Vind je ook dat ontwikkelingshulp belachelijk teruggebracht moet worden, mimimumloon afgeschaft moet worden, coa's afgeschaft moeten worden en het ontslagrecht soepeler moet voor bedrijven?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:34 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee dat is niet arrogant. Als we alle vluchtelingen zouden binnen laten, zou dat betekenen dat we overspoelt worden met onopgeleide mensen die een enkeltje onderklasse krijgen. Hiermee zou je de verzorgingsstaat opblazen waardoor je niemand meer kunt helpen, ook de vluchtelingen die het meest hulpbehoefend zijn niet. Hierdoor moet je een selectie maken, zodat je hun een goede toekomst kunt bieden.
ik kan die brainfarts van jouw soort eik geen gedachtes noemen, zijn ze te beperkt voor... je kan me beter een brainfartlezer noemen...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:36 schreef LENUS het volgende:
[..]
Jij moet je geld verdienen op de beursvloer, want jij kunt blijkbaar gedachten lezen!
Dat is ook weer waar, maar wilders doet zoveel kwaad in deze maatschappij, heb je dat dan echt niet door?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat SP-stemmers niet hetzelfde hebben gedaan dan? En PVDA-stemmers? En CDA-stemmers? Hoeveel stemmers zijn er nou daadwerkelijk die uberhaupt weten waarop ze stemmen?
Misschien 5%, de rest gaat op emotie af.
om maar ff niet te nuanceren enzo.. en het een wat personelijker tintje te gevenquote:
Vind ik niet. Bij extremisten hoef je mijn inziens de nuance niet toe te passen, zelfde geld vanzelfsprekend ook voor kaalkopjes. Die mogen ook tegen de muur.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt al een stuk genuanceerder en zowaar steekhoudend. Dat is toch veel prettiger praten dan in termen als nekschot en doodschoppen?
Ja ja ja wilders stemmers hebben allemaal zo goed nagedacht zeg!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wat scorpie net al aangaf, dit is niet typerend voor Wilders. Eerder SP, want dat is wat correcter.
Maar waarin verschil je dan nog van die extremisten?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:42 schreef LENUS het volgende:
[..]
Vind ik niet. Bij extremisten hoef je mijn inziens de nuance niet toe te passen, zelfde geld vanzelfsprekend ook voor kaalkopjes. Die mogen ook tegen de muur.
Eeeehm, weet je wat. Neem even je pilletje in en kom straks maar weer terug.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:40 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
ik kan die brainfarts van jouw soort eik geen gedachtes noemen, zijn ze te beperkt voor... je kan me beter een brainfartlezer noemen...
je mag me iig wel aanbidden als je wilt.. ik wil best zo en mooie blonde pruik voor je opzetten en roepen dat moslims achtelijk zijn en de koran verboden moet worden... zolang je maar niet gaat masten vind ik het best..
Om de eenheid van de staat te waarborgen moet je gevaarlijke groeperingen met de grond gelijk maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar waarin verschil je dan nog van die extremisten?
Dat je tegen verstorende elementen in de samenleving, mensen die hun mening niet met woorden maar met daden kracht willen bijzetten, bent.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar waarin verschil je dan nog van die extremisten?
geen creativiteit what so ever.. jammer.. verloren ziel...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef LENUS het volgende:
[..]
Eeeehm, weet je wat. Neem even je pilletje in en kom straks maar weer terug.
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Om de eenheid van de staat te waarborgen moet je gevaarlijke groeperingen met de grond gelijk maken.
Of bijvoorbeeld ridiculiseren, of ontmoedigen, of de voedingsbodem ontnemen. Er zijn meer methoden dan knalhard erin gaan; methoden die je minder doen lijken op dat wat je zegt te bestrijden.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Om de eenheid van de staat te waarborgen moet je gevaarlijke groeperingen met de grond gelijk maken.
*ZUCHT*quote:Op woensdag 19 september 2007 14:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja ja ja wilders stemmers hebben allemaal zo goed nagedacht zeg!
Maar een antwoord kan je niet geven dus blijkbaar, waarom niet, omdat er geen zware gedachtegangen onder zitten behalve wat populistisch gelul?
Of zit ik erg fout, zo ja verlicht me dan maar.
Ja, en soms helaas niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld ridiculiseren, of ontmoedigen, of de voedingsbodem ontnemen. Er zijn meer methoden dan knalhard erin gaan.
Jouw mening is geen feit, heb je dat dan echt niet door?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar wilders doet zoveel kwaad in deze maatschappij, heb je dat dan echt niet door?
Je hoort nu nog regelmatig rellen hier, rellen daar, Feyenoorder steekt Ajacied neer, etc etcquote:Op woensdag 19 september 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en soms helaas niet.
Vroegah werd er niet zo hard opgetreden bij voetbalrellen, tot het uit de hand liep en toen is het met harde hand, stadionverboden, meldingsplichten etc met harde hand de kop in geslagen?
Heb je daar ook problemen mee? Of komt het je nu opeens wel goed uit?
extremisten zijn mensen die extreem denken buiten de norm. extremisten zijn geen terroristen.. das een beetje de fout die iedereen maakt sinds die nuance verdwenen is in de media.. extreem denkers heb je nodig.... terroristen zijn mensen die andere mensen hun mening opdwingen dmv angst zaaien... wat wilders doet en de grootste vriend van de wereld bush uiteraard... en die imaams die oproepen tot geweld tegen het westen...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je tegen verstorende elementen in de samenleving, mensen die hun mening niet met woorden maar met daden kracht willen bijzetten, bent.
Doe je niets tegen de wet? Niets aan de hand.
Dat is het verschil. Extremisten zijn het niet eens met de wet/regels en willen dat met geweld ipv overleg en democratie voor elkaar krijgen.
Duidelijk verschil.
Eeeehm, hoe denk je dat de 2e wereldoorlog ontstaan isquote:Op woensdag 19 september 2007 14:48 schreef IrfieJ het volgende:
eenheid van de staat te waarborgen..![]()
![]()
![]()
![]()
we all live in amerikaaa amerikaaa amerikaaaaaaaaaaa
Ik zeg dat het partijprogramma van wilders but is, gebakken lucht die nederland zou slopen en dat vele alleen achter wilders aanrennen omdat hij haat tentoon spreid en ze dat maar al te prachtig vinden.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
*ZUCHT*
Jij doet overkomen alsof Wilders de enige demagoog is die een meute onnadenkenden achter zich weet te scharen. Hij. Wat denk je van een PVDA in de vorm van Wouter Bos. Wat denk je van een SP met de sympathieke worstendraaier uit Oss. Wat denk je van een André Rouvoet, de ideale buurman. Dat is toch de politiek van de laatste jaren en zeker niet alleen voorbehouden aan Wilders en zijn volgelingen.
Door mensen als Wilders iddquote:Op woensdag 19 september 2007 14:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
Eeeehm, hoe denk je dat de 2e wereldoorlog ontstaan is![]()
En ik maar denken dat jij het vak geschiedenis op de middelbare school gevolgd hebtquote:Op woensdag 19 september 2007 14:48 schreef n0r het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat je maar net deed alsof je niet een fatsoenlijke discussie kunt houden met fatsoenlijke argumenten en standpunten
Je punt?quote:Op woensdag 19 september 2007 14:52 schreef n0r het volgende:
[..]
Je hoort nu nog regelmatig rellen hier, rellen daar, Feyenoorder steekt Ajacied neer, etc etc
Ben je blind ofzo???????quote:Op woensdag 19 september 2007 14:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
Jouw mening is geen feit, heb je dat dan echt niet door?
hoor wie het zegt meneer ik heb het gedeelte 2e wereld oorlog maar overgeslagen omdat de tv interessanter was... als je iets van geschiedenis afwist dan had je nooit zo een mening kunen hebben.. want wat er nu gaande is is al 100en zo niet 1000en keren eerder gebeurt...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:54 schreef LENUS het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij het vak geschiedenis op de middelbare school gevolgd hebt![]()
Dat is jouw mening inderdaad . Waarschijnlijk zetten veel mensen ook vraagtekens bij jouw naaktfoto's die jij als moeder op een openbaar forum tentoon spreid. Dat is dan weer hun mening.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zeg dat het partijprogramma van wilders but is, gebakken lucht die nederland zou slopen en dat vele alleen achter wilders aanrennen omdat hij haat tentoon spreid en ze dat maar al te prachtig vinden.
Ik zeg niet dat anderen die op anderen gestemt hebben zo slim zijn en alles goed overdacht hebben, dat maak jij ervan.
Ik zeg alleen dat ik de gemiddelde wilders stemmer een domme boer vindt die alleen maar emotioneel loopt te gillen en geen oplossing heeft anders dan de beuk erin!
Dat er mensen zijn die op bos gestemt hebben omdat het zoooooooo'n sympathieke man ik ga ik ook van over mijn nek, maar is in mijn ogen minder gevaarlijk dan mensen die in woord zo agressief zijn en dat met daden kracht bij willen zetten(niet direct geweld plegen, maar daden tegen hele bevolkingsgroepen en alles in de wet willen).
Leuk, krijgen we dat weer...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is jouw mening inderdaad . Waarschijnlijk zetten veel mensen ook vraagtekens bij jouw naaktfoto's die jij als moeder op een openbaar forum tentoon spreid. Dat is dan weer hun mening.![]()
Helpt die harde hand dan? Het wordt alleen maar nóg aantrekkelijker om te rellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en soms helaas niet.
Vroegah werd er niet zo hard opgetreden bij voetbalrellen, tot het uit de hand liep en toen is het met harde hand, stadionverboden, meldingsplichten etc met harde hand de kop in geslagen?
Heb je daar ook problemen mee? Of komt het je nu opeens wel goed uit?
door mensen die de eenheid van hun staat wilden waarborgen en toen maar besloten 6 miljoen joden hun ass te kicken omdat dat de eenheid van hun staat wel waar zou borgen en uitbreiden...quote:Op woensdag 19 september 2007 14:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het wordt er echt niet veel beter op hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je punt?
Er wordt keihard opgetreden en het is minder geworden, veel minder. Incidenten sluit je nooit uit. Je kan niet overal ME neerzetten. Alleen de maatregelen werken wel gewoon.
Soms is geweld de enige optie.
Dankzij Frankrijk dat met alle geweld zware sancties voor Duitsland er door wilde drukken na WOI.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:53 schreef LENUS het volgende:
[..]
nee, tuurlijk niet. Je kan met totaal doorgesnoven Hooligans prima een kopje thee drinken om ze uit te leggen dat het echt heel erg stout is om de ander met een metalen staaf kapot te rammen. Dat weten ze namelijk nog niet, dat is het enige probleem, je moet het ze even vertellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:00 schreef n0r het volgende:
[..]
Het wordt er echt niet veel beter op hoor.
Geweld is nooit de enige optie.
oeh eindelijk een beetje vuur....quote:Op woensdag 19 september 2007 14:56 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is jouw mening inderdaad . Waarschijnlijk zetten veel mensen ook vraagtekens bij jouw naaktfoto's die jij als moeder op een openbaar forum tentoon spreid. Dat is dan weer hun mening.![]()
Ook als je boos wordt zal je mening geen feit worden;) Wat mij persoonlijk in Wilders aanspreekt is het feit dat hij problemen in onze samenleving durft te benoemen. Dit doet hij vaak ongenuanceerd om een discussie op gang te brenden. 9 van de 10 keer wordt het daadwerkelijk een landelijke discussie, welke vervolgens in schoonheid sterft of daadwerkelijk leidt tot een oplossing. Het feit is dat er kansenwijken zijn waar voornamelijk moslimjongeren de boel terroriseren. Het feit is dat zij onevenredig keer zo vaak in aanraking komen met justitie. Het feit is dat er in Nederland duizenden moslims bereid zijn een aanslag te plegen in naam van hun geloof. Jarenlang heb ik toe moeten kijken hoe het pluche met zalvende oplossingen uit de hoge hoed kwam. Vaak werden er weer wat miljoenen stuk geslagen met een rendement van 0,0. Ik vind het tijd worden voor een ongenuanceerd politicus die het politiek correcte pluche weer wakker schudt zoals in de tijden van Pim Fortuyn ook gebeurd is.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo???????
Dat is geen mening, dat is wel degelijk een feit, continu te zien in de verhoudingen die steeds meer verslechteren in nederland.
Kom dan eens met wat nuttigs van wilders, wat nederland zo zou helpen, wat de spanningen zal verminderen, problemen weg zal nemen(voor een deel dan iig).
Kom op dan, niet alleen brullen dat ik het zo verkeerd heb, kom eens met inhoud, dat is wat ik mis bij wilders en zijn aanhang(degene die ik meegemaakt heb dan).
Eeehm jij hebt een mening over de gemiddelde Wilders stemmer, wat op zijn zachtst gezegd nogal ongenuanceerd is. Ik zei dat ik me kan voorstellen dat zij ook een mening over jou kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Leuk, krijgen we dat weer...
IK zit dan ook niet in de politiek, IK probeer geen wet te maken van mijn naaktfoto's, dat staat enkel en alleen op mijn naam en probeer ik niet aan anderen op te dringen.
Nogal een verschil he?
De argumenten zijn op zie ikquote:Op woensdag 19 september 2007 15:04 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
oeh eindelijk een beetje vuur....
de foto's van jouw moeder zou ik idd niet op een openbaar forum plaatsenmaar dat is mijn mening.. ik hou gewoon niet van uitgeholde nazi sletjes...
of de verstorende groep wint en noemen het een revolutie.. het is maar vanuit welk perspectief je het bekijkt en wie de winnaar is achteraf...quote:Op woensdag 19 september 2007 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wilders is een logisch gevolg van de acties van degenen waar hij tegen is.
Er is een groep die grote problemen veroorzaakt en daar zal een groep mensen tegen in opstand komen. Of het nou buitenlanders, voetbalsupporters, belspelpresentatoren oid zijn. Zorg voor "genoeg" overlast en je krijgt een reactiegroep.
De enige oplossing is gewoon dat de verstorende groep zich gaat gedragen. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |