Ik vind die zonnebril misplaatst.quote:
Goed punt. Waar is Grey?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:23 schreef Q. het volgende:
Ik zit echt helemaal in de herfst-stemming metNick Drake
op de achtergrond.
Dat is misschien ietwat drastisch. Bovendien heb ik die niet bij de hand.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:24 schreef Q. het volgende:
Eerst trouwen!
Flesje bier?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is misschien ietwat drastisch. Bovendien heb ik die niet bij de hand.
De eeuwige Leffe-velden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Het komt wel goed. Ooit gaan we allemaal dood.
ik heb gevoelige ogenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind die zonnebril misplaatst.![]()
Dat laatste. Dat werkt, heb ik laatst gehoord.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
Flesje bier?
Of trakteer hem op chinees.
Een winnende strategie. Je hebt inspiratie.quote:
Ik had het gevoel dat je me stiekem aan het uitlachen was.quote:
Grey vanquote:
Koopavond zonder geld.quote:
Heb je alweer internet op je verblijfspositie in A'foort ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:25 schreef Q. het volgende:
Één dagje herfst en ik heb nu al de herfst-blues..
En er zijn natuurlijk geen stelletjes, want die branden eeuwig in de hel.quote:
Via-via. Als de server er zin in heeft. Soms dus.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je alweer internet op je verblijfspositie in A'foort ?
Als jij en Q daar zitten, dan zit er wel degelijk een stel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
En er zijn natuurlijk geen stelletjes, want die branden eeuwig in de hel.
Bah, stelletjes! Ieuw! Dood!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als yvonne en Iteejer niet toegelaten worden tot de eeuwige leffevelden kunnen ze daarna wel opdoeken. Dus toch één stelletje.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een stel stelhatende alcoholisten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jij en Q daar zitten, dan zit er wel degelijk een stel.
dat je me daarvan verdenkt...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat je me stiekem aan het uitlachen was.![]()
Dus een stel. Há.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef Q. het volgende:
Een stel stelhatende alcoholisten.
Niet een stel in de zin van een stelletje.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jij en Q daar zitten, dan zit er wel degelijk een stel.
Een stelletje stelhatende alcoholisten. Fluisterde iemand zojuist.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Plato1980 het volgende:
Niet een stel in de zin van een stelletje.
Goedemorgen Websquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef webspider het volgende:
Ohja, prinsjesdag vadaag. Ik wist dat ik wat vergeten was!
Oh, dan kan jij me vast ook wel vertellen hoe ik de beveiliging op m'n werk kan omzeilen om gewoon te kunnen gmailenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Via-via. Als de server er zin in heeft. Soms dus.
De horde verschrikkelijke hoedjes was geen hint?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef webspider het volgende:
Als je niet voor ons bent, dan ben je tegen ons!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Q. het volgende:
Plato! We kunnen aanslagen gaan plegen! Gewoon stelletjes vermoorden. Lijkt dat je niets?
Misschien moet ik me iets minder druk bezig houden met werk.quote:
Ik niet, ik moest 30m omfietsen omdat er hekken stonden voor Noordeinde.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:30 schreef webspider het volgende:
Begin met Mark en Rita. Ik ben de soap intussen wel weer zat, en het ruimt op.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je niet voor ons bent, dan ben je tegen ons!
Wel 30 m omfietsen, arme jij!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik niet, ik moest 30m omfietsen omdat er hekken stonden voor Noordeinde.
Niet. Dat kan ik ook niet op mn werk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dan kan jij me vast ook wel vertellen hoe ik de beveiliging op m'n werk kan omzeilen om gewoon te kunnen gmailen.
"Only a Sith deals in absolutes"quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geachte Plateau, mag ik opmerken dat ik het ietwat bevreemdend vind, dat iemand die zo agiteert tegen de begrippen 'stelletjes' en 'relaties', zich in een reactie daarop bezigt met woorden als 'ons'.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mark is ook een eeuwige single.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Begin met Mark en Rita. Ik ben de soap intussen wel weer zat, en het ruimt op.
Ik lees ook al overal "CL"! Toeval !quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Kuukske het volgende:
Oja, ik ben een boek aan het lezen. En een karakter daarin heet C.L.. Nu lees ik de hele tijd "CherryLips loopt terug naar zijn auto." Enzo. Héél irritant, die invloed van FOK! op je leven.
"Always two there are, a student and a master"quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef webspider het volgende:
[..]
"Only a Sith deals in absolutes"
The Dark Sidequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef webspider het volgende:
"Only a Sith deals in absolutes"
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geachte Plateau, mag ik opmerken dat ik het ietwat bevreemdend vind, dat iemand die zo agiteert tegen de begrippen 'stelletjes' en 'relaties', zich in een reactie daarop bezigt met woorden als 'ons'..
Het moet een teken zijn. Maar van wat is dan nog de vraag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef Q. het volgende:
Ik lees ook al overal "CL"! Toeval !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |