nu pik je gewoon argumenten van ons kom op! verzin zelf wat er moet toch echt een goede diepe gedachte gang achter die mozart kop zitten...quote:Op woensdag 19 september 2007 15:20 schreef LENUS het volgende:
Er zijn meer dan genoeg allochtonen die wat van hun leven willen maken,
Deels mee eens. Mijn vrouw is ook fel tegen Wilders, maar dan leg ik haar uit dat hij alleen maar een 'reactie óp' is. Zonder islamextremisme zou Wilders nooit in actie gekomen zijn. In schoolpleintermen: zij zijn begonnen, niet Wilders.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wilders is een logisch gevolg van de acties van degenen waar hij tegen is.
Er is een groep die grote problemen veroorzaakt en daar zal een groep mensen tegen in opstand komen. Of het nou buitenlanders, voetbalsupporters, belspelpresentatoren oid zijn. Zorg voor "genoeg" overlast en je krijgt een reactiegroep.
De enige oplossing is gewoon dat de verstorende groep zich gaat gedragen. Klaar.
Ik snap je wel hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Deels mee eens. Mijn vrouw is ook fel tegen Wilders, maar dan leg ik haar uit dat hij alleen maar een 'reactie óp' is. Zonder islamextremisme zou Wilders nooit in actie gekomen zijn. In schoolpleintermen: zij zijn begonnen, niet Wilders.
Maar je tweede alinea is zo lomp. Alle belspelpresentatoren zijn irritant omdat ze een eigenschap hebben die irritant is, namelijk het presenteren van belspelletjes. Alle hooligans (ik neem aan dat je dat bedoelt) zijn irritant omdat ze een eigenschap hebben die irritant is, namelijk het plegen van hooliganisme. Maar in diezelfde zin zeg je 'buitenlanders' en doordat je die drie groepen in één zin noemt, zeg je in feite dat het zijn van een buitenlander irritant is, een gerechtvaardigde reden is om een tegenreactie te krijgen. Je snapt toch wel dat dat heel zuur is voor Ali van de shoarmazaak, voor Driss van advocatenkantoor Van Bakel, Veenstra & Azouz, voor Mehmet van Turks reisbureau Deniz?
'Daar moeten ze dan maar tegenkunnen'? Nee, jij moet maar het fatsoen hebben en de moeite nemen om te spreken over 'kutmarokkanen', 'extremistische moslims', 'fundamentalistische imams' in plaats van het voor het gemak maar over 'de buitenlanders' te hebben. Het zijn die lompe generalisaties die voor een volkomen onnodig wij-zijgevoel zorgen.
Dit is mijn laatste reactie, want ik word een beetje moe van jou.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef erodome het volgende:
Wederom verwar je jouw mening met feiten. Hoe weet je dat hij er echt van overtuigd is. Je moet eens opzoeken wat het verschil is tussen een mening en een feit.quote:Hij doet het niet ongenuanceerd om de discussie op gang te brengen, hij is er echt van overtuigd en slaat daarmee wild in het rond naar ieder die daarmee te maken heeft.
1. Volgens het merendeel van de islamitische geleerden en theologen verdient een moslim die van het geloof afvalt de doodstraf.quote:Moslimjongeren die de boel terroriseren, ja in de islam vindt je ook echt terug dat dealen, pooier zijn, stelen, agressie enzo ok zijn he?
Kortom, wat heeft dat met de islam te maken, waarom die er steeds bijslepen terwijl die duidelijk tegen al dat gedoe is?
Het christendom is reeds verlicht en wordt behalve Staphorst in Nederland niet letterlijk beleidt. De Islam is nog lang niet verlicht, iets wat nog eeuwen kan gaan duren.quote:Waarom de koran aan willen passen, maar tegelijk oa de christelijke en joodse traditie's onderstrepen(heeft hij die boeken dan niet gelezen?).
Heb je ook bronnen dan. Ik wel.quote:In nederland zijn er duizenden moslims die aanslagen willen plegen, ja echt ze worden bij bosjes opgepakt zeg en de aanslagen vliegen ons om de oren!
Of bedoel je de luitjes die brullen op het internet oa, maar dan zijn die "rechtse" luitjes hier die om moord en doodslag roepen ook gevaarlijk.
Voorlopig alleen van jou, waar zijn jouw feiten.quote:Hoop populistisch gelul dus.
Zoek de cijfers van het CBS er eens bij. Ik zal je even helpen.quote:Problemen zijn er idd, vooral in armere gebieden, die hebben niets met de islam te maken, zouden WEL aangepakt moeten worden, door de islam er steeds aan de haren bij te pakken pak je steeds de hele groep waarvan het overgrote deel niets fouts doet of zelfs denkt.
Je moet de kranten niet letterlijk nemen. Mensen zoals jou gaan af op de telegraaf, volkskrant of de staatstelevisie en geloven dan alles letterlijk. Dat Wilders alleen met Moslims in het nieuws komt moet jou toch ook vreemd in de oren klinken. Als je zijn kamervragen ziet, dan weet je dat hij met meer dingen bezig is, alleen is dat voor de media wat minder interessant. Maar je had het over Antillianenquote:Het is een feit dat marokkanen(daar heb je het over) niet als hoogste in die lijsten staan, dat zijn antilianen, maar daar hoor je wilders niet over, dat zijn geen moslims en dus niet interresant.
Die problemen hoor je wilders niet over, heeft hij geen grote mond over, ra ra waarom zeg!
Precies, onze voorvaderen hebben gevochten voor onze democratie en onze westerse waarden. Die moeten we beschermen tegen invloeden die dat willen aantasten. Maar liefst 30% van de Moslims wil de sharia invoeren.quote:Het is geen tijd tot het stigmatiseren van een hele bevolkingsgroep, kijk eens de wereld in, kijk naar de geschiedenis, dat heeft nog nooit wat anders opgeleverd dan een hele grote berg ellende.
Neen.quote:Maar jij bent dus voor de methoden zoals minimumloon afschaffen, coa afschaffen, ontwikkelingshulp drastisch verminderen en dat soort zaken, want love, wilders praat over meer dan alleen moslims in zijn partijprogramma in tegenstelling tot zijn openbare uitingen die zo goed als alleen daarop gericht zijn.
Jij moet wat minder afgaan wat er in de krant staat of wat er op TV gezegd wordt. Vorm je eigen mening zou ik zeggen.quote:Heerlijke tunnelvisie, kijk alleen naar moslims en vergeet de rest.
quote:Jij moet wat minder afgaan wat er in de krant staat of wat er op TV gezegd wordt. Vorm je eigen mening zou ik zeggen.
Ben je nog steeds met hout aan het spelen of ga je mij verrassen met argumenten.quote:
Mooi, zo zie je maar, als je er serieus en rustig over praat blijken meningen soms niet eens zover uit elkaar te liggen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor.
maar om even je eigen argument "zij zijn begonnen" aan te halen. Er is een relatief luide (om het zo maar te noemen) groep die het blijkbaar voor de rest verpest. Ik begin niet tegen een marokkaan te schelden omdat hij marokkaan is. Maar de marokkaan die psst, psst meisje naar mijn vriendin doet en haar daarna een hoer noemt krijgt de volle laag. En das geen discriminatie natuurlijk.
het is ook een heel moeilijk vraagstuk, maar Ali van de kebabzaak kan ook eens Mohammed het etter neefje op zijn lazer geven ipv alleen te klagen. Als ik vroeger een streek uithaalde krijg ik rammel, van mijn ouders, of van de buurman die het zag.
Ik ben ook kankerkaas in de tram als ik iets zeg van de keihard bagger uit de mobieltjes. Alleen ben IK niet begonnen met overlast.
Degene die generaliserend reageert is ook niet goed bezig. Maar het blijft in de allereerste plaats een REACTIE. Blijft de actie uit, heb je ook geen reactie.
nee ik vermaak me kostelijk eik zonder argumenten te hoeven geven... beter ga je door met je onzin verspreiden... heerlijk als mensen geen idee hebben waar ze over praten..quote:Op woensdag 19 september 2007 15:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ben je nog steeds met hout aan het spelen of heb je ook argumenten.![]()
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 19 september 2007 16:04 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
nee ik vermaak me kostelijk eik zonder argumenten te hoeven geven... beter ga je door met je onzin verspreiden... heerlijk als mensen geen idee hebben waar ze over praten..
alles wat je over moslims zegt in die post is onzin, en geloof me, ik kan het weten.. ik ben als streng gelovige soenietische moslim opgevoed... ik weet hoe die wereld in elkaar zit.. de meeste argumenten die je post zijn uit hun verband getrokken quotes van een of andere met veel te veel passie voor zijn ding sprekende imaam ofzo.. je bron is de elsevierde telegraaf(die je een paar regels later zelf afkraakt) en een belgische (heel erg objectieve
) krant..
en trouwens je praat jezelf iets van 3 keer tegen in je zogenaamde laatste post...
maar beter ga je gewoon door met posten want ik vind je echt een komisch geval.. beetje zo een clown met zo een zielag geschminkt gezichtje dat telkens op zijn bek gaat door zijn te grote schoenen..![]()
wat verklaart het...?quote:
Ik zou zeggen, kom er publiekelijk voor uit en we zullen zien of jij met rust gelaten wordt.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:25 schreef IrfieJ het volgende:
[quote]
wat verklaart het...?
volgens jou zou ik nu afgemaakt moeten zijn door mijn familie omdat ik niet echt meer moslim ben... ik zie dat niet echt gebeuren...
En dan?quote:zal je nog een geheim verklappen ik heb zelfs ooit vvd gestemd...
WRONG, want jij hebt er blijkbaar een gekleurd beeld voor terug gekregen.quote:al die shit verklaart niets behalve dat mijn perceptie in andere tijden anders was als nu en dat ik meer verstand heb van de zaken waar jij het over hebt dan jijzelf.
Je mag wel lang internetten in die kliniek van jou. Het lijkt me namelijk niet goed dat verstandelijk gehandicapten zich met zulke serieuze zaken bezig houden. En nu wegwezen, anders ga ik je begeleider opbellen.quote:en boom daar ging het clowntje weer..
een beeld gekleurd door ervaring vind ik een winst.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom er publiekelijk voor uit en we zullen zien of jij met rust gelaten wordt.
[..]
En dan?
[..]
WRONG, want jij hebt er blijkbaar een gekleurd beeld voor terug gekregen.
[..]
Je mag wel lang internetten in die kliniek van jou. Het lijkt me namelijk niet goed dat verstandelijk gehandicapten zich met zulke serieuze zaken bezig houden. En nu wegwezen, anders ga ik je begeleider opbellen.
Morgen is er weer een dag, ik ga nu naar huisquote:Op woensdag 19 september 2007 16:49 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
een beeld gekleurd door ervaring vind ik een winst.
ik ben van moslim tot rechtse hond gegaan.. en terug naar een beeld waar alle mensen wat aan hebben en niet bepaalde groepen alleen.. het is ervaring waar je echt van leert niet die idiotenbox en de elsevier waar jij je wijsheid vandaan haalt als ik je posts mag geloven...
je belediging was ietsie creatiever maar nog steeds ver onder de maat zelfs voor klb en ik vat het nog steeds als standaard op... je begint op je idool te lijken met je nu wegwezen![]()
make me..
een echte fortuynfister..quote:Op woensdag 19 september 2007 16:54 schreef salutem het volgende:
Zet god op de pot en steek de profeet maar in je Reet !!!
Grappig dit, bak vol vooroordelen, gewoon direct uit de media gekopieeert zonder zelf na te denken, vertel eens, heb je de koran weleens gelezen, praat je weleens met moslims?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste reactie, want ik word een beetje moe van jou.
[..]
Wederom verwar je jouw mening met feiten. Hoe weet je dat hij er echt van overtuigd is. Je moet eens opzoeken wat het verschil is tussen een mening en een feit.
[..]
1. Volgens het merendeel van de islamitische geleerden en theologen verdient een moslim die van het geloof afvalt de doodstraf.
2. Doodstraf beledigen Mohammed
3. Fatwa vanwege cartoon
4. Of dichterbij
5. etc. etc. etc.
Als we het buitenland er toch bij mogen halen, de katholieke kerk die goed huishoudt in vele delen van de wereld, homosekuateit meer dan afkeurt, het leger van de heer, het voorkomen van geboortebeperking, bush die letterlijk zegt door god geinspirireerd te zijn in zijn beslissingen enz enz enz enz.quote:Het christendom is reeds verlicht en wordt behalve Staphorst in Nederland niet letterlijk beleidt. De Islam is nog lang niet verlicht, iets wat nog eeuwen kan gaan duren.
quote:Heb je ook bronnen dan. Ik wel.
Waar staat dat ze klaarstaan om aanslagen te plegen dan?quote:1.445 gevoelig voor radicalisering, 2 procent van het totale aantal moslims in de stad.
quote:Voorlopig alleen van jou, waar zijn jouw feiten.
[..]
Zoek de cijfers van het CBS er eens bij. Ik zal je even helpen.
quote:Misdaadcijfers blijven dalen
Het jaar nadert zijn einde; hoogste tijd om de balans op te maken. Die ziet er gunstig uit, wat betreft de misdaadcijfers. De dalende trend zet dit jaar door. Naar het zich nu laat aanzien, sluiten we de boeken van 2006 met zes procent minder aangiften dan in 2005. Vergeleken met 2003 zal het aantal aangiften zelfs met 28 procent afnemen, is de inschatting.
Vooral diefstal wordt met succes bestreden, blijkt uit de cijfers. In 2006 is acht procent minder aangifte van diefstal gedaan dan in 2005, en maar liefst 41 procent minder dan in 2003. Diefstal uit voertuigen komt bijna zestig procent minder voor dan in 2003, diefstal uit bedrijven is met de helft afgenomen en ook de het aantal aangiften van beroving op straat en zakkenrollerij is nagenoeg gehalveerd. Fietsendiefstal komt 42 procent minder voor dan drie jaar geleden.
Even de enormheid van de groepen laten zien, wel 2,2% van de allochtonen zeg!quote:De herkomst van verdachten
Door de nadruk op het aandeel van de verschillende bevolkingsgroepen in de
(geregistreerde) criminaliteit, wordt licht vergeten dat slechts een kleine
minderheid van de bevolking als verdachte in contact komt met de politie. In
2002 is 0,9% van de autochtonen bij de politie geregistreerd als verdachte en
2,2% van de allochtone groepen
Uit je eigen linkje...quote:In Nederland waren er in 2002 in totaal 56 allochtone bevolkingsgroepen
met een bevolkingsomvang van minimaal 4.000 personen. Daarvan
tellen de Dominicaanse (5,9%) en Antilliaanse (5,6%) bevolkingsgroepen het
hoogste percentage geregistreerde verdachten. Onder de bovenste vijftien
bevolkingsgroepen met hoge verdachtenpercentages bevinden zich veel
groepen van Afrikaanse herkomst. Angola (4,9%), (4,5%), Sierra Leone (3,9%),
Tunesië (3,7%) en Algerije (3,7%), Marokko (3,3%), Kaapverdië (3,3%), Nigeria
(3,2%), Somalië (3,1%) en Ethiopië (2,7%) kennen hoge percentages.
Suriname (3,6%), de voormalige Sovjet-Unie (3,1%) en Iran (2,8% ) maken
deel uit van de vijftien herkomstgroeperingen met de hoogste percentages
Goed laten marokkanen in dit onderzoek(niet echt heel erg vers te noemen trouwensquote:De uitkomsten voor de eerste generatie Antillianen en de tweede generatie
Marokkanen van wie beide ouders in het buitenland geboren zijn, springen
opnieuw het meest in het oog.
Beticht je me nu echt van de krant napraten en dan ook nog de telegraaf terwijl ze zelf niet verder komt dan die shit als meningvorming???quote:Je moet de kranten niet letterlijk nemen. Mensen zoals jou gaan af op de telegraaf, volkskrant of de staatstelevisie en geloven dan alles letterlijk. Dat Wilders alleen met Moslims in het nieuws komt moet jou toch ook vreemd in de oren klinken. Als je zijn kamervragen ziet, dan weet je dat hij met meer dingen bezig is, alleen is dat voor de media wat minder interessant. Maar je had het over Antillianen
Uche...quote:Precies, onze voorvaderen hebben gevochten voor onze democratie en onze westerse waarden. Die moeten we beschermen tegen invloeden die dat willen aantasten. Maar liefst 30% van de Moslims wil de sharia invoeren.
Wel 488 moslims zeg, echt de betrouwbaarheid!!!!quote:onderzoek door het bureau Foquz Etnomarketing onder 488 moslims, in opdracht van het televisieprogramma Nova.
Waarom ren je dan achter wilders aan, zijn nogal belangerijke pijlers in zijn partijprogramma namelijk.quote:Neen.
Lieve schat, volgens mij moet vooral JIJ dat doen, mijn mening komt niet direct van de media, die jij hier laat zien wel.quote:Jij moet wat minder afgaan wat er in de krant staat of wat er op TV gezegd wordt. Vorm je eigen mening zou ik zeggen.
Als je zo leuk met artikeltjes wilt strooien, strooi dan ook degene die zegt dat de ruime meerderheid van moslims geen enkel probleem heeft met iemand die geen moslim meer wil zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:32 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom er publiekelijk voor uit en we zullen zien of jij met rust gelaten wordt.
[..]
En dan?
[..]
WRONG, want jij hebt er blijkbaar een gekleurd beeld voor terug gekregen.
[..]
Je mag wel lang internetten in die kliniek van jou. Het lijkt me namelijk niet goed dat verstandelijk gehandicapten zich met zulke serieuze zaken bezig houden. En nu wegwezen, anders ga ik je begeleider opbellen.
OK nuance verschil.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je zo leuk met artikeltjes wilt strooien, strooi dan ook degene die zegt dat de ruime meerderheid van moslims geen enkel probleem heeft met iemand die geen moslim meer wil zijn.
Maar vraag het vooral aan mensen zelf, degene die ik ken boeit het geen ene reet namelijk!
Lees terugquote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef Yorrit het volgende:
waarom gaat het nu over moslims?
die worden ook overal bijgehaald
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:31 schreef Yorrit het volgende:
en jij noemt een HOND moslim?? en ook nog eens afvallige.. zou maar uitkijken vriend!
Wilders wil ook sherrifs in nederlandquote:Op woensdag 19 september 2007 17:28 schreef Yorrit het volgende:
wilders kwam erbij.. ja dan gaat het automatisch over moslims.. enige waar hij over praat
om moslims in de gaten te houdenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:37 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
Wilders wil ook sherrifs in nederland
Duh, en terecht.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:39 schreef Yorrit het volgende:
[..]
om moslims in de gaten te houden
Je weet niet wat je mist !quote:Op woensdag 19 september 2007 17:04 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
een echte fortuynfister..
wat zou pim daarvan zeggen als hij nog geleeft had![]()
Pak gewoon de etters aan, bedreigd iemand iemand anders, dat is strafbaar, punt, niet geloof erbij halen, dat is een snertsmoes, niet meer, niet minder, daar moet je gewoon niet op ingaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK nuance verschil.
De meeste Moslims zullen er geen problemen mee hebben. Probleem is dat de kleine groep die er WEL problemen mee heeft zo extremistisch kan reageren dat het resultaat hetzelfde is. bedreiging.
Die cartonist in leeft ook al onder politiebescherming. Nog steeds niets aan de hand? HIj maakt 1 lullig tekeningetje en moet vrezen voor zijn leven. Waar blijft de oh zo vredelievende Moslimbevolking die dit keihard veroordeelt? het is toch maar een kleine club? Kleine moeite om dat groepje uit te schakelen lijkt me.
Spuit 11 ga je ogen uitwassen, daar heb ik het inmiddels ook allang weer over...quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef salutem het volgende:
@ erodome flikker toch op met je mosli's we hebben het hier over links tuig
OMFG, jij bent echt te dom voor woordenquote:
Precies, morequote:Op donderdag 20 september 2007 08:42 schreef hamkaastosti het volgende:
prima
iemand meer filmpjes van krakers/demonstranten e.d. die door de ME opgevoed worden?
blijft mooi om te zien
de traditionele 1 mei rellen in Kreuzberg leveren altijd mooie actiebeelden op. van beide kanten.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:42 schreef hamkaastosti het volgende:
prima
iemand meer filmpjes van krakers/demonstranten e.d. die door de ME opgevoed worden?
blijft mooi om te zien
Precies, en dat is hun goed recht inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:09 schreef erodome het volgende:
Zo is het ook met links en rechts, er zitten etters tussen, als ze over de schreef gaan moet je ze gewoon aanpakken en de rest met rust laten.
Het is niet hun rechtse of linkse instelling die maakt dat ze iets verkeerds doen, op z'n hoogst gebruiken ze het als smoes.
Demonstreren is je recht, dingen slopen is over de schreef gaan.
Nee zegquote:Op donderdag 20 september 2007 11:56 schreef n0r het volgende:
[..]
Precies, en dat is hun goed recht inderdaad.
Offtopic: Heatwave, werk je toevallig bij Dominos?
grappig, ik ben niet eens rechts maar ik vind wel dat Nederland voor Nederlanders is.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef erodome het volgende:
Wat een enge mensen hebben we toch in dit land zeg en nee dan heb ik het niet over deze linkse luitjes, maar over de naar agressieve en intolerante mensen die zich met trots rechts noemen.
zo te zien heb jij daar last van ja, samen met de hele linkse wereld, geven alleen maar om moslims maar vergeten de rest (andere buitenlanders, natuurbescherming, dierenrechten).quote:Op woensdag 19 september 2007 15:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij doet het niet ongenuanceerd om de discussie op gang te brengen, hij is er echt van overtuigd en slaat daarmee wild in het rond naar ieder die daarmee te maken heeft.
Moslimjongeren die de boel terroriseren, ja in de islam vindt je ook echt terug dat dealen, pooier zijn, stelen, agressie enzo ok zijn he?
Kortom, wat heeft dat met de islam te maken, waarom die er steeds bijslepen terwijl die duidelijk tegen al dat gedoe is?
Waarom de koran aan willen passen, maar tegelijk oa de christelijke en joodse traditie's onderstrepen(heeft hij die boeken dan niet gelezen?).
In nederland zijn er duizenden moslims die aanslagen willen plegen, ja echt ze worden bij bosjes opgepakt zeg en de aanslagen vliegen ons om de oren!
Of bedoel je de luitjes die brullen op het internet oa, maar dan zijn die "rechtse" luitjes hier die om moord en doodslag roepen ook gevaarlijk.
Hoop populistisch gelul dus.
Problemen zijn er idd, vooral in armere gebieden, die hebben niets met de islam te maken, zouden WEL aangepakt moeten worden, door de islam er steeds aan de haren bij te pakken pak je steeds de hele groep waarvan het overgrote deel niets fouts doet of zelfs denkt.
Het is een feit dat marokkanen(daar heb je het over) niet als hoogste in die lijsten staan, dat zijn antilianen, maar daar hoor je wilders niet over, dat zijn geen moslims en dus niet interresant.
Die problemen hoor je wilders niet over, heeft hij geen grote mond over, ra ra waarom zeg!
Het is geen tijd tot het stigmatiseren van een hele bevolkingsgroep, kijk eens de wereld in, kijk naar de geschiedenis, dat heeft nog nooit wat anders opgeleverd dan een hele grote berg ellende.
Maar jij bent dus voor de methoden zoals minimumloon afschaffen, coa afschaffen, ontwikkelingshulp drastisch verminderen en dat soort zaken, want love, wilders praat over meer dan alleen moslims in zijn partijprogramma in tegenstelling tot zijn openbare uitingen die zo goed als alleen daarop gericht zijn.
Heerlijke tunnelvisie, kijk alleen naar moslims en vergeet de rest.
Wat is dat dan weer voor bullshit?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:43 schreef satan666 het volgende:
zo te zien heb jij daar last van ja, samen met de hele linkse wereld, geven alleen maar om moslims maar vergeten de rest (andere buitenlanders, natuurbescherming, dierenrechten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |