hoor wie het zegt meneer ik heb het gedeelte 2e wereld oorlog maar overgeslagen omdat de tv interessanter was... als je iets van geschiedenis afwist dan had je nooit zo een mening kunen hebben.. want wat er nu gaande is is al 100en zo niet 1000en keren eerder gebeurt...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:54 schreef LENUS het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij het vak geschiedenis op de middelbare school gevolgd hebt![]()
Dat is jouw mening inderdaad . Waarschijnlijk zetten veel mensen ook vraagtekens bij jouw naaktfoto's die jij als moeder op een openbaar forum tentoon spreid. Dat is dan weer hun mening.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zeg dat het partijprogramma van wilders but is, gebakken lucht die nederland zou slopen en dat vele alleen achter wilders aanrennen omdat hij haat tentoon spreid en ze dat maar al te prachtig vinden.
Ik zeg niet dat anderen die op anderen gestemt hebben zo slim zijn en alles goed overdacht hebben, dat maak jij ervan.
Ik zeg alleen dat ik de gemiddelde wilders stemmer een domme boer vindt die alleen maar emotioneel loopt te gillen en geen oplossing heeft anders dan de beuk erin!
Dat er mensen zijn die op bos gestemt hebben omdat het zoooooooo'n sympathieke man ik ga ik ook van over mijn nek, maar is in mijn ogen minder gevaarlijk dan mensen die in woord zo agressief zijn en dat met daden kracht bij willen zetten(niet direct geweld plegen, maar daden tegen hele bevolkingsgroepen en alles in de wet willen).
Leuk, krijgen we dat weer...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is jouw mening inderdaad . Waarschijnlijk zetten veel mensen ook vraagtekens bij jouw naaktfoto's die jij als moeder op een openbaar forum tentoon spreid. Dat is dan weer hun mening.![]()
Helpt die harde hand dan? Het wordt alleen maar nóg aantrekkelijker om te rellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en soms helaas niet.
Vroegah werd er niet zo hard opgetreden bij voetbalrellen, tot het uit de hand liep en toen is het met harde hand, stadionverboden, meldingsplichten etc met harde hand de kop in geslagen?
Heb je daar ook problemen mee? Of komt het je nu opeens wel goed uit?
door mensen die de eenheid van hun staat wilden waarborgen en toen maar besloten 6 miljoen joden hun ass te kicken omdat dat de eenheid van hun staat wel waar zou borgen en uitbreiden...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
Eeeehm, hoe denk je dat de 2e wereldoorlog ontstaan is![]()
Het wordt er echt niet veel beter op hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je punt?
Er wordt keihard opgetreden en het is minder geworden, veel minder. Incidenten sluit je nooit uit. Je kan niet overal ME neerzetten. Alleen de maatregelen werken wel gewoon.
Soms is geweld de enige optie.
Dankzij Frankrijk dat met alle geweld zware sancties voor Duitsland er door wilde drukken na WOI.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
Eeeehm, hoe denk je dat de 2e wereldoorlog ontstaan is![]()
nee, tuurlijk niet. Je kan met totaal doorgesnoven Hooligans prima een kopje thee drinken om ze uit te leggen dat het echt heel erg stout is om de ander met een metalen staaf kapot te rammen. Dat weten ze namelijk nog niet, dat is het enige probleem, je moet het ze even vertellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:00 schreef n0r het volgende:
[..]
Het wordt er echt niet veel beter op hoor.
Geweld is nooit de enige optie.
oeh eindelijk een beetje vuur....quote:Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is jouw mening inderdaad . Waarschijnlijk zetten veel mensen ook vraagtekens bij jouw naaktfoto's die jij als moeder op een openbaar forum tentoon spreid. Dat is dan weer hun mening.![]()
Ook als je boos wordt zal je mening geen feit worden;) Wat mij persoonlijk in Wilders aanspreekt is het feit dat hij problemen in onze samenleving durft te benoemen. Dit doet hij vaak ongenuanceerd om een discussie op gang te brenden. 9 van de 10 keer wordt het daadwerkelijk een landelijke discussie, welke vervolgens in schoonheid sterft of daadwerkelijk leidt tot een oplossing. Het feit is dat er kansenwijken zijn waar voornamelijk moslimjongeren de boel terroriseren. Het feit is dat zij onevenredig keer zo vaak in aanraking komen met justitie. Het feit is dat er in Nederland duizenden moslims bereid zijn een aanslag te plegen in naam van hun geloof. Jarenlang heb ik toe moeten kijken hoe het pluche met zalvende oplossingen uit de hoge hoed kwam. Vaak werden er weer wat miljoenen stuk geslagen met een rendement van 0,0. Ik vind het tijd worden voor een ongenuanceerd politicus die het politiek correcte pluche weer wakker schudt zoals in de tijden van Pim Fortuyn ook gebeurd is.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo???????
Dat is geen mening, dat is wel degelijk een feit, continu te zien in de verhoudingen die steeds meer verslechteren in nederland.
Kom dan eens met wat nuttigs van wilders, wat nederland zo zou helpen, wat de spanningen zal verminderen, problemen weg zal nemen(voor een deel dan iig).
Kom op dan, niet alleen brullen dat ik het zo verkeerd heb, kom eens met inhoud, dat is wat ik mis bij wilders en zijn aanhang(degene die ik meegemaakt heb dan).
Eeehm jij hebt een mening over de gemiddelde Wilders stemmer, wat op zijn zachtst gezegd nogal ongenuanceerd is. Ik zei dat ik me kan voorstellen dat zij ook een mening over jou kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Leuk, krijgen we dat weer...
IK zit dan ook niet in de politiek, IK probeer geen wet te maken van mijn naaktfoto's, dat staat enkel en alleen op mijn naam en probeer ik niet aan anderen op te dringen.
Nogal een verschil he?
De argumenten zijn op zie ikquote:Op woensdag 19 september 2007 15:04 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
oeh eindelijk een beetje vuur....
de foto's van jouw moeder zou ik idd niet op een openbaar forum plaatsenmaar dat is mijn mening.. ik hou gewoon niet van uitgeholde nazi sletjes...
of de verstorende groep wint en noemen het een revolutie.. het is maar vanuit welk perspectief je het bekijkt en wie de winnaar is achteraf...quote:Op woensdag 19 september 2007 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wilders is een logisch gevolg van de acties van degenen waar hij tegen is.
Er is een groep die grote problemen veroorzaakt en daar zal een groep mensen tegen in opstand komen. Of het nou buitenlanders, voetbalsupporters, belspelpresentatoren oid zijn. Zorg voor "genoeg" overlast en je krijgt een reactiegroep.
De enige oplossing is gewoon dat de verstorende groep zich gaat gedragen. Klaar.
En wie is de verstorende groep in de ogen van Wilders, alle niet-Westerse allochtonen?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wilders is een logisch gevolg van de acties van degenen waar hij tegen is.
Er is een groep die grote problemen veroorzaakt en daar zal een groep mensen tegen in opstand komen. Of het nou buitenlanders, voetbalsupporters, belspelpresentatoren oid zijn. Zorg voor "genoeg" overlast en je krijgt een reactiegroep.
De enige oplossing is gewoon dat de verstorende groep zich gaat gedragen. Klaar.
jij begon... ik gooide wat hout maar het was nog nat zie ik helaas...quote:
Ga jij maar lekker met hout spelen jongen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:12 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
jij begon... ik gooide wat hout maar het was nog nat zie ik helaas...
Volgens het CBS wel ja, feiten weet je nog.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:11 schreef n0r het volgende:
[..]
En wie is de verstorende groep in de ogen van Wilders, alle niet-Westerse allochtonen?
Heel sterkquote:Op woensdag 19 september 2007 15:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met hout spelen jongen.
Oh ja, dus alle niet-Westerse allochtonen zijn gevaarlijk, slecht voor de Nederlandse maatschappij?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:14 schreef LENUS het volgende:
[..]
Volgens het CBS wel ja, feiten weet je nog.
Wilders gives me woodquote:Op woensdag 19 september 2007 15:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker met hout spelen jongen.
Hij doet het niet ongenuanceerd om de discussie op gang te brengen, hij is er echt van overtuigd en slaat daarmee wild in het rond naar ieder die daarmee te maken heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:04 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ook als je boos wordt zal je mening geen feit worden;) Wat mij persoonlijk in Wilders aanspreekt is het feit dat hij problemen in onze samenleving durft te benoemen. Dit doet hij vaak ongenuanceerd om een discussie op gang te brenden. 9 van de 10 keer wordt het daadwerkelijk een landelijke discussie, welke vervolgens in schoonheid sterft of daadwerkelijk leidt tot een oplossing. Het feit is dat er kansenwijken zijn waar voornamelijk moslimjongeren de boel terroriseren. Het feit is dat zij onevenredig keer zo vaak in aanraking komen met justitie. Het feit is dat er in Nederland duizenden moslims bereid zijn een aanslag te plegen in naam van hun geloof. Jarenlang heb ik toe moeten kijken hoe het pluche met zalvende oplossingen uit de hoge hoed kwam. Vaak werden er weer wat miljoenen stuk geslagen met een rendement van 0,0. Ik vind het tijd worden voor een ongenuanceerd politicus die het politiek correcte pluche weer wakker schudt zoals in de tijden van Pim Fortuyn ook gebeurd is.
Dank je.quote:
Neen, dat maak jij er weer van.quote:Oh ja, dus alle niet-Westerse allochtonen zijn gevaarlijk, slecht voor de Nederlandse maatschappij?
Er zijn meer dan genoeg allochtonen die wat van hun leven willen maken, alleen is er een bepaalde groep die onevenredig vaak om aandacht blijft roepen. Ik vind dat je ze die aandacht moet geven.quote:Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Er zijn genoeg Nederlanders die overtredingen begaan, en er zijn genoeg niet-Westerse allochtonen die gewoon zelf hun brood verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |