Je kan ook meervoud gebruiken voor mensen waar je niet op dagelijkse basis lichaamssappen mee uitwisselt, de laatste keer dat wij het controleerden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geachte Plateau, mag ik opmerken dat ik het ietwat bevreemdend vind, dat iemand die zo agiteert tegen de begrippen 'stelletjes' en 'relaties', zich in een reactie daarop bezigt met woorden als 'ons'..
Jij gaat door voor de vaatwasser.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Always two there are, a student and a master"
Niet in deze SC.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:36 schreef Litpho het volgende:
Je kan ook meervoud gebruiken voor mensen waar je niet op dagelijkse basis lichaamssappen mee uitwisselt, de laatste keer dat wij het controleerden.
Duh. Ik heb RotJ in premiere gezien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de vaatwasser.
Huu, mag ik 'm? Er staat nog veeeeel afwas.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de vaatwasser.
In Londen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Ik heb RotJ in premiere gezien.
quote:
Dat eerdere plan met die knuppel zou wonderen moeten doen om dat doel te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook seks.
Ontbreekt daar niet een 'ongen'?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Duh. Ik heb RotJ in premiere gezien.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef Litpho het volgende:
Dat eerdere plan met die knuppel zou wonderen moeten doen om dat doel te bewerkstelligen.
Nee, de premiere daarvan heb ik met een paar duizend jaar gemistquote:
Ze kwamen elkaar toevallig bij de steengroeven tegen, een kort gesprek diende zich aan, een alledaags gesprek weliswaar, maar de haat stak zijn druipende kop op,quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat eerdere plan met die knuppel zou wonderen moeten doen om dat doel te bewerkstelligen.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tikfoutje. Sorry..
Goedmaakseks?.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook seks.
Naast de eerdergenoemde blonde manen, foezelige boezem en schattig kontje uiteraard. Opdat wij niet vergete.quote:
Niet met jullie.quote:
Mental picturequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
maar de haat stak zijn druipende kop op,
Psiesquote:
Ik WAT?!quote:
Ik heb geen zin om te googlen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:45 schreef Burdie het volgende:
EN JE BENT NIET SEMANTISCH AANGELEGD..
Stempelen en stickeren. Joechei!quote:
Lees Korzybski. Algemene semantiek. Dat zou meer vragen moeten beantwoorden over het onderwerp dan je dacht ooit te hebben.quote:
Je weet toch wel wat semantisch is?quote:
Mja ik heb het inmiddels al opgezocht. Ik wijd het aan de Brabantsche taal waarom ik dat soort dingen niet weet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Litpho het volgende:
Lees Korzybski. Algemene semantiek. Dat zou meer vragen moeten beantwoorden over het onderwerp dan je dacht ooit te hebben.
Er is zelfs een heel vermakelijk topic over geweest hier op fokquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat semantisch is?![]()
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel vermakelijk topic over geweest hier op fok.
Is er iets wat jij niet weet?quote:
Het Leffe-effect.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er iets wat jij niet weet? [afbeelding]
Zo veel Kuukske, zo veel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er iets wat jij niet weet? [afbeelding]
Ah gelukkig.quote:
Een flesje HJ.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:53 schreef Litpho het volgende:
De bron van ware wijsheid.
Ik ben niet zo thuis in het boedhisme.quote:
Weten hoe beperkt je kennis is als stap op weg naar wijsheid is bij mijn weten niet gelimiteerd tot Boeddhisme.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in het boedhisme.![]()
Het klonk wel enigszins oosters...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weten hoe beperkt je kennis is als stap op weg naar wijsheid is bij mijn weten niet gelimiteerd tot Boeddhisme.
*gaat er even voor zitten*quote:
"Who knows that he does not know is the highest" staat in de Tao Teh Ching. Oosters genoeg?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het klonk wel enigszins oosters...
Dat zou stemverheffing impliceren, niet?quote:
Ik wil die quote best even vet maken, om de illusie van stemverheffing te creëren, hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou stemverheffing impliceren, niet?
Als een quote dikgedrukt in het bos staat, hoort iemand hem dan schreeuwen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wil die quote best even vet maken, om de illusie van stemverheffing te creëren, hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Who knows that he does not know is the highest" staat in de Tao Teh Ching. Oosters genoeg?.
Een quote met een gat erin schreeuwt. De wind suist er doorheen en veroorzaakt een hoogtonig geluid.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef Litpho het volgende:
Als een quote dikgedrukt in het bos staat, hoort iemand hem dan schreeuwen?
Dat werkt niet echt, wel?
Sinds wanneer heb jij die powers?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wil die quote best even vet maken, om de illusie van stemverheffing te creëren, hoor.
Wat zit er in mijn koffie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:08 schreef Kuukske het volgende:
Een quote met een gat erin schreeuwt. De wind suist er doorheen en veroorzaakt een hoogtonig geluid.
Vandaar ook "illusie". Das hetzelfde als quotes die in bossen staan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een quote dikgedrukt in het bos staat, hoort iemand hem dan schreeuwen?
Dat werkt niet echt, wel?
Gekocht van Plato. Die had nog wat over.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij die powers?
Je hebt ze gewoon gejat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Gekocht van Plato. Die had nog wat over.
Zou ik ook gedaan hebben.quote:
Heb je dat niet gedaan? Zoals Plato ze laat rondslingeren is het makkelijk genoeg.quote:
Ik ben haske lief.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Als je Kuukske dan in het echt ziet denk je gelijk: 'Ahgossie, koetsjiekoe'.
Tenminste, dat effect had ze op mij.
[afbeelding]
Blond is tof. Mits puur natuur.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[afbeelding]
Ja bij Nosh heb ik dat ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Dat had ik dan weer bij Nosh.
Ja, niets is smeriger dan lelijk geblondeerd haar.quote:
Ik heb dat ook intens bij veldmuis.quote:
Een medestander. Eindelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, niets is smeriger dan lelijk geblondeerd haar.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had je ook nog zo gezegd dat je het niet moest doen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan verf ik het wel weer terug![]()
Check.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat getest moet worden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had je ook nog zo gezegd dat je het niet moest doen.![]()
Die heb ik nog nooit gezien, maar als onze Nosh een soort van indicatie is dan zit dat wel goed.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb dat ook intens bij veldmuis.
Ik start hierbij het anti-blondeer-offensief. Puur natuur only.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Check.
Je bent van harte welkom in het centrum van Breda om eens een biertje mee te pikken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:30 schreef Litpho het volgende:
Dat klinkt als iets wat getest moet worden.
Erg hard heb je niet gezocht naar medestanders dan of wel?quote:
Ik denk dat die laatste slogan wel voor meer medestanders zou kunnen zorgenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik start hierbij het anti-blondeer-offensief. Puur natuur only.
Nah veldmuis iets minder alternatiefjes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Die heb ik nog nooit gezien, maar als onze Nosh een soort van indicatie is dan zit dat wel goed.
Ja, maar het gaat om het koetsjiekoe-gehalte he.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah veldmuis iets minder alternatiefjes.
Mneh.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Erg hard heb je niet gezocht naar medestanders dan of wel?
Verzin eens een nieuwe danquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat die laatste slogan wel voor meer medestanders zou kunnen zorgen.
Dat is net zo hoog.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, maar het gaat om het koetsjiekoe-gehalte he.
Ik heb geen probleem met "puur natuur only" andersquote:
Het was goed bedoeld, maar ik heb toch liever dat je het er uit haalt.quote:
Why am I not surprised.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef Litpho het volgende:
Ik heb geen probleem met "puur natuur only" anders.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was goed bedoeld, maar ik heb toch liever dat je het er uit haalt.![]()
Omdat ik selectief voorspelbaar ben?quote:
Mja goed punt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:38 schreef Litpho het volgende:
Omdat ik selectief voorspelbaar ben?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ik selectief voorspelbaar ben?
We kennen elkaars flauwe grappen onderhand natuurlijk door en door.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je post hier al meerdere jaren, dat is redelijk voorspelbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |