed.
En je hoeft alleen maar te zeggen: "ik had je niet gezien"
ik ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef petraa het volgende:
IK wil dat die diva's opzouten en dat er NU een brief komt
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Moet ie wel van te voren even stiekum kijken welke richting hij uitgaat, een muur is zo hard![]()
Dan wil ik het ook, en dan ga ik ff lezen waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef petraa het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan wil ik het ook, en dan ga ik ff lezen waarom eigenlijk.![]()
dat je dat kan verstaan... met al die herrie..... knapquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Wat loopt Nadia nu te janken over de brief van Lieke. Er staat iets in over Amanda en Nadia.
Zij lullen alleen maar over Lieke maar Lieke schrijft een vriendin en dan dadelijk gaan janken over zoveel hardheid zeker?
Weet ik toch, tuttebelquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wil ook een brief die toch niet komt.
Mootie, was maar een grapje.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan wil ik het ook, en dan ga ik ff lezen waarom eigenlijk.![]()
Weet jij wat er met mensen gebeurt bij het voetbal, die steeds op de grond gaan liggen vragend om een rode kaart voor een ander?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef petraa het volgende:
Dus Petra, lever je contactpunten maar in.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet jij wat er met mensen gebeurt bij het voetbal, die steeds op de grond gaan liggen vragend om een rode kaart voor een ander?die krijgen een gele kaart
2x geel is rood.
Klaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:38 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het lekker toch niet vertellen, lees maar terug, moest ik ook doen
![]()
![]()
En dan moet de scheids vluchten en rennen voor zijn leven, net als de Febo straksquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet jij wat er met mensen gebeurt bij het voetbal, die steeds op de grond gaan liggen vragend om een rode kaart voor een ander?die krijgen een gele kaart
2x geel is rood.
Jaap met zijn gezeik over wat het oplevert tegen iedereen die de hut binnenkomt. Dat is ook pervers.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef noekje het volgende:
Gaat die Anita ook nog info geven over haar manager tegen Jaap en ze vertelt nu ook even dat ze een paar duidend euro per maand verdient. Wat een lampie!
Het voetbal is net afgelopen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
2x geel is rood.
Haha ooit Brian zien janken aan de telefoonquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
2x geel is rood.
Dat slaat ook nergens op maar je gaat het toch ook niet vertellen aan die pad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap met zijn gezeik over wat het oplevert tegen iedereen die de hut binnenkomt. Dat is ook pervers.![]()
Dennis stopt zijn vinger in de mond van Nadia en zij zuigt hem afquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Terwijl het feest bezig is zonderen Dennis en Nadia zich af!
De diva's vinden het een zooitje in huis.
Ik vraag me af, wat daar lekker aan is!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Dennis stopt zijn vinger in de mond van Nadia en zij zuigt hem af![]()
Als zijn sperma al naar frambozen smaakt kan je nagaan wat dit voor pure smaaksensatie is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wat daar lekker aan is!
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef tutjehola het volgende:
Ik weet al waarom die brief zo lang duurt. De ME moet even opgetrommeld worden, en de mannen in de witte pakken. Pas als dat allemaal geregeld is, kan DE brief naar Brian.
Dat smaakt naar aardbei en framboosquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wat daar lekker aan is!
Daar gaan ze hem vertellen dat hij moet bidden voor Brian en zijn excuses aan moet bieden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef Desii het volgende:
Huub is naar achteren geroepen
Nee, jij ????quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef Ning het volgende:
[..]
Haha ooit Brian zien janken aan de telefoon
En nu maar hopen dat Huub niet te lief is voor Brian.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef Desii het volgende:
Huub is naar achteren geroepen
Nu kunnen de ''gasten'' wegquote:
Dan heb je wat gemist, want als de Febo al die shit gaat schuilen, gaat Brian dreigen met zelfmoord en dat is erger dan janken.quote:
Ik wil ook niet dat er een halve vechtpartij komt. Geef mij maar een hele, laat de kiet maar leeggevochten worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
Jaap wil niet dat er een halve vechtparij komt.![]()
Brian is rustig maar hij weet dat mensen dan agressief kunnen worden. Hij wel, lullo.
En wie de potlooden steelt krijgt als het Nada of Aman is extra punten waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat FEBO kijkt wie er begonnen is en wie steeds maar door blijft gaan. Denk het hoor. weet het ook niet.
Is Lieke pas 19? Welnee, hoe kom ik erbijquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |