Je kan ook meervoud gebruiken voor mensen waar je niet op dagelijkse basis lichaamssappen mee uitwisselt, de laatste keer dat wij het controleerden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geachte Plateau, mag ik opmerken dat ik het ietwat bevreemdend vind, dat iemand die zo agiteert tegen de begrippen 'stelletjes' en 'relaties', zich in een reactie daarop bezigt met woorden als 'ons'..
Jij gaat door voor de vaatwasser.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Always two there are, a student and a master"
Niet in deze SC.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef Litpho het volgende:
Je kan ook meervoud gebruiken voor mensen waar je niet op dagelijkse basis lichaamssappen mee uitwisselt, de laatste keer dat wij het controleerden.
Duh. Ik heb RotJ in premiere gezien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de vaatwasser.
Huu, mag ik 'm? Er staat nog veeeeel afwas.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de vaatwasser.
In Londen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Ik heb RotJ in premiere gezien.
quote:
Dat eerdere plan met die knuppel zou wonderen moeten doen om dat doel te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook seks.
Ontbreekt daar niet een 'ongen'?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Ik heb RotJ in premiere gezien.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef Litpho het volgende:
Dat eerdere plan met die knuppel zou wonderen moeten doen om dat doel te bewerkstelligen.
Nee, de premiere daarvan heb ik met een paar duizend jaar gemistquote:
Ze kwamen elkaar toevallig bij de steengroeven tegen, een kort gesprek diende zich aan, een alledaags gesprek weliswaar, maar de haat stak zijn druipende kop op,quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat eerdere plan met die knuppel zou wonderen moeten doen om dat doel te bewerkstelligen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tikfoutje. Sorry..
Goedmaakseks?.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook seks.
Naast de eerdergenoemde blonde manen, foezelige boezem en schattig kontje uiteraard. Opdat wij niet vergete.quote:
Niet met jullie.quote:
Mental picturequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
maar de haat stak zijn druipende kop op,
Psiesquote:
Ik WAT?!quote:
Ik heb geen zin om te googlen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef Burdie het volgende:
EN JE BENT NIET SEMANTISCH AANGELEGD..
Stempelen en stickeren. Joechei!quote:
Lees Korzybski. Algemene semantiek. Dat zou meer vragen moeten beantwoorden over het onderwerp dan je dacht ooit te hebben.quote:
Je weet toch wel wat semantisch is?quote:
Mja ik heb het inmiddels al opgezocht. Ik wijd het aan de Brabantsche taal waarom ik dat soort dingen niet weet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Litpho het volgende:
Lees Korzybski. Algemene semantiek. Dat zou meer vragen moeten beantwoorden over het onderwerp dan je dacht ooit te hebben.
Er is zelfs een heel vermakelijk topic over geweest hier op fokquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat semantisch is?![]()
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel vermakelijk topic over geweest hier op fok.
Is er iets wat jij niet weet?quote:
Het Leffe-effect.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er iets wat jij niet weet? [afbeelding]
Zo veel Kuukske, zo veel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er iets wat jij niet weet? [afbeelding]
Ah gelukkig.quote:
Een flesje HJ.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:53 schreef Litpho het volgende:
De bron van ware wijsheid.
Ik ben niet zo thuis in het boedhisme.quote:
Weten hoe beperkt je kennis is als stap op weg naar wijsheid is bij mijn weten niet gelimiteerd tot Boeddhisme.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in het boedhisme.![]()
Het klonk wel enigszins oosters...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weten hoe beperkt je kennis is als stap op weg naar wijsheid is bij mijn weten niet gelimiteerd tot Boeddhisme.
*gaat er even voor zitten*quote:
"Who knows that he does not know is the highest" staat in de Tao Teh Ching. Oosters genoeg?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het klonk wel enigszins oosters...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |