abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53305906
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:39 schreef Yorrit het volgende:

[..]

om moslims in de gaten te houden
Duh, en terecht.
pi_53307869
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:04 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

een echte fortuynfister..
wat zou pim daarvan zeggen als hij nog geleeft had
Je weet niet wat je mist !
pi_53308794
We zijn wel erg offtopic inmiddels
pi_53310791
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

OK nuance verschil.

De meeste Moslims zullen er geen problemen mee hebben. Probleem is dat de kleine groep die er WEL problemen mee heeft zo extremistisch kan reageren dat het resultaat hetzelfde is. bedreiging.

Die cartonist in leeft ook al onder politiebescherming. Nog steeds niets aan de hand? HIj maakt 1 lullig tekeningetje en moet vrezen voor zijn leven. Waar blijft de oh zo vredelievende Moslimbevolking die dit keihard veroordeelt? het is toch maar een kleine club? Kleine moeite om dat groepje uit te schakelen lijkt me.
Pak gewoon de etters aan, bedreigd iemand iemand anders, dat is strafbaar, punt, niet geloof erbij halen, dat is een snertsmoes, niet meer, niet minder, daar moet je gewoon niet op ingaan.

Ik ben niet voor het wegschuiven van problemen, ik ben ervoor ze te houden waar ze horen en gewone mensen die gewoon wat van het leven willen maken er niet mee lastig vallen.

Maar jij weet presies wat elke nederlander in je omgeving uitvreet en als daar ook maar iets misgaat spring jij op om in te grijpen?
Want dit vraag je nu van moslims, dat ze iedereen kennen, alles weten en altijd ingrijpen.
En als je eerlijk bent weet je dat dit gewoon zo niet werkt, niet bij moslims, niet bij marokkanen, niet bij nederlanders, zelfs niet bij marsmannetjes.

Voor zover ik weet vinden de meeste wat van die cartoons wel beledigend, maar vinden ze niet dat je daar iemand pijn voor moet doen of erger, wat moet iemand nog meer zeggen dan?
Ok wat schreeuwerd op het internet doen hetzelfde als sommige schreeuwers hier, harde taal, maar als het erop aankomt is er wel meer nuance.
Daarbij is beveiliging om bedreigingen erg populair, of die bedreigingen ook echt tot wasdom komen is maar weer de vraag.

Niet dat dat dan maar helemaal niet serieus genomen moet worden, maar je moet het ook een beetje binnen perspectief zien.

Wat ik hoor bij moslims is dat ze het echt spuugzat zijn om zich steeds te moeten verantwoorden voor een ander die ze 9 van de 10 keer niet eens kennen, daar kan ik me wat bij voorstellen, als ik me steeds moest verantwoorden voor al het gedoe dat nederlanders uitvreten zou ik er ook snel ziek van zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_53310808
Hond
pi_53310835
Om het weer terug ontopic te halen.

Zo is het ook met links en rechts, er zitten etters tussen, als ze over de schreef gaan moet je ze gewoon aanpakken en de rest met rust laten.
Het is niet hun rechtse of linkse instelling die maakt dat ze iets verkeerds doen, op z'n hoogst gebruiken ze het als smoes.

Demonstreren is je recht, dingen slopen is over de schreef gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_53310880
@ erodome 21:07 flikker toch op met je mosli's we hebben het hier over links tuig
pi_53310903
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef salutem het volgende:
@ erodome flikker toch op met je mosli's we hebben het hier over links tuig
Spuit 11 ga je ogen uitwassen, daar heb ik het inmiddels ook allang weer over...
  woensdag 19 september 2007 @ 21:16:36 #289
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_53311054
Actievoerders????
Oppakken en berechten als terroristen, vies tuig
  donderdag 20 september 2007 @ 08:39:32 #290
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53319244
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:17 schreef erodome het volgende:

Verhaal van een domme geit
OMFG, jij bent echt te dom voor woorden . Maar laten we maar weer ontopic gaan

[ Bericht 79% gewijzigd door LENUS op 20-09-2007 08:48:50 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 20 september 2007 @ 08:42:27 #291
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_53319285
prima

iemand meer filmpjes van krakers/demonstranten e.d. die door de ME opgevoed worden?
blijft mooi om te zien
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_53319437
Ik wil die vriendin van Heatwave wel eens te grazen genomen zien worden door zo'n hondje.

(dit leest vast heel raar )
pi_53319466
quote:
Op donderdag 20 september 2007 08:42 schreef hamkaastosti het volgende:
prima

iemand meer filmpjes van krakers/demonstranten e.d. die door de ME opgevoed worden?
blijft mooi om te zien
Precies, more
Met mooie hondenbeten ofzo, dat zou echt toppie zijn
pi_53320975
quote:
Op donderdag 20 september 2007 08:42 schreef hamkaastosti het volgende:
prima

blijft mooi om te zien
de traditionele 1 mei rellen in Kreuzberg leveren altijd mooie actiebeelden op. van beide kanten.
Rostock '07 ook wel
pi_53323616
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef erodome het volgende:

Zo is het ook met links en rechts, er zitten etters tussen, als ze over de schreef gaan moet je ze gewoon aanpakken en de rest met rust laten.
Het is niet hun rechtse of linkse instelling die maakt dat ze iets verkeerds doen, op z'n hoogst gebruiken ze het als smoes.

Demonstreren is je recht, dingen slopen is over de schreef gaan.
Precies, en dat is hun goed recht inderdaad.

Offtopic: Heatwave, werk je toevallig bij Dominos?
pi_53323700
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:56 schreef n0r het volgende:

[..]

Precies, en dat is hun goed recht inderdaad.

Offtopic: Heatwave, werk je toevallig bij Dominos?
Nee zeg .

Heb dit logo al jaren, niets met de Pizza te maken, had de naam al jaren op IRC .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53324723
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef erodome het volgende:
Wat een enge mensen hebben we toch in dit land zeg en nee dan heb ik het niet over deze linkse luitjes, maar over de naar agressieve en intolerante mensen die zich met trots rechts noemen.
grappig, ik ben niet eens rechts maar ik vind wel dat Nederland voor Nederlanders is.
"It's better to rule in hell than to serve in heaven."
-Milton, Paradise Lost
pi_53324797
quote:
Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Hij doet het niet ongenuanceerd om de discussie op gang te brengen, hij is er echt van overtuigd en slaat daarmee wild in het rond naar ieder die daarmee te maken heeft.

Moslimjongeren die de boel terroriseren, ja in de islam vindt je ook echt terug dat dealen, pooier zijn, stelen, agressie enzo ok zijn he?
Kortom, wat heeft dat met de islam te maken, waarom die er steeds bijslepen terwijl die duidelijk tegen al dat gedoe is?

Waarom de koran aan willen passen, maar tegelijk oa de christelijke en joodse traditie's onderstrepen(heeft hij die boeken dan niet gelezen?).

In nederland zijn er duizenden moslims die aanslagen willen plegen, ja echt ze worden bij bosjes opgepakt zeg en de aanslagen vliegen ons om de oren!
Of bedoel je de luitjes die brullen op het internet oa, maar dan zijn die "rechtse" luitjes hier die om moord en doodslag roepen ook gevaarlijk.

Hoop populistisch gelul dus.
Problemen zijn er idd, vooral in armere gebieden, die hebben niets met de islam te maken, zouden WEL aangepakt moeten worden, door de islam er steeds aan de haren bij te pakken pak je steeds de hele groep waarvan het overgrote deel niets fouts doet of zelfs denkt.

Het is een feit dat marokkanen(daar heb je het over) niet als hoogste in die lijsten staan, dat zijn antilianen, maar daar hoor je wilders niet over, dat zijn geen moslims en dus niet interresant.
Die problemen hoor je wilders niet over, heeft hij geen grote mond over, ra ra waarom zeg!

Het is geen tijd tot het stigmatiseren van een hele bevolkingsgroep, kijk eens de wereld in, kijk naar de geschiedenis, dat heeft nog nooit wat anders opgeleverd dan een hele grote berg ellende.

Maar jij bent dus voor de methoden zoals minimumloon afschaffen, coa afschaffen, ontwikkelingshulp drastisch verminderen en dat soort zaken, want love, wilders praat over meer dan alleen moslims in zijn partijprogramma in tegenstelling tot zijn openbare uitingen die zo goed als alleen daarop gericht zijn.

Heerlijke tunnelvisie, kijk alleen naar moslims en vergeet de rest.
zo te zien heb jij daar last van ja, samen met de hele linkse wereld, geven alleen maar om moslims maar vergeten de rest (andere buitenlanders, natuurbescherming, dierenrechten).

zo te zien heb jij last van tunnelvisie, en laat me raden, je woont niet in de randstad
-Milton, Paradise Lost
  donderdag 20 september 2007 @ 12:50:44 #299
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_53324954
wat een mooi filmpje blijft het ook

*hap*

RAAAAAAAAH

ahahaha. comedy gold
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_53325133
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:43 schreef satan666 het volgende:

zo te zien heb jij daar last van ja, samen met de hele linkse wereld, geven alleen maar om moslims maar vergeten de rest (andere buitenlanders, natuurbescherming, dierenrechten).
Wat is dat dan weer voor bullshit?
pi_53325173
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:58 schreef n0r het volgende:

[..]

Wat is dat dan weer voor bullshit?
Niemand geeft meer om de natuur en haar dieren
-Milton, Paradise Lost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: